به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

انواع ابزار صافکاری چسبی

ین روزها که قیمت خودرو در حال افزایش است افراد نسبت به گذشته نگرانی های بیشتری در مورد افت قیمت خودروی خود دارند. یکی از مواردی که قیمت خودرو را به شکل چشمگیری کاهش می دهد رنگ شدن قسمتی از بدنه است. مطمئنا شما هم به خوبی می دانید که هیچ رنگی نمی تواند جایگزین رنگ فابریک کارخانه شود. چنانچه در صورت بروز خرابی بدنه به یک تعمیرکار ماهر و کار بلد مراجعه کنید می تواند بدون نیاز به رنگ کاری، بدنه خودروی شما را تعمیر کند. او این کار را به کمک انواع ابزار صافکاری چسبی انجام خواهد داد.

چسب صافکاری مشکی 1 کیلویی

600,000 تومان
چسب تگرگ کشی صافکاری یکی از ملزومات مورد نیاز برای صافکاری چسبی یا صافکاری PDR میباشد. میبایست ابتدا سری های

پک 194 عددی ضربه زن و سری پلاستیکی صافکاری چسبی استارکلیپس

تماس بگیرید
پک 194 عددی صافکاری بیرنگی چسبی

مجموعه 140 عددی ابزار صافکاری چسبی استارکلیپس

8,300,000 تومان
پک صافکاری چسبی 140 پارچه استارکلیپس ساخت ترکیه

سری چسبی قطاری صافکاری PDR استارکلیپس ترکیه کد 12213

170,000 تومان
سری چسبی قطاری ۶تایی خطی برای صافکاری PDR، استارکلیپس ترکیه کد 12213 با عرض 40 mm

سری چسبی صافکاری PDR استارکلیپس ترکیه کد 12222

10,000 تومان
سری پلاستیکی چسبی برای صافکاری PDR، استارکلیپس ترک کد 12222 با ابعاد 36 mm

سری پلاستیکی چسبی صافکاری استارکلیپس ترک کد 12351

10,000 تومان
سری پلاستیکی چسبی برای صافکاری PDR، استارکلیپس ترک کد 12351 با ابعاد 15 mm

مهارت تعمیرکار در کنار استفاده از ابزار درجه یک صافکاری بی رنگ می تواند خودروی شما را مانند روز اول سالم و بی نقص نماید. البته همیشه هم نمی توان از این ابزار استفاده کرد. استفاده از ابزار صافکاری چسبی تنها زمانی می تواند جوابگو باشد که آسیب دیدگی بدنه در حد فرو رفتگی و ایجاد موج در سطح بدنه باشد. چنانچه رنگ خودرو خراش برداشته باشد و یا دچار سایش شده باشد به ناچار باید سراغ ابزار صافکاری با رنگ رفت.

اما ابزار صافکاری چسبی شامل چه نوع ابزاری می شود؟ برای اینکه بتوانید به یک تعمیرکار حرفه ای بدل شوید و خودروی مشتریان را به شکلی بی نقص و ماهرانه تعمیر کنید باید با انواع ابزار صافکاری چسبی آشنایی داشته باشید تا برای خرید این ابزار و مجهز کردن تعمیرگاه خود به آن ها اقدام کنید. در این بخش مهمترین و کاربردی ترین انواع ابزار صافکاری چسبی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

برای اطلاعات بیشتر از انواع چکش صافکاری با ما در ارتباط باشید.

  • مشتی و قالب تنه

اگر به تعمیرگاه های قدیمی مراجعه کنید مطمئنا این ابزار را آنجا رویت خواهید کرد. پیشرفت تکنولوژی و هوشمندی طراحان منجر به تولید ابزارهای صافکاری چسبی تخصصی تری شده است اما ممکن است هنوز هم عده ای از تعمیرکاران از مشتی و قالب تنه برای از بین بردن فرو رفتگی ها و برآمدگی های سطح بدنه خودرو استفاده کنند.

  • میله های صافکای PDR

از میله های صافکاری برای از بین بردن فرو رفتگی های سقف، کاپوت، صندوق عقب، درب خودرو و بخش های مختلف بدنه استفاده می شود. این میله ها دارای انواع مختلفی هستند و بسیار مهم است که تعمیرکار با تخصص کافی سراغ آن ها برود.

  • تگرگ کش چسبی

اگر بدنه خودرو دچار فرو رفتگی های وسیع و بزرگ شده باشد باید از دستگاه تگرگ کش چسبی استفاده کرد. با استفاده از این دستگاه می توان گیره های چسبی را به بخش های فرو رفته چسباند و توسط یک میله متصل به این گیره ها که به پولر معروف است بخش های فرو رفته را به سمت بیرون کشید و صاف کرد. مهارت و تبحر تعمیرکار تعیین کننده میزان ظرافت صافکاری خواهد بود.

برای دیدن سایر اطلاعات از دستگاه دیاگ کاترپیلار با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

  • ضربه زن دو طرفه صافکاری

از این دستگاه برای بیرون کشیدن گودی ها و فرو رفتگی های بدنه استفاده می شود. این دستگاه قابلیت اتصال به سری های پلاستیکی با سایزبندی های مختلف را دارد. بنابراین می توانید فرو رفتگی های بزرگ تر را هم با این ابزار تعمیر کنید. سمت قلاب دار این ابزار با اتصال همزمان به چند سری پلاستیکی می تواند بخش هایی از بدنه که به صورت ردیفی دچار آسیب شده است را تعمیر کند.

  • سری سمبه مخروطی

این ابزار که به سمبه کاجی هم شناخته می شود ابزاری برای موج گیری و نیش گیری بدنه است. انواع سمبه های کاجی با دارا بودن رزوه، قابلیت اتصال به سمبه های پیچی را دارا هستند.

  • دسته کشش T

این ابزار یکی از ابزارهای مهم در صافکاری بی رنگ خودرو است که از آن برای رفع فرو رفتگی های جزئی و کوچک استفاده می شود.

  • چکش لاستیکی

یکی دیگر از انواع ابزار صافکاری چسبی، چکش لاستیکی است. در ساخت این چکش از پلیمرهای صنعتی استفاده می شود. هدف از به کار گیری این چکش در واقع موج گیری، باد گیری و رفع قر شدن بخش های مختلف بدنه است. چکش دو سر تفلون نوعی از این چکش ها می باشد.

  • چسب صافکاری

چسب صافکاری دارای قدرت چسبندگی بسیار بالایی می باشد. این چسب ها دارای اندازه استاندارد هستند و با انواع تفنگ ها سازگاری دارند. رنگ چسب های صافکاری نمایانگر قدرت چسبندگی آن ها است. چسب های مشکی، زرد و سفید به ترتیب دارای قدرت چسبندگی زیاد به کم می باشند. در صورتی که بخشی از بدنه را به اشتباه چسبکاری کردید می توانید با الکل سفید این چسب را پاک کنید.

برای مشاهده سایر قابلیت های دستگاه دیاگ لانچ با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

  • دستگاه صافکاری مغناطیسی

این دستگاه یکی از بهترین انواع ابزار صافکاری چسبی که با ایجاد امواج گردابی می تواند موج های پدیدار شده روی سطح بدنه خودرو را از بین ببرد. این دستگاه با ایجاد انرژی گرمایی در یک میدان مغناطیسی خاص منجر به جنبش مولکول های فولاد شده و فرو رفتگی های بدنه را صاف خواهد کرد.

  • دستگاه هاتباکس

این دستگاه بدون نیاز به وارد آوردن ضربه به بدنه خودرو، منجر به صاف شدن فرو رفتگی ها خواهد شد. با وجود دستگاه هاتباکس دیگر نیازی به باز کردن قطعات داخلی خودرو نخواهد بود.

برای دریافت سایر قابلیت های دستگاه دیاگ نیو هلند به واتس آپ ما پیام بدهید.

قیمت ابزار صافکاری چسبی 

ابزار صافکاری چسبی شامل ادوات مختلفی می شود. این ادوات را معمولا در قالب یک پکیج و یا به صورت جداگانه به فروش می رسانند. بنابراین قیمت ابزار صافکاری چسبی بسته به نوع پکیج و تعداد ابزارهای موجود در پکیج متفاوت خواهد بود.

از جمله انواع ابزار صافکاری چسبی که ر یک پکیج صافکاری بی رنگ قرار داده می شود می توان به کشنده چکشی، کشنده دسته فنری، کشنده مشتی تی شکل، چکش دو سر پیچ، کارتگ پلاستیکی، خار بازکن، کشنده دو پایه، سمبه تفلونی، چسب تفنگی، چسب صنعتی، اسپری الکل، میله کربنی، انبر، سمبه بادگیری و آیینه صافکاری اشاره کرد که همگی در یک کیف مخصوص قرار داده می شوند. البته ابزار صافکاری چسبی را می توان در قالب یک دستگاه مجزا نیز خریداری کرد. ابزار صافکاری مغناطیسی و هاتباکس از جمله دستگاه هایی هستند که در فرآیند صافکاری استفاده می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه دیاگ ووکام با شماره های مجموعه در تماس باشید.

بنابراین قیمت ابزار صافکاری چسبی بسته به نوع ابزار متفاوت خواهد بود. این قیمت از پارامترهای دیگری هم نشات می گیرد. مواردی چون برند و کشور سازنده در قیمت ابزار صافکاری چسبی بسیار موثر اند. کشورهای مختلفی در حوزه تولید ابزار صافکاری چسبی مشغول به فعالیت هستند با این حال تمام این تولیدات از لحاظ استانداردهای کیفی مورد تایید نمی باشند. به همین دلیل تنوع قیمت را در بازار خرید و فروش ابزار صافکاری چسبی شاهد هستیم.

توصیه می کنیم که در خرید ابزار صافکاری چسبی به ابزارهای ارزان قیمت و بی کیفیت اکتفا نکنید و اگر می خواهید بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهید برندهای شناخته شده، معتبر و دارای استانداردهای کیفی را خریداری کنید که طبیعتا قیمت بالاتری دارند.

با استفاده از ابزار صافکاری چسبی درجه یک می توانید ارزش و کیفیت خدمات تعمیرات خود را نیز بالا ببرید که در نهایت منجر به ارتقای دستمزد شما خواهد شد. بنابراین در خرید ابزار صافکاری چسبی نگاهی بلندمدت داشته باشد.

برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه دیاگ فاو به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

خرید ابزار صافکاری چسبی 

برای اینکه بتوانید خودروهای مشتریان را بدون کاهش ارزش و افت قیمت تعمیر کنید باید از ابزارهای مناسب استفاده نمایید. رنگ کاری بدنه نه تنها ارزش خودرو را کاهش می دهد بلکه منجر به نازیبا شدن بدنه خودرو خواهد شد. به همین دلیل در واقع خاص باید از ابزار صافکاری چسبی استفاده کرد. به کمک این ابزار می توان فرو رفتگی ها و برآمدگی ها و موج های سطحی بدنه خودرو را بدون نیاز به رنگ کاری تعمیر نمود.

به هنگام خرید ابزار صافکاری چسبی مجموعه ای از ابزارهای مختلف را دریافت خواهید کرد که باید نحوه استفاده از ان ها را به خوبی بدانید. این ابزار شامل تگرگ کش چسبی، چسب صافکاری، میله های PDR و سایر ابزارهای صافکاری مدرن می شوند.

برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه دیاگ جی دی اس با شماره های سایت در تماس باشید.

آنچه که در خرید ابزار صافکاری چسبی مهم می باشد، استفاده از ابزار و تجهیزات درجه یک و یا کیفیت است. این ابزار نباید علاوه بر نقص موجود در خودرو، نقص دیگری به آن اضافه کنند. استفاده از ابزارهای بی کیفیت منجر به خرابی های بیشتری در بدنه خواهد شد به نحوی که مشتری بعد از تحویل گرفتن خودرو به هیچ عنوان از ظاهر خودرو رضایت نخواهد داشت.

بنابراین اگر می خواهید اعتبار حرفه خود را حفظ کنید باید اقدام به خرید ابزار صافکاری چسبی با کیفیت همراه با استانداردهای کیفی درجه یک نمایید. مجموعه کاوش خودرو به عنوان یکی از فروشندگان قوی در ایران در حوزه فروش انواع ابزارهای تعمیرات خودرو، فروش ابزار صافکاری چسبی را در لیست خدمات خود جای داده.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در راستای خرید ابزار صافکاری چسبی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا موفق به خرید بهترین و مناسب ترین پکیج ابزار صافکاری چسبی شوید.

 برای آشنایی بیشتر با انواع چسب صافکاری به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

خرید اینترنتی ابزار صافکاری چسبی 

دسترسی به فروشگاه های فیزیکی این روزها با محدودیت همراه است. ممکن است شما در شهری ساکن باشید که در حوزه فروش ابزار آلات تعمیر خودرو چندان قوی ظاهر نشده باشد. بنابراین به جای محدود کردن خود به فروشگاه های فیزیکی در موقعیت های جغرافیایی محدود می توانید از آپشن خرید اینترنتی استفاده کنید.

ابزاری مانند ابزار صافکاری چسبی جزو مهمترین ابزارهای مورد استفاده تعمیرکاران است که باید برای تعمیرات بی نقص خودروها از آن استفاده کنند. عدم استفاده از این ابزار و یا استفاده از ابزار صافکاری چسبی بی کیفیت می تواند منجر به افت کیفیت کاری شما و کاهش اعتبارتان شود. بنابراین بسیار مهم است که ابزار صافکاری چسبی را از فروشگاهی معتبر خریداری کنید.

مجموعه کاوش خودرو یکی از مجموعه های قوی در حوزه فروش ابزار صافکاری چسبی با سالها سابقه درخشان در این حوزه شرایط را برای خرید اینترنتی ابزار صافکاری چسبی از این مجموعه فراهم آورده. دسترسی به برندهای معتبر، ارسال رایگان و سریع، بهره مندی از مشاوره رایگان قبل از خرید و بهره مندی از پشتیبانی فروش توسط یک تیم خبره و خبره ای همگی از مزیت های خرید اینترنتی ابزار صافکاری چسبی از مجموعه کاوش خودرو می باشد.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ ایزی دیاگ با شماره های سایت در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

نوار کناری
خرید اقساطی با چک و تخفیف