به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

پرکاربردترین میله صافکاری pdr موضوع مورد بررسی این هفته کاوش خودرو می باشد. در صافکاری بدون رنگ و یا به عبارتی PDR از ابزار و وسایل زیادی استفاده می شود. از جمله ابزار بسیار کاربردی که برای این کار و تخصص مورد استفاده می شود میله های صافکاری می باشد. این میله یکی از پرکاربردی ترین ابزار ها در خدمات PDR می باشد. میله های صافکاری ابزاری هستند که برای تعمیر بدنه خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. از این میله های خاص برای برطرف کردن فرورفتگی های روی بدنه خودرو استفاده می گردد.

برای اینکه در مورد تشخیص خرابی کاتالیزور با دستگاه دیاگ بیشتر بدانید این مطلب را بخوانید.

پرکاربردترین میله صافکاری PDR کدام است؟

این میله ها از جنس فولاد است و دارای آلیاژ خاصی است. این میله ها مقاومت بالایی دارند و صافکار با تجربه به راحتی می تواند با آن کار کند. میله های صافکاری با برند های متفاوت در ایران وجود دارند ولی برند سوئیسی از کیفیت بالاتری برخوردار است. میله های صافکاری انواع مختلف و کاربرد های متفاوتی دارد.

برای دریافت مشاوره و خرید بهترین دستگاه دیاگ خودرو با ما تماس بگیرید.

معرفی و کاربرد انواع پرکاربردترین میله صافکاری pdr

میله های PDR برای تعمیر قسمت های مختلف بدنه خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. 

میله های PDR اهرمی:

مورد اول از پرکاربردترین میله صافکاری pdr می باشد. از میله های اهرمی برای تعمیر و صافکاری قسمت هایی از خودرو که از یکدیگر باز شده اند مورد استفاده قرار می گیرد. قسمت هایی مانند، کاپوت، سقف و درب های خودرو.

برای مشاهده کاربرد چکش صافکاری این مطلب را مطالعه کنید.

میله ای PDR چرخشی:

مورد دوم از پرکاربردترین میله صافکاری pdr می باشد. میله ای چرخشی باید در قسمت هایی مورد استفاده قرار گیرد که دست بتواند به راحتی حرکت کند و فضای کافی برای چرخاندن میله وجود داشته باشد. از این میله برای قسمت هایی مانند درب خودرو و گلگیر استفاده می گردد.

میله های دم ماهی:

مورد سوم از پرکاربردترین میله صافکاری pdr می باشد. میله ای دم ماهی نیزابزاری خاص است که برای قسمت های درز درهای خودرو و قسمت هایی که دسترسی به آن کمی مشکل است کاربرد دارد.  این میله نیز جزو میله هایی است که در صافکاری بدون رنگ استفاده می شود. برای  قسمت هایی از گلگیر ها و شاسی ها کاربردی است.

برای اطلاع از مهمترین ابزار تعمیرگاه اتومبیل این مطلب را مطالعه کنید و برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

میله پی دی ار صافکاری فولادی 21 پارچه ساخت تایوان

تماس بگیرید
میله پی دی ار (PDR) صافکاری فولادی 21 پارچه ساخت کشور تایوان

میله صافکاری ترکیه پروکرفت 53 پارچه با 12 گردون

39,000,000 تومان
میله PDR صافکاری ساخت ترکیه 52 پارچه به همراه 16 میله دسته گردان

میله های صافکاری PDR ترک دسته آمریکایی 55 پارچه با 4 گردون

39,500,000 تومان
میله های صافکاری PDR ساخت ترکیه 55 پارچه به همراه ۴ میله دسته گردان با دسته های طرح آمریکایی

میله های PDR دارای دو قسمت دسته و بدنه می باشد. میله های PDR از پرکاربردترین میله های صافکاری بدون رنگ است و تمامی کسانی که در حرفه صافکاری فعالیت می کنند، باید انواع این میله ها را در اختیار داشته باشند. همانطور که می دانید از میله های PDR برای رفع فرورفتگی های کوچک و سطحی مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که به رنگ خودرو آسیبی وارد نشود. اصولا از این میله های پرکاربرد برای صافکاری بدون رنگ استفاده میشود.

برای اینکه بدانید میله صافکاری pdr چیست می توانید این مطلب را مطالعه بفرمایید.

نمونه فرورفتگی های کوچک از پرکاربردترین میله صافکاری pdr

حالا می خواهیم به یک سری از نمونه فرورفتگی های کوچک از پرکاربردترین میله صافکاری pdr اشاره کنیم:

  • فرورفتگی هایی که در اثر برخورد تگرگ با خودرو و یا ضربات کم ایجاد می شود. 
  • برطرف کردن یکسری از فرورفتگی های خفیفی که در اثر تصادفات خفیف و سطحی ایجاد شده است. 

همچنین در مواقعی که در اثر تصادفات شدید تر بدنه خودرو کمی آسیب بیشتری دیده مثلا در صافکاری های با رنگ، میتوان برای استفاده کمتر ز بتونه از این میله ها استفاده کرد. میله های صافکاری در حال حاضر یکی از بهترین ابزار های کاربردی برای انجام صافکاری بدون رنگ محسوب می گردد. میله های PDR در چندین مدل وجود دارد و شما می توانید پکیج کامل آن را از بازار و یا از طریق اینترنت تهیه کنید. میله های PDR می تواند ناهمواری های لایه های زیرین بدنه خودرو را برطرف کند.

برای اطلاع از تفاوت دستگاه های صافکاری سنتی و دستگاه های صافکاری pdr این مطلب را مطالعه کنید.

یادتان باشد استفاده از میله های صافکاری بدون رنگ از عهده افراد متخصص خارج است و فقط صافکاران باتجربه میتوانند از این ابزار استفاده کنند. عملکرد میله های صافکاری بدن صورت است که با حرکات نرم و فشار بر روی نقاط فرورفتگی می توان قسمت های آسیب دیده را به نقطه اول باز گرداند، و این کار بدون اینکه به رنگ خودرو آسیب بزند انجام پذیر است. معمولا به مرور زمان بدنه ماشین دچار فرورفتگی های نامحسوس می شود. اهرم های صافکاری بدون رنگ برای انجام ترمیم این فرورفتگی های جزئی بکار برده می شود.

اگر میخواهید کاربرد تگرگ کش در صافکاری pdr  را بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

میله های صافکاری تنها در صورتی می توان بیشترین نتیجه را از آن گرفت که بتوان اجزای بیرونی بدنه خودرو را جدا کرد. مزیت خوبی که اهرم ها یا میله های صافکاری بدون رنگ دارد این است که هیچ گونه آسیبی به بدنه خودرو وارد نمی کند ولی اگر می خواهیم بیشترین نتیجه را از استفاده این ابزار داشته باشیم باید دقیقا فشار های وارد شده بر روی قسمت هایی باشد که فرورفتگی در همان جا ایجاد شده است، با قرار دادن ماشین زیر نور خورشید می توان تمام فرورفتگی آن را تشخیص داد. همراه کاوش خوردو باشید.

رای اطلاع از کاربرد میله pdr در صافکاری این مطلب را مطالعه کرده و برای خرید با ما تماس بگیرید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف