به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

دستگاه دیاگ ولوو

دستگاه دیاگ عیب یاب خودرو، برای انواع اتومبیل ها لازم و ضروری است. دستگاه دیاگ ولوو جزو سریع ترین و دقیق ترین دستگاه های دیاگ جهان است. حتما نام برند ولوو را بارها شنیده اید و چه بسا سوار اتوبوس های ولوو هم شده باشید. برند ولوو از معتبرترین برندهای جهان است که آوازه ای خوش در بین خریداران ماشین های سنگین دارد. برای عیب یابی ماشین های سنگین برند ولوو از دستگاه دیاگ volvo استفاده می شود.

برای آگاهی از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ هیوندا و کیا با ما در ارتباط باشید.

دستگاه دیاگ ولوو وکام 2 – volvo VOCOM II

تماس بگیرید
دیاگ ولوو وکام 2 (VOLVO VOCOM II) با ارتباط بیسیم قوی

مخصوص کلیه اتوبوس، کامیون و ماشین آلات راه سازی ولوو، کامینز، Fh500، تمام سری های رنو تراکس

دستگاه دیاگ ولوو ایرانی Volvo Vcads Pro

4,900,000 تومان
دستگاه دیاگ ولوو ایرانی ویژه ی کامیون ها و اتوبوس ها و ماشین آلات راهسازی ولوو

دیاگ ولوو و رنو تراکس VOCOM

48,500,000 تومان
دیاگ ولوو وکام عیب یاب تخصصی ولوو و رنو پشتیبانی از یورو 6 پشتیبانی از کامیون های رنو با موتور DXI و DTI

دستگاه دیاگ ولوو (PTT- VCADS Pro) به صورت Wireless و از طریق کابل USB قابلیت اتصال به ECU ماشین های ولوو را دارا می باشد. این دیاگ از ماشین سنگین های ولوو تولید 1992 به بعد پشتیبانی کاملی به عمل می آورد.

دستگاه های دیاگ ولوو یک دیاگ مولتی برند هستند. بنابراین قابلیت استفاده توسط برندهای مختلف را دارا می باشد. ماشین سنگین های تحت پشتیبانی دستگاه های دیاگ volvo شامل اتوبوس ولوو (ولوو باس)، کامیون ولوو (ولوو تراک)، موتورهای UD، رنو تراک های جدید و رنو تراک های قدیم (Renault Trucks)، کامیون برند MACK، کامیون و اتوبوس برند MAN و انواع ماشین های راهسازی ولوو (ولوو کانستراکشن) می شوند.

برای ثبت سفارش دستگاه دیاگ چری به واتس آپ ما پیام بدید.

برای اینکه عیب یابی دقیقی از ماشین های سنگین صورت پذیرد بسیار مهم است که از آخرین نسخه آپدیت شده دستگاه دیاگ volvo  استفاده کنید. از مزیت های خرید دستگاه دیاگ ولوو می توان به آپدیت رایگان این دستگاه اشاره کرد.

با خرید دستگاه دیاگ ولوو متعلقات دیگری علاوه بر اینترفیس سخت افزاری به دست تان خواهد رسید. این متعلقات عمدتا شامل کابل ها و کانکتورها می شود. کابل کامیون های ولوو، کابل کامیون های ماک، کابل کامیون های رنو، کابل اتوبوس های نسل قدیم ولوو، کابل ماشین های راهسازی ولوو و کابل ماشین سنگین های برند مان سری قدیم و جدید تعدادی از این کابل ها می باشد.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ بی ام و با شماره تلفن های ما در تماس باشید.

مشخصات دستگاه دیاگ ولوو

از مهمترین مشخصات دستگاه دیاگ ولوو می توان به مشخصات نرم افزاری این دستگاه اشاره کرد. دستگاه های دیاگ ولوو یک دیاگ مولتی برند است و به همین دلیل نسخه های نرم افزاری مختلفی با اهداف مختلف توسط مهندسین این کمپانی طراحی شده است.

نرم افزار تخصصی دستگاه دیاگ ولوو Volvo Tech Tool می باشد که اختصارا به آن VVT هم گفته می شود. این نرم افزار دارای نسخه های مختلفی بوده و دائما آپدیت های جدید از آن ارائه می شود. از دیگر نرم افزارهای تخصصی ماشین های سنگین ولوو می توان به PTT و VCADS PRO (نرم افزار عیب یابی)، نرم افزار MATRIS (نرم افزار تخصصی عیب یابی ماشین های راهسازی ولوو) و Renault Tech Tool و Premium Tech Tool به منظور عیب یابی اتوبوس، کامیون و ماشین های راهسازی ولوو و رنو اشاره کرد.

برای ثبت سفارش دستگاه دیاگ بنز با شماره های درج شده تماس بگیرید.

برای مشاهده کاتالوگ الکترونیکی قطعات ماشین های راهسازی ولوو نیز باید به نرم افزار PROSIS مراجعه کرد. نرم افزار آموزشی و مشاهده کاتالوگ الکترونیکی قطعات کامیون ها و اتوبوس های ولوو نیز نرم افزار IMPACT است. 

نرم افزار DEV2TOOLS مختص عیب یابی ماشین سنگین های ولوو در سطوح پیشرفته و حرفه ای و همچنین برنامه ریزی پارامترها با بیش از 11500 پارامتر می باشد. همچنین اگر قصد برنامه ریزی بردهای الکترونیکی ماشین سنگین های برند MAN را داشته باشید باید از نرم افزارهای MAN cats 2 version 11.02 و MAN programming ECUs استفاده کنید. اطلاعات تعمیرگاهی ماشین های MAN و اطلاعات فنی قطعات یدکی این برند نیز در نرم افزارهی MAN WIS و MANTIS قابل دسترسی می باشد.

از دیگر مشخصات دستگاه های دیاگ ولوو باید به قابلیت هایی چون خواندن و پاک کردن کدخطاها، بازیابی کد خطاها، تست سنسورها، خواندن پارامترها و اندازه گیری مقادیر آن ها، اکچوئیتور تست، کالیبراسون، کدینگ و پروگرامینگ، تغییر قدرت موتور، تعیین محدوده سرعت، کالیبره کردن گیج ها، کالیبراسیون زاویه فرمان، کالیبراسیون کلاچ و قابلیت هایی چون تست سنسورهای ترمز، گیربکس، ایربگ، جعبه دنده و عیب یابی انژکتور اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه دیاگ مزدا با ما در ارتباط باشید.

دستگاه دیاگ ولوو از زبان فارسی پشتیبانی نمیکند. بنابراین ممکن است تعمیرکاران ایرانی در مورد عدم آشنایی با زبان های خارجی دچار نگرانی شوند. باید گفت که در این مورد راهکار ویژه ای وجود دارد تا منوها و داده های دستگاه دیاگ ولوو به زبان فارسی تغییر پیدا کند. بنابراین هیچ محدودیتی در مسیر راه شما برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار تخصصی و حرفه ای به کمک دستگاه دیاگ ولوو وجود ندارد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره خرید دستگاه دیاگ ولوو با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید تا از خدمات ویژه این مجموعه بهره مند شوید.

قیمت دستگاه دیاگ ولوو

دستگاه های دیاگ ولوو را می توان برای تعمیرات و عیب یابی انواع کامیون ها و ماشین های سنگین مورد استفاده قرار داد. کامیون ولوو، لودر چرخ، اتوبوس های ولوو، بیل مکانیکی، جاده صاف کن، لیفتراک لودر و ماشین های راهسازی همگی از جمله ماشین هایی هستند که می توان دستگاه دیاگ volvo را در مورد آن ها به کار برد. اما از آنجایی که دستگاه دیاگ ولوو یک دیاگ مولتی برند است، نه تنها ماشین های ولوو بلکه ماشین های برندهای دیگر را نیز تحت پوشش دارد. از جمله موارد تاثیر گذار روی قیمت دستگاه دیاگ ولوو می توان به تعداد برندهایی اشاره کرد که این دستگاه قابلیت پشتیبانی از آن ها را دارا می باشد.

برای سفارش دستگاه دیاگ فورد به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

برند ولوو نسخه ها و ورژن های سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی را برای دستگاه دیاگ ولوو ارائه داده است.  اصطلاحا این ورژن ها را با نام نسل های مختلف دستگاه دیاگ ولوو می شناسند. از دیگر مواردی که قیمت دستگاه دیاگ ولوو را تحت تاثیر قرار می دهد ورژن نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه دیاگ ولوو می باشد. طبیعتا قابلیت ها و امکاناتی که در این دستگاه ها تعبیه شده متفاوت از هم بوده و همین موضوع عاملی برای تفاوت قیمت دستگاه دیاگ ولوو خواهد بود.

به طور کلی آپشن ها و قابلیت های دستگاه، کیفیت ساخت بدنه، استانداردهای تولید، برندها و ماشین های تحت پشتیبانی دستگاه، سال ساخت دستگاه، پشتیبانی از ماشین های قدیمی ولوو و متعلقات سخت افزاری و تعداد کابل ها و همچنین کشور سازنده یا مونتاژ کننده دستگاه همگی عواملی هستند که قیمت دستگاه دیاگ ولوو را دستخوش تغییر خواهند کرد.

ضمانت فروش، گارانتی و خدمات پس از فروش نیز در قیمت دستگاه دیاگ ولوو تاثیر گذار می باشد. از تمام این موارد هم که بگذریم نمی توان تاثیر نوسانات قیمتی روزانه را عاملی بی تاثیر در قیمت دستگاه دیاگ ولوو دانست. نوسان در قیمت ارز، نوسان در نرخ تورم داخلی و جهانی و تغییرات در سیاست گذاری برند ها برای تعیین قیمت دستگاه دیاگ ولوو همگی عواملی هستند که منجر به تغییر روزانه قیمت دستگاه دیاگ ولوو می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه دیاگ ووکام با شماره های مجموعه در تماس باشید.

به همین دلیل توصیه می کنیم که قبل از خرید دستگاه دیاگ ولوو، برای استعلام قیمت با کارشناسان کاور خودرو تماس حاصل نمایید تا از جدیدترین قیمت دستگاه و همچنین مشاوره های رایگان قبل از خرید بهره مند شوید.

خرید دستگاه دیاگ ولوو

با خرید یکی از  دستگاه های دیاگ ولوو می توان اقدام به برنامه ریزی مجدد پارامترهای ECM و ECMS نمود. دسترسی به بانک جامع اطلاعاتی در این دستگاه فرآیند عیب یابی و تعمیرات را برای تعمیرکاران تازه نفس نیز به فرآیندی ساده بدل کرده.

نرم افزار تخصصی PPT و VVT یک برنامه نرم افزاری مبتنی بر ویندوز می باشد که می توان از طریق آن اقدام به برنامه ریزی پارامترهای موتور، کالیبراسیون و عیب یابی نمود. عمده عملکردها در ماشین سنگین های پیشرفته ولوو توسط واحدهای کنترل الکترونیکی ECU کنترل می شود. سنسورهای متصل به ECU سیگنال های مشخصی را به این سیستم کامپیوتری ارسال می کنند بنابراین با اتصال دستگاه دیاگ ولوو به ECU، می تواند اقدام به عیب یابی سنسورها نمود.

با خرید دستگاه دیاگ ولوو و به کار بردن آن روی ماشین سنگین های برندهای تعریف شده می توان تمامی دیاگرام های آماری و هیستوگرام های گرافیکی را از مقادیر پارامترها رویت کرد. ECU های ولوو به طور عمده دارای دو نوع پارامتر هستند؛ پارامتر مشتری و پارامتر وسیله نقلیه. با استفاده از دستگاه دیاگ ولوو می توان اقدام به ایجاد تغییر در پارامترهای مشتری و شخصی سازی عملکردهای خاص همچون قدرت موتور و سرعت نمود.

برای مشاهده سایر قابلیت های دستگاه دیاگ لانچ با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

چنانچه قصد خرید دستگاه دیاگ ولوو همراه با ضمانت اصالت را دارید توصیه ما به شما خرید دستگاه دیاگ ولوو از مجموعه کاوش خودرو می باشد. با توجه به افزایش شمار فروشندگان متقلب این روزها نمی توان در مورد اصالت دستگاه های دیاگ ولوو نظر قطعی داد. ما در مجموعه کاوش خودرو شرایط را برای خرید دستگاه دیاگ ولوو همراه با گارانتی و ضمانت اصالت برای شما عزیزان فراهم آورده ایم. مشاوره های قبل از خرید و پشتیبانی بعد از فروش از مزیت های خرید دستگاه دیاگ ولوو از کاوش خودرو می باشد.

خرید اینترنتی دستگاه دیاگ ولوو

عیب یابی ماشین های سنگین طبیعتا فرآیندی پیچیده تر نسبت به ماشین های سواری دارد. نمی توان عیوب ماشین های سنگین را به سادگی تشخیص داد. به ویژه اگر ماشین سنگین ساخت برندهای معتبری چون ولوو، کامینز، مان و ماک و رنو باشند. این برندها حساسیت ویژه ای را در ساخت ماشین های سنگین اعمال می کنند. یک اشتباه کوچک در تعمیرات این ماشین ها می تواند خسارت های سنگین و جدی به ماشین وارد کند. این موضوع زمانی شدت می گیرد که از دیاگ های تقلبی و بی کیفیت برای این برندها استفاده شود.

این روزها به دلیل بالا رفتن تعداد فروشندگان متقلب در زمینه فروش انواع دستگاه های دیاگ، احتمال خرید دستگاه های تقلبی بالا رفته. ماشین های سنگین ولوو به خودی خود ماشین های گران قیمتی هستند و یک آسیب کوچک در آن ها هزینه ای سنگین به بار می آورد. بنابراین بسیار مهم است که از دستگاه دیاگ ولوو اصل برای تعمیرات و عیب یابی استفاده کنید.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ ایزی دیاگ با شماره های سایت در تماس باشید.

مجموعه کاوش خودرو با فراهم آوردن شرایط بهینه جهت خرید اینترنتی دستگاه های دیاگ ولوو، خاطر شما را از بابت اصل بودن دستگاه و حفظ سلامت ماشین آسوده کرده است. ارسال سریع به سراسر کشور، ارائه ضمانت اصالت و پشتیبانی بعد از فروش از مزایای خرید اینترنتی دستگاه دیاگ ولوو از کاوش خودرو می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

نوار کناری
خرید اقساطی با چک و تخفیف