به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

دستگاه دیاگ ووکام

دستگاه دیاگ ووکام (Vocom) ساخت کشور سوئد و مختص عیب یابی فنی و تعمیرات تخصصی موتورهای ولوو می باشد. این دستگاه نسبت به دستگاه های نسل قدیمی دارای مزایای زیادی است. با استفاده از دستگاه دیاگ ووکام می توان گسترده متنوعی از محصولات ولوو رنو را مورد تعمیر و عیب یابی قرار داد. البته این را هم باید گفت که دستگاه دیاگ ووکام که در ایران به فروش می رسند نسخه های چینی و لهستانی هستند که کیفیت آن ها به کیفیت محصولات سوئدی در رقابت است.

برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه دیاگ فاو به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

مولتی دیاگ لانچ سنگین X431 HD III

69,000,000 تومان
دستگاه دیاگ ماشین آلات سنگین و راه سازی LAUNCH X431 HD III

دستگاه دیاگ ولوو وکام 2 – volvo VOCOM II

تماس بگیرید
دیاگ ولوو وکام 2 (VOLVO VOCOM II) با ارتباط بیسیم قوی

مخصوص کلیه اتوبوس، کامیون و ماشین آلات راه سازی ولوو، کامینز، Fh500، تمام سری های رنو تراکس

دیاگ تویوتا و لکسوس Toyota Techstream vcx

12,000,000 تومان

دستگاه دیاگ تویوتا و لکسوس تک استریم AllScanner vcx

دستگاه دیاگ ولوو ایرانی Volvo Vcads Pro

4,900,000 تومان
دستگاه دیاگ ولوو ایرانی ویژه ی کامیون ها و اتوبوس ها و ماشین آلات راهسازی ولوو

دستگاه دیاگ اسکانیا VCI1

14,000,000 تومان
دستگاه دیاگ اسکانیا VCI1 ویژه عیب یابی و برنامه ریزی خودروهای تولیدی اسکانیا تا سال 2004 می باشد؛ نرم افزاهای این دستگاه SD2 و SP2 نام دارند.

دیاگ ولوو و رنو تراکس VOCOM

48,500,000 تومان
دیاگ ولوو وکام عیب یاب تخصصی ولوو و رنو پشتیبانی از یورو 6 پشتیبانی از کامیون های رنو با موتور DXI و DTI

دیاگ کاترپیلار CATERPILLAR CAT3

36,000,000 تومان
مخصوص کلیه محصولات کمپانی کاتر پیلار با نرم افزار 2017

دستگاه دیاگ اسکانیا VCI3

13,500,000 تومان
دستگاه دیاگ اسکانیا Scania VCI3

دستگاه دیاگ مرسدس بنز Compact3

30,000,000 تومان
دستگاه دیاگ مرسدس بنز Compact3

دستگاه دیاگ بنز کامپکت Compact 4

53,000,000 تومان
دستگاه دیاگ بنز کامپکت ۴ Compact 4 دیاگ مرسدس بنز سواری دستگاه دیاگ بنز سنگین با 1 سال آپدیت رایگان

دستگاه دیاگ هوندا HIM

8,100,000 تومان
دستگاه دیاگ هوندا هیم HIM DIAGNOSTIC TOOL

دستگاه دیاگ خودرو انواع مختلف دارد، دستگاه دیاگ سنگین نیز یکی از انواع آن است که برند ووکام یکی از تولید کننده های دستگاه دیاگ سنگین است. با استفاده از دستگاه دیاگ ووکام می توان اقدام به عیب یابی و بررسی مشکلات فنی ماشین آلات سنگین راهسازی و کشاورزی نمود. از جمه این ماشین آلات و دستگاه ها می توان به ماشین آلات راهسازی، پنتا، کامیون و اتوبوس ولوو، کامیون و اتوبوس رنو و همچنین موتورهای کامینز اشاره کرد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که دستگاه دیاگ ووکام یک دستگاه دیاگ مولتی برند و است و می توان از طریق آن اقدام به تعمیر و عیب یابی برندهای مختلفی از ماشین آلات سنگین نمود.

دستگاه دیاگ ووکام دارای قابلیت های مختلفی می باشد و به همین دلیل یکی از دستگاه های دیاگ محبوب در بین تعمیرکاران ماشین های سنگین می باشد. این دستگاه قابلیت خواندن و حذف کردن کد خطاهای نمایش داده شده، خواندن پارامترها، ویرایش پارامترها، تست عملگرها و سنسور ها، کالیبراسیون، پیکربندی مجدد ECU، برنامه ریزی و پروگرامینگ و نمایش گرافیکی هیستوگرام آماری داده ها را دارد. بنابراین با تحلیل داده ها می توان به نقص موتور پی برد.

برای ثبت سفارش دستگاه دیاگ چری به واتس آپ ما پیام بدید.

خرید دستگاه دیاگ ووکام

دستگاه دیاگ ووکام همانطور که گفته شد برای تعمیر و عیب یابی ماشین های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. با خرید دستگاه دیاگ ووکام می توان اقدام به تعمیرات ماشین آلات سنگین راهسازی، ماشین های کشاورزی، ماشین آلات معدنی ولوو، اتوبوس، تریلی، ژنراتورهای ولوو از نوع دیزلی و برق آبی نمود. بنابراین می توان گستره وسیعی از ماشین آلات سنگین را توسط دستگاه دیاگ ووکام پوشش دهی نمود.

خرید دستگاه دیاگ ووکام برای تعمیرکارانی که در حوزه تعمیرات ماشین سنگین های برند ولوو و رنو فعالیت دارند کاملا مناسب و ضروری می باشد. دستگاه دیاگ ووکام دارای دو نسل مختلف می باشد. دستگاه دیاگ ووکام نسل اول و دستگاه دیاگ ووکام نسل دوم. نکته حائز اشاره در این راستا این است که دستگاه دیاگ ووکام نسل دوم دارای سرعت پردازش فوق العاده قوی تر و سخت افزار حرفه ای تر می باشد. شما می توانید با خرید دستگاه دیاگ ووکام آن را از طریق USB و یا اینترنتی بی سیم به لپتاپ متصل کنید. بنابراین به پرداخت هزینه اضافی برای صفحه نمایش و تبلت نیازی نخواهید داشت.

با خرید دستگاه دیاگ ووکام می توانید ماشین آلات سنگین از قبیل کامیون های ولوو وکام، لودر چرخ، بیل مکانیکی، ماشین آلات جاده صاف کن، لیفتراک لودر، پاور و انواع ماشین های جاده سازی و معدنی را از لحاظ تعمیرات و عیب یابی پوشش دهی کنید. این دستگاه به سادگی به سیستم لپتاپ متصل می شود و از جدیدترین ورژن های نرم افزاری پشتیبانی می کند. بهره مندی از زبان فارسی از مزایای خرید دستگاه دیاگ ووکام می باشد. بنابراین دیگر با زبان های نامفهوم درگیری نخواهید داشت.

برای ثبت سفارش دستگاه دیاگ بنز با شماره های درج شده تماس بگیرید.

اگر صاحب تعمیرگاه ماشین آلات سنگین هستید و می خواهید در حرفه خود بدرخشید یقینا باید از دستگاه و تجهیزات پیشرفته برای تعمیرات و عیب یابی استفاده کنید. نکته مه در تعمیر ماشیت آلات سنگین استفاده از دستگاه دیاگ مختص همان برند می باشد. در غیر اینصورت ممکن است آسیب های جدی به ماشین آلات و موتور آن ها وارد شد که هزینه بسیار سنگینی را به دنبال دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم که برای تعمیر ماشین آلات سنگین ولوو حتما اقدام به خرید دستگاه دیاگ ووکام نمایید. با این حال کارشناسان مجموعه کاوش خودرو شما را در راستای خرید ایمن و اصولی راهنمایی خواهند کرد.  

قیمت دستگاه دیاگ ووکام

دستگاه دیاگ ووکام همانند سایر دستگاه های دیاگ ماشین دارای مشخصات خاص خود می باشد. بعد از بررسی قابلیت ها و آپشن های این دستگاه متوجه خواهید شد که قیمتگذاری آن تا چه حد اقتصادی و عادلانه بوده است. قیمت دستگاه دیاگ ووکام به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. از جمله این پارامترها می توان به نسل اول یا دوم بودن دستگاه دیاگ ووکام اشاره کرد. دستگاه دیاگ ووکام دارای نسل اول و نسل دوم می باشد. قیمت دستگاه دیاگ ووکام نسل دوم به مراتب بیشتر می باشد چرا که دارای سرعت و قدرت پردازش قوی تر و آپشن های بیشتری می باشد که در بخش مشخصات دستگاه دیاگ ووکام به آن ها اشاره خواهیم کرد.

کیفیت ساخت بدنه، استانداردهای تولید، کشور سازنده، کشور مونتاژ کننده قطعات، گواهی های کیفی دستگاه، سال ساخت، ماشین آلات تحت پوشش، آپشن های نرم افزاری و زبان های تحت پوشش دستگاه از جمله مواردی ست که روی قیمت دستگاه دیاگ ووکام تاثیر گذار هستند.

شما می توانید برای استعلام قیمت دستگاه دیاگ ووکام با مجموعه کاوش خودرو تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره خرید می باشند.

برای سفارش دستگاه دیاگ فورد به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

خرید اینترنتی دستگاه دیاگ ووکام

این روزها پای صحبت تعمیرکاران خودرو که بنشینید متوجه می شوید تا چه حد محصولات فیک و تقلب در بازار پر شده است. بسیاری از تعمیرکاران علیرغم تخصص و تجربه خود در دام فروشندگان متقلب افتاده اند و سرمایه شان را از دست داده اند. شما می توانید با خرید اینترنتی دستگاه دیاگ ووکام از مجموعه کاوش خودرو خدمات زیادی دریافت کنید که همگی گواه بر کیفیت و اصالت محصول است. از مشاوره قبل از خرید گرفته تا پشتیبانی بعد از فروش و ارائه ضمانت اصالت و گارانتی محصول. شما همچنین برای خرید های بالای 1 میلیون تومان از ارسال رایگان بهره مند می شوید.

کارشناسان مجموعه کاوش خودرو در 7 روز هفته به صورت 24 ساعته آماده ارائه پشتیبانی فروش و پاسخ دهی به سوالات شما در جهت خرید اینترنتی دستگاه دیاگ ووکام می باشند. یک تماس ساده کافی ست تا از شرایط خرید اینترنتی دستگاه دیاگ ووکام در کاوش خودرو مطلع شوید.

مشخصات دستگاه دیاگ ووکام

قبل از هر چیز باید بگویی که نسل قدیمی تر دستگاه دیاگ ووکام یعنی نسل اول این دستگاه دارای قابلیت هایی بود که با ارتقای این دستگاه به دستگاه دیاگ ووکام نسل دوم این قابلیت ها و مشخصات نیز ارتقا یافت. از جمله مشخصات دستگاه دیاگ ووکام نسل اول می توان به قابلیت خواندن و پاک کردن کد خطاها، تست سنسورها، تست کمپرس سیلندر، کالیبراسیون، برنامه ریزی و پیکربندی مجدد ECU و کنترل یونیت ها و همچنین تعریف قطعات و آپشن ها اشاره کرد. این دستگاه همچنین دارای قابلیت هایی چون نمایش گرافیکی داده های آماری بود که در نسل جدید این قابلیت نیز ارتقا یافته.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه دیاگ مزدا با ما در ارتباط باشید.

در مورد مشخصات دستگاه دیاگ ووکام نسل دوم اما باید گفت که این دستگاه دارای قابلیت های پیشرفته تری می باشد. بهره مندی از برنامه VOLVO TECH TOOL، بهره مندی از برنامه PREMIUM TECH TOOL، بهره مندی از برنامه عیب یابی رنو RENAULT TECH TOOL، نرم افزار کاتالوگ الکترونیکی قطعات مربوط به ماشین آلات راهسازی ولوو PROSIS و خودروهای راهسازی MATRIS، برنامه عیب یابی دیاگنوستیکا برای استفاده رو ماشین آلات سنگین رنو و همچنین بهره مندی از برنامه راهنمای تعمیرات ولوو ایمپکت از جمله قابلیت ها و مشخصات دستگاه دیاگ ووکام می باشد.

دستگاه دیاگ ووکام نسل دوم آخرین ورژن تولید شده توسط این برند می باشد که دارای مقاومت و دوام بالایی در شرایط سخت و پیچیده کارگاهی است و دوام آن در برابر ضربه، آسیب و خرابی بسیار بالاست. این ویژگی را باید مدیون استانداردهای تولید بالای شرکت ولوو باشیم.

دستگاه دیاگ ووکام از بدنه آلومینیومی و فولادی ساخته شده است و اتصالات کابل ها در آن به ایمن ترین شکل ممکن صورت می پذیرد. بهره مندی از ضربه گیرهای لاستیکی این دستگاه را در برابر آسیب های محیطی ایمن ساخته.

از مشخصات دستگاه دیاگ ووکام می توان به بهره مندی از قابلیت اتصال از طریق USB و WIFI اشاره کرد. این دستگاه دارای قابلیت کار با ورژن های مختلفی از برنامه Tech Tool 1.12، 2.7 و 2.8 را دارا می باشد.

از جمله مشخصات دستگاه دیاگ ووکام که به قابلیت های نرم افزاری آن مرتبط می شود می توان به پشتیبانی بیش از 28 زبان زنده دنیا اشاره کرد. در بین این زبان ها، زبان فارسی نیز پشتیبانی می شود بنابراین تعمیرکاران ایرانی این فرصت را دارند که با دقت بالا از این دستگاه و منوهای فارسی آن استفاده کنند.

شما می توانید بعد از خرید دستگاه دیاگ ووکام، نرم افزار مخصوص آن یعنی TECH TOOL را روی هر سیستم عامل و لپتاپی نصب کنید و اقدام به تغییر بیش از 11000 پارامتر روی خودرو نمایید. بنابراین دست تعمیرکاران در عیب یابی و ایجاد تغییرات کاملا باز است. ایجاد تغییرات در راستای بهینه شدن توسط دستگاه دیاگ ووکام میسر شده است.

در مجموعه کاوش خودرو می توانید اقدام به دستگاه دیاگ ووکام همراه با ضمانت اصالت و کیفیت، پشتیبانی فروش و قیمت مقرون به صرفه نمایید و از خدماتی چون مشاوره قبل از خرید و ارسال رایگان بهره مند شوید. تمام تلاش ما در مجموعه کاوش خودرو پشتیبانی از نیازها و خواسته های شما و پاسخگویی به آن ها در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین وجه می باشد. کافی ست برای دریافت اطلاعات بیشتر جهت خرید دستگاه دیاگ ووکام با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

برای دیدن سایر اطلاعات از دستگاه دیاگ کاترپیلار با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

نوار کناری
خرید اقساطی با چک و تخفیف