به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

در صورتی که اسم صافکاری PDR ر اشنیده باشید حتما برای شما افت قیمت ماشین با صافکاری pdr سوال شده است. در صافکاری خودرو، یکی از مهمترین مسائل افت قیمت آن پس از رنگ آمیزی است. همه صاحبان خود را از این اتفاق ناراحت می‌شوند و به دنبال راهی هستند که خودروشان پس از صافکاری افت قیمت پیدا نکند. اما باید بگویم که اگر پس از صافکاری خودروی شما نیاز به رنگ آمیزی مجدد پیدا کند، حتماً افت قیمت شامل حال خودروی شما خواهد شد.

حال برای اینکه خودرو شما دچار افت قیمت نشود باید راهی پیدا کنید که پس از صافکاری، نیاز به نقاشی نداشته باشید. در صافکاری سنتی این احتمال کم است و به احتمال فراوان قسمتی از رنگ خودرو شما دچار آسیب دیدگی می شود.

با صافکاری pdr از قیمت ماشین خواهد کرد؟

در این بخش کاوش خودرو قصد دارد بررسی کند که مانند صافکاری سنتی، آیا با صافکاری pdr از قیمت ماشین افت خواهد کرد یا خیر. اگر شما نیز به دنبال انجام صافکاری pdr هستید و می خواهید از این موضوع اطلاعات کسب کنید، این مطالب برای شما نگاشته شده است. لطفاً تا پایان آن را مطالعه نمایید. برای دربافت اطلاعات در خصوص جک دو ستون لانچ با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

صافکاری PDR چیست؟

 نوعی صافکاری بدون رنگ است. در این صافکاری اگر از قبل رنگ بدون آسیب باشد، پس از انجام فرایند صافکاری نیز رنگ ماشین آسیب نمی بیند و نیازی به نقاشی و رنگ آمیزی مجدد پیدا نمی کند. از این نوع صافکاری در از بین بردن آسیب‌های روی درب خودرو، خط و خش های نیمه عمیق، ضربه های بزرگ و قسمت هایی از دوبل بدنه استفاده می‌شود. این نوع از صافکاری سریع بوده و در عرض دو الی سه ساعت می تواند ضربه های سطحی را تعمیر کند. برای دربافت اطلاعات در خصوص دستگاه نقطه جوش با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

این صافکاری فرورفتگی های کوچک در نقاط مختلف را می‌تواند بصورت معجزه آسایی، محو کند. این نوع از صافکاری تا زمانی که رنگ بدنه خودروی شما ترک نخورده باشد، می تواند فرورفتگی ها را، بدون نیاز به نقاشی تعمیر کند. در صافکاری PDR  می توان قسمت هایی از گلگیر جلو، درب های خودرو، کاپوت و درب صندوق عقب و سقف خودرو را تعمیر کرد. برای دربافت اطلاعات در خصوص فروش اقساطی تجهیزات تعمیرگاهی خودرو با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

بطور کلی اکثر قسمت های بدنه خودرو که دارای آسیب های شدید نباشند به این روش قابل تعمیر هستند. اما بخش هایی از بدنه خودرو هستند که این روش روی آن ها جوابگو نیست؛ مانند کاپوت های فیبر کربن، سپرهای فایبرگلاس و بطور کلی بخش های پلاستیکی و شکننده خودرو. برای دربافت اطلاعات در خصوص دستگاه دیاگ لانچ پرو با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

از لوازم پر استفاده در این نوع صافکاری می توان به میله های PDR  اشاره کرد. این میله ها به وسیله صافکار بر روی بدنه خودرو و قسمت فرورفتگی آن نصب میشود و به وسیله نیروی دست صافکار، بدنه را به سمت بیرون می کشد و باعث محو شدن فرورفتگی و تعمیر بدنه خودرو می گردد. برای دربافت اطلاعات در خصوص انژکتور شور با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

 افت قیمت ماشین با صافکاری pdr

افت قیمت ماشین با صافکاری pdr پس از هر نوع صافکاری یک دغدغه است. حال به بررسی افت قیمت ماشین با صافکاری pdr میپردازیم. پس از صافکاری خودرو، به دلیل نیاز به نقاشی و رنگ آمیزی از قیمت خودرو کاسته می شود. همچنین اگر شدت تصادف زیاد باشد، اتاق و شاسی از حالت اولیه و فابریک خود خارج شود، موجب کاهش ایمنی خودرو و در نتیجه کاهش قیمت آن می‌شود. سایر اجزای خودرو مانند گلگیر ها و کاپوت ها و بطور کلی قطعاتی از بدنه که با پیچ به یکدیگر متصل می شوند، در صورت تعویض و یا رنگ شدگی از قیمت خودرو می‌کاهند. برای دربافت اطلاعات در خصوص انواع چسب صافکاری با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

دلیل این امر آن است که از مقاومت آلیاژ این قطعات پس از رنگ آمیزی، در مقابل اکسایش کاسته می شود و قطعات زودتر زنگ می‌زنند. همچنین در صورت تعویض نیز، به دلیل عدم مقاومت بالای آلیاژ قطعه مورد نظر نسبت به قطعه فابریک، از قیمت خودرو کاسته می شود.  البته قسمت هایی از خودرو نیز هستند که جزو بدنه محسوب نمی شوند و در صورت رنگ شدگی از اهمیت زیادی برخوردار نیستند و بر قیمت آن تاثیری ندارند. این قطعات شامل سپر جلو، سپر عقب و رکاب‌های خودرو می باشند. برای دربافت اطلاعات در خصوص دیاگ سنگین با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

عدم افت قیمت با صافکاری pdr

همانطور که می دانید صافکاری PDR  نوعی صافکاری بدون رنگ می باشد‌. در صافکاری بدون رنگ نیز، به دلیل عدم نیاز به نقاشی، هیچ گونه افت قیمتی رخ نمی‌دهد. بنابراین افت قیمت ماشین با صافکاری pdr امکان پذیر نیست. از مزیای صافکاری PDR نسبت به صافکاری سنتی، میتوان به هزینه کمتر، صرف زمان کمتر، راحت تر بودن صافکاری و عدم افت قیمت اشاره کرد. برای دربافت اطلاعات در خصوص دستگاه شارژ گاز کولر لانچ با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

بنابراین کاوش خودرو عرضه کننده‌ی انواع محصولات تعمیر و صافکاری خودرو، مانند دستگاه های دیاگ و انواع دستگاه ها و لوازم صافکاری PDR  ،به شما پیشنهاد می کند از این روش نوین صافکاری برای محو کردن فرو رفتگی های خودروی خود استفاده کنید. برای دربافت اطلاعات در خصوص فروش اقساطی دستگاه شارژ گاز کولر خودرو با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

این نوع صافکاری نیاز به افراد بسیار ماهر ندارد و در صورت کم تجربه بودن فرد، آسیبی به خودرو وارد نمی شود. اما صافکاری سنتی بسیار سخت تر بوده و نیاز به افراد با تجربه و حرفه ای دارد، در غیراینصورت خودروی شما آسیب می‌بیند. برای دربافت اطلاعات در خصوص دیاگ لانچ با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

قیمت صافکاری PDR

انجام صافکاری PDR  ممکن است قیمت بیشتری از صافکاری سنتی داشته باید و دلیل آن استفاده از لوازم و تجهیزات بروز و گران قیمت است. اما با انجام این نوع صافکاری، شما در هزینه نهایی، صرفه جویی می کنید. زیرا با انجام این روش نیازی به رنگ آمیزی و نقاشی ندارید، همچنین جلوی افت قیمت خودرو خود را خواهید گرفت. بنابراین می توان گفت انجام صافکاری pdr  مقرون به صرفه بوده و شما را از هزینه های اضافه دور نگه می‌دارد. برای دربافت اطلاعات در خصوص تجهیزات تعویض روغنی با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

این صافکاری اگر در مراکز بزرگ و معتبر انجام شود از هزینه های معقول تری برخوردار است. اما برخی افراد سودجو در کارگاه های کوچک اقدام به دریافت مبلغ هنگفتی برای انجام این کار می کنند. البته ناگفته نماند بسیاری از کارگاه های کوچک نیز طبق تعرفه های موجود اقدام به دریافت هزینه می کنند. صافکاری PDR ، نوعی صافکاری بدون رنگ است که به دلیل عدم نیاز بدنه‌ی خودرو به نقاشی پس از پایان کار، موجب افت قیمت خودرو نیز نمی شود. برای دربافت اطلاعات در خصوص لوازم صافکاری PDR با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

این صافکاری بسیار مقرون به صرفه می باشد و شما را از شر هزینه های گزاف نقاشی و افت قیمت خودرو، نجات می دهد. البته شایان ذکر است که در سالیان گذشته بیشتر صاحبان خودرو به سمت این روش از صافکاری سوق پیدا کرده اند. بنابراین بهتر است، صافکاران گرامی نیز با استفاده از تجهیزات مخصوص PDR  اقدام به انجام صافکاری بدون رنگ کنند. شما می توانید از طریق سایت کاوش خودرو، تمامی لوازم مورد نیاز برای صافکاری pdr  را تهیه کنید. برای دربافت اطلاعات در خصوص ابزار صافکاری PDR با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف