آموزش

پرفروش ترین لامپ های زنون خودرو

پرفروش ترین لامپ های زنون خودرو کدامند

پرفروش ترین لامپ های زنون خودرو کدامند؟ لامپ زنون، تکنولوژی جدیدی از لامپ ها است که با یک مهندسی پیشرفته و کاربردی بهینه ساخته شده است و گونه ای پرفایده و جدید از لامپ ها است که این نوع لامپ، با گاز زنون کار می کند و از دو الکترود که در یک حباب شیشه ای پر از گاز زنون حبس شده است تشکیل شده و بدون استفاده از برق ترانس، مقدار استفاده از برق موتور را به حداقل می رساند.

برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه چسب حرارتی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

ویژگی پرفروش ترین لامپ های زنون خودرو

علاوه بر موارد ذکر شده پرفروش ترین لامپ های زنون خودرو از نور بسیار بالایی برخوردار هستند. یکی از عواملی که باعث محبوبیت و قابلیت پرفروش ترین لامپ های زنون خودرو را به خود اختصاص داده اند این است که لامپ های زنون به نسبت لامپ های هالوژنی شده است عمر طولانی این لامپ ها مقاومت بسیار بالای آنها در برابر آب و مخاطرات بیرونی است. 

از دیگر ویژگی های مثبت پرفروش ترین لامپ های زنون خودرو این است که قطعی برق اتومبیل باعث آسیب زدن به آن نمی شود. این لامپ ها با ویژگی های مثبت و قیمت به صرفه، فراوانی بسیاری در بازار خود دارند و این مسئله باعث گیج شدن کاربران در انتخاب و خرید این لامپ ها شده است در این نوشتار به بررسی انواع مختلف و کاربردی پرفروش ترین لامپ های زنون خودرو برای سهولت در خرید می پردازیم.

برای ثبت سفارش سری چسبی صافکاری به واتس آپ ما پیام دهید.

 کاربرد پرفروش ترین لامپ های زنون خودرو چیست؟

پر استفاده ترین کاربرد این لامپ ها در چراغ عقب و جلوی ماشین است.در چراغ های مه شکن، چراغ های راهنما، چراغ های ترمز مورد استفاده قرار می گیرد. لامپ های زنون بسیار پر نور تراز هدلایت ها و لامپ های هالوژنی است.

زنون ها به نسبت هدلایت ها زمان طولانی تری برای روشن شدن می طلبند علاوه بر آن زنون در جذب فلورسانس، برنامه اسکن طیفی، صنایع شبیه سازی نور روز، پروژکتورهای فیلم در سینماها،  نورافکن ها، دستگاه های اندازه گیری نوری، دستگاه های گرمایش عکس، فناوری IMAX مورد استفاده قرار می گیرد. 

دمای الکترودها در رنگ لامپ زنونی تاثیرگذار است. محفظه ای که از گاز زنونی محافظت میکند، الکترودهای آند و کاتد، پایه ی نگهداری لامپ اجزایی است که این لامپ ها را تشکیل می دهد.عملکرد لامپ های زنون به ایجاد رعد و برق بی مانند نیست.

تماس آند و کاتد موجب ایجاد بارالکتریکی وسیع و ناهمنام می شود.همه لامپ ها نور تولید می کنند، اما همه آنها یکسان کار نمی کنند هنگامی که مشتعل می شود، یک پالس ولتاژ بالا جرقه ای تولید می کند.

برای سفارش و اطلاعات بیشتر از ضربه زن صافکاری با ما در تماس باشید.

انواع پرفروش ترین لامپ های زنون خودرو

انواع پرفروش ترین لامپ های زنون خودرو                                                                                                       

لامپ های زنون با کاربری های متفاوتی در بازار عرضه می شود. ما با بررسی تمام گزینه ها در بازار لیستی از یکی از بهترین نمونه های لامپ زنون را تهیه کرده ایم. در یک تقسیم بندی کلی زنون به سه نوع زنون پیوسته، فلاش زنون، لامپ  یکی از بهترین نمونه های لامپ زنون اچ ای دی تقسیم میشود. هرکدام از این سه دسته استفاده منحصر به فردی دارند.

زنون اچ ای دی در صنعت خودرو به کار میرود. یکی از بهترین نمونه های زنون، زنون 500 وات لیزارو است که با مقاومت بالایی که دارد برای همه نوع خودرو مناسب است. زنون 300 وات لیزارو نیز با کیفیت بالا، عمر طولانی، لرزش کم طرفداران زیادی را دارد. زنون 100 وات کبری، یکی دیگر از مدل های زنون است که به دلیل قابلیت شارژ سریع و نور بسیار خوب و قدرت ترانس، جایگاه مطلوب و بالایی دارد. 

زنون 55 وات جعبه آبی از نمونه های قوی و منحصر به فرد است همچنین زنون 85 وات لنزو با قابلیت و توان نصب روی همه ی پایه ها و ضدآب بودن گزینه ی مناسبی در بین لامپ ها است. لامپ زنون سرامیکی، زنون 300 وات دیجیتال، که ویژگی متمایز آن دارا بودن نمایشگر دیجیتال و طول عمر طولانی است. از دیگر نمونه های قوی و مناسب لامپ زنون  است. 

برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه دیاگ فاو به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

اهمیت استفاده از پرفروش ترین لامپ های زنون خودرو

کیفیت لامپ زنون در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است به عنوان دلیل قابلیت پرفروش ترین لامپ های زنون را به خود اختصاص داده اند. زنون ها انواع مختلفی دارند که هرکدامشان عمر و دوام و کاربری های متفاوتی دارد که در این مطلب سعی کردیم به بررسی انواع مختلف آن بپردازیم. کارایی و نور مناسب لامپ های زنون سبب شده است که این نوع لامپ ها در کانون توجه قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *