به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

قبل از اینکه به بررسی ابزار های صافکاری بدون رنگ بپردازیم در ابتدا کمی در مورد آن توضیح می دهیم. صافکاری یکی از شاخه های تعمیرات ماشین محسوب می شود که برای داشتن خودرویی با ظاهر زیبا انجام این کار بسیار ضروری است. بنابراین در تعریف صافکاری باید گفت صافکاری بدون رنگ مجموعه کارهایی است که یک تعمیر کار بر روی بدنه خودرو انجام می دهد.

برای اطلاع از ویژگی های انواع ابزار صافکاری چسبی با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

معرفی ابزار صافکاری بدون رنگ

به طور صافکاری به دو صورت انجام می شود:

  • صافکاری با رنگ 
  •  صافکاری بدون رنگ

ابزار های صافکاری بدون رنگ در انواع مختلفی وجود دارد و هر کدام وظیفه بخشی از کار را برعهده دارند. 

مشتی و قالب بدنه:

این ابزار یکی از ابزار های قدیمی برای صافکاری بدون رنگ به شمار می رفت. در آن دوره وسیله های صافکاری مثل دستگاه مکنده وجود نداشت و تعمیر کار مجبور بود از ابزاری مثل قالب و مشتی برای تعمیر فرورفتگی ها استفاده کند. البته این کار برای فرورفتگی های جزئی استفاده می شد و برای فرورفتگی های عمیق خیلی کارایی نداشت. 

اهرم های جوموک:

این اهرم ها میله هایی در اندازه و شکل های متفاوتی هستند. و جهت صاف کردن ستون ماشین، درب ها، کاپوت ماشین و صندوق عقب مورد استفاده قرار می گیرد. هر کدام از این اهرم ها کاربردی مختص به خود را دارد زیرا هر کدام از آنها در اندازه های متفاوت می باشد و کاربرد این اهرم ها بستگی به عمق فرورفتگی ها دارد. مثلا اگر فرورفتگی ها در عمق کم باشد از چه اهرمی و اگر عمقی و شدید باشد ار اهرم مخصوص به خودش باید استفاده کرد.

برای اطلاعات بیشتر از انواع چکش صافکاری با ما در ارتباط باشید.

استفاده از این اهرم ها احتیاج به مهارت بالایی دارد پس اگر می خواهید برای خودروی خود اقدام به صافکاری بدون رنگ کنید به تعمیرگاه مخصوص صافکاری مراجعه کنید تا این کار را با تخصص و ظرافت بیشتری برای شما انجام دهد.

سوراخ صاف کن صافکاری

1,800,000 تومان
سوراخ صاف کن صافکاری برای صاف کردن لبه های سوراخ روی بدنه اتومبیل

قفل کن درب خودرو صافکاری

500,000 تومان
قفل کن درب خودرو صافکاری برای باز نگه داشتن در خودرو در یک اندازه خاص به کار میرود تا کار

پنل نور صافکاری پرتابل پمپی 4 ردیفه

4,500,000 تومان
پنل نور صافکاری یکی از ابزار مهم در صافکاری بیرنگی یا صافکاری PDR میباشد. که در رنگ ها و مدل

کیسه هوای صافکاری خودرو

500,000 تومان
کیسه هوای صافکاری خودرو ابزاری نوین است که کاربردهای فراوانی دارد.یکی از کاربردهای این ابزار در صافکاری بدنه خودرو می

دستگاه جوش پلاستیک صافکاری قابل حمل

3,400,000 تومان
دستگاه جوش پلاستیک صافکاری قابل حمل جهت ترمیم انواع سپر و تجهیزات پلاستیکی خودرو مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه

ضربه زن صافکاری چنگک دار

1,400,000 تومان
ضربه زن صافکاری چنگک دار مخصوص صافکاری PDR

ابزار چوبی جهت صافکاری بدون رنگ

ابزار چوبی یکی از ابزار صافکاری بدون رنگ یک از جدیدترین ابزار برای صافکاری بدون رنگ می باشد و بسیار کاربردی است. این ابزار شامل: چکش، قالب تنه در اندازه های مختلف می باشد. امروزه در صنعت اتومبیل سازی از جنس فولاد و آلومینیوم برای ساخت بدنه خودرو استفاده می شود، و این امر موجب سبک تر شدن خودرو می شود ولی در عین حال بسیار مقاوم و محکم است به همین دلیل لزوم استفاده از ابزار نرم بیش از گذشته احساس می شود. چوب یک ابزار بسیار مناسب جهت این کار می باشد، استفاده از چوب به دلیل نرمی که دارد یک مزیت خوب به شمار می رود زیرا موجب می شود در هنگام صافکاری بدون رنگ آسیبی به بدنه خودرو وارد نشود. عدم خوردگی در چوب موجب شده تا صافکاری بدون رنگ با ظرافت و دقت و بدن آسیب صورت پذیرد. 

 برای آشنایی بیشتر با انواع چسب صافکاری به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

صافکاری بدون رنگ PDR:

یکی از روش های مقرون به صرفه و عالی جهت ابزار صافکاری بدون رنگ می باشد. این روش با کمترین آسیب به خودروی شما می تواند فرورفتگی آن را برطرف سازد. البته این نکته را باید دانست که این روش برای فرورفتگی های عمیق کارایی ندارد و مخصوص فرورفتگی های کم عمق می باشد. همانطور که میدانید آسیب های وارد شده به بدنه ماشین اگر تعمیر نشود به مرور زمان ایمنی خودروی شما را کاهش می دهد.

برای اینکه بدانید میله صافکاری pdr چیست می توانید این مطلب را مطالعه بفرمایید. 

بنابراین به وسیله این روش شما می توانید با کمترین آسیب به بدنه خودرو آن را تعمیر کنید. انجام تعمیر با استفاده از این روش 80 تا 90 درصد موجب رفع فرورفتگی های ماشین می شود، بدون آنکه به بدنه آن آسیبی برسد. از این ابزار برای تمامی قسمت های خودرو استفاده می شود، اما به این نکته مهم توجه داشته باشید انجام این کار بسیار تخصصی است و توسط فردی انجام می شود که در این کار تجربه و علم کافی دارد. 

چکش های مخصوص صافکاری

چکش های صافکاری در اشکال مختلف و کاربرد های متفاوت وجود دارد. این ابزار یک از ابزار های کاربردی در میان تعمیرکاران می باشد. این چکش ها در جنس های مختلف یافت می شوند و هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارد. چکش های صافکاری بدون رنگ در جنس های پلاستیکی و چوبی وجود دارند و برای ضربه هی ملایم بر روی بدنه خودرو مورد استفاده قرار می گیرند، این چکش ها آسیبی به بدنه خودرو وارد نمی کند. 

برای سفارش و اطلاعات بیشتر از ضربه زن صافکاری با ما در تماس باشید.

ابزار تگرگ کش چسبی

این ابزار جزء حرفه ای ترین ابزار صافکاری در دنیا به شمار می رود. با استفاده از این چسب گیره ها در قسمت های فرو رفته خودرو و اعمال فشار به وسیله کشنده های فلزی شکل بدنه را به سمت خارج می کشد و فرورفتگی ها را از میان می برد. استفاده از تمام ابزار های صافکاری بدون رنگ احتیاج به تخصص دارد. از سایت کاوش خودرو به راحتی می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

برای اینکه بدانید تفاوت صافکاری PDR با صافکاری سنتی در چیست این مطلب را مطالعه کنید.



سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف