به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

دستگاه دیاگ مزدا

یکی از بهترین دستگاه دیاگ خودرو، دستگاه دیاگ مزدا می باشد از نوع برندهای ژاپنی که هیچ گاه در بازار خرید و فروش خودرو سرشکسته نبوده اند. مثال می خواهید؟ برند مزدا. این برند نمونه کاملی از یک برند موفق و پر فروش خودرو است که دارای ملیت ژاپنی بوده و بیش از یک قرن است که در این عرصه حضوری موفقیت آمیز به هم رسانیده. از وانت مزدا گرفته تا خودروهای بی می باشد.

دستگاه دیاگ مرسدس بنز Compact3

30,000,000 تومان
دستگاه دیاگ مرسدس بنز Compact3

دستگاه دیاگ بنز کامپکت Compact 4

53,000,000 تومان
دستگاه دیاگ بنز کامپکت ۴ Compact 4 دیاگ مرسدس بنز سواری دستگاه دیاگ بنز سنگین با 1 سال آپدیت رایگان

سواری مزدا همواره جزو پر فروش ترین خودروها علی الخصوص در کشور ایران بوده اند. بخشی از سهام این برند به برند محبوب Ford تعلق دارد. از این رو برای عیب یابی خودروهای با کیفیت مزدا و فورد دستگاهی به نام VCM روانه بازار شده است

این دستگاه، دستگاه دیاگ VCM 2 با قابلیت برنامه ریزی آنلاین می باشد که برنامه تخصصی آن برنامه IDS بوده و از طریق اتصال وایرلس برای عیب یابی خودرو به کار گرفته می شود. این دستگاه تولید برند VCX NANO می باشد و تاییدیه های شرکت IDS را دارا است. این برند تصمیم گرفته دستگاه دیاگ VCM 2 را مخصوص برندهای فورد و مزدا ارائه دهد.

برای سفارش دستگاه دیاگ فورد به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

با استفاده از دستگاه دیاگ مزدا می توان اقدام به عیب یابی خودروهای مزدا نمود. خواندن خطاها، پاک کردن خطاها، تعریف قطعات جدید، عیب یابی سنسورها، تست تمامی عملگرها، خواندن پارامترها و تعریف سوئیچ و ریموت از جمله قابلیت های این دستگاه می باشد. این دستگاه پرتابل است و با اتصال به اینترنت Wi-Fi قادر به عیب یابی می باشد.

مشخصات دستگاه دیاگ مزدا

تخصص دستگاه دیاگ مزدا عیب یابی خودروهای مزدا و فورد می باشد. از این دستگاه برای تنظیم مجدد، پیکربندی و برنامه ریزی ECU خودرو استفاده می شود. خواندن پارامترها و تغییر دادن آن ها، تعریف سوئیچ، تعریف قطعات جدید، نمایش تمامی اطلاعات خودرو، دسترسی به نقشه های سیم کشی خودرو و برنامه نویسی واحد کنترل الکترونیکی از جمله مشخصات دستگاه دیاگ مزدا می باشد.

با استفاده از دستگاه دیاگ مزدا می توان اقدام به تست خودکار تمام سیستم های کامپیوتری خودروی مزدا نمود و کیسه های هوای Air Bag که در واقع بخش مهمی از سیستم ایمنی خودرو هستند را مورد ارزیابی قرار داد.

برای دیدن سایر اطلاعات از دستگاه دیاگ کاترپیلار با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

تست OBD، ساپورت پروتکل CAN، تست و کالیبراسیون سنسور فرمان، جعبه دنده، سیستم تهویه، گیربکس، صندلی برقی، سیستم ترمز، کنترل و کاهش گازهای خروجی اگزوز، تست کنترل یونیت شاسی، سیستم تعلیق، سیستم کنترل ترافیک، سیستم تهویه مطبوع، سیستم ضد سرقت، سیستم تنظیم سرعت و بخاری همگی در لیست قابلیت های دستگاه دیاگ مزدا قرار دارند. با استفاده از دستگاه دیاگ مزدا می توان اقدام به تست یونیت کنترل سیستم نارسایی تایر نمود.

دستگاه دیاگ مزدا از خودروهای MAZDA 2، MAZDA 3، MAZDA 323، MAZDA 3 NEW، MAZDA 6 و MAZDA MX پشتیبانی می کند و توسط کشورهای آلمان، چین و روسیه به تولید می رسد.

برای خرید دستگاه دیاگ مزدا از مجموعه کاوش خودرو می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل نمایید تا ضمت دریافت مشاوره های لازم از جدیدترین قیمت این محصول مطلع گردید.

برای مشاهده سایر قابلیت های دستگاه دیاگ لانچ با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

قیمت دستگاه دیاگ مزدا

برند مزدا بیش از یک قرن در حوزه تولید خودروهای با کیفیت فعالیت موفقیت آمیز داشته. در طی این سال ها خودروهای برند مزدا پیشرفت های فوق العاده ای را همگام با پیشرفت تکنولوژی به خود دیده اند. به همین دلیل مطابق با پیشرفت خودروهای مزدا شاهد پیشرفت دستگاه دیاگ مزدا بوده ایم.

این دستگاه مطابق با سال ساخت خودروهای مزدا ارائه می شود و طبیعتا با گذر زمان قابلیت های جدیدی به این دستگاه افزوده می شود. بنابراین ممکن است مدل های مختلفی از دستگاه دیاگ مزدا در بازار موجود باشد. از جمله دستگاه دیاگ VCX، دستگاه دیاگ VCX و دستگاه دیاگ VCX 2. از این نکته می توان فهمید که قیمت دستگاه دیاگ مزدا به نوع و سال ساخت آن بستگی دارد.

در واقع تعداد و مدل خودروهایی که تحت پشتیبانی دستگاه دیاگ مزدا هستند به نوعی تعیین کننده قیمت این دستگاه خواهد بود. از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت دستگاه دیاگ مزدا می توان به کیفیت ساخت دستگاه، برند و کشور سازنده دستگاه، خدمات پس از فروش و گارانتی اشاره کرد.

برای دریافت سایر قابلیت های دستگاه دیاگ نیو هلند به واتس آپ ما پیام بدهید.

مطمئنا قیمت دستگاه دیاگ مزدا با توجه به سیاست گذاری های برند تولید کننده در طی زمان متغیر خواهد بود. وارداتی بودن دستگاه دیاگ مزدا از طرفی موجب شده تا عواملی چون نوسانات قیمت ارز، نرخ تورم و هزینه های حمل و نقل در قیمت تمام شده دستگاه دیاگ مزدا تاثیر گذار باشد. به همین دلیل ممکن است با بررسی نمودار قیمت دستگاه دیاگ مزدا متوجه تغییرات قیمت این دستگاه در طول زمان شوید.

توصیه ما به شما برای اطلاع از قیمت دستگاه دیاگ مزدا، استعلام آن از مجموعه کاوش خودرو می باشد. کارشناسان ما قیمت روز و دقیق این دستگاه را در اختیار شما قرار خواهند داد. کافی ست با مجموعه کاوش خودرو تماس حاصل نمایید تا هم مشاوره رایگان دریافت کنید و هم از قیمت جدید دستگاه دیاگ مزدا مطلع شوید.

خرید اینترنتی دستگاه دیاگ مزدا

با توجه به لاکچری بودن خودروهای برند مزدا و فورد در ایران و در سراسر جهان، بسیار مهم است که تعمیرات این خودروها به صورت اصولی صورت پذیرد. به عنوان مثال اگر برای تعمیرات خودروهای مزدا و فورد از دستگاه های دیاگ بی کیفیت و تقلبی استفاده شود قطعا آسیب های جدی به سیستم خودرو وارد خواهد شد که جبران ناپذیر خواهد بود و هزینه سنگینی روی دست تان می گذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه دیاگ ووکام با شماره های مجموعه در تماس باشید.

بنابراین اگر تعمیرکار خودرو هستید هیچ گاه به خاطر عدم دسترسی به دیاگ تخصصی از دیاگ های متفرقه برای تعمیرات خودروهای مزدا استفاده نکنید. همچنین ممکن است ریسک کنید و برای صرفه اقتصادی اقدام به خرید دستگاه دیاگ مزدا با نصف قیمت نمایید. مطمئنا دستگاهی که با نصف قیمت به شما عرضه می شود دستگاهی تقلبی و بی کیفیت است.

اگر دنبال ارتقای سطح کیفی حرفه خود هستید و حفظ اعتبار و کیفیت کارتان برای شما بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد ما شما را به خرید اینترنتی دستگاه دیاگ مزدا از کاوش خودرو دعوت می کنیم. با خرید اینترنتی دستگاه دیاگ مزدا از کاوش خودرو دیگر نیاز به نگرانی از بابت اصالت محصول نخواهید داشت.

خرید دستگاه دیاگ مزدا

با خرید دستگاه دیاگ مزدا می توان اقدام به عیب یابی تمامی خودروهای مزدای ژاپن و فورد آمریکایی نمود. بنابراین اگر تعمیرگاه تخصصی تعمیرات خودرو دارید و عیب یابی برندهای مزدا و فورد را در مجموعه تان پوشش می دهید، می توانید با خرید دستگاه دیاگ مزدا خدمات مجموعه تان را تکمیل کنید. 

برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه دیاگ فاو به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

دستگاه VCM 2 بعد از عرضه دستگاه دیاگ VCX روانه بازار شده است. نرم افزار تخصصی دستگاه دیاگ مزدا را می توان روی تمامی ویندوزها نصب نمود و از آن برای عیب یابی برندهای MAZDA و FORD بهره گرفت. این دستگاه عیب یاب با یک پکج نرم افزاری به نام Integra Diagnostic ارائه می شود که نام اختصاری آن IDS است. بی شک اگر می خواهید کیفیت تعمیرات خودرو را در تعمیرگاه تخصصی خود ارتقا دهید باید از جدیدترین نسخه دستگاه عیب یابی مزدا یعنی VCM 2 استفاده کنید.

تعمیرکاران ایرانی روی زبان دستگاه دیاگ حساسیت ویژه ای دارند. برای آن ها بسیار مهم است که دستگاه دیاگ مورد نظر قادر به پشتیبانی از زبان فارسی باشد. در مورد دستگاه دیاگ مزدا و زبان های تحت پوشش آن باید گفت که این دستگاه به طور پیش فرض از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، ترکی، هندی، چینی، فرانسوی، آلمانی و روسی پشتیبانی می کند اما این بدان معنا نیست که دستگاه قادر به پشتیبانی از زبان فارسی نمی باشد. با استفاده از پکیج های نرم افزاری مخصوص می توان زبان فارسی را نیز به لیست زبان های تحت پوشش دستگاه اضافه کرد. بنابراین تعمیرکاران عزیز از بابت زبان دستگاه دیاگ مزدا هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند.

برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه دیاگ جی دی اس با شماره های سایت در تماس باشید.

با خرید دستگاه دیاگ مزدا علاوه بر عیب یابی خودروهای فورد و مزدا، عیب یابی خودروهای لندرور و جگوار نیز با استفاده از این دستگاه میسر است. برنامه نویسی ECU ها، عیب یابی سنسورها، خواندن پارامترها، دسترسی به نقشه های سیم کشی برقی خودرو و دسترسی به اطلاعات فنی قطعات در پکیج نرم افزاری از قابلیت های مهم این دستگاه است.

با خرید دستگاه دیاگ مزدا پکیجی از متعلقات سخت افزاری به شما ارائه خواهد شد. این پکیج شامل اینترفیس VCM2، کابل اتصال به لپتاپ، کابل اصلی OBD 2، کابل USB، سی دی آموزشی، کابل LAN و کانکتورها می شود. پکیج نرم افزاری دستگاه نیز شامل نرم افزار عیب یابی IDS آخرین ورژن می شود.

این روزها که تعداد فروشندگان متقلب در بازار رو به افزایش رفته خرید دستگاه دیاگ مزدا اصل همراه با ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش کمی دشوار شده است. مجموعه کاوش خودرو به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های فروش دستگاه دیاگ مزدا، این دستگاه را همراه با ضمانت اصالت، مشاوره رایگان قبل از خرید، پشتیبانی فروش، قیمت اقتصادی و ارسال رایگان به سرتاسر کشور در اختیار شما عزیزان قرار داده. برای خرید دستگاه دیاگ مزدا از کاوش خودرو کافیست با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید تا مشاوره های لازم را دریافت کنید.

برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه دیاگ جی دی اس با شماره های سایت در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

نوار کناری
خرید اقساطی با چک و تخفیف