به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

قسمتهای غیر قابل تعمیر با صافکاری PDR کدام قسمت ها هستند؟

قسمتهای غیر قابل تعمیر با صافکاری PDR خیلی زیاد نیستند. و بیشتر قسمت ها را با کسب کمی مهارت میتوان از طریق صافکاری PDR تعمیر کرد. رنگ بدنه خودرو یکی از جنبه های زیبایی و حفاظت از بدنه محسوب می شود.

این رنگ ممکن است در اثر ضربه آسیب ببیند و پس از صافکاری نیاز به رنگ آمیزی مجدد داشته باشد. این عمل به دلیل کوره‌ای نبودن رنگ، از کیفیت کمتری برخوردار است و در صورت رنگ آمیزی مجدد از کیفیت آن و قیمت خودرو کاسته می شود. بنابراین اگر در اثر ضربه، بدنه خودرو دچار فرورفتگی شده باشد، اما رنگ خودرو آسیب دیده باشد، صافکار پیشنهاد می‌کند که با صافکاری PDR، عمل صافکاری را انجام دهید تا رنگ بدنه آسیب نبیند؛ زیرا احتمال آسیب دیدگی رنگ بدنه در صافکاری سنتی بسیار بالاست. در این قسمت کاوش خودرو قصد دارد قسمت هایی از بدنه خودرو، که با صافکاری pdr قابل تعمیر نیست را برای شما بیان کند.

اگر دوست دارید در مورد افت قیمت ماشین با صافکاری pdr   بیشتر بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

چکش پلاستیکی با سری آلومینیوم قابل تعویض صافکاری PDR

تماس بگیرید
چکش پلاستیکی با سری آلومینیوم قابل تعویض صافکاری PDR

چکش دسته چوبی صافکاری PDR با سری آبكاری شده

350,000 تومان
چکش دسته چوبی صافکاری PDR با سری آبكاری شده

چکش دسته چوبی صافکاری PDR با سری آلومينيوم

250,000 تومان
چکش چوبی صافکاری PDR با سری فلزی

سری چسبی قطاری صافکاری PDR استارکلیپس ترکیه کد 12213

170,000 تومان
سری چسبی قطاری ۶تایی خطی برای صافکاری PDR، استارکلیپس ترکیه کد 12213 با عرض 40 mm

سری چسبی قطاری صافکاری PDR استارکلیپس ترکیه کد 12209

170,000 تومان
سری چسبی قطاری ۶تایی خطی برای صافکاری PDR، استارکلیپس ترکیه کد 12209 با عرض 23 mm

سری چسبی صافکاری PDR استارکلیپس ترکیه کد 12226

10,000 تومان
سری پلاستیکی چسبی برای صافکاری PDR، استارکلیپس ترک کد 12226 با ابعاد 26 mm

سری چسبی صافکاری PDR استارکلیپس ترکیه کد 10305

10,000 تومان
سری پلاستیکی چسبی برای صافکاری PDR، استارکلیپس ترک کد 10305 با ابعاد 13 mm

دستگاه صافکاری مغناطیسی WOYO PDR 007

36,000,000 تومان
دستگاه صافکاری مغناطیسی WOYO PDR 007

صافکاری PDR  چیست؟

یکی از روش های صافکاری می باشد که در آن به وسیله دستگاه های متعدد عمل صافکاری انجام می گیرد‌. در این روش از صافکاری رنگ بدنه کمترین آسیب را می بیند و پس از آن نیاز به مراجعه به نقاش و رنگ آمیزی مجدد بدنه نیست. یکی از تفاوت های مهم صافکاری PDR و صافکاری سنتی در عدم نیاز به رنگ آمیزی مجدد است. این صافکاری به دلیل عدم نیاز به نقاشی، موجب کاهش هزینه های شما می گردد و از افت قیمت خودروی شما جلوگیری می کند. مهم ترین ابزار انجام این روش میله   است که دارای استحکام فراوانی بوده و از جنس فولاد با آلیاژهای متفاوت هستند. این میله ها ناهمواری های بدنه خودرو را به خوبی برطرف کرده و مانع از موج دار شدن می شوند.

برای اینکه بدانید تفاوت صافکاری PDR با صافکاری سنتی در چیست این مطلب را مطالعه کنید.

 میله های pdr در چندین مدل با کارایی در قسمت های مختلف خودرو موجود هستند. این مدل ها شامل مدل چرخشی، اهرمی و دم ماهی می باشد و معمولا به صورت یک پکیج کامل در بازار تجهیزات صافکاری عرضه می شوند. کاوش خودرو یکی از عرضه کنندگان انواع دستگاه دیاگ و لوازم صافکاری می باشد. این شرکت تمامی پکیج های لازم برای صافکاری pdr  را موجود دارد. شما می توانید متناسب با نیاز کار خود، هر ابزار مورد نیاز را خریداری کنید. 

ما ابتدا به بررسی فواید این نوع از صافکاری می پردازیم و بعد قسمتهای غیر قابل تعمیر با صافکاری PDR را بررسی میکنیم.

فواید صافکاری pdr

  1. صرفه جویی در زمان: صافکاری بدون رنگ PDR  به دلیل استفاده از دستگاه ها و لوازم مخصوص، عمل صافکاری سریع تر انجام می گیرد و نیازی به چند روز کار بر روی بدنه خودرو نیست. اما صافکاری سنتی به دلیل زمان بر بودن، صاف کردن یک کاپوت، ممکن است چند روز زمان نیاز داشته باشد.
  2.  صرفه جویی در هزینه: صرف زمان کمتر، مواد مورد نیاز کمتر، نیروی کار کمتر، همگی نشان از صرف هزینه کمتر برای صافکاری می باشد. علاوه بر آن، در صافکاری بدون رنگ، نیاز به رنگ آمیزی مجدد وجود ندارد که خود باعث کاهش هزینه های تعمیرات می شود. اما در صافکاری سنتی به دلیل زمان بر بودن و سختی کار بیشتر، دستمزد صافکار نیز بیشتر می شود.
  3. سازگاری با محیط زیست: دود ناشی از رنگ ها و سایر مواد شیمیایی که در تعمیرات سنتی استفاده می شود، مانند پرکننده ها برای فرورفتگی ها، نه تنها برای تکنسین هایی که آنها را تنفس می کنند مضر هستند، بلکه برای محیط زیست نیز خطرناک هستند. PDR نیازی به استفاده از مواد شیمیایی یا رنگ ندارد ، که آن را به جایگزین بسیار ایمن تر و سازگار با محیط زیست تبدیل می کند.
  4. عدم افت قیمت: افت قیمت خودرو پس از تصادف ناشی از رنگ آمیزی مجدد بدنه خودرو است. اگر در تصادف شاسی خودروی شما سالم باشد و صافکاری PDR  بر روی بدنه آن انجام داده باشید، هیچ گونه افت قیمتی شامل حال خودروی شما نمی گردد. اما در صافکاری سنتی، احتمال آسیب دیدگی رنگ زیاد است و خودرو نیاز به رنگ آمیزی مجدد پیدا می‌کند که موجب افت قیمت می شود. 

برای اطلاع از نحوه ی سفارش انبر تگرگ کش با ما در تماس باشید.

 قسمت هایی از خودرو که امکان صافکاری pdr بر روی آن ها وجود ندارد

 به طور کلی صافکاری PDR  برای قسمتهایی از بدن که فضای کار خوبی دارند و فرورفتگی در آن ناحیه با عمق کم و مساحت زیاد است، بهترین کاربرد را دارد. قسمت های میانی کاپوت جلو و عقب، گلگیر ها، درب های جلو و عقب، سقف خودرو و… از راحت ترین قسمت ها برای صافکاری pdr محسوب می شوند. زیرا در این صافکاری نیاز است دستگاه pdr به بدنه خودرو بچسبد و با کمک نیروی دستگاه یا صافکار، بقره را به سمت بیرون بکشد و فرورفتگی را محو کند.

بنابراین قسمت های داخلی خودرو؛ مانند داخل صندوق عقب، امکان انجام PDR را ندارند و ممکن است نتواند به خوبی با این روش صافکاری، آن قسمت ها را صاف کرد.

 قسمت بعدی که صافکاری pdr توانایی کمی در صاف کردن آن دارد، دوبل های بدنه هستند. دوبل ها به دلیل مقاومتی که دارند در صورت ضربه خوردن و فرورفتگی، سخت تر به حالت اولیه باز می‌ گردند. این امر موجب می گردد که افراد تازه کار نتوانند با دستگاه pdr این قسمت ها را به صورت بی رنگ صاف کنند. بخش دیگری نیست که صافکاری pdr روی آن انجام نمی‌شود و رکاب ها هستند. رکاب ها نیز به دلیل اینکه بیشتر در معرض برخورد با پا و جداول هستند از مقاومت بالایی برخوردارند. بنابراین در صورت ضربه امکان صافکاری پی دی آر بر روی آن ها وجود ندارد. بخش آخر که با صافکاری pdr نمیتوان آنها را به حالت اولیه درآورد سپر ها هستند. سپر ها به دلیل پلاستیکی بودن توانایی مقاومت زیر فشار دستگاه pdr را ندارند و می شکنند. 

به این دلیل هیچ یک از افراد با تجربه در زمینه صافکاری بدون رنگ، توصیه نمی کنند که سپر خودرو را با صافکاری pdr تعمیر کنید.

برای سفارش و اطلاعات بیشتر از ضربه زن صافکاری با ما در تماس باشید.

صافکاری بدون رنگ یا pdr  موجب کاهش هزینه ها می گردد. بنابراین بسیاری از افراد به دنبال این هستند که در صورت آسیب دیدن بدنه و سالم بودن رنگ آن، از این روش، اقدام به تعمیر بدنه کنند. برخی نقاط خودرو با این روش قابل تعمیر نیست. اما بخش قابل توجهی از بدنه، امکان صاف شدن به وسیله دستگاه های pdr را دارا هستند. اگر شما نیز برای کار خود نیاز به خرید انواع دستگاه ها و میله های pdr دارید، می توانید این دستگاه ها را از طریق سایت کاوش خودرو تهیه کنید. برای اینکه بدانید میله صافکاری pdr چیست می توانید این مطلب را مطالعه بفرمایید.

برای مشاهده قیمت و خرید جک دو ستون لانچ با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

برای مشاهده سایر قابلیت های ابزار صافکاری با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

برای مشاهده سایر قابلیت های ای ایزی دیاگ لانچ با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

برای مشاهده سایر قابلیت های دیاگ لانچ با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

برای مشاهده قیمت و خرید انژکتور شور با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

برای مشاهده قیمت و خرید جک دو ستون با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

برای مشاهده قیمت و خرید جک چهار ستون با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

برای مشاهده قیمت و خرید جک قیچی تعمیرگاهی  با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

برای مشاهده قیمت و خرید جک دو ستون لانچ با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

 

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف