آموزش

معرفی تعدادی از تجهیزات تعمیرگاهی مورد نیاز در تعمیرگاه ها

معرفی تعدادی از تجهیزات تعمیرگاهی مورد نیاز در تعمیرگاه ها 1

استفاده از دستگاه دیاگ

اگر چراغ Check Engine شما روشن است، برای تشخیص مشکل به یک دستگاه دیاگ یا ابزار اسکن نیاز دارید. ابزار به یک کانکتور تشخیصی متصل می شود که معمولاً در زیر داشبورد نزدیک ستون فرمان قرار دارد. این ابزار کدهای خطا را که باعث روشن شدن چراغ Check Engine می شود را نمایش می دهد. این ابزار مشکل شما را برطرف نمی‌کند، اما به شما میگوید که چه چیزی ممکن است باعث ایجاد مشکل شده باشد. معمولاً برای تشخیص اینکه کدام قطعه باید تعویض شود، تشخیص بیشتر لازم است.

برای شروع کار میتوانید با هزینه مناسب یک ایزی دیاگ لانچ بخرید، دیاگ های تخصصی برای تعمیرات و تعریف یونیت های ماشین ها استفاده میشود و هر برند دستگاه دیاگ تخصصی خود را دارد مانند دیاگ کامپکت 4 یک یک دیاگ بنز است.. یک دیاگ مولتی برند تمام ویژگی های یک ابزار حرفه ای را نخواهد داشت، اما می تواند کدهای خطا را بخواند، وضعیت مانیتور OBD II را نمایش دهد و داده های حسگر و اطلاعات دیگر را بخواند. همچنین می توانید از این ابزار برای پاک کردن کدها و خاموش کردن چراغ Check Engine استفاده کنید.

سایر ابزارهای تشخیصی که در کاوش خودرو میتونید تهیه کنید عبارتند از:

چراغ تست 12 ولت (برای بررسی تداوم و ولتاژ)، دستگاه انژکتور شور (برای شستوشوی سوزن های انژکتور)، یک گیج تراکم یا کمپرس سنج موتور (برای بررسی تراکم موتور)، انواع ساکشن روغن گیربکس (برای تعویض روغن گیربکس اتوماتیک) و …

تستر روغن ترمز

برای بررسی تست سلامت روغن ترمز میتوانید یک تستر روغن ترمز بخرید. از تعیین میزان رطوبت موجود در روغن برای آزمایش سلامت روغن ترمز استفاده میکند.

کمپرسور هوا

کمپرسور هوا یک افزودنی مفید برای هر گاراژی است و به شما این امکان را می دهد که نه تنها لاستیک ها را پر کنید، بلکه از طیف گسترده ای از ابزارهای هوای بادی مانند آچار ضربه ای، آسیاب، مته، اره و غیره نیز استفاده کنید. بهتر است یک پمپ باد داشته باشید.

یکی دیگر از این تجهیزات پرس 20 تن میباشد که میتوانید قیمت دستگاه پرس 20 تن را در برگه آن مشاهده کنید.

 

شرکت کاوش خودرو منبعی برای همه ابزارها و تجهیزات صنعتی با کیفیت برتر است که هر بار برای انجام درست کار به آن نیاز دارید. از ابزار صافکاری گرفته تا تجهیزات تعمیرگاهی و انواگ دیاگ ها، ما عملکرد و قابلیت اطمینان را با قیمت هایی ارائه می دهیم که با بودجه شما سازگازی داشته باشد.

 

مجموعه ابزارهای تعمیرگاهی ما فناوری پیشرفته و دقت بی نظیری را برای طیف گسترده ای از کاربردهای اندازه گیری ارائه می دهد. دیاگ ها گرفته تا چراغ های زمان بندی و دماسنج های مادون قرمز و …

میتوانید در سایت ما جستجو کنید تا ابزار مورد نظرتان را پیدا کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *