آموزش

ترمیم تگرگ خوردگی با میله صافکاری pdr

آشنایی با ترمیم تگرگ خوردگی با میله صافکاری pdr

ترمیم تگرگ خوردگی با میله صافکاری pdr چیست؟ صافکاری ماشین یکی از مهم ترین تخصص ها در تعمیرات ماشین به شمار می رود. بدنه ماشین یکی از نقاط بسیار مهم و حساس در قیمت گذاری محسوب می شود و وجود هر گونه آسیب کوچک روی آن می تواند از ارزش خودرو بکاهد. تگرگ خوردگی نیز یکی از همان آسیب هایی است که در اثر قرار گرفتن خودرو در معرض عوامل جوی مانند تگرگ ایجاد می شود. 

آشنایی با ترمیم تگرگ خوردگی با میله صافکاری pdr

برخورد تگرگ به بدنه خودرو می تواند ایجاد فرورفتگی های خفیفی روی بدنه خودرو کند. بنابراین اولین کاری که در این مرحله باید انجام دهید این است که به ترمیم تگرگ خوردگی با میله صافکاری pdr فکر کنید. البته میزان آسیبی که ناشی از تگرگ می باشد متفاوت می باشد و بستگی به نوع و اندازه تگرگ دارد، هر چه اندازه تگرگ بزرگتر باشد این آسیب و خسارت های وارده بیشتر می باشد. همانطور که میدانید خودرویی که در اثر تگرگ خوردگی خسارت دیده است به دو روش تعمیر می شود که آن دو روش صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ است. 

برای مشاهده قیمت و خرید انژکتور شور با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

گاهی ممکن است شدت تگرگ خوردگی به قدری بالا باشد که شخص مجبور به تعویض قطعه باشد. بعضی از این قطعات که در معرض آسیب قرار می گیرند مثل قطعاتی مانند گلگیر، برف پاکن ها و غیره… این قطعات جزو قطعات جداشدنی هستند و به راحتی می توان آنها را تعویض کرد. 

انواع ترمیم تگرگ خوردگی با میله صافکاری pdr

آسیب های ناشی از تگرگ خوردگی از گذشته مورد توجه تعمیرکاران قرار داشته است و روش های صافکاری بسیار سنتی انجام می شد. برای تعمیر تگرگ خوردگی از دو روش صافکاری با رنگ و صافکاری بدون رنگ استفاده می شود. در صافکاری با رنگ، صافکار قسمت آسیب دیده را رنگ میزند و مراحلی که مربوط به قبل از نقاشی و رنگ زدن می باشد را انجام می دهد.

بنابراین قسمتی که در آن صافکاری با رنگ انجام شده کمی ضخیم تر از قسمت های دیگر می باشد و در نتیجه در هنگام فروش ماشین کار شناس قادر است به راحتی تشخیص دهد که قبلا خودروی شما دچار آسیب دیدگی شده است. بنابراین این روش امروزه کاربرد زیادی ندارد و افراد سعی می کنند تا جایی که امکان دارد از روش صافکاری بدون رنگ یا ترمیم تگرگ خوردگی با میله صافکاری pdr استفاده کند. این روش بهترین روشی است که انجام آن تنها از عهده استادکاران با تجربه بر می آید و آنها  می توانند با چند تکنیک و ابزار به راحتی نقاطی که دچار تگرگ خوردگی شده است را تعمیر کنند. 

ترمیم تگرگ خوردگی با میله صافکاری PDR یکی از روش های عالی و بسیار تمیز برای تگرگ خوردگی بدنه خودرو می باشد. روش صافکاری PDR با میله های مخصوص این کار یکی از بهترین روش ها و مختص به تگرگ خوردگی محسوب می شود. میله هایی که برای صافکاری بدون رنگ در تگرگ خوردگی استفاده می شود در انواع مختلف می شود و هر کدام به طور تخصصی می تواند فرورفتگی های ناشی از تگرگ را ترمیم کند. 

برای مشاهده سایر قابلیت های دستگاه دیاگ لانچ با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

انواع ترمیم تگرگ خوردگی با میله صافکاری pdr

مزیت های ترمیم تگرگ خوردگی با میله صافکاری pdr

استفاده از روش PDR برای ترمیم تگرگ خوردگی با میله صافکاری pdr مزیت های بسیاری برای خودروی شما دارد به عنوان مثال خودرویی که از کارخانه تحویل گرفته اید یک روکش الکترونیکی دارد که به نوعی محافظ بنه به شمار می رود، با استفاده از روش PDR این روکش کاملا سالم می ماند، در این زمان دیگر نیازی نیست که از پرایمر های محافظ استفاده کنید. هنر صافکاری با میله های PDR یکی از تخصصی ترین کار هایی است که صافکاران با تجربه از آن آگاهی کامل دارند.

با استفاده از میله های صافکاری PDR و یا به عبارتی بدون رنگ شما می توانید از افت شدید قیمت خودروی خود جلوگیری کنید. روش استفاده از میله های روش استفاده از میله های بدین گونه است که در اینجا از هیچ چکشی استفاده نمی شود، بلکه شخص صافکار تنها با یک میله مناسب آسیب دیدگی و فشار دست می تواند نقص موجود را رفع کند. این میله ها به گونه ای طراحی شده اند که به وسیله چرخش دست و میله سطح فرورفتگی کاملا صاف و یکدست شده و اصلا قابل تشخیص نیست. 

تکنیک ترمیم تگرگ خوردگی با میله صافکاری pdr چیست؟

در تکنیک ترمیم تگرگ خوردگی با میله صافکاری pdr از میله های مناسب برای اینکار استفاده می شود و نوع استفاده از میله های PDR جهت رفع تگرگ خوردگی بدنه خودرو بستگی به میزان خسارت وارده به خودرو می باشد. از میله های PDR برای بیرون کشیدن و صاف کردن نقاط فرو رفته استفاده می شود. همچنین می توان با استفاده از چسب های مخصوص برای این کار قسمت هایی از بدنه که دچار فرورفتگی شده است را با ایجاد فشار به سمت بیرون از بین برد ولی این در حالی است که این چسب دقیقا در محل مناسب خود قرار بگیرد. 

امروزه صافکاری با میله های فلزی روش استفاده از میله های بسیار پیشرفته تر و حرفه ای تر شده و تا جایی که امکان دارد صافکاران سعی بر آن دارند تا نه تنها آسیب بر جای ماده را از میان ببرند، بلکه از کاهش قیمت خودرو نیز جلوگیری کنند. با استفاده از میله های روش استفاده از میله های در تعمیر تگرگ خوردگی بدنه خودرو در زمان و بسیاری هزینه ها جلوگیری می شود. روش استفاده از میله های فلزی بازده خوبی دارد که به رنگ خودرو آسیبی وارد نشده باشد در این صورت باید از روش صافکاری با رنگ استفاده شود. 

برای مشاهده قیمت و خرید انژکتور شور با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

اهمیت استفاده از ترمیم تگرگ خوردگی با میله صافکاری pdr

مزیت خوبی که استفاده از میله های فلزی برای تعمیر تگرگ خوردگی در بدنه دارد این است که از این ابزار می توان روی بدنه های آلومینیومی و فولادی استفاده کرد. شما می توانید با مراجعه به مراکز معتبر صافکاری بدون رنگ و توسط افراد با تجربه بدنه خودروی خود را مانند روز اول بی عیب و نقص کنید بدون اینکه به رنگ فابریک آن کوچکترین آسیبی وارد شده باشد. 

برای مشاهده قیمت و خرید جک بالابر دو ستون با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

تعمیرگاه های معتبر و تخصصی با داشتن تجهیزات و میله های تخصصی برای تعمیر تگرگ خوردگی بدنه ماشین می توانند این خدمات عالی را به شما دهند. این نکته را فراموش نکنید کار، روش و ترمیم تگرگ خوردگی با میله صافکاری pdr کاملا تخصصی است و اگر این کار توسط افراد بی تجربه انجام گیرد می تواند آسیبی جدی به بدنه خودروی شما وارد کند و شما مجبور به انجام صافکاری با رنگ شوید که به هیچ عنوان کار عاقلانه و مقرون به صرفه ای نیست.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *