آموزش

مزایای خرید دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک

آشنایی با مزایای خرید دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک

مزایای خرید دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک چیست؟ دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک جهت شستشوی گیربکس اتوماتیک خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. گیربکس اتوماتیک خودرو دارای روغنی است که برای تخلیه آن نمی توان به طور دستی آن را خارج کرد بنابراین باید به وسیله دستگاهی که مختص این کار ساخته شده است استفاده شود. گیربکس ماشین جز قسمت های مهم خودرو محسوب می شود و روغن آن باید هر چند وقت یکبار تعویض شود، زیرا در این صورت می تواند به گیربکس آسیب وارد کند. اما قبل از هر چیز باید بدانیم گیربکس خودرو چیست و چه وظیفه ای را به عهده دارد که بتوانیم در مورد مزایای خرید دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک نیز اطلاعاتی کسب کنیم.

مزایای خرید دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک

آشنایی با مزایای خرید دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک

قبل از اینکه بخواهیم به بررسی موضوع “مزایای خرید دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک” بپردازیم، بهتر است در مورد گیربکس ماشین اطلاعاتی کسب کنیم. گیربکس خودرو نیروی خود را از موتور ماشین دریافت می کند، و نیروی دریافت شده را به صورت افزایش سرعت و یا افزایش قدرت به دیفرانسیل و چرخ ها انتقال میدهد. تمامی خودروهایی که دارای گیربکس اتوماتیک هستند دنده انها نیز به صورت اتوماتیک کار می کند. 

طرز کار با دنده اتوماتیک بدین صورت است که شما خودروی خود را در حالت درایو قرار می دهید و دنده به صورت اتوماتیک کار خود را انجام می دهد. بنابراین کاری که دست در انجام تعویض دنده انجام می دهد گیربکس اتوماتیک این کار را انجام می دهد. بنابراین خودروهایی که به صورت اتوماتیک دنده آنها عوض می شوند گیربکس اتوماتیک برای آنها قطعه ای حیاتی به شمار می رود. 

روغن گیربکس اتوماتیک خودرو چه وظیفه ای دارد؟

روغن گیربکس اتوماتیک که به اسم واسکازین هم شناخته می شود به نوعی غذای گیربکس اتوماتیک به شمار می رود و با خرید آن شاهد مزایای خرید دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک از این دستگاه خواهید بود. در واقع روغن گیربکس نوعی روان کننده است که تمامی قطعات گیربکس اتوماتیک را روغن کاری می کند و سب می شود تا نرم تر کار کند. 

البته روغن گیربکس با کیفیت باید ویژگی های خود را داشته باشد و هر روغن و از هر برندی را نباید برای گیربکس اتوماتیک خودرو استفاده کرد. استفاده از برندهای نامعتبر برای روغن کاری گیربکس اتوماتیک می تواند آسیبی جدی به این قطعه مهم خودرو وارد کند. 

روغن گیربکس باید در مدت زمان مشخصی که معمولا تعمیرکاران به خوبی از آن آگاهی دارند تعویض شود، معمولا تعمیرکاران برای طی کردن هر چند هزار کیلومتر توصیه می کنند تا روغن گیربکس عوض شود. حالا در صورتی که روغن گیربکس اتوماتیک تعویض نشود چه اتفاقی می افتد؟ این سوالی است که بار به ذهن افراد خطور می کند و به خرید این دستگاه فکر می کنند. البته که مزایای خرید دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای با شماره های سایت در تماس باشید.

در صورتی که روغن گیربکس اتوماتیک به موقع عوض نشود مشکلاتی که در زیر عنوان شده است پیش می آید. 

  • در هنگام تعویض دنده صدایی ناهنجار به گوش می رسد؛
  • دنده ها به سختی جا به جا می شود؛
  • در حرکت ماشین بعد از عوض شدن دنده تاخیر وجود دارد. 

دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک

دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک دستگاهی است که دارای دو مخزن می باشد که با خرید این محصصول شاهد مزایای خرید دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک خواهید بود. یکی از مخزن های برای ذخیره روغن کثیف و مخزن دیگر برای روغن تمیز تعبیه شده است. دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک بعد از اینکه روغن کثیف را تخلیه کرد و به عبارتی ساکشن کرد روغن تمیز را به گیربکس اتوماتیک تزریق می کند. 

نحوه کار با دستگاه ساکشن بدین صورت است که در ابتدا باید دستگاه را خاموش کنیم و بعد دوباره روشن کرده و به خودرو مورد نظر وصل می کنیم. اغلب خودرو های خارجی مانند خودروهای کره ای و ژاپنی دارای یک شیلنگ ورودی و یک شیلنگ خروجی می باشد. یکی از شیلنگ ها برای رفت و دیگری برای برگشت خنک کننده را برداشته و به دستگاه ساکشن وصل می کنیم. مزایای خرید دستگاه ساکشن گیربکس اتوماتیک می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد و اغلب تعمیرکاران این دستگاه را در تعمیرگاه خود دارند.  

دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک دارای انواع مختلفی است، بنابراین نوع دستگاه ساکشن باید با توجه به خودرویی باشد که عمل ساکشن در آن انجام می شود. خرید دستگاه ساکشن روغن گیربکس خودرو مزایای زیادی برای تعمیرکاران خودرو دارد، البته اگر قصد خرید این دستگاه را دارید باید برند آن توجه بیشتری کنید. یکی دیگر از مزایای خرید دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک این است که انجام تعویض روغن و ساکشن روغن همیشه وجود دارد و تعمیرکاران نیاز همیشگی به این وسیله دارند. 

اهمیت شناخت مزایای خرید دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک

همه تعمیرکاران به مزیت های بسیار زیاد دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک واقف هستند و به خوبی می دانند استفاده از این دستگاه برای آنها امری ضروری است. تعویض روغن گیربکس امری است که تمامی رانندگان باید آن را انجام دهند و نمی توان آن را پشت گوش انداخت، بنابراین برای اینکه عمر خودروی آنها بیشتر شود باید به این نکته مهم توجه داشته باشند. 

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه نقطه جوش صافکاری دستی با شماره های سایت در تماس باشید.

در هنگام خرید دستگاه ساکشن باید به انواع آن نیز توجه داشته باشید که مزایای خرید دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک را شاهد باشید. زیرا این دستگاه تنوع زیادی دارد و هرکدام دارای آپشن هایی است که بقیه دستگاه های ساکشن روغن ممکن است از آن برخوردار نباشند. جالب است بدانید ایران نیز دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک نیز تولید می کند و این دستگاه ها کیفیت بسیار خوبی دارد. پس به تعمیرکاران عزیز پیشنهاد می کنیم از محصولات ایرانی با کیفیت خریداری کنند، ولی قبل از آن حتما از خوب بودن آن اطمینان حاصل فرمایید. 

بعضی از آپشن های خوبی که برای مزایای خرید دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک وجود دارد را در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • قابلیت تعویض روغن گیربکس انواع خودرو های دنده اتوماتیک؛
  • قابلیت شستشوی کامل گیربکس اتوماتیک؛
  • داشتن گارانتی برای کسانی که از ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک ایرانی استفاده می کنند؛ 
  • دارای قابلیت تعویض روغن گیربکس اتوماتیک با مکش عالی و با داشتن دو مخزن؛
  • مزیت های استفاده از ساکشن گیربکس اتوماتیک؛
  • دنده خودرو بسیار نرم روان کار می کند؛
  • از هر گونه لرزش و ضربه در زمان تعویض روغن جلوگیری می کند؛
  • از تعمیرات پرهزینه بعدی جلوگیری می شود؛ 
  • از صدای ناهنجار گیربکس جلوگیری می شود؛
  • گیربکس را به صورت کامل شستشو داده و دوباره روغن کاری می کند. 

برای مشاهده سایر قابلیت های دستگاه دیاگ لانچ با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

شناخت مزایای خرید دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک

با توضیحاتی که در مورد مزایای خرید دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک داده شد به اهمیت بالای این دستگاه پی بردید. بنابراین اگر می خواهید خودروی شما سالیان سال برای شما کار کند باید این نکته مهم توجه داشته باشید. معمولا خودروهای با دنده اتوماتیک به راحتی دچار مشکل نمی شود ولی این در صورتی است که به تعویض به موقع روغن گیربکس توجه بیشتری کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *