به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

بهترین دستگاه دیاگ برای ماشین های ایرانی کدام است؟

دیاگ یکی از ابزارهای بازار ماشین است که در بین مردم به خصوص تعمیرکاران از محبوبیت زیادی برخوردار است. دیاگ ابزاری است که به کمک تعمیرکاران آمده تا آنها به راحتی بتوانند مشکلات خودرو را بدون باز کردن تمام آن متوجه شوند.

دیاگ ها یکی از کاربردی ترین دستگاه های مربوط به ماشین هستند که تمامی کارخانه ها موظف هستند که دیاگ مربوط به برند خود را طراحی کنند و در اختیار تعمیرکاران قرار دهند. امروزه دیاگ ها به وسیله ای تبدیل شده اند که حتی رانندگان معمولی نیز ممکن است به آن احتیاج داشته باشند. در ادامه همراه کاوش خودرو باشید تا با بهترین دستگاه دیاگ برای ماشین های ایرانی آشنا شوید.

برای اینکه از نمایش ایراد خودرو با دستگاه دیاگ مطلع شوید و بدانید که دستگاه دیاگ کدام بخش از ایرادهای خودرو را نمایش می دهد این مطلب را مطالعه کنید.

دستگاه دیاگ ولوو وکام 2 – volvo VOCOM II

تماس بگیرید
دیاگ ولوو وکام 2 (VOLVO VOCOM II) با ارتباط بیسیم قوی

مخصوص کلیه اتوبوس، کامیون و ماشین آلات راه سازی ولوو، کامینز، Fh500، تمام سری های رنو تراکس

دیاگ تویوتا و لکسوس Toyota Techstream vcx

13,000,000 تومان

دستگاه دیاگ تویوتا و لکسوس تک استریم AllScanner vcx

دستگاه دیاگ ولوو ایرانی Volvo Vcads Pro

5,200,000 تومان
دستگاه دیاگ ولوو ایرانی ویژه ی کامیون ها و اتوبوس ها و ماشین آلات راهسازی ولوو

دیاگ چیست؟

دیاگ ابزاری دیجیتالی است که به کمک تعمیرکاران آمده و کار آنان را آسانتر کرده است. دیاگ که مخفف کلمه دیاگنوستیک ( Diagnostic ) است به نوعی عملیات خطایابی توسط دستگاه مخصوصی گفته می شود که اطلاعات را از کامپیوتر خودرو استخراج می کند و بعد از آنالیز کدهای خطا موجود در آن، می توان به ایرادهای جزئی و کلی خودرو پی برد.

برای مشاهده انواع دستگاه دیاگ پرفروش در ایران این مطلب را مطالعه کنید.

به عبارت دیگر به عیب یابی خودرو از طریق کامپیوتر و سیستم‌های دیاگ یا اصطلاحاً دستگاه‌های دیاگ، دیاگ خودرو گفته می‌شود. کلیت کار دستگاه دیاگ خودرو به طور ساده به این صورت است که هر مشکلی که در خودرو به وجود آید یک کد خطا یا ارور مربوط به آن مشکل در کامپیوتر خودرو درج می‌شود.

حال دستگاه دیاگ با متصل شدن به خودرو می‌تواند ارورها یا کدهای خطایی که در کامپیوتر خودرو ثبت شده‌اند را بخواند و اطلاع دهد که دقیقاً در خودرو چه مشکلی به وجود آمده است. از این رو می‌توان گفت که دستگاه دیاگ در واقع یک کدخوان است. یعنی در واقع دستگاه دیاگ کار خاصی انجام نمی‌دهد جز خواندن و شناسایی کدهای خطایی که در کامپیوتر خودرو ثبت شده‌اند.

برای اطلاع از استفاده دیاگ در انواع خودرو می توانید به این مطلب مراجعه کنید.

دیاگ زدن خودرو چیست؟

شاید شما هم اصطلاح دیاگ زدن را شنیده باشید. تقریبا همه مردم به خوبی با این اصطلاح آشنا هستند. اصطلاح دیاگ زدن خودرو به این معنی است که بتوان با استفاده از اطلاعاتی که کامپیوتر خودرو در اختیار شما قرار می دهد، خودرو خود را عیب یابی نموده و بتوانید عیوب آن را پیدا کنید.

اصولا هر کارخانه خودرو سازی سیستم عیب یابی مخصوص به خودش را داراست و از این لحاظ نمی توان هر خودرویی را با هر سیستمی عیب یابی نمود یا اصطلاحا دیاگ زد. معمولا هنگام مراجعه به تعمیرگاه ها برای عیب یابی خودرو هنگام اتصال دستگاه دیاگ به خودرو اولین سوالی که توسط دستگاه پرسیده خواهد شد، انتخاب نوع خودرو و مدل آن می باشد.

برای اینکه بدانید دستگاه دیاگ عیب یاب است یا برطرف کننده عیب خودرو و در مورد عیب یابی با دستگاه دیاگ بیشتر بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

بهترین دستگاه دیاگ برای ماشین های ایرانی کدام است؟

دستگاه های دیاگ انواع مختلفی دارند. در این قسمت به بررسی بهترین دستگاه دیاگ برای ماشین های ایرانی پرداخته می شود.

معرفی بهترین دستگاه های دیاگ :

دستگاه دیاگ ایکس کار

این محصول از صفحه نمایش هفت اینچی بهره می برد که تمام رنگ می باشد. همچنین از باتری داخلی قابل شارژ برخوردار می باشد که هم از طریق برق شهری و هم از طریق باطری خودرو شارژ می شود، دارای رم ذخیره سازی 8 گیگابایتی است که می توان آن را افزایش نیز داد، سرعت پردازنده خیلی بالایی دارد. توانایی شباهت سازی حسگر های داخلی خودرو را دارد، با وجود این دستگاه می توان سیم کشی را نیز تست کرد. این دستگاه از طریق وای فای و یو اس بی به کامپیوتر متصل می‌گردد.

نکته مهم این دیاگ این است که نرم افزار های خودرو های ایرانی را ساپورت می کند و کیلومتر کارکرد حقیقی خودرو را نشان می دهد.

برای اینکه بدانید طرز کار دستگاه دیاگ خودرو چگونه است این مطلب را مطالعه کنید.

دستگاه دیاگ پردازش موتور

این دستگاه با سیستم عامل لوکال و بی نیاز از برق ورودی شهر و باتری ساخته شده است، وزن سبک حدود یک کیلو گرم و پرتابل بودن بسیار بالا با جابه جایی راحت از ویژگی های این دستگاه است. همچنین دارای ضمانت مادام العمر نرم افزاری، گارانتی صفحه نمایش به مدت یک سال و توانایی ارتباط و متصل شدن به وای فای را نیز دارد.

اگر میخواهید بدانید که چرا صافکاری pdr به لمس جادویی مشهور است این مطلب را مطالعه کنید.

دستگاه دیاگ مهاد صنعت

ویژگی های دیاگ مهاد صنعت شامل: ساپورت حسگر شبیه سازی و به روز رسانی، آپگرید از راه دور، سرعت پردازش زیاد و توانایی پشتیبانی از انواع کامپیوتر های خودرو و عدم نیاز به داشتن انواع مختلف و زیاد کابل های رابط، توانایی عیب یابی کردن در حالی که خودرو حرکت می کند، توانایی خواندن و حذف کد های خطا، نمایش دادن پارامتر ها به صورت عددی و هم به صورت گرافیکی است.

برای مشاهده 5 قسمت قابل تعمیر خودرو با pdr این مطلب را مشاهده کنید.

دستگاه دیاگ نگار خودرو

ویژگی های این دستگاه اعم از: قابلیت کاربری بسیار ساده و شناسایی و تعریف کد های سوئیچ با حالت های مختلف، توانایی تشخیص خودکار انواع ای سی یو و توانایی تعریف کیلومتر های بیشتر خودرو های ایرانی، دارای لایه محافظ سخت افزاری جهت جلوگیری از شوک فیزیکی و توانایی کار روی عملکرد دمای فن و سنسور اکسیژن و حذف کردن میل سوپاپ موتور، دارای سوکت های اتصال مرغوب و درجه 1، دارای کیف محافظ و ساپورت پروتکل های معمولی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قسمت های غیر قابل تعمیر با صافکاری PDR این مطلب را مطالعه کنید.

معیارهای انتخاب دستگاه دیاگ 

معیارهایی وجود دارند که در انتخاب بهترین دستگاه دیاگ خودرو تاثیرگذار هستند. از جمله این معیارها می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. قابلیت پشتیبانی و پوشش دهی مدل ها و برندهای مختلف ماشین
  2. سرعت و دقت بالای دستگاه در خواندن کدها و اطلاعات مربوطه
  3. کاربرپسند بودن و راحتی استفاده از نرم افزار دستگاه
  4. قیمت دستگاه دیاگ و نیز هزینه آپدیت و به روز رسانی نرم افزار آن
  5. دامنه ایرادات ونواقصی که دستگاه قادر به تشخیص آنها است
  6. وزن و اندازه دستگاه
  7. سیستم ارتباطی دستگاه که می تواند با کابل و یا بلوتوث باشد
  8. لمسی یا کلیدی بودن دستگاه دیاگ 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد عیب یابی خودرو با دستگاه دیاگ با ما در تماس باشید.

 

دیاگ وسیله و نرم افزاری می باشد که با استفاده از آن می توانید ایرادات خودروی خود را بشناسید و به رفع آنها اقدام کنید. امروزه بیشتر تعمیرگاه ها دارای این ابزار هستند و هنگامی که نمی توان مشکل اتومبیل را متوجه شد می بایست از دیاگ استفاده کرد.

در این مقاله شما با بهترین دستگاه دیاگ برای ماشین های ایرانی آشنا شده اید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. یکی از فروشگاه هایی که می توانید برای خرید دستگاه دیاگ به آن مراجعه کنید؛ سایت کاوش خودرو است. شما با خرید از این فروشگاه اینترنتی می توانید با بهترین قیمت دستگاه دیاگ مورد نظر خود را تهیه کنید.

برای دانستن کاربرد دیاگ اتومبیل این مطلب را مطالعه کنید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف