به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

معرفی پرکاربردترین ابزارهای مکانیکی موضوع این مقاله می باشد. اگر قصد راه اندازی یک تعمیرگاه مکانیکی را دارید باید بدانید داشتن بعضی ابزار آلات مکانیکی امری ضروری است. اما هر یک از این ابزار آلات روشی برای استفاده دارند و هر کدام کاربردی اساسی که یک تعمیرکار باید به آنها آگاه باشند. استفاده از ابزار آلات در کار مکانیکی می تواند تا حد زیادی به تسریع فعالیت و خدمات شما کمک کند، پس سعی کنید تمامی ابزار های این شغل را تهیه کنید.

برای اطلاع از ویژگی های انواع ابزار صافکاری چسبی با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

پرکاربردترین ابزارهای مکانیکی کدام است؟

از جمله ابزار هایی که کاربرد فراوانی در حرفه مکانیکی دارد عبارتند از انواع پیچ گوشتی ها، مجموعه آچار، مجموعه انبر، چکش، جعبه ابزار، گریس پمپ دستی، جک سوسماری و پلی کش دستی همچنین آچار گشتاور.

مجموعه ای از انواع پیچ گوشتی ها

پیچ گوشتی ها از ابزار های اساسی و از پرکاربردترین ابزارهای مکانیکی در زمینه تعمیر خودرو به شمار می آید. پیچ گوشتی ها برای وصل کردن و همچنین باز کردن قطعات خودرو مورد استفاده می گردد. البته این ابزار های از جمله ابزار های ابتدایی در مکانیکی محسوب می شود، بنابراین باید برای کار در این زمینه یک ست کامل از پیچ گوشتی ها را داشته باشید. پیچ گوشتی ها از ابزارآلات بسیار کاربردی در شغل مکانیکی است.

برای اطلاعات بیشتر از انواع چکش صافکاری با ما در ارتباط باشید.

برای ساخت این ابزار آلات از فولاد کروم استفاده می گردد، این آلیاژ از استقامت بالایی برخوردار است و می توان سالیان طولانی از این ابزار به عنوان پرکاربردترین ابزارهای مکانیکی استفاده کرد. آچار بکس، آچار های جغجغه ای، گشتاور و آلن ها از انواع ابزار های پرکاربرد به شمار می روند. این آچار ها در اندازه های مختلف کوچک، متوسط، بزرگ وجود دارد.

انبرها:

انبر ها نیز از جمله ابزار پرکاربرد در مکانیکی هستند. که در انواع مختلف انبر قفلی، انبردست و دم باریک وجود دارند، این ابزار برای باز و بسته کردن اتصالات مورد استفاده واقع می شود.

آچار گشتاور:

این آچار از پرکاربردترین ابزارهای مکانیکی طوری طراحی شده است که علاوه بر باز و بسته کردن پیچ ها از بریدن و شکستن پیچ ها جلوگیری می کند، و طوری عمل می کند که فشار وارد شده به صورت استانداردی که بر روی آن درج شده باشد. در حال حاضر یک آچار گشتاور جدید طراحی شده که به صورت دیجیتال است، و به راحتی با تنظیم دور آچار می توان پیچ و مهره را باز و بسته کرد.

 برای آشنایی بیشتر با انواع چسب صافکاری به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

فنرجمع کن طوسی (خودروهای خارجی)

11,500,000 تومان

فنرجمع کن طوسی (خودروهای خارجی)

این دستگاه انجام عملیات تعمیر یا تعویض فنر را به راحتی و با صرف کمترین نیروی فیزیکی و نیز با ایمنی بالا و اطمینان از عدم آسیب دیدگی قطعات درگیر، برای شما انجام می دهد. این ابزار در تعمیرگاه ها و صنایع زیادی مانند تولیدی ها، خودرو سازی ها، الکترونیک، ماشین آلات و تجهیزات مکانیکی به عنوان یک ابزار اساسی در تعمیرات و تجمیع مورد استفاده قرار می گیرد. برای تعمیر و سرویس سیستم تعلیق خودرو حتما باید کمک و فنر خودرو جدا شده و این سرویس انجام شود.

فنر جمع کن فک بازشو پدالی

11,500,000 تومان

فنر جمع کن فک بازشو پدالی

این دستگاه انجام عملیات تعمیر یا تعویض فنر را به راحتی و با صرف کمترین نیروی فیزیکی و نیز با ایمنی بالا و اطمینان از عدم آسیب دیدگی قطعات درگیر، برای شما انجام می دهد. این ابزار در تعمیرگاه ها و صنایع زیادی مانند تولیدی ها، خودرو سازی ها، الکترونیک، ماشین آلات و تجهیزات مکانیکی به عنوان یک ابزار اساسی در تعمیرات و تجمیع مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به صورت دستی هیدرولیکی کار میکند و با پدال میتوانید آن را به صورت دقیق تنظیم نمایید. دستگاه دارای فک های قابل تنظیم که به کاربر اجازه می دهد متناسب با نیاز، سایز و ابعاد فنر آن را تنظیم نماید.

