به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

هزینه های مربوط به راه اندازی تعمیرگاه اتومبیل کوچک بستگی به عوامل مختلف دارد. این هزینه ها شامل اجاره محل تعمیرگاه، بیمه، هزینه های کارگری و تجهیزات لازم برای تعمیرگاه. راه اندازی تعمیرگاه اتومبیل کوچک برای یک تعمیر کار خودرو یکی از آرزو ها محسوب می شود. راه اندازی یک تعمیرگاه خودرو علاوه بر استخدام تعمیرکار ماهر احتیاج به یک سری وسایل و تجهیزات جهت تعمیر ماشین دارد. همانطور  که مسلم است تهیه تجهیزات با کیفیت بالا هزینه بالایی را در بر دارد.

بودجه مورد نیاز برای راه اندازی تعمیرگاه اتومبیل کوچک

اما قبل از هر چیز یک تعمیرکار ماهر می داند برای راه اندازی تعمیرگاه اتومبیل کوچک نیاز به ابزار و تجهیزات دارد. اگر یک تعمیرگاه خوب تجهیزات لازم را برای ارائه تمامی خدمات نداشته باشد دیگر به آنجا مراجعه نمی کند. وجود نور طبیعی در محل راه اندازی تعمیرگاه اتومبیل کوچک بسیار ضروری است زیرا مواردی در تعمیر خودرو وجود دارد که تنها در صورت وجود نور طبیعی  قابل تشخیص و شناسایی می باشد.

برای اطلاع از مهمترین ابزار تعمیرگاه اتومبیل این مطلب را مطالعه کنید و برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

دستگاه ای دیاگ مینی لانچ EDIAG MINI

17,500,000 تومان
دستگاه ای دیاگ مینی لانچ EDIAG MINI  عیب یاب EDIAG Mini OBD2 با استفاده از بلوتوث با تبلت و یا

دیاگ کاترپیلار CATERPILLAR CAT2

30,500,000 تومان
دیاگ کاترپیلار CATERPILLAR CAT2 این دیاگ جهت عیب یابی ماشین آلات و موتورهای کاترپیلار می باشد،که ساخت مشترک آمریکا و

دستگاه جدید تستر برق ISmart EV P01

تماس بگیرید
دستگاه جدید تستر برق ISmart EV P01 دستگاه جدید تشخیص و عیب یابی جعبه باتری هیبرید دستگاهی بادقت بالا،ایمن و

دستگاه جدید تستر برق ISmatEV P03

تماس بگیرید
دستگاه عیب یاب چند منظوره تستر پک باتری (جعبه باطری) دستگاه چند منظوره هوشمند عیب یاب یک باتری که قابلیت تست یک باتری و سایر تجهیزات برقی خودرو را فراهم میکند ، که از ترکیب مولتی متر ،اسیلسکوپ،تست نارسایی(عایق بودن ) و گیره تست جریان (آمپر) فراهم شده است .

دستگاه تشخیص نشتی هوایی جعبه باطری ( فشار پایین)

تماس بگیرید
دستگاه تست غیر مخرب با دقت بالا که اساسا‌ً با بکارگیری هوا فشرده شده ، با فشار متوسط که به مجرای ورودی یا سطح خرابی اعمال میکند ، میتواند باطری هدف را مورد تست قراردهد .بدین منظور سنسورهایی با دقت بالا تغییرات فشار را نمایش میدهد که بوسیله آن عایق بودن یا نشتی باطری را مورد ارزیابی قرار میدهد.

میزان فرمان 3d لانچ مدل X-86

تماس بگیرید
تراز چهار چرخ ثابت سه بعدی X-861 L، با داده های تراز چرخ ها و روش های تنظیم بیش از 20000 نوع خودرو در جهان، کاربران همچنین می توانند داده های جدید خودرو را به تنهایی گسترش دهند و تکمیل کنند.

مراحل راه اندازی تعمیرگاه اتومبیل کوچک

برای راه اندازی تعمیرگاه اتومبیل کوچک مکان آن را بیشتر از هر چیز دیگری باید مورد بررسی قرار دهید داشتن سقف بلند یکی از ویژگی های تعمیرگاه خوب است. همچنین وجود تجهیزات لازم و ضروری در تعمیرگاه از ضروریات است. ابعاد تعمیرگاه بسیار حائز اهمیت است، باید به اندازه ای باشد که مشتری هنگام ورود و خروج دچار مشکل نشود. راه اندازی تعمیرگاه کوچک.

استخدام نیروی متخصص

برای راه اندازی تعمیرگاه کوچک نمی توانید از چند تعمیرگاه استفاده کنید و مجبورید فقط خودتان مشغول به کار شوید و همین عامل موجب طولانی شدن زمان خدمات به مشتریان می شود ولی اگر شما تعمیرگاهی در مساحت بزرگتر داشته باشید می توانید از چندین نیروی کار در آنجا استفاده کنید و در نتیجه مشتری زمان زیادی را منتظر نمی ماند و در ضمن شما همزمان کار چندین مشتری را می توانید قبول کنید. بنابراین اجاره بهای تعمیرگاه بزرگ را در نظر بگیرید و مطمئنا باید پول بیشتری را بابت آن بپردازید. راه اندازی تعمیرگاه کوچک.

برای اینکه بدانید روش نوین صافکاری بدون رنگ چیست به این مطلب مراجعه کنید.

در صورتی که راه اندازی تعمیرگاه اتومبیل کوچک مسلما اجاره بهای کمتری دارد و اگر شما در ابتدای این شغل هستید برای شما بهتر خواهد بود. پس حتما بودجه در نظر گرفته شده برای مساحت تعمیرگاه را در نظر بگیرید. به طور معمول تعمیرگاه هایی که در بحر خیابان های اصلی قرار دارند اجاره بهای سنگین تری دارند و تعمیرگاه های داخل خیابان های فرعی کمی ارزان تر است. غالبا تعمیرگاه هایی که همه نوع خدمات ماشین را انجام می دهند از تعمیر قطعات گرفته تا تعویض بیشتر از تعمیرگاه های معمولی مشتری جذب می کنند. راه اندازی تعمیرگاه کوچک.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید انواع پنل نور صافکاری با ما تماس بگیرید.

یکی از ترفند های کاربردی تعمیرکاران ماهر و باتجربه این است که هیچ وقت مشتری خود را به جای دیگری نمی فرستند و سعی میکنند خودشان راه حلی برای مشکل پیدا کنند، همین موضوع اعتماد مشتری را به شما بیشتر کرده باعث می شود همیشه برای انجام کارش به شما مراجعه کند. کسانی که در فکر تاسیس و راه اندازی تعمیرگاه اتومبیل کوچک و یا بزرگ هستند باید مراحلی را جهت اخذ مجوز تاسیس و پروانه کسب طی کنند. در اینجا به بخشی از این مراحل و شرایط اخذ تاسیس تعمیرگاه می پردازیم:

  • داشتن گواهی مالیاتی از اداره مالیات
  • داشتن کارت پایان خدمت
  • حداقل سن 18 سال
  • داشتن سلامت جسمی
  • و داشتن گواهی بر انجام کار 

چطور می توان کسب و کار تعمیرگاه اتومبیل کوچک را به سودآوری رساند؟

سوالی که ذهن بسیاری از افرادی که در این حیطه مشغول به کار هستند و قصد راه اندازی تعمیرگاه اتومبیل کوچک را دارند این است. راه اندازی یک تعمیرگاه کوچک نیاز به سرمایه گذاری دارد ولی این موضوع را باید در نظر گرفت تنها داشتن یک تعمیرگاه بزرگ نشان دهنده سودآوری در این شغل یا حرفه نیست. عوامل مهم دیگری در این حیطه اهمیت دارد و آن داشتن تخصص افرادی است که در آنجا مشغول به کار هستند، در اغلب موارد مشتریان به دنبال کسانی هستند که بتواند با کمترین هزینه و بالاترین تخصص و تجربه به تعمیر خودروشان بپردازد.

برای مشاهده 5 قسمت قابل تعمیر خودرو با pdr این مطلب را مشاهده کنید.

در این مورد از افراد زیادی پرس و جو می کند تا فرد مطمئن خود را پیدا کنند. به عقیده کاوش خودرو یک تعمیرکار خوب مانند یک پزشک خوب عمل می کند، یعنی اینکه به محض اینکه فرد احساس کند نیازش به درستی تشخیص داده شده همیشه به همان تعمیرکار مراجعه می کند و همین عامل مشتری را برای همیشه برای شما نگه می دارد، بدون اینکه توجه کند که برای راه اندازی تعمیرگاه اتومبیل کوچک تعمیرگاه شما کوچک است یا بزرگ. بنابراین اگر قصد راه اندازی تعمیرگاه کوچک را دارید از این کار نترسید و باثبات در این راه قدم بردارید، البته باز هم تاکید می کنیم حتما بودجه خود را در نظر داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قسمت های غیر قابل تعمیر با صافکاری PDR این مطلب را مطالعه کنید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف