به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

آیا می دانید عیب یابی خودروهای دوگانه سوز چگونه است؟ خودروهایی که دارای سوخت ترکیبی هستند این امکان را دارند که از دو نوع سوخت گاز و بنزین استفاده کنند. این مسئله به عنوان مزیت برای خودرو های دوگانه سوز محسوب می شود. ولی در عین حال معایبی نیز به همراه دارد بنابراین در هنگام خرید خودرو های دوگانه حتما به معایب آن نیز دقت بفرمایید. البته عیب یابی در خود رو هایی که توسط کارخانه سازنده به صورت دوگانه سوز ساخته شده اند با خودروهایی که به شکل دستی این کار بر روی آنها انجام شده است بسیار متفاوت است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد عیب یابی خودرو با دستگاه دیاگ با ما در تماس باشید.

عیب یابی خودروهای دوگانه سوز

همانطور که میدانید همیشه در کنار بعضی مزیت ها یک سری معایب و عیب یابی خودروهای دوگانه سوز نیز وجود دارد و این شما هستید که باید تشخیص دهید و سبک و سنگین کنید وبینید چه چیزی به نفع شماست. همانطور که خودرو های دوگانه سوز می تواند برای شما مقرون به صرفه باشد ولی در عوض آسیب هایی نیز به موتور ماشین شما وارد می کند که باید به این موارد توجه داشته باشید. معمولا در بسیاری از عیب یابی خودروهای دوگانه سوز مشکلات مکانیکی ایجاد می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید انواع پنل نور صافکاری با ما تماس بگیرید.

البته این هزینه ها به صورت دوره ای در عیب یابی خودروهای دوگانه سوز ایجاد می شود ولی در هر صورت نگهداری و مراقبت بسیار می تواند به سلامت خودروی شما کمک کند. امروزه با استفاده از سیستم انژکتوری برای موتور های ماشین های دوگانه سوز بسیاری از مشکلات حل شده است، نومه بارز آن افزایش و شتاب خودرو می باشد. ولی به این نکته توجه داشته باشید ماشین هایی که در کارخانه به صورت دوگانه سوز تبدیل می شوند کمتر دچار آسیب می گردند.

برای اطلاع از مهمترین ابزار تعمیرگاه اتومبیل این مطلب را مطالعه کنید و برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

با قرار دادن دکمه ای در سیستم عیب یابی خودروهای دوگانه سوز شما با تمام شدن یکی از سوخت های خود می توانید از سوخت بعدی استفاده کنید. ولی در ماشین هایی که به صورت دستی دو گانه سوز شده اند برای عیب یابی خودروهای دوگانه سوز این امکان وجود ندارد. در نتیجه ایجاد مشکلات و خرابی ها در ماشین هایی که بعدا به نظر گروه کاوش خودرو دوگانه سوز شده اند بیشتر دیده شده است.

دستگاه ای دیاگ مینی لانچ EDIAG MINI

17,500,000 تومان
دستگاه ای دیاگ مینی لانچ EDIAG MINI  عیب یاب EDIAG Mini OBD2 با استفاده از بلوتوث با تبلت و یا

دیاگ کاترپیلار CATERPILLAR CAT2

30,500,000 تومان
دیاگ کاترپیلار CATERPILLAR CAT2 این دیاگ جهت عیب یابی ماشین آلات و موتورهای کاترپیلار می باشد،که ساخت مشترک آمریکا و

دستگاه جدید تستر برق ISmart EV P01

تماس بگیرید
دستگاه جدید تستر برق ISmart EV P01 دستگاه جدید تشخیص و عیب یابی جعبه باتری هیبرید دستگاهی بادقت بالا،ایمن و

دستگاه جدید تستر برق ISmatEV P03

تماس بگیرید
دستگاه عیب یاب چند منظوره تستر پک باتری (جعبه باطری) دستگاه چند منظوره هوشمند عیب یاب یک باتری که قابلیت تست یک باتری و سایر تجهیزات برقی خودرو را فراهم میکند ، که از ترکیب مولتی متر ،اسیلسکوپ،تست نارسایی(عایق بودن ) و گیره تست جریان (آمپر) فراهم شده است .

دستگاه تشخیص نشتی هوایی جعبه باطری ( فشار پایین)

تماس بگیرید
دستگاه تست غیر مخرب با دقت بالا که اساسا‌ً با بکارگیری هوا فشرده شده ، با فشار متوسط که به مجرای ورودی یا سطح خرابی اعمال میکند ، میتواند باطری هدف را مورد تست قراردهد .بدین منظور سنسورهایی با دقت بالا تغییرات فشار را نمایش میدهد که بوسیله آن عایق بودن یا نشتی باطری را مورد ارزیابی قرار میدهد.

میزان فرمان 3d لانچ مدل X-86

تماس بگیرید
تراز چهار چرخ ثابت سه بعدی X-861 L، با داده های تراز چرخ ها و روش های تنظیم بیش از 20000 نوع خودرو در جهان، کاربران همچنین می توانند داده های جدید خودرو را به تنهایی گسترش دهند و تکمیل کنند.

آسیب دیدن سوپاپ

به دلیل خشک بودن گاز سوپاپ ها در عیب یابی خودروهای دوگانه سوز دچار آسیب می شود. حال اگر در مقابل آن موتور خودروی خود را به موقع آب بندی نکنید این آسیب می تواند خطرناک باشد و به موتور ماشین آسیب جدی بزند. حال برای جلوگیری از صدمات احتمالی خودروساز یک قطعه حرارتی را بر روی سر سیلندر کار می گذارد، برای رفع مشکلات مربوط به سوپاپ نیز می توان از سامانه هیدرولیکی استفاده کرد. 

برای اینکه بدانید دستگاه دیاگ عیب یاب است یا برطرف کننده عیب خودرو و در مورد عیب یابی با دستگاه دیاگ بیشتر بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

سوختن واشر سرسیلندر

واشر سرسیلندر وظیفه آب بندی سرسیلندر و بلوک سیلندر را به عهده دارد. و اگر آسیبی به آن وارد شود می تواند باعث سوختن سر سیلندر شود. با استفاده از سیستم دفع حرارت می توان سر سیلندر را خنک نگه داشت. بنابراین علت اصلی سوختن سر سیلندر حرارات ایجاد شده می باشد. برای رفع این مشکل علاوه بر خنک نگه داشتن سر سیلندر باید مجاری آب طوری عمل کند که منجر به خنک کردن سرسیلندر شود.

خوردگی در سرسیلندر

این مشکل نیز به دلیل وجود حرارت زیاد در موتور خودرو می باشد. و در خودرو های دو گانه سوز بیشتر دیده می شود. برای رفع این مشکل می توانید از ضد یخ با مواد پایه آلی استفاده کنید. 

خرابی سنسور اکسیژن

گاهی دستگاه های عیب یابی خود قادر به تشخیص علت خرابی در سنسور نیست و در صورت عدم تشخیص این مشکل در خودروی شما می تواند صدمات زیادی به موتور ماشین شما وارد کند. این مشکل یک سری علائم دارد که می توانید با دیدن آنها اقدام به تعمیر ماشین خود کنید. مانند ریپ زدن موتور، گاز نخوردن موتور. به محض مشاهده این موارد، کانکتور مربوط به اکسیژن را جدا کنید. اگر در این حالت ماشین به راحتی گاز بخورد به معنی این است که این قطعه باید تعویض شود. 

برای سفارش و اطلاعات بیشتر از ضربه زن صافکاری با ما در تماس باشید.

اشغال فضای زیاد در قسمت صندوق عقب

اغلب کسانی که دارای خودروی گازسوز هستند همیشه مشکل کمبود جا در قسمت صندوق عقب دارند. زیرا مخزن گاز تقریبا در اندازه بزرگ است و فضای زیادی را اشغال می کند. می توان گفت نیمی از فضای صندوق توسط مخزن اشغال شده است. با استفاده از خودرو هایی که در کارخانه گاز سوز شده اند می توان این مشکل را تا حدی برطرف کرد. زیرا با استفاده از فضا های منفی از اشغال فضای زیاد می کاهند. 

برای اینکه بدانید تفاوت صافکاری PDR با صافکاری سنتی در چیست این مطلب را مطالعه کنید.

ایمنی پایین در خودروهای دوگانه سوز

وجود مخزن گاز در خورد کمی خطرناک تر از مخزن بنزین در ماشین است زیرا اگر مخزن گاز در اثر تصادف ضربه شدید بخورد امکان ایجاد اتفاقات ناگوار در آن بیشتر است، بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم از خرید خودرو های دوگانه سوز تا امکان خود داری کنید.

برای اینکه در مورد بهترین دستگاه دیاگ برای ماشین های ایرانی اطلاعات کسب کنید با ما در تماس باشید

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف