به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

شاید بهتر باشد تا در مورد تفاوت دستگاه شارژ کولر خودروهای هیبریدی و معمولی اطلاعاتی کسب کنیم.پس با ما همراه باشید. قبل از هر چیز باید بدانیم خودرو های هیبریدی چیست. خودرو های هیبریدی در دو نوع موتور در بازار وجود دارند یکی خودروهای برقی و الکتریکی و دیگری با سوخت فسیلی کار می کند. دستگاه های شارژ کولر خودرو در دو نوع نیمه اتوماتیک وتمام اتوماتیک وجود دارند. شما می توانید این دستگها ها را ار نمایندگی انحصاری کاوش خودرو تهیه بفرمایید. امروزه به دلیل اهمیت زیاد دنیا به محیط زیست صنایع خودرو سازی سعی بر آن دارند که با تولید خودرو های هیبریدی و برقی به پاکیزگی محیط زیست کمک کنند.

برای انتخاب بهترین دستگاه دیاگ این نکات را بخوانید.

تفاوت دستگاه شارژ کولر خودروهای هیبریدی و معمولی چیست؟

این خودرو ها با داشتن ویژگی آلایندگی کمتر نسبت به خودرو های معمولی می توانند گزینه خوبی برای خرید باشند. در گذشته ای نه چندان دور از گاز r۱۲ برای خودرو های قدیمی تر استفاده می شد. بعد از اینکه متوجه زیان بسیار زیاد این گاز برای محیط زیست شدند استفاده از آن را ممنوع کردند. بعد از سال ها انتظار خودرو های هیبریدی وارد ایران شد و نوع گازی که برای این خودرو ها مورد استفاده قرار میگرفت گاز ۱۲۳۴ yf بود. با انجام آزمایشات بر روی این گاز بی ضرر بودن آن مشخص شد و استفاده از این گاز برای خودرو های هیبریدی آغاز شد. 

برای اینکه استفاده از دستگاه دیاگ را در مواقع لازم انجام دهید این مطلب را مطالعه کنید.

فرآیند عملکرد دستگاه های شارژ کولر خودرو های هیبریدی

پر کردن مخزن دستگاه:

بدون اینکه فضای خالی در دستگاه باقی بماند تمامی فضای دستگاه پر از گاز کولر می شود. 

بازیافت گاز قدیمی:

گاهی گاز خودرو به طور کامل تمام نمی شود و مقداری در آن باقی می ماند،در در این صورت گاز موجود در آن تخلیه نمی شود و می توان به اضافه کردن گاز جدید از آن استفاده کرد.

برای اطلاع از تفاوت دستگاه های صافکاری سنتی و دستگاه های صافکاری pdr این مطلب را مطالعه کنید.

تست خلاء برای نشتی یابی:

با استفاده از این دستگاه ها می توان از نشتی گاز کولر مطلع شد و برای رفع آن کاری انجام داد.

دستگاه شارژ کولر خودروهای هیبریدی و معمولی (R134 و 1234YF) مدل 70s-Dual

185,000,000 تومان
دستگاه شارژ کولر تمام اتوماتیک RCC-70S-Dual مناسب برای استفاده همزمان برای همه ماشین های هیبریدی و معمولی قابلیت استفاده برای هر دو گاز R-134a و HFO-1234yf دارای 2 کپسول جداگانه

قابلیت تزریق روغن جدید به دستگاه در تفاوت دستگاه شارژ کولر خودروهای هیبریدی و معمولی

شارژ گاز

تمامی مراحلی که برای شما توضیح داده شد بدون استفاده از دست و به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود.

علاوه بر ویژگی هایی که در خصوص تفاوت دستگاه شارژ کولر خودروهای هیبریدی و معمولی برایتان شرح داده شد، ویژگیهای دیگری نیز برای این دستگاه وجود دارد:

برای دریافت مشاوره و خرید بهترین دستگاه دیاگ خودرو با ما تماس بگیرید.

این دستگاه در نوع دیگری نیز وجود دارد و آن هم دستگاه شارژ گاز با دو مخزن می باشد. تفاوت دستگاه شارژ کولر خودروهای هیبریدی و معمولی.

هیتر گرم کننده کپسول

در هنگام انجام فرآیند گاز زدن به کولر خودروی هیبریدی برای بررسی تفاوت دستگاه شارژ کولر خودروهای هیبریدی و معمولی به هیچ عنوان از دست استفاده نمی شود. 

فن خنک کننده و کندانسور

این دستگاه این توانایی را دارد تا در هنگام تخلیه روغن مصرف شده با ایجاد فشار به انجام این عمل سرعت دهد. 

برای اینکه در مورد مهمترین ابزار صافکاری بدون رنگ بیشتر بدانید به این مطلب مراجعه کنید.

یادآوری برای سرویس خودکار نیز یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه در تفاوت دستگاه شارژ کولر خودروهای هیبریدی و معمولی می باشد. 

این دستگاه دارای یک ست کامل از شیلنگ و کوپلینگ های مخصوص در بررسی تفاوت دستگاه شارژ کولر خودروهای هیبریدی و معمولی می باشد. 

دستگاه شارژ کولر خودرو های معمولی

نحوه استفاده از دستگاههای شارژ کولر خودرو های هیبریدی و معمولی چندان با یکدیگر فرقی ندارد. ولی استفاده از آن را باید در نظر داشته باشید. در ابتدای کار در بررسی تفاوت دستگاه شارژ کولر خودروهای هیبریدی و معمولی دستگاه شارژ کولر خودرو های معمولی ابتدا دستگاه را به برق متصل می کنیم و بعد از آن عملیات ریکاوری و مکش و احیای گاز شروع می شود. انجام این کار در خصوص تفاوت دستگاه شارژ کولر خودروهای هیبریدی و معمولی باعث از بین رفتن بوی نامطبوع در هنگام استفاده از کولر می شود. گاهی پیش می آید که با خراب شدن آمپر کولر میزان استفاده از گاز کولر دچار نوسان می شود.

برای دیدن سایر اطلاعات از دستگاه دیاگ کاترپیلار با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

با دیدن این مشکل باید شارژ گاز و میزان آمپر را در نظر داشته باشید. در هنگام استفاده از دستگاه شارژ کولر خودرو های معمولی باید به این نکات مهم درباره تفاوت دستگاه شارژ کولر خودروهای هیبریدی و معمولی توجه کنید.  کپسول را محکم با زنجیر به دیوار متصل کنید. از شیلنگ های استاندارد برای تخلیه فشار 200 بار استفاده کنید.  حتما در زمان استفاده از گاز از نوع گاز استفاده شده مطلع شوید تا از گاز اکسیژن به جای گاز ازت استفاده نکنید. 

برای مشاهده سایر قابلیت های دستگاه دیاگ لانچ با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

دستگاه های شارژ هیبریدی در تفاوت دستگاه شارژ کولر خودروهای هیبریدی و معمولی یکی از بهترین دستگاه های مورد استفاده در ایران است. در استفاده از این دستگاه ها اتلاف مبرد از یک مبرد به مبرد دیگر به 50 گرم کاهش می یابد. وهمین موضوع شما را به تخلیه کامل مطمئن می سازد. وجود دو مخزن برای این دستگاه موجب صرفه جویی در استفاده از دو اپراتور شده است. شما می توانید این تفاوت دستگاه شارژ کولر خودروهای هیبریدی و معمولی و دستگاه های مجهز و تمام اتوماتیک را از نمایندگی کاوش خودرو با خیال راحت تهیه کنید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف