به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

برای تشخیص کم کردن کیلومتر خودرو، یکی از ابزارهای تولید شده بسیار مهم در بازار خودرو، دستگاه دیاگ است. امروزه با توجه به بازار داغ خودروهای دست دوم یا کارکرده به دلیل بالا رفتن قیمت خودرو، تشخیص کم شدن کیلومتر شمار خودرو از اهمیت بسزایی برخوردار است، چرا که تشخیص کم شدن کیلومتر شمار برای شما که قصد خرید خودروی دست دوم دارید بسیار مهم است.

دستگاه دیاگ می تواند کیلومتر دقیق خودرو را به شما نشان دهد، این دستگاه برای اولین بار در دهه 80 میلادی وارد صنعت خودرو شد. همراه کاوش خودرو که یکی از فروش از فروشندگان دستگاه دیاگ است باشد تا با تشخیص کم کردن کیلومتر خودرو با دستگاه دیاگ آشنا شوید.

تشخیص کم کردن کیلومتر خودرو با دستگاه دیاگ

کلمه دیاگ از واژه انگلیسی Diagnosis گرفته شده و به معنای عیب یابی می باشد. طبعا دیاگ خودرو نیز به معنای عیب یابی خودرو می باشد. اما این امر توسط سیستم ها و نرم افزار های خاصی انجام می گیرد که به سیستم های دیاگ خودرو معروف هستند. برای دربافت اطلاعات در خصوص فروش اقساطی تجهیزات تعمیرگاهی خودرو با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

اصولا هر کارخانه خودروسازی سیستم عیب یابی مخصوص به خودش را داراست و از این لحاظ نمی توان هر خودرویی را با هر سیستمی عیب یابی نمود یا اصطلاحا دیاگ زد. معمولا هنگام مراجعه به تعمیرگاه ها برای عیب یابی خودرو هنگام اتصال دستگاه دیاگ به خودرو اولین سوالی که توسط دستگاه پرسیده خواهد شد، انتخاب نوع خودرو و مدل آن می باشد. برای دربافت اطلاعات در خصوص فروش اقساطی دستگاه شارژ گاز کولر خودرو با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

دستگاه دیاگ چیست؟

یکی از کاربردهای اصلی دستگاه دیاگ تشخیص کیلومتر خودرو است در ادامه کاوش خودرو به آن می پردازد. دیاگ خودرو برای اولین بار در دهه 80 میلادی وارد صنعت اتومبیل شدند. در اصل، ابتدا دیاگ، یک استاندارد بود، تعداد زیادی کد که برای هر مشکل در یک ماشین، طراحی شد. برای دربافت اطلاعات در خصوص دستگاه دیاگ لانچ پرو با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

بعد از آن دستگاه آن طراحی شد و در حال حاضر، همه شرکت ها و کارخانه های خودروسازی موظف هستند که سیستم ماشین خود را بر اساس یک استاندارد خاص درست کنند تا همه دیاگ را روی آنها کار بکند. برای دربافت اطلاعات در خصوص دستگاه شارژ گاز کولر لانچ با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

تاریخچه ی دستگاه دیاگ

دستگاه دیاگ به تک تک اجزای حیاتی ماشین مانند گیربکس، موتور، ترمز ها، خنک کننده ها و قطعات برقی ماشین متصل می شود و در صورتی که قطعه ای کارکرد مناسب خود را ارائه ندهد؛ دیاگ کدی را در نمایشگر به شخص نشان می دهد و شما با دانستن کد های دیاگ، می توانید مشکل ماشین و خودرو را متوجه شوید. برای دربافت اطلاعات در خصوص ابزار صافکاری PDR با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

یکی از بخش‌های خودرو که اطلاعات بسیار مفید و ارزشمندی را در اختیار راننده قرار می‌دهد کیلومتر شمار خودرو است، چرا که راننده را از میزان کارکرد خودرو مطلع خواهد کرد. برای دربافت اطلاعات در خصوص دستگاه نقطه جوش با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

کیلومتر شمار به وسیله کابل هم محور به هاب چرخ‌های جلوی اتومبیل وصل شده و در صورت حرکت کردن اتومبیل، نمایشگر کیلومتر شمار سرعت را نمایش خواهد داد و میزان مسافتی که اتومبیل پیموده را در پنل فرمان و کامپیوتر خودرو ثبت و نمایش می‌دهد. برای دربافت اطلاعات در خصوص لوازم صافکاری PDR با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

نحوه ی کارکرد کیلومتر خودرو

در زمان خرید و فروش خودرو نیز یکی از ملاک‌های قیمت‌گذاری میزان کارکرد اتومبیل است هر چقدر کارکرد کیلومتر شمار عدد بیشتری را به نمایش بگذارد افت قیمت خودرو هم بیشتر خواهد بود، در ادامه به تشخیص کم کردن کیلومتر خودرو با دستگاه دیاگ پرداخته می شود. برای دربافت اطلاعات در خصوص تجهیزات تعویض روغنی با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

بررسی کامپیوتر اتومبیل و تست دستگاه دیاگ یکی از روش ‌های تشخیص کم شدن کیلومتر شمار است، اما این روش به صورت قطعی میزان کارکرد خودرو را نشان نمی‌دهد، اما امروزه تعمیرکاران تجربه و تخصص لازم با استفاده از تکنولوژی که در اختیار دارند می‌توانند به داده هایی که در کامپیوتر ECU ثبت شده دست یافته و در صورت نیاز تغییراتی را در آن اعمال نمایند. برای دربافت اطلاعات در خصوص دیاگ لانچ با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

تشخیص کم کردن کیلومتر خودرو با دستگاه دیاگ

میزان کارکرد واقعی خودرو هم در نمایشگر پشت آمپر و هم در کامپیوتر ECU اتومبیل ذخیره می‌شود و در شرایطی که تنها کارکرد پشت نمایشگر دست‌ کاری شود می‌توان از طریق داده‌ های کامپیوتر به میزان کارکرد واقعی خودرو دسترسی پیدا کرد. برای دربافت اطلاعات در خصوص دیاگ سنگین با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

در این مقاله کاوش خودرو به بررسی تشخیص کم کردن کیلومتر خودرو با دستگاه دیاگ پرداخت. اما به یاد داشته باشید که برخی مواقع به دلیل تصادف یا خرابی کیلومتر شمار، مالک خودرو مجبور به تعویض کیلومتر شمار اتومبیل می‌شود و باید یک قطعه جدید را در پنل فرمان نصب نماید و کیلومتر شمار از صفر شروع به شمارش مسافت طی شده نماید. برای دربافت اطلاعات در خصوص انواع چسب صافکاری با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی می‌توانید از فروشنده دلیل را جویا شوید شاید برای انجام این کار دلیل موجهی داشته باشد. شما برای تهیه انواع دستگاه دیاگ می توانید به سایت فروش کاوش خودرو که یکی از معتبرترین فروشندگان دستگاه های دیاگ است مراجعه کنید. برای دربافت اطلاعات در خصوص انژکتور شور با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف