به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

در این مقاله کاوش خودرو به بررسی نکات بعد از صافکاری اتومبیل می پردازد. پس تا انتها با ما همراه باشید. صافکاری خودرو یکی از خدماتی است که هر راننده ای در طول عمر رانندگی خود حداقل یک با با آن مواجه شده است. صافکاری خودرو حرفه ای است که هر کسی از پس انجام آن بر نمی آید. اینکار به مهارت فراوانی نیاز دارد به همین منظور شما باید برای انجام این کار به یک صافکار ماهر و با تجربه مراجعه کنید. صافکاری خودرو اگر بدست افراد ماهر صورت گیرد سبب می شود تا قیمت ماشین شما دچار کاهش نشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه دیاگ ووکام با شماره های مجموعه در تماس باشید.

نکات بعد از صافکاری اتومبیل

صافکاری ماشین به دو صورت انجام می شود:

  • نکات بعد از صافکاری اتومبیل در صافکاری با رنگ
  • نکات بعد از صافکاری اتومبیل در صافکاری بدون رنگ

نکته اول نکات بعد از صافکاری اتومبیل مراقبت های بعد از صافکاری نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. به خصوص اگر صافکاری با رنگ باشد نیاز به مراقبت های زیادی دارد. همانطور که میدانید رنگ خودرو بعد از صافکاری رنگی بسیار مقاوم نیست بنابراین رنگ بعد از صافکاری مقاومت بالایی ندارد. رنگی که در کارخانه بر روی ماشین اعمال می شود دارای کیفیت بالایی است زیرا رنگ ها در داخل کوره به خوبی پخته می شود و توسط اشعه خشک می گردد. این رنگ به راحتی دچار آسیب نمی گردد مگر در تصادفات با شدت ضربات زیاد.

برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش دستگاه دیاگ ولوو در واتس آپ پیام بگذارید.

موردی که در خصوص نکات بعد از صافکاری اتومبیل وجود دارد رنگی است که در صافکاری توسط نقاش صافکار به ماشین شما زده می شود این قابلی را ندارد و در مقابل ضربات ضعیف تر است پس نیاز به مراقبت های بیشتری دارد. با مشاهده هر گونه فرورفتگی در روی بدنه خودروی خود حتما به یک صافکار مراجعه کنید زیرا وجود فرورفتگی های و به قول معروف غر بودن بدنه خودرو مقاومت ماشین شما را در مقابل ضربات و تصادفات کمتر می کند. مراقبت از ماشن در فصل زمستان برای خودروهایی که قبلا صافکاری روی آنها انجام شده بسیار ضروری است.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش انبر تگرگ کش با ما در تماس باشید.

یکی دیگر از نکات بعد از صافکاری اتومبیل استفاده از نمک در خیابان ها می تواند به مرور بر روی بدنه خودی شما ایجاد خط و خش های فراوانی بکند و خود ریی که قبلا دچار آسیب شده این شدن آسیب در آن بیشتر است. در این حالت باید سعی کنیم از ماشین کمتر استفاده کنیم و یا حداقل از مکان هایی که در آن از نمک استفاده شده کمتر رفت و آمد کنیم. با این وجود شما می توانی با رعایت یک سری از مسائل به مراقبت بدنه خودروی خود کمک کنید. 

دستگاه ای دیاگ مینی لانچ EDIAG MINI

15,600,000 تومان
دستگاه ای دیاگ مینی لانچ EDIAG MINI  عیب یاب EDIAG Mini OBD2 با استفاده از بلوتوث با تبلت و یا

دیاگ کاترپیلار CATERPILLAR CAT2

27,500,000 تومان
دیاگ کاترپیلار CATERPILLAR CAT2 این دیاگ جهت عیب یابی ماشین آلات و موتورهای کاترپیلار می باشد،که ساخت مشترک آمریکا و

دستگاه جدید تستر برق ISmart EV P01

تماس بگیرید
دستگاه جدید تستر برق ISmart EV P01 دستگاه جدید تشخیص و عیب یابی جعبه باتری هیبرید دستگاهی بادقت بالا،ایمن و

دستگاه جدید تستر برق ISmatEV P03

تماس بگیرید
دستگاه عیب یاب چند منظوره تستر پک باتری (جعبه باطری) دستگاه چند منظوره هوشمند عیب یاب یک باتری که قابلیت تست یک باتری و سایر تجهیزات برقی خودرو را فراهم میکند ، که از ترکیب مولتی متر ،اسیلسکوپ،تست نارسایی(عایق بودن ) و گیره تست جریان (آمپر) فراهم شده است .

دستگاه تشخیص نشتی هوایی جعبه باطری ( فشار پایین)

تماس بگیرید
دستگاه تست غیر مخرب با دقت بالا که اساسا‌ً با بکارگیری هوا فشرده شده ، با فشار متوسط که به مجرای ورودی یا سطح خرابی اعمال میکند ، میتواند باطری هدف را مورد تست قراردهد .بدین منظور سنسورهایی با دقت بالا تغییرات فشار را نمایش میدهد که بوسیله آن عایق بودن یا نشتی باطری را مورد ارزیابی قرار میدهد.

میزان فرمان 3d لانچ مدل X-861 L

242,000,000 تومان
تراز چهار چرخ ثابت سه بعدی X-861 L، با داده های تراز چرخ ها و روش های تنظیم بیش از 20000 نوع خودرو در جهان، کاربران همچنین می توانند داده های جدید خودرو را به تنهایی گسترش دهند و تکمیل کنند.

نکات دیگر بعد از صافکاری اتومبیل

در اینجا به چند مورد از این نکات بعد از صافکاری اتومبیل اشاره می کنیم:

مورد اول نکات بعد از صافکاری اتومبیل خودروی خود را مرتب بشویید شستشوی ماشین به مقاومت بدنه ماشین و همچنین جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی آن جلوگیری می کند. بعد از اینکه ماشین خود را شستید ار واکس استفاده کنید، واکس بدنه می تواند بدن را از آسیب های مربوط به نور خورشید و خط و خش در امان نگه دارد. سعی کنید خودروی خود را در جایی مسقف پارک کنید این کار برای جلوگیری از ریزش هر چیزی بر روی بدنه خودرو می باشد. زیرا فضولات پرندگان نیز اگر به صورت خشک بر روی بدنه باقی بماند می تواند به آن صدمه بزند. از کاور خودرو استفاده کنید.

برای سفارش و اطلاعات بیشتر از ضربه زن صافکاری با ما در تماس باشید.

مورد دوم نکات بعد از صافکاری اتومبیل کاور خودرو می تواند از رنگ بدنه خودروی شما در مقابل نور و اشعه خورشید محافظت کند. در هنگامی که ماشین خود را برای صافکاری با رنگ برده اید از صافکار بخواهید برای محافظت از رنگ خودرو از محافظ رنگ برای بدنه ماشین استفاده کند. زمانی که در فصل زمستان برف بر روی خودروی شما می نشیند با استفاده از یک جاروی نرم برای پایین ریختن برف از روی ماشین استفاده کنید. هر نقطه از ماشین اگر دچار زنگ زدگی شد سریعا آن را رفع کنید و اجازه ندهید وسیع تر شود زیرا هم به بدنه ماشین شما آسیب جدی وارد می کند و هم هزینه شما را بالا می برد. 

برای اینکه در مورد صافکاری حرفه ای اتومبیل بیشتر بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

مورد سوم نکات بعد از صافکاری اتومبیل اگر شما جزو کسانی هستید که به تمیزی خودروی خود بسیار اهمیت می دهید این بسیار عالی است، ولی باید این مطلب را در نظر داشته باشید که برس های شوینده کارواش در زمستان بسیار به بدنه خودروی شما آسیب وارد می کند. زیرا امکان دارد گل و لای سنگریزه لابلای برس ها گیر کرده باشد و باعث خط و خش های عمیق بر روی آن شود. یکی دیگر از نکاتی که شما باید بعد از صافکاری به آن توجه داشته باشید این است که از نانو سرامیک برای محافظت بیشتر از بدنه خودرو استفاده کنید. نانو سرامیک یک لایه از موادی است که بر روی تمامی سطح خودرو زده می شود و آن را در برابر ضربات کم و نور خورشید در امان نگه می دارد.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف