به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

دستگاه دیاگ فورد

انواع دستگاه دیاگ خودرو برای اتومبیل های مختلف در سراسر جهان استفاده می شود که یکی از آنها دستگاه دیاگ فورد است. برند آمریکایی فورد یکی از برترین برندهای خودروسازی جهان است که از قدیم الایام بر سر زبان ها بوده. این برند معروف، پیشرفته ترین خودروهای جهان را تولید می کند و در رقابت با سایر برندهای معروف جهان هر روز در حال تلاش برای ارتقای سطح پیشرفتگی محصولات خو و ارائه تکنولوژی های نوین در خودروهای فورد می باشد. با تمام این تفاسیر خودروهای فورد نیز ممکن است خراب شوند و نیاز به عیب یابی داشته باشند.

برای دیدن سایر اطلاعات از دستگاه دیاگ کاترپیلار با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

دستگاه دیاگ مرسدس بنز Compact3

30,000,000 تومان
دستگاه دیاگ مرسدس بنز Compact3

دستگاه دیاگ بنز کامپکت Compact 4

53,000,000 تومان
دستگاه دیاگ بنز کامپکت ۴ Compact 4 دیاگ مرسدس بنز سواری دستگاه دیاگ بنز سنگین با 1 سال آپدیت رایگان

اینکه برند فورد در تولید خودروهای سواری سنگ تمام می گذارد دلیل بر این نیست که شاهد هیچ گونه خرابی در این خودروها نباشیم. حتی خودروهای تولید جدید این برند نیز ممکن است عیوبی را نشان دهند که نیاز به رفع سریع داشته باشد. همانطور که می دانید خرابی در خودرو می تواند ایمنی و جان سرنشینان را به خطر بیندازد. به همین دلیل برند NANO VCX اقدام به تولید دستگاه دیاگ فورد با نام VCM 2 نموده است.

دستگاه دیاگ فورد را می توان برای خودرو های کمپانی مزدا نیز استفاده کرد. همانطور که احتمالا می دانید چندی پیش فورد برای خرید بخشی از سهام مزدا اقدام کرد و اکنون برند مزدا جزو گروه های تابع برند فورد محسوب می شود. بنابراین دستگاه های دیاگ فورد، برای عیب یابی خودروهای مزدا نیز استفاده می شود.

برای مشاهده سایر قابلیت های دستگاه دیاگ لانچ با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

از جمله قابلیت های دستگاه دیاگ فورد این است که به محض اتصال به سیستم خودرو قادر به تشخیص اتوماتیک خودرو بوده و می توان توسط آن اقدام به عیب یابی سنسورها نمود. سنسورهای این خودروها بعد از اتصال کانکتور OBD2 به ECU، سیگنال هایی به یونیت مرکزی ارسال می کنند. سیگنال های مخابره شده توسط یونیت مرکزی قابل بررسی توسط دستگاه دیاگ فورد می باشد. بنابراین می توان خرابی تمامی سنسورها از جمله سنسور فرمان، گیربکس، شیشه ها، صندلی، ایر بگ، سیستم ایمنی، سیستم تهویه، دریچه گاز، جعبه دنده و سیستم ضد سرقت و تنظیم سرعت را بررسی کرد.

دستگاه دیاگ این برند همچنین این امکان را می دهد تا در صورت به هم ریختن تنظیمات کیلومتر شمار، مقدار واقعی کارکرد خودرو را نمایش دهد. بنابراین مهم نیست که چه عددی روی صفحه کیلومتر شمار نمایش داده می شود، دستگاه دیاگ فورد مقدار واقعی کارکرد خودرو را نمایش می دهد. این موضوع زمانی که قصد خرید خودروی دست دوم فورد را دارید می تواند بسیار کمک کننده باشد.

برای دریافت سایر قابلیت های دستگاه دیاگ نیو هلند به واتس آپ ما پیام بدهید.

خواندن و پاک کردن خطاها، نمایش پارامترها، بازیابی خطاهای قبلی، ذخیره سازی پارامترها، ریست و کالیبراسیون زاویه فرمان، تعریف سوئیچ و کلید، تعریف قطعات جدید، پیکربندی مجدد ECU و چک کردن سنسورهای ABS، Air Bag و سیستم سوخت رسانی و آمپر همگی از قابلیت های دستگاه دیاگ فورد هستند.

مشخصات دستگاه دیاگ فورد

با استفاده از دستگاه دیاگ فورد می توان اقدام به عیب یابی تمامی سنسورها نمود. این دستگاه دارای یک پکیج نرم افزاری با نام IDS می باشد که تمامی اطلاعات عیب یابی در آن قابل رویت است. شما می توانید با استفاده از این دستگاه اقدام به برداشتن محدودیت سرعت و برنامه ریزی مجدد این پارامتر نمایید.

تست کمپرس، تست گیربکس، بالانس سیلندرها، پیکربندی مجدد ECU و کالیبراسیون زاویه فرمان و جعبه دنده از دیگر مشخصات دستگاه دیاگ فورد می باشد که به شما امکان برنامه ریزی و کدینگ مجدد سیستم های خودرو را می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه دیاگ ووکام با شماره های مجموعه در تماس باشید.

با خرید دستگاه دیاگ فورد علاوه بر اینترفیس سخت افزاری دستگاه VCM 2، متعلقات دیگری چون کابل OBD 2، کابل USB، کابل LAN، پکیج نرم افزاری IDS و سی دی آموزشی ارائه می شود. تمامی کابل ها و کانکتورها برای اتصال دستگاه به ECU خودرو در این پکیج فراهم شده است.

شما می توانید نرم افزار دستگاه دیاگ فورد را روی تمامی ویندوزها نصب کنید و به نقشه های سیم کشی برقی خودرو اطلاعات فنی قطعات برای عیب یابی هر چه دقیق تر دسترسی داشته باشید. دستگاه دیاگ فورد دارای یک بانک جامع از کدخطاهای موجود می باشد که امکان افزودن و یا ویرایش آن برای شما وجود دارد.

مجموعه کاوش خودرو به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های فروش دستگاه دیاگ خودرو از جمله دیاگ سواری و دیاگ سنگین، فروش دستگاه دیاگ فورد را در لیست خدمات خود جای داده. خرید دستگاه دیاگ فورد در این مجموعه همراه با ضمانت اصالت، ارسال رایگان به سرتاسر کشور و پشتیبانی فروش می باشد. کافی ست با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید تا از شرایط خرید دستگاه دیاگ فورد مطلع گردید.

برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه دیاگ فاو به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

قیمت دستگاه دیاگ فورد

اگر جزو تعمیرکارانی هستید که اعتبار شغلی تان برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است نباید سراغ خرید دستگاه های دیاگ بی کیفیت با نصف قیمت آن هم از برندهای ناشناس و غیر معتبر بروید. هر گونه خسارتی که به خودروی مشتری وارد شود بی شک شما را پاسخگو خواهد کرد. برای اینکه از اینگونه دردسرها جلوگیری شود بهتر است برای تعمیرات تخصصی هر برند از دستگاه دیاگ همان برند استفاده کنید. همانطور که دستگاه دیاگ فورد، دستگاه VCM 2 است.

قیمت دستگاه دیاگ فورد با توجه به کشور سازنده و برند آن متفاوت خواهد بود. لذا توصیه می شود که قبل از خرید دستگاه دیاگ فورد، در مورد برندهای ارائه دهنده این دستگاه و کیفیت و اصالت آن ها تحقیق کنید.

برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه دیاگ جی دی اس با شماره های سایت در تماس باشید.

قیمت دستگاه دیاگ فورد به پارامترهایی چون سال ساخت دستگاه، تعداد خودروهای تحت پشتیبانی، قابلیت های نرم افزاری دستگاه، برند سازنده، کشور سازنده و خدمات پس از فروش بستگی دارد. اگر می خواهید از جدیدترین قیمت دستگاه دیاگ فورد مطلع شوید با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید تا اطلاعات قیمت این محصول را دریافت کنید.

خرید دستگاه دیاگ فورد

همانطور که گفته شد با خرید دستگاه دیاگ فورد می توانید عیب یابی خودروهای برند فورد و مزدا را انجام دهید. از طرفی عیب یابی خودروهای لندرور و جگوار نیز برای شما میسر خواهد بود. این دستگاه دیاگ تولید برندهایی چون NANO VCX و ALLSCANNER می باشد. در واقع این دستگاه در کشورهای چین، آلمان و روسیه تولید می شود و هر کدام دارای کیفیت مختص به خود می باشند.

تشخیص خودرو به صورت خودکار اولین قابلیت مهم دستگاه دیاگ فورد است. برند فورد مدل های مختلفی از خودروهای سواری را روانه بازار کرده است که عیب یابی هر کدام ممکن است متفاوت از دیگری باشد. به واسطه وجود قابلیت AUTOMATIC IDENTIFICATION، خودروی شما در همان اول تشخیص داده می شود بنابراین نیازی نیست به لیست خودروها مراجعه کنید و خودروی خود را پیدا کنید.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ ایزی دیاگ با شماره های سایت در تماس باشید.

قابلیت HEALTH CHECK در این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا تست سلامت تمامی یونیت ها را انجام دهد. برنامه ریزی انلاین (ONLINE PROGRAMMING)، تست عملگرها (ACTUATOR TEST)، تعریف قطعات جدید (PART LEARNING)، تعریف کلید و ریموت (KEY/REMOTE PROGRAMMING)، پروگرامینگ یونیت ها (CONTROL UNIT PROGRAMMING) و قابلیت آپدیت سخت افزاری دستگاه از دیگر ویژگی های دستگاه دیاگ فورد می باشد.

با خرید دستگاه دیاگ فورد می توانید از طریق اتصال وایفای و USB دستگاه را به سیستم کامپیوتری خود متصل کنید. شما با دریافت لایسنس اوریجینال برنامه امکان آپدیت آنلاین را به دست خواهید آورد. بنابراین می توانید از افزوده شدن قابلیت های جدید در هر دوره آپدیت بهره مند شوید.

خرید اینترنتی دستگاه دیاگ فورد

به یاد داشته باشید دستگاه دیاگ مناسب دستگاهی است که بتواند مجموعه ای وسیع از خودروهای یک برند را پشتیبانی کند. با این تفاسیر دستگاه دیاگ فورد VCM 2 یکی از بهترین دستگاه های دیاگ بازار است چرا که تمامی خودروهای آمریکایی فورد را می توان با استفاده از آن عیب یابی نمود.

از جمله مزایای خرید دستگاه دیاگ فورد می توان به پوشش دهی زبان های مختلف اشاره کرد. نگرانی اغلب تعمیرکاران ایرانی عدم دسترسی به زبان فارسی است که در این دستگاه دیاگ به واسطه پکیج های نرم افزاری مخصوص مرتفع گردیده است.

برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش دستگاه دیاگ ولوو در واتس آپ پیام بگذارید.

 با استفاده از این دستگاه می توان اقدام به تنظیم و برنامه ریزی مجدد ECU نمود و تست خودکار تمامی سنسورها را انجام داد. برنامه نویسی ECU، تست OBD، تست سیستم ایربگ، کروز کنترل، صندلی های برقی، سیستم تهویه، دریچه گاز، سنسور فرمان، جعبه دنده، بخاری، سیستم تعلیق، ترمز، اگزوز، گیربکس و سیستم ضد سرقت و تنظیم سرعت خودرو همگی از جمله قابلیت های دستگاه دیاگ فورد می باشد. البته دسترسی به این قابلیت ها به شرطی است که اقدام به خرید دستگاه دیاگ فورد اصل نمایید.

زمانی که پای اصل بودن یک محصول آن هم دستگاه دیاگ از برند  فورد به میان می آید مسئله کمی چالش زا می شود. چرا که برند فورد یک برند آمریکایی است و تنها دیاگی که پشتیبانی از این برند را صورت می دهد دستگاه VCM می باشد. بنابراین اصل بودن دستگاه بسیار مهم است. استفاده از دستگاه دیاگ فورد تقلبی می تواند آسیب جدی به خودروی مشتریان شما وارد کند. به همین دلیل توصیه می شود که دستگاه دیاگ فورد را از فروشگاهی معتبر خریداری کنید.

از این رو ما خرید اینترنتی این دستگاه از کاوش خودرو را به شما پیشنهاد می دهیم. خرید  از این مجموعه همراه با مزایایی چون مشاوره رایگان قبل از خرید، پشتیبانی بعد از فروش، ارسال سریع و رایگان و ارائه ضمانت اصالت می باشد. بنابراین در صورت بروز کوچکترین خرابی و نقص می توانید با مجموعه در تماس باشید. ما بابت کیفیتی که در این مجموعه ارائه می دهیم اعتبار چندین ساله مان را گذاشته ایم بنابراین از بابت اصل بودن محصول و کیفیت بی نقص آن شک نداشته باشید.

برای آگاهی از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ هیوندا و کیا با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

نوار کناری
خرید اقساطی با چک و تخفیف