آموزش

بهترین مدل سنسور دنده عقب ماشین

بهترین مدل سنسور دنده عقب ماشین 1

سنسور دنده عقب ماشین چیست؟ امروزه کمتر ماشین نقلیه‌ای را می‌توان یافت که فاقد امکانات رفاهی گوناگونی برای سرنشینان و راننده‌اش باشد و آپشن های گوناگون در ماشین های مختلف همواره نمادی از توجه و احترام کارخانه به مصرف کننده می‌باشد.

ممکن است در برخی از موارد مانند مدل ماشینی شما، بسیاری از آپشن های مهم و کلیدی را نتوانید بیابید و نیازمند استفاده از آنها باشید، یکی از این آپشن های بسیار مهم برای استفاده بهینه شما از ماشینی خود، آپشن سنسور دنده عقب ماشین است که از میزان اهمیت بسیار زیادی نیز برخوردار می‌باشد. در این مدت همراهی زیبای شما با وبسایت کاوش خودرو، قصد داریم تا بهترین مدل های سنسور دنده عقب ماشین را با همراه نکات مهم به خدمت شما معرفی کنیم، پس تا انتهای مطلب با وبسایت کاوش خودرو همراه باشید.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش انبر تگرگ کش با ما در تماس باشید.

منظور از سنسور دنده عقب ماشین چیست؟ 

سنسور دنده عقب ماشین، به وسیله‌ای گفته می‌شود که عمدتا با نصب روی سپر یا جا پلاکی ماشینی شما، فرایند پارک ماشینی نقلیه را برای شما به میزان بسیار زیادی هموار می‌کند، انواع بسیار مختلفی از این سنسورها برای استفاده وجود دارد و می‌توان کاربردهای آنها را در دسته استفاده برای پارک راننده و هشدار به افراد دیگر هنگام پارک مثال زد.

اگر توجه کرده باشید هنگامی که کامیون های بزرگ قصد حرکت به سمت عقب را دارند با پخش یک صدای عمدتا هشدار مانند، به سایر وسایل نقلیه و اشخاص پیاده اعلام می‌کنند که در حال دنده عقب هستند و بدین شکل نیز می‌توان این گونه قدیمی را یکی از ابتدایی ترین سنسور های دنده عقب موجود مثال زد.

برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه چسب حرارتی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

سنسورهای دنده عقب نیز در تقسیم بندی دیگر خود برای هشدار و راحتی هرچه بیشتر راننده ماشین دارای دوربین های تعبیه شده بسیار کوچکی هستند تا هنگام پارک، زاویه پارک دقیق و فاصله از موانع پشتی را بهتر به راننده نشان دهند یا فقط دارای صدای هشداری هستند که در هنگام دنده عقب و در کابین ماشین نقلیه پخش می‌شود. این صدا نیز با هرچه نزدیک تر شدن راننده به مانع شدت بیشتری به خود پیدا می‌کند و راننده را از وجود احتمالی یک مانع، کاملا خبردار می‌کند.

سنسور دنده عقب ماشین چیست

ویژگی های کاربردی سنسور دنده عقب ماشین چیست؟

به دلیل موقعیت خاص قرارگیری این شی در ماشین، ویژگی های بسیاری دارد و همراه با سایر موارد دیگر، در هنگام تهیه سنسور دنده عقب باید به آن توجه داشت، بسیاری از شرایط ذکر شده به شرح زیر است.

  • از نفوذ آب به درون اجزای سنسور جلوگیری کند؛
  • دارای خدمات پس از فروش برای مشتریان باشد؛
  • دارای آلارم ریتمیک باشد و در صورت نزدیک شدن به یک شیء هشدار دهد؛آ
  • تا حد امکان دارای دوربین باشد و به مانیتور درون ماشینی شما متصل شود؛
  • با گیربکس ماشین هماهنگی داشته و به محض قرارگیری ماشین در دنده شماره R فعال شود؛
  • دارای حساسیت قابل اعتمادی باشد و نیاز به استفاده تعداد زیادی از سنسور ها نباشد؛
  • شما می‌توانید سنسور دنده عقب خود را از میان مدل های متنوع و بسیار مناسب وب سایت کاوش خودرو تهیه کنید و از تجارب متعدد ما در این حوزه بهره‌مند شوید.

برای ثبت سفارش سری چسبی صافکاری به واتس آپ ما پیام دهید.

انواع برند های مختلف سنسور دنده عقب ماشین کدامند؟

پس از معرفی این ویژگی های مختلف و همراهی شما با وبسایت کاوش خودرو، بهتر است تا تعدادی از برندهای پرفروش و معروف بازار را در حوزه سنسورهای دنده عقب به خدمت شما معرفی کنیم، برخی از برندهای مختلف به شرح زیر هستند:

  • سنسور دنده عقب کروز؛
  • سنسور دنده عقب استیل میت در انواع مختلف؛
  • سنسور دنده عقب تی ماتریکس؛
  • سنسور دنده عقب لنزو.

برای سفارش و اطلاعات بیشتر از ضربه زن صافکاری با ما در تماس باشید.

اهمیت استفاده از سنسور دنده عقب ماشین چیست؟

وجود آپشن های بسیار زیاد در ماشین های مختلف امروزه به صورت بسیار زیادی روند افزایشی دارد و هر یک از آنها کاربردهای بسیار مهمی دارند، در بررسی موضوع این مطلب که سنسورهای دنده عقب بود، سنسور دنده عقب ماشین را می‌توان یک آپشن ویژه‌ای مثال زد که از خسارات احتمالی ماشینی شما و سایر اشیا اطراف آن حفاظت کرده و موجبات راحتی را برای شما فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *