به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

بهترین مدل دستگاه نقطه جوش صافکاری یکی از ابزار های مهم و بسیار کاربردی در انجام خدمات تخصصی صافکاری به شمار می رود. اگر بخواهیم فرآیند عملکرد دستگاه نقطه جوش را توضیح دهیم به این صورت است که با عبور جریان الکتریسیته از فلزات موجب گرم شدن و خمیری شدن فلز شده و در نتیجه آن ناحیه ذوب می گردد و در نهایت با ایجاد فشار در آن نقطه اتصال انجام می گیرد. جالب است بدانید این عمل جوشکاری با ولتاژ پایین و آمپر بالا صورت می گیرد.

برای اینکه در مورد صافکاری حرفه ای اتومبیل بیشتر بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

بهترین مدل دستگاه نقطه جوش صافکاری کدام مدل است؟

این روش یکی از حرفه ترین روش های صافکاری به صورت نقطه ای باشد. با استفاده از این روش می توان قسمت های غر شده و فرورفته خودرو را ترمیم کرد. همانطور که میدانید استفاده از این روش می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد زیرا دیگر شما مجبور به عوض کردن قطعات خودرو نیستید و از برش برای انجام صافکاری استفاده نمی شود و همچنین سرعت و دقت کار با این روش بسیار بالاست. بهترین مدل دستگاه نقطه جوش صافکاری در دو مدل وجود دارد:

زمان تعویض روغن اتومبیل چه موقع می باشد؟ کلیک کنید تا بیشتر بدانید.

  • دستگاه نقطه جوش یکطرفه 
  • دستگاه نقطه جوش دو طرفه

دستگاه نقطه جوش یکطرفه از بهترین مدل دستگاه نقطه جوش صافکاری به صورت دیجیتال کار می کند و جهت صافکاری بدنه خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه نقطه جوش یک طرفه مدل FY-8L دارای قابلیت های فراوانی است و این قابلیت را دارد تا خدمات بسیاری از جمله قرکشی، بادگیری، دوخت درز را بسیار تمیز و حرفه ای انجام دهد. البته این مطلب نباید فراموش شود که تمام این کار هایی که گفته شد باید توسط یک صافکار حرفه ای انجام شود و کار هر کسی نیست.

نکات بعد از صافکاری اتومبیل چه مواردی می باشند که باید رعایت کرد.

گاهی افراد تصور می کنند که افراد کم تجربه نیز قادر به استفاده از این دستگاه حرفه ای هستند در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است. این مدل از دستگاه نقطه جوش دارای مزیت های زیادی که آن را جزو بهترین دستگاه جوش کرده است.

دستگاه نقطه جوش صافکاری 8 کاره به همراه بادگیری بی رنگی 25000

36,800,000 تومان
دستگاه نقطه جوش و یا دستگاه چیک چیک یکی از ابزار های مهم و کاربردی در صافکاری مدرن میباشد

دستگاه نقطه جوش دوطرفه FY-9900

115,000,000 تومان
دستگاه نقطه جوش دوطرفه FY-9900 ساخت شرکت فای تک با کیفیت بالا

دستگاه نقطه جوش صافکاری FY-4500

تماس بگیرید
دستگاه نقطه جوش صافکاری FY-4500 یکی از تجهیزات پر کاربرد در صافکاری مدرن می‌باشد. این دستگاه با قابلیت صافکاری انواع خودروهای سواری با سرعت بالا در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.  دستگاه با صفحه نمایش دیجیتال است با قابلیت استفاده به صورت اتومات .

مزیت های بهترین مدل دستگاه نقطه جوش صافکاری

کاربری آسان:

مورد اول از مزیت های بهترین مدل دستگاه نقطه جوش صافکاری می باشد. استفاده از دستگاه نقطه جوش یک طرفه بسیار آسان تر از دیگر دستگاه ها صافکاری می باشد. همچنین ازوم استفاده از این دستگاه در هر تعمیرگاه صافکاری به شدت احساس می شود. 

قیمت رقابتی:

مورد دوم از مزیت های بهترین مدل دستگاه نقطه جوش صافکاری می باشد. قیمت مناسب این دستگاه موجب شده در زمره دستگاه های پرفروش نقطه جوش صافکاری محسوب شود. به طوری که شما در هر تعمیرگاهی این دستگاه را مشاهده کرده اید. همچنین قیمت مناسب این دستگاه به نسبت کارایی بالایی که دارد و همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی آن را به عنوان یک دستگاه پرطرفدار در اولویت خرید صافکاران عزیز قرار می دهد. 

به دلیل اینکه در مورد چگونگی صافکاری بی رنگ بیشتر بدانیم روی این لینک کلیک کنید.

مصرف پایین برق:

مورد سوم از مزیت های بهترین مدل دستگاه نقطه جوش صافکاری می باشد. امروزه تکنولوژی در همه عرصه به دنبال راهی است تا به مصرف پایین انرژی برق کمک کند. این دستگاه نیز از این مورد مستثنی نبوده و در آن از تکنولوژی بسیار عالی برای مصرف پایین برق استفاده شده است. 

دارای محافظ برای کنترل حرارت بالا:

مورد چهارم از مزیت های بهترین مدل دستگاه نقطه جوش صافکاری می باشد. همانطور که میدانید جریان برق و الکتریسیته گرمای بالایی را تولید می کند و همین حرارات بالا می تواند به دستگاه فشار وارد کند و به مرور زمان عمر آن را کوتاه کند. داشتن محافظ در دستگاه نقطه جوش صافکاری موجب شده تا حد زیادی از فرسودگی آن جلوگیری شود.

برای انتخاب بهترین دستگاه دیاگ این نکات را بخوانید.

چند مورد از قابلیت های بهترین مدل دستگاه نقطه جوش صافکاری

  • ولتاژ اصلی را به صورت اتوماتیک به شما نشان می دهد.
  • تنظیم جریان نقطه جوش
  • دارای تمامی مبدل ها برای جوش خطی و نقطه ای
  • ست کامل واشر های گرد و مثلثی
  • مکنده برقی صنعتی
  • مجهز به دو دستگیره جهت کشیدن.

دستگاه نقطه جوش دو طرفه

دستگاه نقطه جوش دو طرفه نیز دارای قابلیت های زیادی است. این دستگاه این قابلیت را دارد که در تمامی قسمت های بدنه ماشین مانند در ها، سقف و کاپوت بدون دخالت دست بادگیری کند. دستگاه نقطه جوش دو طرفه وه به صورت برقی کار می کند و هم به صورت دستی. این دستگاه نیز قابلیت های بالایی دارد و صافکار میتواند بدون دسترسی به قسمت پشتی کار سطح برآمده و غر شده را صاف و یکدست کند.

برای دانستن کاربرد دیاگ اتومبیل این مطلب را مطالعه کنید.

این دستگاه را هر صافکاری باید داشته باشد. این دستگاه نیز در انواع مختلف وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیاز خود آن را تهیه و استفاده کنید. نوع اتوماتیک دستگاه های نقطه جوش امروزه جزو بهترین دستگاه های صافکاری به حساب می آیند که می توانند در کمترین زمان بهترین نتیجه را به شما بدهند.

با کاوش خودرو همراه باشید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف