به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

دستگاه دیاگ لانچ

دستگاه دیاگ لانچ، یکی از برندهای دستگاه دیاگ خودرو می باشد که به صورت بی سیم طراحی شده و سیستم عامل آن، سیستم عامل محبوب و همه پسند اندروید است. انواع دستگاه های دیاگ لانچ یک دیاگ مولتی برند است. در واقع نقطه قوت دستگاه دیاگ لانچ را می توان پشتیبانی این دیاگ از خودروهای مختلف آسیایی، آمریکایی و اروپایی دانست. این دستگاه دیاگ چند سالی می شود که وارد بازار ایران شده است با این حال به سرعت در بین تعمیرکاران جایگاه خود را پیدا کرده. این دستگاه دارای بیش از صد برنامه عیب یابی از راه دور بوده و آپدیت آن به سرعت عرضه می شود.

برای دریافت سایر قابلیت های دستگاه دیاگ نیو هلند به واتس آپ ما پیام بدهید.

مولتی دیاگ لانچ سنگین X431 HD III

69,000,000 تومان
دستگاه دیاگ ماشین آلات سنگین و راه سازی LAUNCH X431 HD III

دستگاه ایزی دیاگ 4

17,300,000 تومان
دستگاه ایزی دیاگ 4 با آپدیت آنلاین

از مزایای قابل توجه خرید دستگاه دیاگ لانچ می توان به مقرون به صرفه بودن آپدیت ها، تبلت لمسی با رزولوشن عالی، پشتیبانی از خودروهای مختلف، اتصال سریع و بی سیم، سیستم عامل محبوب اندروید و قابلیت عیب یابی سنسورها، برنامه ریزی و پیکربندی مجدد یونیت ها اشاره کرد. با استفاده از دستگاه های دیاگ لانچ می توان اقدام به خواندن کدخطاهای مخابره شده از ECM/ECU، خواندن تمام پارامترها و تست کردن تمامی عملگرها نمود. یکی از چالش های بزرگ برای تعمیرکاران عدم دسترسی به زبان فارسی در برخی دیاگ ها می باشد. ورژن های جدید و مدل های مختلف دستگاه های دیاگ لانچ از زبان فارسی پشتیبانی کامل دارند و کار کردن با آن ها برای تعمیرکاران بسیار راحت تر خواهد بود. 

دستگاه دیاگ لانچ همانطور که گفته شد پرتابل تاچ اسکرین بوده و به کامپیوتر و لپتاپ نیازی ندارد. خودروهای تحت پوشش دستگاه های دیاگ لانچ شامل خودروهای مرسدس بنز، BMW، پروتون، رنو، ولوو، تویوتا، پژو، کیا، مزدا، سیتروئن، دوو، فورد، میتسوبیشی، فولکس و مگان و ایران خودرو می شود. حدود 70 تا 75 برند خودرو توسط این دستگاه دیاگ ساپورت می شوند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه دیاگ ووکام با شماره های مجموعه در تماس باشید.

خرید دستگاه دیاگ لانچ

دستگاه دیاگ از پرکاربردترین دستگاه های عیب یاب در تعمیرگاه های تخصصی خودرو است. دستگاه دیاگ لانچ چندسالی می شود که به محبوبیت بالایی در بین تعمیرکاران رسیده است. دستگاه های دیاگ لانچ با قابلیت تست تمامی عملگرها، ریست سرویس خودروها، قابلیت کارکرد بلوتوثی و بی سیم، نمایش و ذخیره سازی پارامترها، بازگردانی پارامترهای ذخیره سازی شده، ریست ترمز الکترونیکی، کیسه هوا و سنسور زاویه فرمان، قابلیت تعریف Smart Key، قابلیت کشف کد VIN خودرو به صورت اتومات، عیب یابی از راه دور به واسطه GOLO، نمایش هیستوگرام داده ها به صورت گرافیکی، بهره مندی از عملکرد کدینگ، ریست و برنامه ریزی و همچنین بهره مندی از پشتیبانی آنلاین از قابلیت ها و ویژگی های دستگاه دیاگ لانچ می باشد. بنابراین می توان به جرئت گفت که با خرید یکی از انواع دستگاه های دیاگ لانچ می توانید به مجموعه ای از مزایای بی نظیر و قابل توجه دست پیدا کنید.

از نکات مثبت خرید دستگاه دیاگ لانچ برای تعمیرکاران حرفه ای و آن دست از تعمیرکارانی که خودروهای آلمانی و آمریکایی را تعمیر می کنند می توان به سطح دسترسی پیشرفته برای خودروهای آلمانی و آمریکایی اشاره کرد. تمامی کابل ها و سوکت های این دستگاه با ماشین های جدید و قدیمی سازگار بوده و دارای کیفیت تولید بی نظیر است. شما با خرید دستگاه های دیاگ لانچ می توانید از یک سال آپدیت رایگان نرم افزاری این دستگاه بهره مند شوید.

برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه دیاگ فاو به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

با خرید دستگاه دیاگ لانچ سنگین می توانید حدود 60 تا 70 ماشین سنگین چینی، روسی و اروپایی را مورد تعمیرات و عیب یابی حرفه ای قرار دهید. توصیه می شود که قبل از خرید دستگاه دیاگ لانچ با مجموعه کاوش خودرو تماس حاصل نمایید و اقدام به دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان حرفه ای این مجموعه نمایید. بسیار مهم است که دستگاه دیاگ خریداری شده با نیازهای تعمیراتی شما سازگار باشد. استفاده از دستگاه دیاگ ناسازگار با مدل و نوع خودرو می تواند آسیب های جدی به سیستم فنی خودرو وارد کند. 

قیمت دستگاه دیاگ لانچ

بی شک برای تعمیرکارانی که از راه تخصص، مهارت و توانمندی های خود کسب درآمد می کنند بهره مندی از دستگاه ها و تجهیزات تعمیراتی پیشرفته و با کیفیت می تواند یک برگ برنده محسوب شود. دستگاه دیاگ از جمله دستگاه های کاربردی و ضروری برای هر مرکز تعمیرات خودرو است. هر چه دستگاه مورد استفاده دارای کیفیت، مشخصات و قابلیت های پیشرفته تر باشد یقینا خدمات شما نیز با استقبال و رضایت بیشتری مواجه خواهد بود. دستگاه های دیاگ لانچ از جمله دستگاه هایی هستند که شما را هیچ گاه پیش مشتریان سرافکنده و شرمنده نخواهد کرد. این دستگاه یکی از قدرتمندترین و با کیفیت ترین دستگاه های دیاگ با قابلیت های پیشرفته بوده و تعداد زیادی از کمپانی های خودرو را پوشش دهی می کند.

از برند لانچ می توانید هم برای خرید دستگاه دیاگ سواری اقدام کنید و هم دستگاه دیاگ سنگین. با استفاده از دستگاه دیاگ لانچ می توان اقدام به پوشش دهی عیوب ECU موتور، کالیبره کردن دریچه گاز برقی و فرمان، خرابی سنسورها از جمله گیربکس، سیستم تهویه، ترمز، کیسه هوا، دور موتور RPM، گشتاور موتور، جعبه دنده و دمای آب رادیات نمود. این برند هیچ محدودیتی در برند خودرو لحاظ نکرده می توان بیش از 150 برند را توسط آن پوشش دهی نمود.

قیمت دستگاه دیاگ لانچ چیزی ست که تعمیرکاران در وهله اول به آن توجه می کنند. این برند انگلیسی با یک قیمتگذاری هوشمندانه توانسته یکی از رقابتی ترین قیمت های بازار دیاگ را به خود اختصاص دهد. از جمله پارامترهایی که قیمت دستگاه های دیاگ لانچ را تحت تاثیر قرار می دهد می توان به پکیج و متعلقات سخت افزاری، نوع دستگاه دیاگ لانچ (دستگاه دیاگ لانچ ایزی یا دستگاه دیاگ لانچ سنگین)، پکیج نرم افزاری، کیفیت ساخت بدنه، قابلیت های دستگاه و تعداد ماشین آلات تحت پشتیبانی این دستگاه اشاره کرد.

برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه دیاگ جی دی اس با شماره های سایت در تماس باشید.

خرید اینترنتی دستگاه دیاگ لانچ

دستگاه دیاگ لانچ از پر استفاده ترین دستگاه های دیاگ در بین تعمیرکاران ماشین آلات سنگین است. با استفاده از دستگاه های دیاگ لانچ سنگین می توان اقدام به تعمیر و عیب یابی ماشین هایی چون ولوو، اسکانیا، هوو، فوسو، ایسوزو، هیوندا، هینو، یودی، جک، البرز، فوتون، دانگ فنگ و مرسدس بنز و کامینز نمود. این دستگاه به واسطه رنج قیمتی بهینه و ارتباط از طریق بلوتوث به صورت بیسیم و همچنین پشتیبانی رایگان یکساله و آپدیت های نرم افزاری به محبوبیت بالایی در بین تعمیرکاران رسیده است. خرید اینترنتی دستگاه دیاگ لانچ از مجموعه کاوش خودرو با خدمات زیادی همراه خواهد بود. بهره مندی از گارانتی و خدمات پس از فروش، ضمانت اصالت، ارسال رایگان و مشاوره قبل از خرید دستگاه دیاگ لانچ از جمله خدماتی ست که می توانید از آن ها بهره مند شوید.

توصیه می کنیم که به دلیل زیاد شدن نمونه های تقلبی دستگاه دیاگ در بازار حتما اقدام به خرید اینترنتی دستگاه دیاگ لانچ از مجموعه معتبر و خوش سابقه نمایید. مجموعه کاوش خودرو با سال ها سابقه درخشان در حوزه فروش انواع دستگاه دیاگ، دستگاه های دیاگ لانچ را همراه با ضمانت اصالت و تضمین کیفیت به شما خریداران محترم عرضه می دارد.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ ایزی دیاگ با شماره های سایت در تماس باشید.

مشخصات دستگاه دیاگ لانچ

دستگاه دیاگ لانچ از لحاظ اینترفیس و مشخصات فنی در بین دستگاه های دیاگ کمپانی های مختلف سرآمد است. یکی از مهمترین نقاط قوت این دستگاه دیاگ در بالا نیز بدان اشاره شد بهره مندی از صفحه نمایش لمسی با کیفیت از نوع رنگی با پردازنده دو هسته ای و حفاظه داخلی 10 گیگابایت است. تبلت لمسی این دستگاه دیاگ دارای باتری لیتیوم 3000 میلی آمپری بوده و از دوربین جلو و عقب بهره مند است. قابلیت اتصال به پرینتر جهت چاپ پارامترها و نمودارهای گرافیکی در کنار سیستم GPS و قابلیت پشتیبانی از راه دور از دیگر قابلیت ها و ویژگی های این دستگاه می باشد. شما می توانید علاوه بر استفاده از تبلت اختصاصی دستگاه اقدام به نصب نرم افزار روی گوشی های هوشمند و کامپیوتر نمایید. عملکرد دستگاه دیاگ لانچ از طریق بلوتوث بسیار سریع می باشد.

از دیگر مشخصات دستگاه دیاگ لانچ می توان به بهره مندی از پکیج سخت افزاری کامل همراه با کابل OBD2، کابل های اتصال و کانکتورهای غیر OBD برای ماشین آلات سنگین اشاره کرد. این دستگاه دارای پکیج نرم افزاری جامعی نیز می باشد که قابلیت نصب روی سیستم عامل های اندروید و لینوکس را دارا بوده و بیش از 200 کمپانی خودروسازی را ساپورت می کند. از قابلیت ها و ویژگی های مهم دستگاه های دیاگ لانچ می توان به قابلیت خواندن کد خطاها، پاک کردن خطاها، تست عملگرها و ریست سرویس ماشین آلات سنگین اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش دستگاه دیاگ ولوو در واتس آپ پیام بگذارید.

دستگاه های دیاگ لانچ ایزی از جمله دستگاه هایی است که به صورت مولتی برندی طراحی می شود و هیچ تفاوتی بین دستگاه دیاگ لانچ ایزی 3 و 4 و 5 نمی توان به وضوح رویت کرد. از جمله مشخصات دستگاه دیاگ لانچ ایزی می توان به تشخیص اتوماتیک خودرو از طریق VIN، پوشش دهی کامل خودروهای آمریکایی، اروپایی، ایرانی و چینی، ارائه گزارش از وضعیت سلامتی خودرو، ارائه لیست خطا، قابلیت پاکسازی خطای ECU به صورت یکجا، نمایش گرافیکی هیستوگرام ها، کدینگ و برنامه ریزی و قابلیت هواگیری روغن ترمز اشاره کرد. توصیه می کنیم که قبل از خرید دستگاه دیاگ لانچ به سریال دستگاه روی جعبه و روی دستگاه دقت کنید که یکسان باشند. همچنین می توانید برای دستگاه های دیاگ لانچ ایزی از برنامه هایی چون دیاگزون، پرو دیاگ و ایکس دیاگ استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

نوار کناری
خرید اقساطی با چک و تخفیف