فنرجمع کن با 2فک ثابت

11,500,000 تومان

فنرجمع کن با 2فک ثابت

این دستگاه انجام عملیات تعمیر یا تعویض فنر را به راحتی و با صرف کمترین نیروی فیزیکی و نیز با ایمنی بالا و اطمینان از عدم آسیب دیدگی قطعات درگیر، برای شما انجام می دهد. این ابزار در تعمیرگاه ها و صنایع زیادی مانند تولیدی ها، خودرو سازی ها، الکترونیک، ماشین آلات و تجهیزات مکانیکی به عنوان یک ابزار اساسی در تعمیرات و تجمیع مورد استفاده قرار می گیرد. به صورت  نیمه اتوماتیک کار میکند و یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات تعمیرگاهی در بین تعمیرکاران است.

دستگاه ای دیاگ مینی لانچ EDIAG MINI

14,000,000 تومان
دستگاه ای دیاگ مینی لانچ EDIAG MINI  عیب یاب EDIAG Mini OBD2 با استفاده از بلوتوث با تبلت و یا

دیاگ کاترپیلار CATERPILLAR CAT2

30,500,000 تومان
دیاگ کاترپیلار CATERPILLAR CAT2 این دیاگ جهت عیب یابی ماشین آلات و موتورهای کاترپیلار می باشد،که ساخت مشترک آمریکا و

دستگاه جدید تستر برق ISmart EV P01

تماس بگیرید
دستگاه جدید تستر برق ISmart EV P01 دستگاه جدید تشخیص و عیب یابی جعبه باتری هیبرید دستگاهی بادقت بالا،ایمن و

چکش ها ابزاری کاربردی و ضروری در مکانیکی

چکش ها از ابتدا از ابزار های اساسی و ساده در امر مکانیکی و از پرکاربردترین ابزارهای مکانیکی به شمار می رفتند. چکش ها در انواع مختلفی وجود دارند، مثلا چکش سر گرد برای تعمیر چرخ ها مورد استفاده قرار می گیرد. چکش های پلاستیکی نیز کاربرد های فراوانی دارند و با استفاده از آنها می توان فرورفتگی های سطحی را برطرف کرد. 

جعبه ابزار وسیله ای کاربردی و ضروری برای تمامی تعمیرکاران

ابزار آلات مکانیکی اغلب در انواع مختلف هستند و تعداد آنها بسیار زیاد است و از پرکاربردترین ابزارهای مکانیکی می باشند. بنابراین نگه داری از این ابزار ها کاری سخت است زیرا باید با نظم خاصی نگهداری شوند، در غیر این صورت تعمیرکار کلی از وقت خود را باید برای پیدا کردن ابزار مورد نیاز خود بگذارد. یکی دیگر از دلایل نیاز به جعبه ابزار ایجاد نظم در تعمیرگاه شماست با این کار می توانید محیط با نظم را ایجاد کرده و جلوه خوبی به کار خود بدهید.

برای دریافت سایر قابلیت های دستگاه دیاگ نیو هلند به واتس آپ ما پیام دهید.

علاوه بر تمام این مسائلی که گفته شد نگهداری درست از ابزار آلات می تواند تا حد زیادی به طول عمر ابزار شما کمک کند. جعبه ابزار ها در انواع مختلف در بازار یافت می شوند ولی شما موردی را انتخاب کنید که به راحتی بتوانید از ابزار ها استفاده کنید. 

گریس پمپ دستی

روغنکاری نیز از نیاز های ضروری قطعاتی از ماشین مانند چرخ دنده، بلبرینگ و یاتاقان ها به حساب می آید. زیرا اینها قطعاتی هستند که مدام در حال کار کردن هستند و روغن کاری از استهلاک آنها جلوگیری می کند و باعث می شود روانتر کار کنند. این کار توسط ابزاری به نام گریس پمپ دستی از پرکاربردترین ابزارهای مکانیکی انجام می شود. 

برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه دیاگ فاو به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

جک سوسماری

گاهی اتفاق می افتد که خودرو شما درون چاله ای گیر می کند در این حالت از ابزاری به نام جک استفاده میشود. جک ها انواع مختلفی دارند ولی نوع پرکاربرد آن که از پرکاربردترین ابزارهای مکانیکی می باشد جک سوسماری است. به وسیله جک سوسماری می توان ماشین را تا 1 متر بالا برد.

پولی کش دستی

این ابزار از پرکاربردترین ابزارهای مکانیکی برای جدا کردن بلبرینگ، پولی و قطعه استفاده می شود. این ابزار در دو نوع دو شاخه و سه شاخه موجود می باشد. این دستگاه نیز از ابزار های پرکاربرد در مکانیکی به شمار می رود.

برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه دیاگ جی دی اس با شماره های سایت در تماس باشید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف