به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

میله های صافکاری PDR چه کاری انجام می دهند ؟

در صنعت صافکاری، لوازم و دستگاه های زیادی هستند که به کمک صافکار می آیند. در واقع هنر صافکاری، هنر استفاده درست و حرفه ای از این وسایل است. اگر این وسایل به روز و جدید باشند، کار صافکار، تمیز تر و حرفه ای تر است و عمل صافکاری نیز سریعتر به اتمام می‌ رسد. در صافکاری بدون رنگ نیز ابزار زیادی هستند که به وسیله آن ها صافکاری PDR  صورت می گیرد. یکی از این وسایل میله صافکاری PDR   است. این میله ها یکی از ابتدایی ترین و در عین حال از مهمترین و پرمصرف ترین ابزار صافکاری بدون رنگ به شمار می آیند. هر متخصصی که اقدام به صافکاری بی رنگ می کند، باید مجموعه ای از میله های PDR  را در کارگاه خود داشته باشد.

 کاوش خودرو انواع این میله ها را در فروشگاه و سایت خود موجود دارد. شما پس از خواندن ادامه مطالب و آشنایی با کاربردهای این میله ها، میتوانید آن ها را از سایت کاوش خودرو سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه دیاگ ووکام با شماره های مجموعه در تماس باشید.

میله پی دی ار صافکاری فولادی 21 پارچه ساخت تایوان

تماس بگیرید
میله پی دی ار (PDR) صافکاری فولادی 21 پارچه ساخت کشور تایوان

میله پی دی ار 55 پارچه با 5 گردون طرح سوئدی کیف نارنجی ساخت ترکیه

30,800,000 تومان
میله پی دی ار 55 پارچه طرح سوئدی با 5 گردون کیف نارنجی ساخت ترکیه

میله پی دی ار 55 پارچه دسته آمریکایی کیف نارنجی ساخت ترکیه

28,500,000 تومان
میله پی دی ار 55 پارچه دسته آمریکایی کیف نارنجی ساخت ترکیه

میله صافکاری ترکیه پروکرفت 53 پارچه با 12 گردون

35,500,000 تومان
میله PDR صافکاری ساخت ترکیه 52 پارچه به همراه 16 میله دسته گردان

میله PDR صافکاری ترک دسته آمریکایی 55 پارچه با 5 گردون

32,000,000 تومان
میله PDR صافکاری ساخت ترکیه 55 پارچه به همراه 5 میله دسته گردان با دسته های طرح آمریکایی

میله های صافکاری PDR ترک دسته آمریکایی 55 پارچه با 4 گردون

36,000,000 تومان
میله های صافکاری PDR ساخت ترکیه 55 پارچه به همراه ۴ میله دسته گردان با دسته های طرح آمریکایی

میله صافکاری PDR چیست؟

میله های PDR  ابزار حرفه ای و مدرنی هستند که جهت انجام صافکاری بدون رنگ بر روی بدنه خودرو قرار می گیرند. این میله ها از این جهت حائز اهمیت هستند که دقیقاً بر روی فرورفتگی قرار گرفته و عمل صافکاری بدون رنگ یا همان PDR  را انجام می دهند. جنس این میله ها از فولاد بوده و دارای آلیاژ های متفاوتی هستند. در برخی از نمونه ها، میله ها، دارای وزن کمتر و مقاومت بیشتری هستند. این امر موجب کاهش خستگی صافکار و افزایش طول عمر ابزار می گردد. میله های PDR  اغلب در کشورهای سوئیس، هلند، ترکیه، چین، تایوان و ایران ساخته می شوند. میله های ساخت کشور سوئیس از کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به میله های سایر کشورها برخوردار است.

برای دیدن سایر اطلاعات از دستگاه دیاگ کاترپیلار با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

 سایت کاوش خودرو انواع میله های pdr را در برند های مختلف و انواع کشورهای تولید کننده، موجود دارد. شما می توانید با مراجعه به قسمت محصولات صافکاری بدون رنگ، انواع پکیج میله های PDR  را متناسب با نیاز کار خود، تهیه کنید.

انواع میله صافکاری PDR  و کاربرد آن ها

 از میله های PDR  برای صافکاری بخش های مختلف بدنه‌ی خودرو استفاده می‌ شود. بر اساس کارایی ای که این میله ها دارند، به انواع مختلفی تقسیم می شوند. در ادامه با انواع میله های PDR ، آشنا می شوید.

برای مشاهده سایر قابلیت های دستگاه دیاگ لانچ با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

  1. میله های PDR  اهرمی: از این میله ها برای صافکاری قطعات باز شده مانند کاپوت، سقف، قسمت هایی از درب خودرو و… استفاده می شود.
  2. میله های PDR  چرخشی: از این میله‌ها در قسمت هایی که فضای زیاد است و می‌توان میله را به صورت چرخشی به حرکت درآورده و بالا و پایین کرد، استفاده می شود. به طور مثال برای صافکاری بدون رنگ بخش‌هایی از گلگیر و درب خودرو و… می ‌توان از این ابزار استفاده کرد.
  3. میله های دم ماهی: در قسمت هایی که فضا کم است از این میله ها برای صافکاری بدون رنگ استفاده می کنند. به طور مثال برای صافکاری بدون رنگ بخش های داخلی خودرو، مانند شاسی ها و یا بخشهای داخلی گلگیر از میله های pdr دم ماهی استفاده می شود.

سایت کاوش خودرو، انواع میله های pdr در ابعاد و تعداد مختلف وجود دارد و شما پس از آشنایی با کارایی آن ها، می توانید از این سایت اقدام به تهیه این میله ها کنید.

برای دریافت سایر قابلیت های دستگاه دیاگ نیو هلند به واتس آپ ما پیام بدهید.

بخش های میله های صافکاری pdr

میله های pdr از دو بخش دسته و بدنه میله تشکیل شده اند. 

  1. دسته میله ها: شامل دو نوع دایره ای و دسته های T شکل هستند.
  • دسته دایره ای یا قلابی: این دسته حالت دایره ای دارند یا شبیه دسته‌ی قیچی هستند و به صافکار کمک می کنند تا راحت تر دست خود را بچرخاند. از این دست ها در میله هایی برای محو کردن فرورفتگی بر روی درب خودرو و گوشهای گلگیر استفاده می شود.
  • دست های T شکل: این دسته ها به صورتی هستند که بدنه میله بر آنها عمود است و مثل حرف انگلیسی T  هستند. از این میله ها در قسمتهای که جای دست بیشتری دارد، مورد استفاده قرار می گیرد؛ مانند درب کاپوت.
  1. بدنه میله: سر میله یا انتهای ترین بخش میله صافکاری PDR ، مهمترین قسمت این وسیله است. این بخش وظیفه رساندن نیروی دست صافکار به بدنه خودرو را دارد. این قسمت دارای انواع مختلفی می باشد. مخروطی، دایره ای، منحنی، تخت و… از این مدل ها هستند و هر کدام برای بخش خاصی از خودرو به کار می رود.

 برای آشنایی بیشتر با انواع چسب صافکاری به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

قیمت میله های pdr

این میله نسبت به انواع دستگاه های مکانیزه صافکاری بدون رنگ، از قیمت پایین تری برخوردار هستند. این میله ها از آلیاژ های متفاوتی تشکیل شده اند، به همین دلیل دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند. این میله ها در کشور های مختلفی تولید می شوند. میله هایی که در کشور های سوییس و تایوان تولید می‌شوند کیفیت بیشتری دارند و از قیمت بالا تری برخوردار هستند. میله های pdr در کشور ایران نیز تولید می شود و از کیفیت خوبی برخوردار است. این محصولات بدلیل تولید داخل بودن، از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. سایت های مختلفی اقدام به فروش این محصول در مجموعه های متفاوت می‌کنند، هرچه تعداد میله های موجود در یک پکیج بیشتر باشد، قیمت نهایی نیز بالاتر است. سایت کاوش خودرو یکی از فروشندگان این میله ها می باشد. شما می توانید با مراجعه به این سایت، انواع پکیج های میله PDR  را مشاهده کنید و متناسب با نیاز خود، آن ها را خریداری کنید.

برای اطلاع از ویژگی های انواع ابزار صافکاری چسبی با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

سخن ‌پایانی

میله های صافکاری pdr ، میله های نسبتا بلندی هستند که از آن ها برای محو کردن فرورفتگی بر روی بدنه خودرو استفاده می شود. این میله ها در انواع مختلفی موجود هستند که برای صافکاری بخش های مختلف خودرو به کار می روند. این میله ها از پرکاربرد ترین ابزار صافکاری بدون رنگ محسوب می شوند. نیاز است تمامی متخصصان فعال در زمینه PDR ، این ابزار را در کارگاه خود داشته باشند. به همین دلیل فروشگاه کاوش خودرو، انواع این میله ها را در سایت و نمایندگی های فروش خود، موجود کرده است. شما با دو روش حضوری و اینترنتی می‌توانید این محصولات را خریداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر از انواع چکش صافکاری با ما در ارتباط باشید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف