به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

انواع ضربه زن صافکاری

ضربه زن صافکاری یک وسیله پر کاربرد است. بسیاری از مواقع وارد شدن ضربه به بدنه خودرو نه به علت تصادف است و نه به علت حواس پرتی. گاهی اوقات ممکن است خودروی شما در محلی پارک شده باشد که در معرض عبور و مرور رانندگان دیگر باشد. در این گونه مواقع احتمال اینکه در زمان عدم حضور شما رانندگان دیگر با خودروی شما برخورد داشته باشند زیاد است. بنابراین ممکن است به محل پارک ماشین که باز می گردید با صحنه از بدنه فرو رفته خودرو مواجه شوید و بسیار عصبی و یا ناراحت شوید.

برای ثبت سفارش سری چسبی صافکاری به واتس آپ ما پیام دهید.

اگر فرورفتگی بدنه ی خودروی شما به نحوی باشد که هیچ بخشی از رنگ آن نریخته باشد و تنها قسمتی از بدنه ی خودرو دچار قری شده باشد چاره کار آن صافکاری مدرن است. در صافکاری مدرن که به آن صافکاری بی رنگ یا PDR هم گفته می شود از ابزارآلات مخصوصی استفاده می شود تا فرورفتگی های بدنه کاملا صاف شود.

پک 194 عددی ضربه زن و سری پلاستیکی صافکاری چسبی استارکلیپس

تماس بگیرید
پک 194 عددی صافکاری بیرنگی چسبی

مجموعه ضربه زن + قلاب و 12 سری

2,500,000 تومان
توضیحات مجموعه ضربه زن + قلاب و 12 سری این ضربه زن ساخت ترکیه میباشد که شامل قلاب و 12

ضربه زن سنگین به همراه 5 سری

3,500,000 تومان
ضربه زن سنگین صافکاری یکی از انواع ضربه زن مورد استفاده در صافکاری میبتشد. این ضربه زن وزنی در حدود

ضربه زن صافکاری چنگک دار

1,200,000 تومان
ضربه زن صافکاری چنگک دار مخصوص صافکاری PDR

ضربه زن بادی صافکاری به همراه 3 سری

2,500,000 تومان
ضربه زن بادی صافکاری بیرنگی PDR

یکی از کاربردی ترین ابزاری که در صافکاری مدرن از آن استفاده می شود ضربه زن صافکاری یا همان PDR Sliding Hammer می باشد با استفاده از این ابزار می توان فرو رفتگی هایی که ظاهر ناخوشایند به بدنه خودروی شما داده اند را تعمیر کرد. هر چند که مهارت، دانش و تجربه تعمیرکار نیز در این راستا بسیار کمک کننده است.

نکته مثبتی که صافکاری PDR دارا می باشد این است که با استفاده از این تکنیک هیچ آسیبی به بدنه خودرو وارد نمی شود. در حالی که روش های سنتی تعمیر فرورفتگی های بدنه آسیب های زیادی به خودرو وارد می کرد که در نهایت منجر به افت قیمت و کاهش ارزش خودرو می شد. به همین دلیل روش های قدیمی منسوخ شده اند و جای خود را به روش های مدرن صافکاری داده اند.

برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه چسب حرارتی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

با استفاده از این ابزار می توان بدون رنگ اقدام به تعمیر بدنه نمود. در حقیقت در زمان فروش خودرو هیچ آثاری از ضربه وارده و تعمیرات روی بدنه خودرو نمایان نیست. گویی که بخش های تعمیر شده به شکل جادویی به روز اولی که خودرو از درب کارخانه خارج شد برگشته اند.

انواع ضربه زن صافکاری دارای سری های چسبنده مختلف می باشند که با توجه به نوع و عمق فرو رفتگی به بدنه خودرو می چسبند و فرو رفتگی را همراه با اعمال نیروی زیاد به سمت بیرون می کشند. از این ابزار ممکن است برای تعمیرات درب یخچال، ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی نیز استفاده شود با این حال اصلی ترین هدف طراحی ضربه زن صافکاری، تعمیرات بی رنگ بدنه خودرو می باشد.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش انبر تگرگ کش با ما در تماس باشید.

شما می توانید با توجه به نوع نیاز حرفه ای تان اقدام به خرید انواع ضربه زن صافکاری دو سر یا ضربه زن صافکاری سه سر نمایید. این ابزارها دارای سری های مختلف با سایز و شکل متنوع هستند که در ارتفاع های مختلف طراحی می شوند و برای بیرون کشیدن انواع فرورفتگی ها مناسب می باشند.

ضربه زن های صافکاری دو طرفه دارای دو سر حفره دار و قلاب دار هستند. سر حفره دار این ضربه زن به سری های پلاستیکی متصل می شود و سر قلاب دار آن همزمان به چند سری پلاستیکی متصل می شود. از این سری برای بیرون کشیدن فرورفتگی های بزرگتر و عمیق تر استفاده می شود.

برای سفارش دستگاه دیاگ فورد به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

ضربه زن صافکاری تگرگ کشی، ضربه زن صافکاری چنگک دار، ضربه زن صافکاری نقطه جوش، ضربه زن صافکاری T شکل، ضربه زن صافکاری چند کاره، ضربه زن صافکاری ریلی، ضربه زن صافکاری پتکی و ضربه زن صافکاری دو دسته انواع مختلفی از ضربه زن ها را شامل می شوند که هر کدام با توجه به نوع فرو رفتگی و البته محل فرورفتگی استفاده می شوند. بسته به اینکه فرورفتگی روی سقف، درب، کاپوت یا صندوق عقب ایجاد شده باشد باید از ضربه زن صافکاری مناسب استفاده کرد.

قیمت ضربه زن صافکاری

تعمیرکاران حرفه ای معمولا اقدام به خرید کیت ضربه زن صافکاری می نمایند. در این کیت ها هر آنچه که برای صافکاری بی رنگ نیاز باشد چیده شده. انواع ضربه زن های صافکاری همراه با متعلقات و لوازم جانبی شان در این کیت ها موجود می باشد بنابراین دیگر نیازی به خرید جداگانه انواع ضربه زن صافکاری نخواهید داشت. طبیعی است که هر چه این کیت ها کامل تر و جامع تر باشند و تعداد بیشتری از انواع ضربه زن صافکاری را پوشش دهی کرده باشند، قیمت کیت نیز بیشتر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه دیاگ مزدا با ما در ارتباط باشید.

قیمت ضربه زن های صافکاری به طور کلی ناشی از برند و کشور سازنده، کیفیت و استاندارد ساخت، جنس ضربه زن، ارگونومیک بودن ضربه زن و نوع آن می باشد. تعداد، انواع و سایز سری ها نیز در قیمت ضربه زن صافکاری موثر است. هر چه تعداد سری های بیشتری توسط یک ضربه زن صافکاری پوشش دهی شود قیمت محصول نیز بیشتر خواهد بود.

توصیه می کنیم که قبل از خرید ضربه زن صافکاری حتما به ارگونومیک بودن ساختار ضربه زن های صافکاری توجه داشته باشید. طراحی ساختار ضربه زن صافکاری باید به نحوی باشد که در دست گرفتن آن برای شما راحت باشد و هیچ فشار اضافه ای به عضلات دست تان وارد نشود. عدم سر خوردن ابزار در دست شما، سبک بودن ابزار، هماهنگ بودن طراحی ابزار با قالب دست شما و استفاده راحت از آن روی بدنه خودرو از مهمترین مواردی است که باید در خرید ضربه زن صافکاری توجه داشت.

برای ثبت سفارش دستگاه دیاگ بنز با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بسیاری از مواقع ما گول قیمت های ارزان را می خوریم و تصور می کنیم که تمام ابزارها کاری مشترک و واحد انجام می دهند بنابراین نیازی نیست تا هزینه بیشتری پرداخت کنیم. در حالی که این تصور بشدت اشتباه است. خرید ابزارآلات ارزان قیمت منجر به افت کیفیت تعمیرات خواهد شد. بنابراین اعتبار و وجهه شما به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای زیر سوال خواهد رفت.

چنانچه می خواهید در کار خود نامبر وان و حرفه ای باشید و رضایت صددرصدی مشتریان را کسب کنید باید از ابزار و تجهیزات حرفه ای استفاده کنید. بنابراین قیمت ضربه زن صافکاری را به عنوان تنها ملاک خود قرار ندهید و به سایر پارامترهای کیفی توجه داشته باشید.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ بی ام و با شماره تلفن های ما در تماس باشید.

برای اطلاع از قیمت ضربه زن صافکاری می توانید با کارشناسان مجموعه کاوش خودرو در تماس باشید. کارشناسان ما با در نظر گرفتن بودجه و نیازهای حرفه ای شما بهترین ضربه زن های صافکاری را به شما معرفی خواهند کرد.

خرید ضربه زن صافکاری

ضربه زن های صافکاری که به آن ضربه زن تگرگ کشی هم گفته می شود مهمترین و کلیدی ترین ابزاری است که در تعمیرات ی رنگ خودرو از آن استفاده می شود. انواع ضربه زن صافکاری می توانند دارای سری های مختلف باشند. از ضربه زن های صافکاری 10 پارچه گرفته تا ضربه زن های صافکاری 200 پارچه در بازار به فروش می رسند که با توجه به نیاز تعمیرگاه ها خریداری می شوند.

ضربه زن صافکاری را از جنس فولاد، آلومینیوم، استیل و چدن داکتیل نشکن تولید می کنند. بسیار مهم است که ضربه زن صافکاری در برابر تنش، کشش و ضربه دچار شکستگی و ترک خوردگی نشود به همین دلیل در ساخت آن از متریال های بسیار مقاوم در برابر تنش استفاده می شود. این یکی از نکات مهمی است که در خرید ضربه زن صافکاری باید بدان توجه داشته باشید. ممکن است در خرید ضربه زن صافکاری با یک کیت جامع مواجه شوید که انواع سری ها در آن پوشش دهی داده شده اند و به نظر بسیار کامل می رسد با این حال به دلیل استفاده از متریال نامرغوب در ساخت ضربه زن صافکاری نمی توان روی آن حساب باز کرد.

برای ثبت سفارش دستگاه دیاگ چری به واتس آپ ما پیام بدید.

شما با خرید ضربه زن صافکاری از مجموعه کاوش خودرو به مجموعه ای از مزایای پیدا و پنهان دست پیدا می کنید. بهره مندی از مشاوره رایگان خرید ضربه زن صافکاری از مهمترین مزایایی است که ما در این مجموعه برای شما در نظر گرفته ایم. حتی حرفه ای ترین تعمیرکار ها هم گاهی اوقات در خرید ضربه زن صافکاری دچار تردید و سردرگمی می شوند. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم کیفیت کارتان را در سطح حرفه ای نگه دارید.

بهره مندی از ضمانت اصالت محصول، ارسال سریع به تمام نقاط کشور، ارائه قیمت های رقابتی و اقتصادی در کاوش خودرو و ارائه پشتیبانی فروش همگی از مزیت های خرید ضربه زن صافکاری از کاوش خودرو می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا مشاوره های لازم را به صورت رایگان دریافت کنید. با خرید بیش از یک میلیون تومان از کاوش خودرو، هزینه ارسال برای شما رایگان خواهد بود.

برای آگاهی از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ هیوندا و کیا با ما در ارتباط باشید.

خرید اینترنتی ضربه زن صافکاری

این ابزار در زمان تعمیرات و صافکاری بی رنگ بدنه خودرو عصای دست تعمیرکار است. بدون آن نمی توان اقدام به بیرون کشیدن فرو رفتگی ها نمود. بسیار مهم است که در خرید ضربه زن صافکاری به جنس ابزار، ارگونومیک بودن آن، استانداردهای تولید، سبک بودن و برند و تعداد سری ها توجه داشته باشید. بنابراین می توان اینگونه گفت که بهتر است قبل از خرید ضربه زن صافکاری، از یک مشاور کمک بگیرید تا موفق به خرید بهترین ضربه زن صافکاری متناسب با نوع نیاز حرفه تان شوید. هر چند که مسائل اقتصادی نیز در خرید ضربه زن صافکاری دخیل هستند و اغلب خریداران دنبال صرفه اقتصادی می باشد.

اگر می خواهید یک خرید مطمئن و به دور از حاشیه و ضرر داشته باشید ما شما را به خرید اینترنتی ضربه زن صافکاری از کاوش خودرو دعوت می کنیم. در این مجموعه مشاورین و متخصصین حرفه ای، راهنمایی های لازم را قبل از خرید محصول به شما ارائه خواهند داد.

برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش دستگاه دیاگ ولوو در واتس آپ پیام بگذارید.

شما می توانید از ضمانت اصالت محصول بهره مند شوید بنابراین در صورت وجود نقص و یا هر گونه عدم انطباق در محصول ارائه شده و ادعای ذکر شده قبل از فروش می توانید با کارشناسان ما برای رفع مشکل تماس بگیرید. بهره مندی از قیمت های اقتصادی و ارسال سریع و حتی در برخی مواقع رایگان به سراسر کشور از دیگر مزیت های خرید اینترنتی ضربه زن صافکاری از کاوش خودرو می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

نوار کناری
خرید اقساطی با چک و تخفیف