به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

چه چسبی برای صافکاری مناسب است؟

امروزه به دلیل تصادفاتی که رخ می دهد، اکثر خودرو ها دچار فرورفتگی و خط و خش هایی روی بدنه هستند. بهترین راه برای حل این مشکل، استفاده از چسب صافکاری است. زیرا چسب صافکاری روشی است که در آن بدون تعویض قطعه و رنگ آمیزی، خودروی شما تعمیر می‌شود و تا حدود زیادی از کاهش ارزش مالی خودرو جلوگیری می‌شود. امروزه راهکارهای مختلفی برای صافکاری آسان خودرو ارائه می‌شود.

یکی از پرطرفدارترین روش‌ها، استفاده از چسب صافکاری می‌باشد که با نام تگرگ کش چسبی نیز شناخته می‌شود. این محصول به صافکار کمک می‌کند تا فرورفتگی های کوچک روی بدنه خودرو که در اثر برخورد عواملی همچون تگرگ، شن و … ایجاد می‌شود، از بین ببرد. در ادامه همراه سایت کاوش خودرو باشید تا با چسب مناسب صافکاری آشنا شوید.

برای اطلاع از مزایا و معایب دستگاه دیاگ لپ تاپی این مطلب را بخوانید و برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

چسب صافکاری مشکی 1 کیلویی

650,000 تومان
چسب تگرگ کشی صافکاری یکی از ملزومات مورد نیاز برای صافکاری چسبی یا صافکاری PDR میباشد. میبایست ابتدا سری های

چسب صنعتی صافکاری سفید 1 کیلویی

650,000 تومان
چسب تگرگ کشی صافکاری یکی از ملزومات مورد نیاز برای صافکاری چسبی یا صافکاری PDR میباشد. میبایست ابتدا سری های

چسب صافکاری شفاف 1 کیلویی

650,000 تومان
چسب تگرگ کشی صافکاری یکی از ملزومات مورد نیاز برای صافکاری چسبی یا صافکاری PDR میباشد. میبایست ابتدا سری های

چسب تگرگ کشی صافکاری سبز 1 کیلویی

650,000 تومان
چسب تگرگ کشی صافکاری یکی از ملزومات مورد نیاز برای صافکاری چسبی یا صافکاری PDR میباشد. میبایست ابتدا سری های

پک 194 عددی ضربه زن و سری پلاستیکی صافکاری چسبی استارکلیپس

49,000,000 تومان
پک 194 عددی صافکاری بیرنگی چسبی

مجموعه 9 پارچه انبر صافکاری چسبی استارکلیپس ترکیه

650,000 تومان
پک تگرگ کش استارکلیپس ترکیه شامل یک انبر تگرگکش بسیار با کیفیت به همراه سری های پلاستیکی در ابعاد مختلف

چسب صافکاری چیست؟

چسب صافکاری یکی از ابزار تعمیرات خودرو می باشد. برخلاف تصور عموم، تعمیرات خودرو همیشه هم منجر به افت قیمت و ایجاد ظاهر ناخوشایند در خودرو نخواهد شد. به عنوان مثال صافکاری بی رنگ یکی از انواع روش های مدرن برای تعمیرات خودرو است که در آن از ابزارهای مختلف برای تعمیر فرو رفتگی ها، برآمدگی ها و امواج ایجاد شده در سطح بدنه خودرو استفاده می شود.

بدین منظور باید ابزارآلات مختلف صافکاری بی رنگ را دست و پا کرد. یکی از ابزارهای مهمی که در صافکاری بی رنگ به کارتان خواهد آمد، چسب صافکاری خواهد بود. چسب صافکاری یکی از مهم ترین اقلام در صافکاری مدرن به حساب می آید و در انواع مختلفی از لحاظ قدرت چسبندگی موجود است.

برای اینکه استفاده از دستگاه دیاگ را در مواقع لازم انجام دهید این مطلب را مطالعه کنید.

چسب های صافکاری دارای قدرت چسبندگی بالایی هستند و در صورت چسبیدن به بدنه خودرو می توان به کمک محلول استون و الکل سفید بقایای چسب را از بدنه پاکسازی کرد. نکته مهمی که در مورد چسب صافکاری وجود دارد این است که این چسب ها به دلیل تولید در اندازه های استاندارد، دارای قابلیت سازگاری با انواع دستگاه های تفنگی حرارتی هستند و می توان خشاب این چسب ها را در انواع دستگاه های حرارتی قرار داد. با این حال دقت داشته باشید که سایز چسب صافکاری با سایز دستگاه منطبق باشد.

چسب صافکاری دارای رنگ بندی های مختلفی است. از روی رنگ بندی این چسب می توان به قدرت چسبندگی آن پی برد. رنگ های مشکی، زرد و سفید پرکاربردترین چسب های صافکاری هستند. اگر چسب صافکاری را بر حسب قدرت چسبندگی طبقه بندی کنیم باید رتبه اول را به چسب صافکاری مشکی رنگ و بعد به چسب صافکاری زرد رنگ و سپس سفید رنگ بدهیم. این به عهده تعمیرکار است که با توجه به عمق آسیب دیدگی اقدام به استفاده از کدام رنگ چسب صافکاری مناسب نماید.

برای آشنایی بیشتر با انواع چسب صافکاری به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

معیارهای چسب مناسب صافکاری

برای اینکه بتوانید چسب مناسب صافکاری با کیفیت تهیه کنید، باید اقدام به پرداخت هزینه بیشتری نمایید. در واقع شما تنها یک بار با پرداخت هزینه برای خرید چسب صافکاری می توانید فرآیند تعمیرات خودرو را با استانداردهای بالا صورت دهید و از پرداخت هزینه های بیهوده جلوگیری کنید. شما برای تهیه انواع چسب مناسب صافکاری می توانید به سایت کاوش خودرو مراجعه کنید.

قبل از هر چیز باید گفت که چسب های صافکاری دارای قدرت چسبندگی متفاوتی هستند، بنابراین می توان یکی از موثرترین معیارهای چسب مناسب صافکاری را قدرت چسبندگی چسب صافکاری دانست. چسب صافکاری مشکی دارای استحکام و دمای ذوب بالاتری می باشد و در بیرون کشیدن فرورفتگی ها به شکل موثرتری عمل می کند.

برای اطلاع از ویژگی های انواع ابزار صافکاری چسبی با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

از طرفی برندهای مختلفی در حال تولید چسب صافکاری هستند که هر کدام با توجه به سیاست گذاری های خاص خود، قیمت چسب مناسب صافکاری را به شیوه ای خاص تعیین می کنند. استانداردهای کیفی تولید می تواند چسب مناسب صافکاری هر برند را تعیین کند. بنابراین تنوع در برند و کشور سازنده معیار دیگری برای چسب مناسب صافکاری خواهد بود.

هنگام خرید چسب صافکاری متوجه خواهید شد که وزن بسته بندی ها، تعداد چسب های داخل یک بسته، قطر چسب ها، نوع چسب ها، رنگ چسب و سایز چسب ها نیز متفاوت است. بنابراین این موارد را نیز باید در معیار چسب مناسب صافکاری موثر دانست.

برای ثبت سفارش سری چسبی صافکاری به واتس آپ ما پیام دهید.

 

استفاده از چسب مناسب صافکاری فرآیند تعمیر فرورفتگی های خودروی آسیب دیده را سرعت می بخشد. به ویژه خودروهایی که به طور مکرر در معرض ضربه قرار دارند، می توانند از این روش برای تعمیر استفاده کنند تا هم در هزینه های تعمیرات صرفه جویی شود و هم سرعت فرآیند تعمیرات افزون گردد. شما برای تهیه چسب مناسب صافکاری می توانید به سایت کاوش خودرو که یکی از بهترین فروشندگان چسب های صافکاری است مراجعه کنید

برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه چسب حرارتی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف