به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

دستگاه دیاگ کاترپیلار

دستگاه دیاگ کاترپیلار یکی از معروف ترین برندهای دستگاه دیاگ سنگین در دنیاست. دیاگ خودرو یکی از اساسی ترین تجهیزاتی است که تعمیرکاران باید در بین چندین و چند تجهیز خود داشته باشند. بدون استفاده از این تجهیز، عیب یابی خودرو روزها و حتی هفته ها به طول خواهد انجامید به ویژه اگر قصد تعمیر ماشین های سنگین را داشته باشند. این در حالی ست که به واسطه استفاده از دستگاه دیاگ می توان در سریع ترین زمان ممکن نقص رخ داده را ردیابی کرد. دستگاه دیاگ کاترپیلار یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین دستگاه های دیاگ می باشد که در سرتاسر جهان شهرت وسیعی پیدا کرده است. از مهمترین مزیت های استفاده از دستگاه های دیاگ کاترپیلار می توان به سرعت و عملکرد قوی این دستگاه در عیب یابی اشاره کرد. این دستگاه از طریق کانکتور OBD به ECU خودرو متصل می شود و امکان ردیابی خطا را به تعمیرکار می دهد.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ بی ام و با شماره تلفن های ما در تماس باشید.

مولتی دیاگ لانچ سنگین X431 HD III

69,000,000 تومان
دستگاه دیاگ ماشین آلات سنگین و راه سازی LAUNCH X431 HD III

دستگاه دیاگ ولوو وکام 2 – volvo VOCOM II

تماس بگیرید
دیاگ ولوو وکام 2 (VOLVO VOCOM II) با ارتباط بیسیم قوی

مخصوص کلیه اتوبوس، کامیون و ماشین آلات راه سازی ولوو، کامینز، Fh500، تمام سری های رنو تراکس

دیاگ تویوتا و لکسوس Toyota Techstream vcx

12,000,000 تومان

دستگاه دیاگ تویوتا و لکسوس تک استریم AllScanner vcx

دستگاه دیاگ ولوو ایرانی Volvo Vcads Pro

4,900,000 تومان
دستگاه دیاگ ولوو ایرانی ویژه ی کامیون ها و اتوبوس ها و ماشین آلات راهسازی ولوو

دستگاه دیاگ اسکانیا VCI1

14,000,000 تومان
دستگاه دیاگ اسکانیا VCI1 ویژه عیب یابی و برنامه ریزی خودروهای تولیدی اسکانیا تا سال 2004 می باشد؛ نرم افزاهای این دستگاه SD2 و SP2 نام دارند.

دیاگ ولوو و رنو تراکس VOCOM

48,500,000 تومان
دیاگ ولوو وکام عیب یاب تخصصی ولوو و رنو پشتیبانی از یورو 6 پشتیبانی از کامیون های رنو با موتور DXI و DTI

دیاگ کاترپیلار CATERPILLAR CAT3

36,000,000 تومان
مخصوص کلیه محصولات کمپانی کاتر پیلار با نرم افزار 2017

دستگاه دیاگ اسکانیا VCI3

13,500,000 تومان
دستگاه دیاگ اسکانیا Scania VCI3

دستگاه دیاگ مرسدس بنز Compact3

30,000,000 تومان
دستگاه دیاگ مرسدس بنز Compact3

دستگاه دیاگ بنز کامپکت Compact 4

53,000,000 تومان
دستگاه دیاگ بنز کامپکت ۴ Compact 4 دیاگ مرسدس بنز سواری دستگاه دیاگ بنز سنگین با 1 سال آپدیت رایگان

دستگاه دیاگ هوندا HIM

8,100,000 تومان
دستگاه دیاگ هوندا هیم HIM DIAGNOSTIC TOOL

هر مدل از انواع دستگاه دیاگ خودرو دارای خصوصیات خاصی هستند. از جمله ایراداتی که توسط دستگاه های دیاگ کاترپیلار می توان برای شناسایی آن ها اقدام کرد شامل ایرادات انژکتور، سنسورها و عملکردهای موتور در ماشین سنگین های کاترپیلار می شود. خطای سنسورها از جمله سنسور اکسیژن، سنسور تهویه هوا، سنسور دمای آب رادیات، سنسور موقعیت یاب میل سوپاپ، فشار روغن گیربکس، ترمز، سنسور دور موتور RPM،  سیستم تعلیق، سیستم ABS، سیستم سوخت، سنسور فن موتور، سنسور جعبه دنده و اطلاعاتی چون ولتاژ باتری، مسافت طی شده، سوخت مصرفی و وضعیت ترموستات کولر را می توان از طریق دستگاه های دیاگ کاترپیلار شناسایی و استخراج کرد.

با وصل کردن دستگاه دیاگ کاترپیلار به ECU خودرو که در واقع سیستم کامپیوتری موتور خودرو محسوب می شود، می توان سیگنال های ارسال شده توسط سنسورها که شامل خطای سنسور می شود را رویت کرد. کد خطا یا همان DTC روی صفحه نمایش دستگاه نمایان می شود و دلیل خطا نیز از طریق بانک داده جامعی که در حافظه دستگاه وجود دارد تحلیل خواهد شد. هر چند که تعمیرکاران برای کار با انواع دستگاه های دیاگ کاترپیلار به دانش، تخصص و تبحر در امر تعمیر خودرو نیز نیاز دارند و نباید صفر تا صد تعمیرات را به عهده دستگاه واگذار کنند چرا که در برخی مواقع یک خطا می تواند چند منشا داشته باشد و این به عهده تعمیرکار است که با دانش خود منشا خطا را ردیابی کند.

برای آگاهی از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ هیوندا و کیا با ما در ارتباط باشید.

خرید دستگاه دیاگ کاترپیلار

برند کاترپیلار در حوزه تولید انواع تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی، معدنی، جنگلی، لوکوموتیوهای دیزلی، جرثقیل، تراکتور، لودر، گریدر، بیل مکانیکی و ماشین آلات سنگین ساختمانی فعالیت دارد. این برند برای عیب یابی و تعمیرات این ماشین ها دستگاه دیاگ کاترپیلار را روانه بازار کرده است. بنابراین تعمیرکارانی که در حوزه تعمیرات ماشین های کاترپیلار فعال هستند باید لزوما اقدام به خرید دستگاه دیاگ کاترپیلار نمایند. چرا که این دستگاه های دیاگ از نوع شرکتی بوده و اختصاصا برای عیب یابی ماشین آلات کاترپیلار مورد استفاده قرار می گیرد. چنانچه هر دستگاه دیاگ دیگری غیر از دستگاه دیاگ کاترپیلار روی این ماشین ها استفاده شود احتمال آسیب رسیدن به موتور دستگاه بسیار بالا خواهد رفت و در این صورت خسارت های جبران ناپذیری به دستگاه وارد خواهد شد.

شناسه کامپوننت یا CID، شناسه حالت خرابی یا FMI و شناسه ماژول اطلاعاتی یا MID به تعمیرکاران کمک می کنند تا بتوانند عیوب رخ داده را توسط دستگاه دیاگ کاترپیلار شناسایی کنند.

با خرید یکی از انواع دستگاه های دیاگ کاترپیلار می توان به ماژول های کنترل الکتریکی یا ECM از طریق سیستم های کامپیوتری دسترسی داشت. ماژول ECM کاترپیلار یک واحد الکترونیکی کوچک می باشد که نقش پیکره اصلی سیستم را در ماشین های سنگین کاترپیلار بازی می کند. ECM بر بسیاری از مولفه های ماشین سنگین کاترپیلار از جمله حسگرها، سنسورها، سیستم کنترل آلاینده، فشار، ترموستات و اکسیژن و تهویه را به عهده دارد. این ماژول ها روی ماشین های کاترپیلار در ابعاد مختلفی تعبیه می شوند. در واقع با استفاده از دستگاه دیاگ کاترپیلار می توان بر حیاتی ترین بخش های ماشین کاترپیلار نظارت داشت.

تعمیرکاران می توانند با خرید دستگاه دیاگ کاترپیلار بر پارامترهای حیاتی چون فشار، دما، اکسیژن و تهویه نظارت داشته باشند و فرآیند عیب یابی را به صورت فعال صورت دهند.

برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه دیاگ فاو به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

نرم افزار دستگاه دیاگ کاترپیلار دارای رابط گرافیکی بسیار ساده و کاربر پسندی می باشد. این دستگاه به راحتی از طریق کانکتور به ECM متصل می شود. به محض اتصال دستگاه دیاگ کاترپیلار به ECM می توان نظارت بر پارامترها، عیب یابی و تشخیص خطا و کالیبراسیون را انجام داد.

با استفاده از دستگاه دیاگ کاترپیلار می توان اقدام به برنامه ریزی مجدد ECM نمود. همچنین می توان پارامترها را دوباره پیکربندی کردن و عملکرد سیستم را تحت تنظیم مجدد قرار داد. از طرفی می توان علل خطا را بازیابی نمود بنابراین می توان به تاریخچه ای از خطاهای رخ داده در گذشته نیز دسترسی داشت. این موضوع می تواند در عیب یابی خطاهای موجود بسیار مفید فایده باشد.

شما می توانید برای خرید دستگاه دیاگ کاترپیلار از مجموعه کاوش خودرو با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید تا مشاوره های دقیق و حرفه ای در این راستا دریافت کنید. بی شک خرید دستگاه دیاگ کاترپیلار آن هم برای ماشین های سنگین و تخصصی نیاز به تجربه و مهارت در این حیطه دارد. کارشناسان ما با دانش و تجربه فنی خود شما را در این راستا راهنمایی خواهند کرد تا موفق به خرید بهترین دستگاه دیاگ کاترپیلار شوید.

قیمت دستگاه دیاگ کاترپیلار

دستگاه های دیاگ دارای تنوع قیمت در بازار هستند. دلیل این تنوع قیمت واضح و روشن می باشد. یکی از بارزترین علل این موضوع تنوع در برند دستگاه دیاگ است. دستگاه دیاگ کاترپیلار به عنوان یکی از برندهای مطرح و شناخته شده برای خطایابی و تشخیص عیوب ماشین های سنگین کاترپیلار استفاده می شود. این دستگاه دارای امکانات مخصوص به خود بوده و از کیفیت ساخت و استانداردهای ویژه برند کاترپیلار بهره مند است. این دستگاه دارای طراحی انعطاف پذیر بوده و به تعمیرکاران و متخصصین این اجازه پیکربندی مجدد را می دهد. این دستگاه قابلیت هایی فراتر از عیب یابی ECM دارد و می توان توسط آن اقدام به سفارشی سازی نمودن تنظیمات کرد.

قیمت دستگاه دیاگ کاترپیلار به عنوان یک برند آمریکایی تاثیر پذیر از پارامترهای مختلف چون پارامترهای اقتصادی روز می باشد. نوسانات نرخ ارز و دلار و توسان در ترخ نورم جهانی و داخلی از جمله عواملی هستند که قیمت دستگاه دیاگ کاترپیلار را دستخوش تغییر می کنند. برای اطلاع از قیمت دستگاه دیاگ کاترپیلار می توانید با کارشناسان مجموعه کاوش خودرو در تماس باشید.

خرید اینترنتی دستگاه دیاگ کاترپیلار

این روزها یافتن محصولات اصیل آن هم از برندهای معروف و معتبر جهانی کاری بسیار دشوار شده است. برندهای فیک و تقلبی خود را جایگزین برندهای اصیل کرده اند و محصولات بی کیفیت در بازار فراوان پیدا می شود. به همین دلیل نمی توان برای خرید دستگاه دیاگ کاترپیلار به هر فروشگاهی اعتماد کرد. مجموعه کاوش خودرو با سالها سابقه درخشان در حوزه فروش انواع دستگاه دیاگ خودرو از جمله دستگاه دیاگ کاترپیلار، خرید اینترنتی دستگاه دیاگ کاترپیلار را همراه با ضمانت اصالت و مهلت تست و گارانتی بازگشت برای شما خریداران عزیز مهیا کرده است.

برای دریافت سایر قابلیت های دستگاه دیاگ نیو هلند به واتس آپ ما پیام بدهید.

شما می توانید با خرید اینترنتی دستگاه دیاگ کاترپیلار از کاوش خودرو از مزایای خرید این فروشگاه چون ارسال رایگان، ضمانت اصالت، مشاوره قبل از خرید و پشتیبانی بعد از فروش دستگاه دیاگ کاترپیلار بهره مند شوید. فروش دستگاه دیاگ کاترپیلار نقطه پایان معامله ما با شما نیست بلکه آغاز یک همراهی و همکاری دوجانبه و بلند مدت بین شما و متخصصین مجموعه کاوش خودرو است.  پشتیبانی همیشگی و ارائه خدمات پس از فروش به خریداران محترم از جمله وظایف اصلی ما در این مجموعه می باشد.

مشخصات دستگاه دیاگ کاترپیلار

دستگاه دیاگ کاترپیلار یکی از شناخته شده ترین برندهای دیاگ سنگین است که دارای امکانات و مشخصات منحصر به فردی می باشد. این دستگاه پارامترهای موتور را به صورت گرافیکی و در قالب هیستوگرام های آماری به کاربر نشان می دهد. نمایش سوخت مصرف شده و میزان کارکرد موتور از دیگر قابلیت ها و مشخصات دستگاه دیاگ کاترپیلار می باشد که به تعمیرکاران کمک می کند تا وضعیت موتور را به خوبی رصد کنند.

قابلیت عیب یابی و نمایش کدخطاهای ارسالی از طرف سنسورها، پاک کردن و ویرایش عیب های ثبت شده، قابلیت کالیبراسیون به منظور بهبود عملکرد ECM، سفارشی سازی ECM، قابلیت ترسیم هیستوگرام های دو بعدی و سه بعدی، قابلیت تست عملگرها، تست کمپرس، پوشش دهی خودروهای راهسازی، معدنی و کشاورزی، قابلیت پیکربندی، ارائه گزارش در راستای دما و دور بالای موتور، قابلیت اجرای تست تشخیص سفارشی جهت شناسایی خرابی های سیلندر، نمایش شناسه های CID، FMI و MID، سازگاری با تمام کامیون های کاترپیلار، قابل اعتماد و ایمن بودن، نمایشگر LCD با کیفیت و رزولوشن عالی، قابلیت ارتقای نرم افزار از طریق اینترنت، قابلیت استفاده آسان با یک پلاگین، بهره مندی از واحد مستقل دیاگ بدون نیاز به سیستم کامپیوتری، ابعاد کوچک و همچنین بدنه با کیفیت و مقاوم در برابر ضربه از مهمترین مشخصات دستگاه دیاگ کاترپیلار می باشد.

برای مشاهده سایر قابلیت های دستگاه دیاگ لانچ با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

نوار کناری
خرید اقساطی با چک و تخفیف