به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

یا می دانید عیب یابی خودروهای دوگانه سوز چگونه است؟ خودروهایی که دارای سوخت ترکیبی هستند این امکان را دارند که از دو نوع سوخت گاز و بنزین استفاده کنند. این مسئله به عنوان مزیت برای خودرو های دوگانه سوز محسوب می شود. ولی در عین حال معایبی نیز به همراه دارد بنابراین در هنگام خرید خودرو های دوگانه حتما به معایب آن نیز دقت بفرمایید. البته عیب یابی در خود رو هایی که توسط کارخانه سازنده به صورت دوگانه سوز ساخته شده اند با خودروهایی که به شکل دستی این کار بر روی آنها انجام شده است بسیار متفاوت است.

عیب یابی خودروهای دوگانه سوز

همانطور که میدانید همیشه در کنار بعضی مزیت ها یک سری معایب و عیب یابی خودروهای دوگانه سوز نیز وجود دارد و این شما هستید که باید تشخیص دهید و سبک و سنگین کنید وبینید چه چیزی به نفع شماست. برای دریافت اطلاعات در خصوص فروش اقساطی تجهیزات تعمیرگاهی خودرو با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

همانطور که خودرو های دوگانه سوز می تواند برای شما مقرون به صرفه باشد ولی در عوض آسیب هایی نیز به موتور ماشین شما وارد می کند که باید به این موارد توجه داشته باشید. معمولا در بسیاری از عیب یابی خودروهای دوگانه سوز مشکلات مکانیکی ایجاد می شود. برای دریافت اطلاعات در خصوص فروش اقساطی دستگاه شارژ گاز کولر خودرو با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

البته این هزینه ها به صورت دوره ای در عیب یابی خودروهای دوگانه سوز ایجاد می شود ولی در هر صورت نگهداری و مراقبت بسیار می تواند به سلامت خودروی شما کمک کند. امروزه با استفاده از سیستم انژکتوری برای موتور های ماشین های دوگانه سوز بسیاری از مشکلات حل شده است، نومه بارز آن افزایش و شتاب خودرو می باشد. برای دریافت اطلاعات در خصوص دستگاه شارژ گاز کولر لانچ با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

ولی به این نکته توجه داشته باشید ماشین هایی که در کارخانه به صورت دوگانه سوز تبدیل می شوند کمتر دچار آسیب می گردند. با قرار دادن دکمه ای در سیستم عیب یابی خودروهای دوگانه سوز شما با تمام شدن یکی از سوخت های خود می توانید از سوخت بعدی استفاده کنید. برای دریافت اطلاعات در خصوص لوازم صافکاری PDR با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

ولی در ماشین هایی که به صورت دستی دو گانه سوز شده اند برای عیب یابی خودروهای دوگانه سوز این امکان وجود ندارد. در نتیجه ایجاد مشکلات و خرابی ها در ماشین هایی که بعدا به نظر گروه کاوش خودرو دوگانه سوز شده اند بیشتر دیده شده است. برای دریافت اطلاعات در خصوص ابزار صافکاری PDR با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

پاور پروگرمینگ حرفه ای آنالیز و شارژ باطری لانچ PFP150

67,500,000 تومان
یک منبع تغذیه حرفه ای با کیفیت بالا با کارایی بالا است.این می تواند توسط کارگاه ها، برق خودرو یا نمایندگی های خودرو برای تامین برق پایدار برای وسایل نقلیه (از جمله هیبریدی و برقی) در تمام مراحل برنامه ریزی مجدد ECU، چشمک زدن و تشخیص خودرو با عملکردهایی مانند :بازیابی و شارژ باتری ها استفاده شود.

فنرجمع کن طوسی (خودروهای خارجی)

11,500,000 تومان

فنرجمع کن طوسی (خودروهای خارجی)

این دستگاه انجام عملیات تعمیر یا تعویض فنر را به راحتی و با صرف کمترین نیروی فیزیکی و نیز با ایمنی بالا و اطمینان از عدم آسیب دیدگی قطعات درگیر، برای شما انجام می دهد. این ابزار در تعمیرگاه ها و صنایع زیادی مانند تولیدی ها، خودرو سازی ها، الکترونیک، ماشین آلات و تجهیزات مکانیکی به عنوان یک ابزار اساسی در تعمیرات و تجمیع مورد استفاده قرار می گیرد. برای تعمیر و سرویس سیستم تعلیق خودرو حتما باید کمک و فنر خودرو جدا شده و این سرویس انجام شود.

فنر جمع کن فک بازشو پدالی

11,500,000 تومان

فنر جمع کن فک بازشو پدالی

این دستگاه انجام عملیات تعمیر یا تعویض فنر را به راحتی و با صرف کمترین نیروی فیزیکی و نیز با ایمنی بالا و اطمینان از عدم آسیب دیدگی قطعات درگیر، برای شما انجام می دهد. این ابزار در تعمیرگاه ها و صنایع زیادی مانند تولیدی ها، خودرو سازی ها، الکترونیک، ماشین آلات و تجهیزات مکانیکی به عنوان یک ابزار اساسی در تعمیرات و تجمیع مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به صورت دستی هیدرولیکی کار میکند و با پدال میتوانید آن را به صورت دقیق تنظیم نمایید. دستگاه دارای فک های قابل تنظیم که به کاربر اجازه می دهد متناسب با نیاز، سایز و ابعاد فنر آن را تنظیم نماید.

فنرجمع کن با 2فک ثابت

11,500,000 تومان

فنرجمع کن با 2فک ثابت

این دستگاه انجام عملیات تعمیر یا تعویض فنر را به راحتی و با صرف کمترین نیروی فیزیکی و نیز با ایمنی بالا و اطمینان از عدم آسیب دیدگی قطعات درگیر، برای شما انجام می دهد. این ابزار در تعمیرگاه ها و صنایع زیادی مانند تولیدی ها، خودرو سازی ها، الکترونیک، ماشین آلات و تجهیزات مکانیکی به عنوان یک ابزار اساسی در تعمیرات و تجمیع مورد استفاده قرار می گیرد. به صورت  نیمه اتوماتیک کار میکند و یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات تعمیرگاهی در بین تعمیرکاران است.

دستگاه ای دیاگ مینی لانچ EDIAG MINI

14,000,000 تومان
دستگاه ای دیاگ مینی لانچ EDIAG MINI  عیب یاب EDIAG Mini OBD2 با استفاده از بلوتوث با تبلت و یا

دیاگ کاترپیلار CATERPILLAR CAT2

30,500,000 تومان
دیاگ کاترپیلار CATERPILLAR CAT2 این دیاگ جهت عیب یابی ماشین آلات و موتورهای کاترپیلار می باشد،که ساخت مشترک آمریکا و

آسیب دیدن سوپاپ : به دلیل خشک بودن گاز سوپاپ ها در عیب یابی خودروهای دوگانه سوز دچار آسیب می شود. حال اگر در مقابل آن موتور خودروی خود را به موقع آب بندی نکنید این آسیب می تواند خطرناک باشد و به موتور ماشین آسیب جدی بزند. برای دریافت اطلاعات در خصوص تجهیزات تعویض روغنی با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

حال برای جلوگیری از صدمات احتمالی خودروساز یک قطعه حرارتی را بر روی سر سیلندر کار می گذارد، برای رفع مشکلات مربوط به سوپاپ نیز می توان از سامانه هیدرولیکی استفاده کرد. برای دریافت اطلاعات در خصوص دیاگ لانچ با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

سوختن واشر سرسیلندر : واشر سرسیلندر وظیفه آب بندی سرسیلندر و بلوک سیلندر را به عهده دارد. و اگر آسیبی به آن وارد شود می تواند باعث سوختن سر سیلندر شود. با استفاده از سیستم دفع حرارت می توان سر سیلندر را خنک نگه داشت. بنابراین علت اصلی سوختن سر سیلندر حرارات ایجاد شده می باشد. برای رفع این مشکل علاوه بر خنک نگه داشتن سر سیلندر باید مجاری آب طوری عمل کند که منجر به خنک کردن سرسیلندر شود. برای دریافت اطلاعات در خصوص انواع چسب صافکاری با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

خوردگی در سرسیلندر : این مشکل نیز به دلیل وجود حرارت زیاد در موتور خودرو می باشد. و در خودرو های دو گانه سوز بیشتر دیده می شود. برای رفع این مشکل می توانید از ضد یخ با مواد پایه آلی استفاده کنید. برای دریافت اطلاعات در خصوص دیاگ سنگین با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

خرابی سنسور اکسیژن : گاهی دستگاه های عیب یابی خود قادر به تشخیص علت خرابی در سنسور نیست و در صورت عدم تشخیص این مشکل در خودروی شما می تواند صدمات زیادی به موتور ماشین شما وارد کند. برای دریافت اطلاعات در خصوص انژکتور شور با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

این مشکل یک سری علائم دارد که می توانید با دیدن آنها اقدام به تعمیر ماشین خود کنید. مانند ریپ زدن موتور، گاز نخوردن موتور. به محض مشاهده این موارد، کانکتور مربوط به اکسیژن را جدا کنید. اگر در این حالت ماشین به راحتی گاز بخورد به معنی این است که این قطعه باید تعویض شود. برای دریافت اطلاعات در خصوص دستگاه دیاگ لانچ پرو با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

 

اشغال فضای زیاد در قسمت صندوق عقب : اغلب کسانی که دارای خودروی گازسوز هستند همیشه مشکل کمبود جا در قسمت صندوق عقب دارند. زیرا مخزن گاز تقریبا در اندازه بزرگ است و فضای زیادی را اشغال می کند. می توان گفت نیمی از فضای صندوق توسط مخزن اشغال شده است. با استفاده از خودرو هایی که در کارخانه گاز سوز شده اند می توان این مشکل را تا حدی برطرف کرد. زیرا با استفاده از فضا های منفی از اشغال فضای زیاد می کاهند. برای دریافت اطلاعات در خصوص دستگاه نقطه جوش با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

ایمنی پایین در خودروهای دوگانه سوز : وجود مخزن گاز در خورد کمی خطرناک تر از مخزن بنزین در ماشین است زیرا اگر مخزن گاز در اثر تصادف ضربه شدید بخورد امکان ایجاد اتفاقات ناگوار در آن بیشتر است، بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم از خرید خودرو های دوگانه سوز تا امکان خود داری کنید. برای دریافت اطلاعات در خصوص جک دو ستون لانچ با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف