به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

دستگاه دیاگ فاو

دستگاه دیاگ فاو هم جزو انواع دستگاه دیاگ خودرو است که به صورت متمرکز روی دیاگ سنگین کار می کند. خرابی ماشین های سنگین چند پله چالش زا تر از خرابی ماشین های سواری و خودروهای عادی است. چرا که در اثر خرابی ماشین های سنگین به احتمال بسیار زیاد ممکن است یک پروژه معدنی، کشاورزی، ساختمانی یا صنعتی بخوابد و برای مدتی تعطیل شود در حالی که در مورد خرابی خودروهای سواری چنین نیست. البته نمی توان منکر این موضوع مهم شد که در اثر خرابی ماشین ها، ایمنی سرنشینان و افراد زیر سوال می رود و خطرات زیادی احتمال رخ دادن خواهند داشت. با این حال هزینه تحمیل شده در اثر خرابی ماشین سنگین به مراتب بیش از خودروهای سواری می باشد. دستگاه دیاگ فاو یکی از دستگاه های عیب یاب ماشین های سنگین می باشد که در نوع مولتی برند تولید می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه دیاگ ووکام با شماره های مجموعه در تماس باشید.

مولتی دیاگ لانچ سنگین X431 HD III

69,000,000 تومان
دستگاه دیاگ ماشین آلات سنگین و راه سازی LAUNCH X431 HD III

دستگاه دیاگ ولوو وکام 2 – volvo VOCOM II

تماس بگیرید
دیاگ ولوو وکام 2 (VOLVO VOCOM II) با ارتباط بیسیم قوی

مخصوص کلیه اتوبوس، کامیون و ماشین آلات راه سازی ولوو، کامینز، Fh500، تمام سری های رنو تراکس

دیاگ تویوتا و لکسوس Toyota Techstream vcx

12,000,000 تومان

دستگاه دیاگ تویوتا و لکسوس تک استریم AllScanner vcx

دستگاه دیاگ ولوو ایرانی Volvo Vcads Pro

4,900,000 تومان
دستگاه دیاگ ولوو ایرانی ویژه ی کامیون ها و اتوبوس ها و ماشین آلات راهسازی ولوو

دستگاه دیاگ اسکانیا VCI1

14,000,000 تومان
دستگاه دیاگ اسکانیا VCI1 ویژه عیب یابی و برنامه ریزی خودروهای تولیدی اسکانیا تا سال 2004 می باشد؛ نرم افزاهای این دستگاه SD2 و SP2 نام دارند.

دیاگ ولوو و رنو تراکس VOCOM

48,500,000 تومان
دیاگ ولوو وکام عیب یاب تخصصی ولوو و رنو پشتیبانی از یورو 6 پشتیبانی از کامیون های رنو با موتور DXI و DTI

دیاگ کاترپیلار CATERPILLAR CAT3

36,000,000 تومان
مخصوص کلیه محصولات کمپانی کاتر پیلار با نرم افزار 2017

دستگاه دیاگ اسکانیا VCI3

13,500,000 تومان
دستگاه دیاگ اسکانیا Scania VCI3

دستگاه دیاگ مرسدس بنز Compact3

30,000,000 تومان
دستگاه دیاگ مرسدس بنز Compact3

دستگاه دیاگ بنز کامپکت Compact 4

53,000,000 تومان
دستگاه دیاگ بنز کامپکت ۴ Compact 4 دیاگ مرسدس بنز سواری دستگاه دیاگ بنز سنگین با 1 سال آپدیت رایگان

دستگاه دیاگ هوندا HIM

8,100,000 تومان
دستگاه دیاگ هوندا هیم HIM DIAGNOSTIC TOOL

دستگاه های دیاگ فاو را می توان برای انواع برندهای ماشین های سنگین مورد استفاده قرار داد. بنابراین دستگاه دیاگ فاو به نوعی عصای دست و آچار فرانسه تعمیرکاران ماشین های سنگین است. این دیاگ مولتی برند تولید کمپانی لانچ می باشد و بیش از 60 برند خودروی آسیایی، اروپایی و آمریکایی را پوشش دهی می نماید.

اگر بخواهیم از لحاظ کیفیت، سرعت پردازش و قدرت به دستگاه های دیاگ فاو امتیاز بدهیم باید این دستگاه دیاگ را به عنوان یکی از 5 دیاگ مولتی برند دنیا بدانیم. بیش از نیمی از خطاها و عیوب ماشین های سنگین توسط دستگاه دیاگ فاو قابل ردیابی و برطرف کردن می باشد. برنامه ریزی مجدد، پیکربندی یونیت ها، قابلیت مشاهده و ویرایش پارامتر ها و عیب یابی سنسور ها و عملگرها همگی از قابلیت ها و مشخصه های دستگاه دیاگ فاو می باشد.

برای دریافت سایر قابلیت های دستگاه دیاگ نیو هلند به واتس آپ ما پیام بدهید.

دستگاه های دیاگ فاو از پر کاربردترین دستگاه های عیب یابی برای متخصصین پمپ ساز و مکانیک های ماشین آلات سنگین همچون ماشین های معدنی، جنگلداری، ساختمان سازی و راهسازی می باشد.

دستگاه دیاگ فاو را می توان از طریق تکنولوژی بلوتوث و وایفای مورد استفاده قرار داد. این دستگاه به دلیل پشتیبانی از برندهای مختلف ماشین های سنگین بیش از 30 نرم افزار تخصصی عیب یابی را ساپورت می کند. از طرفی آپدیت های نرم افزاری جدید را دائما ارائه می دهد تا مخاطبان و متخصصین تعمیرات را از قابلیت های نوین خود راضی نگاه دارد.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ ایزی دیاگ با شماره های سایت در تماس باشید.

قیمت دستگاه دیاگ فاو

دستگاه دیاگ فاو یکی از خوش قیمت ترین دستگاه های دیاگ در بازار- علیرغم قابلیت های فوق العاده آن- می باشد. دستگاه های دیاگ فاو دارای مدل های مختلفی است. آنچه که قیمت دستگاه های دیاگ فاو را تعیین می کند پارامترهایی چون قابلیت های دستگاه، آپشن های دستگاه، اینترفیس دستگاه، پکیج نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه، جنس بدنه دستگاه، سال ساخت، گواهی های کیفی، استانداردهای تولید، تعداد و نوع کابل ها، تعداد برندهای تحت پوشش دستگاه، نوع سیستم عامل، ورژن نرم افزاری و سرعت و قدرت پردازش می باشد.

طبیعی ست که با ارتقای قابلیت های دستگاه دیاگ فاو، قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه دیاگ فاو با کارشناسان مجموعه کاوش خودرو تماس حاصل نمایید. بی شک دستیابی به رقابتی ترین قیمت دستگاه دیاگ فاو تنها در این مجموعه برای شما میسر خواهد بود. 

برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش دستگاه دیاگ ولوو در واتس آپ پیام بگذارید.

خرید اینترنتی دستگاه دیاگ فاو

دستگاه دیاگ فاو دارای قابلیت های جالب و پیشرفته ای می باشد. این دستگاه توانایی حذف محدویت سرعت و AdBlue کامیون فاو را دارا می باشد. این دستگاه بدون هیچ گونه دستکاری روی سیستم سخت افزاری و کم و زیاد کردن قطعه های سخت افزاری روی کامیون، تنها با اتصال به ECU می تواند عملیات حذف محدودیت سرعت را اعمال کند. از دیگر قابلیت های دستگاه دیاگ فاو می توان به حذف سیستم NOX و حذف سیستم SCR اشاره کرد. این مزایا بدون کوچکترین تغییر در سیم کشی های کامیون صورت می پذیرد.

دستگاه های دیاگ فاو در واقع حل کننده معضل اصلی رانندگان کامیون فاو می باشد. به ویژه زمانی که سبقت گرفتن و بالا بردن سرعت اجرای پروژه برای آن ها اهمیت بالایی دارند. با این حال برای خرید چنین دستگاهی با قابلیت های پیشرفته باید به فروشگاهی معتبر مراجعه کرد.

مجموعه کاوش خودرو شرایط خرید اینترنتی دستگاه دیاگ فاو را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. ارائه ضمانت اصالت کالا، گارانتی، قیمت رقابتی، مشاوره قبل از خرید و پشتیبانی صفر تا صد فروش دستگاه های دیاگ فاو از مهمترین خدماتی ست که کاوش خودرو در لیست خدمات خود لحاظ کرده است. ارسال دستگاه دیاگ فاو به سرتاسر کشور از طریق اصولی ترین شیوه های حمل و نقل و در سریع ترین زمان ممکن صورت می پذیرد. شما می توانید با خرید دستگاه دیاگ فاو از شرایط ارسال رایگان نیز بهره مند شوید. کافی ست برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون خرید اینترنتی دستگاه دیاگ فاو از کاوش خودرو با کارشناسان خبره ما تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ هیوندا و کیا با ما در ارتباط باشید.

مشخصات دستگاه دیاگ فاو

آنچه که به محبوبیت دیاگ فاو دامن زده در واقع مشخصات دستگاه دیاگ فاو می باشد. این دستگاه قابلیت تعمیر و عیب یابی انواع برندهای ماشین آلات سنگین جاده ای، راهسازی، کمپرسی، ماشین آلات کشاورزی و ساختمانی را دارا می باشد.

از مشخصات دستگاه دیاگ فاو می توان به ضدضربه بودن این دستگاه اشاره کرد. این دستگاه در محیط های صنعتی و کارگاهی در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و دارای اینترفیس حرفه ای می باشد. قابلیت هایی چون خواندن ECU، خواندن و حذف کدخطاها، خواندن و ویرایش پارامترها، تست عملگرها و سنسورهای مختلفی که به ECU سیگنال خرابی ارسال می کنند و همچنین ریست سرویس ماشین آلات سنگین جزو مشخصات دستگاه دیاگ فاو محسوب می شوند که فروش دستگاه دیاگ فاو را با نرخ بالایی همراه کرده است.

دستگاه های دیاگ فاو از برندهایی چون بنز، ولوو، داف، رنو تراکس، هوو، فاو، ایسوزو، هیوندا، هینو، کامینز، جک، البرز، دانگ فنگ و فوسو پشتیبانی می کنند. عملکرد بی سیم این دستگاه از طریق بلوتوث و وایفای و عملکرد نرم افزاری مبتنی بر اندروید به محبوبیت هر چه بیشتر دستگاه های دیاگ فاو دامن زده است.

برای ثبت سفارش دستگاه دیاگ چری به واتس آپ ما پیام بدید.

با استفاده از دستگاه دیاگ فاو می توان اقدام به عیب یابی و بررسی خطای سنسورهایی چون جعبه دنده، سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم هشدار ضد سرقت ATA، سیستم صوتی AUS، سیستم کنترل بدنه Body Control، سیستم آماده سازی BWS، سیستم کنترل آب و هوا CCS و سیستم کنترل گیربکس GMS نمود. این دستگاه از تمام خودروهای فاو پشتیبانی می کند و دارای پکیج سخت افزاری و نرم افزاری تخصصی می باشد.

مجموعه کاوش خودرو به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های فروش دستگاه دیاگ فاو، شما را در راستای بهترین انتخاب یاری خواهد کرد. انواع مختلفی از دستگاه های دیاگ در این مجموعه به فروش می رسد اما به جرئت می توان گفت که دستگاه دیاگ فاو یکی از بی رقیب ترین دستگاه های دیاگ کاوش خودرو می باشد. تمام تلاش ما و تیم تخصصی ما در این مجموعه بالا بردن سطح کیفی کار شما و ارتقای هر چه بیشتر سطح استانداردها می باشد.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ بی ام و با شماره تلفن های ما در تماس باشید.

 

خرید اینترنتی دستگاه دیاگ فاو

دستگاه دیاگ فاو دارای قابلیت های جالب و پیشرفته ای می باشد. این دستگاه توانایی حذف محدویت سرعت و AdBlue کامیون فاو را دارا می باشد. این دستگاه بدون هیچ گونه دستکاری روی سیستم سخت افزاری و کم و زیاد کردن قطعه های سخت افزاری روی کامیون، تنها با اتصال به ECU می تواند عملیات حذف محدودیت سرعت را اعمال کند. از دیگر قابلیت های دستگاه دیاگ فاو می توان به حذف سیستم NOX و حذف سیستم SCR اشاره کرد. این مزایا بدون کوچکترین تغییر در سیم کشی های کامیون صورت می پذیرد.

دستگاه های دیاگ فاو در واقع حل کننده معضل اصلی رانندگان کامیون فاو می باشد. به ویژه زمانی که سبقت گرفتن و بالا بردن سرعت اجرای پروژه برای آن ها اهمیت بالایی دارند. با این حال برای خرید چنین دستگاهی با قابلیت های پیشرفته باید به فروشگاهی معتبر مراجعه کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه دیاگ مزدا با ما در ارتباط باشید.

مجموعه کاوش خودرو شرایط خرید اینترنتی دستگاه دیاگ فاو را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. ارائه ضمانت اصالت کالا، گارانتی، قیمت رقابتی، مشاوره قبل از خرید و پشتیبانی صفر تا صد فروش دستگاه دیاگ فاو از مهمترین خدماتی ست که کاوش خودرو در لیست خدمات خود لحاظ کرده است. ارسال دستگاه دیاگ فاو به سرتاسر کشور از طریق اصولی ترین شیوه های حمل و نقل و در سریع ترین زمان ممکن صورت می پذیرد. شما می توانید با خرید دستگاه دیاگ فاو از شرایط ارسال رایگان نیز بهره مند شوید. کافی ست برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون خرید اینترنتی دستگاه دیاگ فاو از کاوش خودرو با کارشناسان خبره ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

نوار کناری
خرید اقساطی با چک و تخفیف