به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

دستگاه دیاگ چری

چند سالی می شود که برندهای مختلف خودرو در بازار ایران سر و صدا به پا کرده اند. هر کدام از این خودروها نیاز به دستگاه عیب یاب خودرو یا همان دستگاه دیاگ خودرو دارند. دستگاه دیاگ چری هم با توجه به اینکه خودروی چری وارد ایران شده است؛ به یک نیاز برای تعمیرکاران بدل شده است. کمپانی های چینی بعد از مدت ها اثبات کرده اند که در تولید محصولات با کیفیت و اصیل نیز تخصص دارند. نمونه ای از این برندها، برند CHERY است. خودروهای تیگو و آریزو محبوب ترین خودروهای چری هستند که در ایران نیز با فروش بالایی روبرو شده اند.

خودروهای چری جزو گرانقیمت ترین خودروهای چینی در ایران هستند و برای تعمیرات آن ها باید وسواس زیادی به خرج داد. از این رو برند چری اقدام به تولید و عرضه دستگاه دیاگ چری نموده است تا تعمیرکاران بتوانند به صورت اصولی و طبق استانداردهای تعریف شده این کمپانی، خودروهای چری را عیب یابی کنند.

برای آگاهی از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ هیوندا و کیا با ما در ارتباط باشید.

دستگاه دیاگ ولوو وکام 2 – volvo VOCOM II

تماس بگیرید
دیاگ ولوو وکام 2 (VOLVO VOCOM II) با ارتباط بیسیم قوی

مخصوص کلیه اتوبوس، کامیون و ماشین آلات راه سازی ولوو، کامینز، Fh500، تمام سری های رنو تراکس

دستگاه دیاگ ولوو ایرانی Volvo Vcads Pro

5,200,000 تومان
دستگاه دیاگ ولوو ایرانی ویژه ی کامیون ها و اتوبوس ها و ماشین آلات راهسازی ولوو

دیاگ ولوو و رنو تراکس VOCOM

53,500,000 تومان
دیاگ ولوو وکام عیب یاب تخصصی ولوو و رنو پشتیبانی از یورو 6 پشتیبانی از کامیون های رنو با موتور DXI و DTI

دستگاه دیاگ هیوندا و کیا GDS

15,000,000 تومان
دستگاه دیاگ هیوندا و کیا یا همان دیاگ GDS

دستگاه دیاگ چری نه تنها برای تعمیرات و عیب یابی خودروهای چری بلکه برای تست سلامت و معاینه فنی این خودروها به هنگام خرید نیز استفاده می شود.

ECU خودروهای چری به سنسورهای مختلفی متصل است. از سنسور ایربگ گرفته تا سنسور گیربکس، رادار نقطه کور، جعبه دنده، فرمان و سیستم تهویه هوا و ترمز ABS. این سنسورها با ارسال سیگنال به واحد کنترل الکترونیکی خودرو سلامت خود را خبر می دهند. بنابراین وجود نقص و خرابی در این سنسورها را می توان با بررسی سیگنال های ارسال شده به ECU مورد بررسی قرار داد.

در واقع می توان کاربرد اصلی دستگاه دیاگ چری را در حوزه قیمتگذاری خودروی چری به هنگام خرید دانست. با استفاده از دستگاه دیاگ چری می توان از سلامت خودرو و سطح کیفی قطعات و عملگرهای آن اطلاع پیدا کرد و قیمت منصفانه ای برای خرید خودروی چری تعیین کرد. این دستگاه به خریداران کمک می کند تا دستکاری های صورت گرفته روی کیلومتر شمار را متوجه شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه دیاگ ووکام با شماره های مجموعه در تماس باشید.

با اتصال دادن پورت دستگاه دیاگ چری به OBD خودرو اطلاعات تمامی سنسورهای روی دستگاه قابل نمایش است. بنابراین کارکرد واقعی خودرو سلامت فنی آن به خوبی قابل بررسی می باشد.

خودروهای برند چری را می توان با استفاده از دستگاه دیاگ لانچ نیز عیب یابی نمود. بدین منظور بعد از متصل نمودن دستگاه دیاگ به خودروی چری باید لیست خودروهای چینی را باز کنید و برندی CHERY را از لیست باز شده انتخاب نمایید.

دستگاه دیاگ چری اطلاعات مفیدی پیرامون مقادیر پارامترها، تاریخچه نگهداری و تعمیرات، هیستوگرام داده های آماری و اطلاعات مربوط به قطعات و نقشه راهنمای سیم کشی الکتریکی می دهد. شما به راحتی می توانید کد خطای نمایش داده شده روی دستگاه را که از بانک داده جامع موجود در دستگاه دیاگ چری استخراج شده مشاهده کنید و علت خرابی و سنسور خراب را کشف نمایید. تعریف قطعات جدید، حذف کدخطاها، کالیبراسیون، تست سنسورها، پیکربندی مجدد ECU و کدینگ و برنامه ریزی واحد کنترل از قابلیت های دستگاه دیاگ چری می باشد.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ ایزی دیاگ با شماره های سایت در تماس باشید.

قیمت دستگاه دیاگ چری

عده ای به اشتباه تصور می کنند که خودروهای چینی خودروهای ارزان قیمت و بی کیفیتی هستند در حالی که این تصور به شدن اشتباه است. مثال نقض این باور غلط را می توان برند CHERY دانست که در کیفیت بی نظیر است. خودروهای چری جزو با کیفیت ترین و پر طرفدارترین خودروهای چینی در ایران هستند که قیمت بالایی دارند. بنابراین برای تعمیر این خودرو ها باید طبق استانداردهای اصولی اقدام کرد.

تعمیر خودروهای چری توسط دستگاه دیاگ چری صورت می پذیرد. این دستگاه دیاگ چنانچه از نمونه های تقلبی و بی کیفیت باشد یقینا به سیستم الکتریکی خودرو آسیب جدی وارد می کند. بنابراین در خرید دستگاه دیاگ چری دنبال نمونه های ارزان قیمت و بی کیفیت نباشید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه دیاگ مزدا با ما در ارتباط باشید.

قیمت دستگاه دیاگ چری به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. از جمله این پارامترها می توان به خودروهای تحت پشتیبانی دستگاه، سال ساخت دستگاه، قابلیت های نرم افزاری دستگاه، متعلقات سخت افزاری دستگاه، کیفیت ساخت ساخت افزاری، استانداردهای تولید، برند و کشور سازنده و گارانتی و خدمات پس از فروش اشاره کرد.

از آنجایی که برند چری یک برند وارداتی است بنابراین طبیعی ست که قیمت دستگاه دیاگ چری متناسب با نوسانات قیمت ارز، نوسان در نرخ تورم داخلی و جهانی، تغییر سیاست های برند چری در قیمتگذاری و تغییر در پارامترهای اقتصادی با نوسان و تغییرات همراه باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم که قبل از خرید دستگاه دیاگ چری برای استعلام قیمت دقیق با کارشناسان مجموعه کاوش خودرو در تماس باشید تا از جدیدترین قیمت دستگاه دیاگ چری مطلع شوید و خریدی امن را صورت دهید.

برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه دیاگ فاو به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

مشخصات دستگاه دیاگ چری

دستگاه دیاگ چری مجموعه ای از پکیج نرم افزاری و سخت افزاری شامل اینترفیس و کابل های مختلف است. این دستگاه به شما امکان می دهد تا از طریق اتصال کابل OBD2 به ECU خودرو تمامی اطلاعات مربوط به سنسورها را استخراج کنید. بنابراین معمای سخت و پیچیده ای که تعمیرکاران تا چند سال گذشته با آن دست و پنجه نرم می کردند به سرعت قابل حل خواهد بود. “عیب یابی خودرو” با استفاده از دستگاه دیاگ چری برای تعمیرکاران تازه کار نیز فرآیندی ساده و روان است.

از جمله مشخصات دستگاه دیاگ چری این است که پکیج نرم افزاری این دستگاه اطلاعاتی از قبیل نقشه سیم کشی، اطلاعات فنی قطعات و دیاگرام های آماری و گرافیکی را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید تاریخچه ای از روند نگهداری و تعمیرات را استخراج کنید و وضعیت موتور را رصد نمایید. تعمیرات موتور و تعمیرات گیربکس از مهمترین فرآیندهایی ست که توسط دستگاه دیاگ چری صورت می پذیرد.

برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه دیاگ جی دی اس با شماره های سایت در تماس باشید.

به عنوان مهمترین مشخصات دستگاه دیاگ چری باید از مشخصه های نرم افزاری آن گفت. دسترسی به تمامی دیاگرام های تخصصی و نقشه های راهنمای الکترونیکی و فنی سیم کشی، دسترسی به فایل راهنمای تخصصی عیب یابی، آموزش تعمیر تجهیزات الکترونیکی، محل قرار گرفتن یونیت ها و سنسورها، تعمیر گیربکس، سیستم تعلیق، سیستم تهویه و هوارسانی، آموزش بصری مونتاژ و دمونتاژ قطعات و دسترسی به راهنمای عیب یابی از طریق بررسی کدخطاها همگی جزو قابلیت های این دستگاه دیاگ می باشد.

مجموعه کاوش خودرو با بهره مندی از یک تیم حرفه ای و متخصص، خدمات فروش دستگاه دیاگ چری را در این مجموعه تحت پوشش قرار داده. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان خرید دستگاه دیاگ چری از کاوش خودرو با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا از خدمات ویژه این مجموعه بهره مند شوید.

خرید دستگاه دیاگ چری

با خرید دستگاه دیاگ چری می توان اقدام به عیب یابی انواع خودروهای سواری چری نمود. خودروهای MVM، TIGGO و ARRIZO از جمله خودروهای پر طرفدار در ایران هستند که همگی زیرمجموعه برند CHERY بوده و باید با استفاده از دستگاه دیاگ مختص این برند عیب یابی شوند. با استفاده از ایزی دیاگ 2 و ایزی دیاگ 3 لانچ می توان اقدام به تعمیرات خودروهای چری نمود.

در خرید دستگاه دیاگ چری توصیه می شود که سراغ بندهای اصیل و با کیفیت همراه با سطح استانداردهای بالا بروید. خودروهای چری در ایران جزو گران قیمت ترین خودروهای چینی هستند و از این رو باید در تعمیرات آن ها بسیار دقیق عمل کنید. استفاده از دستگاه دیاگ بی کیفیت می تواند سلامت فنی خودرو را به خطر بیندازد. بنابراین به هنگام خرید دستگاه دیاگ چری از متناسب بودن دستگاه دیاگ و خودرو مطمئن شوید.

برای مشاهده سایر قابلیت های دستگاه دیاگ لانچ با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

از جمله خودروهایی که می توان با خرید دستگاه دیاگ چری اقدام به عیب یابی آن ها نمود شامل MVM X33 SPORT، MVM X33 NEW، MVM X33، TIGGO 5، TIGGO 7، MVM X55، TIGGO 4، TIGGO 2، MVM X22، MVM 550، MVM 530، MVM 110، MVM 110S، ARRIZO 5، MVM 315 و MVM 315 S می شوند.

چنانچه شما هم حساس به حفظ اعتبار حرفه تان هستید و خدمات تخصصی و حرفه ای تعمیرات خودروهای چری را در تعمیرگاه خود ارائه می دهید، شما را به خرید دستگاه دیاگ چری از مجموعه کاوش خودرو دعوت می کنیم. مشاوره رایگان قبل از خرید، ضمانت اصالت، تضمین بهترین قیمت، ارسال سریع به تمام نقاط کشور و پشتیبانی فروش از جمله خدماتی ست که ما با افتخار در کاوش خودرو ارائه می دهیم.

برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش دستگاه دیاگ ولوو در واتس آپ پیام بگذارید.

خرید اینترنتی دستگاه دیاگ چری

سابقه ای که همه ی ما از خرید محصولات چینی داریم منجر به ایجاد پس زمینه ای نه چندان خوشایند در مورد برند های چینی شده است. این در حالی ست که این تفکر به شدت اشتباه است و نمونه های نقض زیادی در دنیای تولید و صنعت ظهور کرده. برند چری برند تولید خودروهای چینی با عرضه دستگاه دیاگ چری به بازار، با کیفیت ترین دستگاه دیاگ مختص این برند را ارائه داده است. این دستگاه دیاگ مخصوص خودروهای چری طراحی شده و منطبق ترین ورژن سازگار با این برند است.

به همین دلیل توصیه می کنیم که برای تعمیرات خودروهای با کیفیت چری لزوما از دستگاه دیاگ چری استفاده کنید. استفاده از این دستگاه سلامت فنی خودرو را حفظ خواهد کرد و استانداردترین اطلاعات و دقیق ترین داده ها را در اختیار شما قرار می دهد.

برای دیدن سایر اطلاعات از دستگاه دیاگ کاترپیلار با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

برای دسترسی به نمونه با کیفیت و اصیل دستگاه دیاگ چری، ما شما را به خرید اینترنتی دستگاه دیاگ چری از مجموعه کاوش خودرو دعوت می کنیم. ارسال سریع با اصولی ترین شیوه های حمل و نقل به سرتاسر ایران از خدمات مجموعه کاوش خودرو برای افرادی ست که اقدام به خرید اینترنتی دستگاه دیاگ چری می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

نوار کناری
خرید اقساطی با چک و تخفیف