به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

انواع سری چسبی صافکاری

اغلب افراد زمانی که خودروی آن ها دچار فرو رفتگی بدنه می شود نگران اند که مبادا از ارزش خودروی آن ها کم شود. باقی ماندن آثار و بقایی تعمیرات و صافکاری روی بدنه خودروی چیزی ست که هنگام فروش خودرو منجر به کاهش ارزش آن می شود. به همین دلیل یه فرو رفتگی ساده هم می تواند نگرانی و هراس را در دل صاحب خودرو بیندازد. اما با وجود تکنیک های صافکاری مدرن دیگر نیاز به نگرانی نیست.

برای دیدن انواع مدل دستگاه چسب حرارتی به این صفحه مراجعه کنید.

دستگاه چسب حرارتی تفنگی صنعتی 150-300 وات کلید دار

2,600,000 تومان
دستگاه چسب حرارتی تفنگی صنعتی 150-300 وات کلید دار

دستگاه چسب حرارتی تفنگی 110W با قابلیت تنظیم دما تا 220 درجه

1,400,000 تومان
دستگاه چسب حرارتی تفنگی 100W با قابلیت تنظیم دما تا 220 درجه

دستگاه چسب حرارتی تفنگی 120-80 وات کلید دار

تماس بگیرید
دستگاه چسب حرارتی تفنگی 120-80 وات کلید دار صورتی

دستگاه چسب حرارتی تفنگی 100W بنفش

500,000 تومان
دستگاه تفنگی چسب حرارتی 100W بنفش با کلید روشن و خاموش

دستگاه چسب حرارتی 100W با فندکی ماشین

900,000 تومان
دستگاه چسب حرارتی 100W با فندکی ماشین با کلید روشن و خاموش

دستگاه چسب تفنگی جانسون G-250 ساخت تایوان

تماس بگیرید
دستگاه چسب تفنگی جانسون G-250 ساخت تایوان با توان 55W

در صافکاری بی رنگ یا همان PDR از رنگ برای نقاشی و صافکاری بدنه استفاده نمی شود. این شیوه از صافکاری ابزار مخصوص به خود را دارد. با استفاده از این ابزار در سریع ترین زمان ممکن می تواند بدنه خودرو را مانند روز اول صاف و بی نقص در آورد.

البته استفاده از تکنیک های PDR تنها زمانی پاسخ می دهد که خراش و ریختگی رنگ را روی بدنه خودرو شاهد نباشیم. در این شرایط می توان با انبر تگرگ کش، چسب صافکاری، دستگاه چسب تفنگی و میله های PDR، فرو رفتگی ها و قری های ایجاد شده را صافکاری نمود.

برای اطلاع از ویژگی های انواع ابزار صافکاری چسبی با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

یکی از ابزارهایی که در این تکنیک استفاده می شود Glue Dent Tap یا همان سری چسبی صافکاری است. این سری ها به کمک چسب صافکاری به بدنه خودرو چسبانده می شود. در واقع شیوه استفاده از سری چسبی صافکاری بدین شکل است که یک سمت این سری به کمک چسب صافکاری به بدنه خودرو چسبانده می شود و سمت دیگر آن به ابزار تگرگ کش و میله های PDR متصل می شود. با وارد آوردن فشار و نیروی دست به ابزار باید سطح فرو رفتگی را تا جایی که سری چسبی صافکاری از بدنه جدا شود بیرون کشید.در این حالت بدنه خودرو مانند اول صاف و بی نقص خواهد شد و آثاری از فرو رفتگی روی آن نمود نخواهد داشت.

انواع مدل انبر تگرگ کش را در این صفحه ببینید

انواع سری چسبی صافکاری در مدل های قطاری و تکی به فروش می رسد. این سری ها از جنس پلاستیک پلی اتیلن هستند و در برابر حرارت چسب مقاوم می باشند. تنوع در ابعاد و اشکال سری های چسبی صافکاری به تعمیرکاران کمک کرده تا بتوانند انواع فرو رفتگی ها با ساختار متفاوت را به کمک این ابزار تعمیر کنند.

نکته مثبتی که در مورد سری های چسبی صافکاری وجود دارد این است که بعد از جداسازی سری از بدنه خودرو می توان به راحتی بقایای چسب را به کمک محلول های پاک کننده از روی آن پاکسازی نمود. بنابراین می توان بارها و بارها از سری های چسبی صافکاری برای تعمیرات بدنه خودرو استفاده کرد.

برندهای مختلفی در بازار فروش تجهیزات صافکاری بی رنگ به عنوان برندهای محبوب و معتبر شناخته می شوند. از جمله بهترین برندهایی که می توان در مورد سری چسبی صافکاری به کیفیت آن ها اعتماد کرد می توان به برند استار کلیپس ترکیه اشاره کرد.

 برای آشنایی بیشتر با انواع چسب صافکاری به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

خرید سری چسبی صافکاری در قالب پکیج هایی با سری های متنوع می توان دست شما را در تعمیرات بدنه خودرو باز بگذارد و اختیار عمل بیشتری به شما به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای بدهد. سری های چسبی صافکاری که به پد تگرگ کش هم معروف هستند دارای سایز بندی های مختلفی می باشند بنابراین با خرید یک پکیج کامل می توانید تعمیرات بدنه را بسیار تمیز و بی نقص انجام دهید.

قیمت سری چسبی صافکاری

شاید باورش برایتان کمی سخت باشد اما سری چسبی صافکاری از جمله ارزان ترین ابزارهای صافکاری مدرن است. هیچکس فکرش را هم نمی کند که یک ابزار ساده و ارزان قیمت بتواند فرو رفتگی های خودرو را به سرعت و سهولت تعمیر کند. اغلب افراد تصور می کنند که فرآیند تعمیر فرو رفتگی های بدنه بسیار وقت گیر و پیچیده است اما اگر بدانید که این فرآیند تنها با استفاده از تعداد سری چسبی صافکاری قابل انجام است شگفت زده خواهید شد.

برای مشاهده سایر قابلیت های دستگاه دیاگ لانچ با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

همانطور که گفته شد سری چسبی صافکاری از ارزان قیمت ترین محصولات و ابزارهای تعمیر بدنه خودرو است. با این حال قیمت سری چسبی صافکاری به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. متریال استفاده شده در ساخت سری چسبی صافکاری از مهمترین و کلیدی ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت سری چسبی صافکاری است. پلیمرهای مختلفی در ساخت این محصول استفاده می شوند. هر چه متریال استفاده شده در برابر تنش، ضربه، شکست و حرارت مقاومت بیشتری داشته باشد طبیعتا قیمت سری چسبی صافکاری نیز بیشتر خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع چکش صافکاری با ما تماس بگیرید

سری چسبی صافکاری در انواع تکی و قطاری با سری های به هم چسبیده به فروش می رسد که برای بیرون کشیدن فرو رفتگی های مختلف استفاده می شود. این مورد نیز قیمت سری چسبی صافکاری را دستخوش تغییر خواهد کرد. از دیگر عوامل موثر روی سری چسبی صافکاری می توان به ارگونومیک بودن، سبک بودن، کیفیت تولید، تعداد سی های داخل یک پکیج و ساختار و طراحی محصول اشاره کرد. سایزبندی های مختلفی برای سری چسبی صافکاری در نظر گرفته می شود تا تعمیرکاران بتوانند به راحتی فرآیند تعمیر بدنه را انجام دهند.

قیمت سری چسبی صافکاری علاوه بر این موارد ه برند و کشور سازنده محصول نیز بستگی دارد. برند استار کلیپس ترکیه یکی از برندهای معروف و خوشنام در زمینه تولید سری چسبی صافکاری می باشد که قیمت آن نیز به نسبت سایر بندها اقتصادی تر است. خدمات پس از فروش، ضمانت اصالت و گارانتی نیز عواملی دخیل در قیمت سری چسبی صافکاری می باشند که وجود آن بسیار ضروری می باشد.

برای دریافت سایر قابلیت های دستگاه دیاگ نیو هلند به واتس آپ ما پیام بدهید.

توصیه می کنیم که قبل از خرید سری چسبی صافکاری برای استعلام قیمت با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید تا بهترین و جامع ترین مشاوره را دریافت کنید.

خرید سری چسبی صافکاری

سری چسبی صافکاری عمدتا برای فرو رفتگی های کوچک استفاده می شود. این سری ها که به پدهای قری کش هم شناخته می شوند دارای تنوع در سایز و ابعاد هستند. به همین دلیل دست تعمیرکار را در بیرون کشیدن فرو رفتگی های مختلف کاملا باز می گذارد. برای استفاده از سری چسبی صافکاری کافیست سطح این پد را به چسب حرارتی آغشته کنید و به محض داغ بودن چسب آن را در بخش فرو رفته بچسبانید. وجود فرو رفتگی ها و شیارهایی که روی سطح سری چسبی صافکاری دیده می شود باعث اتصال محکم تر سری به بدنه و اتصال قوی تر چسب خواهد شد. سپس با متصل کردن اهرم و بیرون کشیدن تگرگ کش می توانید فرو رفتگی را از بین ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه دیاگ ووکام با شماره های مجموعه در تماس باشید.

در خرید سری چسبی صافکاری باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. قبل از هر چیز باید این را بگوییم که جنس سری چسبی صافکاری از پلیمرهای صنعتی می باشد بنابراین باید در درجه ذوب این پلیمر مطلع باشید. سری چسبی صافکاری باید به قدری در برابر حرارت مقاوم باشد تا در تماس با چسب داغ و ذوب شده دچار وا رفتگی و به هم ریختگی ساختار نشود. بنابراین باید از جنس سری چسبی صافکاری و میزان مقاومت آن در برابر حرارت و همچنین شکستگی و تنش و ضربه مطلع باشید. بسیار مهم است که سری چسبی صافکاری مقاومت کافی برای بیرون کشیدن فرو رفتگی را داشته باشد و دچار ترک خوردگی و شکستگی نشود. به همین دلیل عمده تولیدکنندگان از پلی اتیلن برای ساخت سری چسبی صافکاری استفاده می کنند.

در زمان خرید سری چسبی صافکاری دقت داشته باشید که روی سطح این محصول فر رفتگی و سایزهای کافی برای اتصال مقاوم تر چسب به بدنه وجود داشته باشد. چنانچه سطح سری چسبی صافکاری کاملا صاف و بدون شیار باشد قدرت چسبندگی قطعه کم خواهد شد.

برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه دیاگ فاو به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

تعمیرکاران باید دقت داشته باشند که در کنار مهارت و تخصص که در تعمیرات خودرو دارند باید از ابزارهای مناسب برای تعمیرات بدنه استفاده کنند. چنانچه تصور می کنید مهارت و تجربه شما برای یک تعمیر بی نقص کافیست سخت در اشتباهید. آنچه که مکمل مهارت و تخصص شما خواهد بود ابزارآلات با کیفیت و استاندارد هستند. بنابراین در زمان خرید سری چسبی صافکاری در مورد کیفیت و اصالت محصول دقت کافی به خرج دهید. خرید سری چسبی صافکاری بی کیفیت می تواند اعتبار شما را به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای خدشه دار کند.

مجموعه کاوش خودرو به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های فروش انواع سری چسبی صافکاری، این محصول را همراه با ضمانت اصالت، تست کیفیت، مشاوره رایگان قبل از خرید، پشتیبانی فروش و ارسال سریع به تمام نقاط کشور عرضه می دارد. شما می توانید با تماس با کارشناسان مجموعه کاوش خودرو در مورد این محصول اطلاعات کافی کسب کنید و برای خرید امن آن اقدام نمایید.

برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه دیاگ جی دی اس با شماره های سایت در تماس باشید.

خرید اینترنتی سری چسبی صافکاری

بسیاری از مواقع تعمیرکاران به دنبال یک ابزار تعمیر هستند و در یافتن آن به درب بسته می خوردند. عدم فروش برخی ابزارها در فروشگاه های سطح شهر می تواند فعالیت حرفه ای یک تعمیرکار را مختل کند. به ویژه اگر ابزار و تجهیز مورد نظر بسیار کلیدی باشد. یکی از این ابزارهای مهم و کاربردی سری چسبی صافکاری است. حتی ممکن است برخی فروشندگان قول موجود شدن را به شما بدهند و بعد از گذشت ماه ها خبری از موجودی جدید نباشد. به همین دلیل ما به جای خرید حضوری، خرید اینترنتی را به شما پیشنهاد می دهیم.

از آنجایی که سری چسبی صافکاری یکی از مهمترین ابزار در تعمیرکاری بدنه و صافکاری مدرن می باشد نمی توان در خرید آن تعلل کرد. این ابزار به نوعی عصای دست تعمیرکاران در تعمیرات حرفه ای و تخصصی بدنه خودرو است و بدون آن نمی توان بدنه خودرو را صافکاری بی رنگ نمود.

ما در مجموعه کاوش خودرو با در نظر گرفتن طیف وسیعی از انواع سری چسبی صافکاری، خیال شما را از بابت دسترسی به این محصول در انواع گوناگون و متنوع آسوده کرده ایم. کافیست برای خرید اینترنتی سری چسبی صافکاری از کاوش خودرو به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا مشاوره های لازم را دریافت کنید.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ ایزی دیاگ با شماره های سایت در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

نوار کناری
خرید اقساطی با چک و تخفیف