به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

چگونگی صافکاری بی رنگ یکی از موضوعات و اطلاعات کاربردی برای کسانی می باشد که در معرض تصادف قرار گرفته اند که کاوش خودرو به آن می پردازد. همانطور که میدانید امروزه خودرو یکی از کالای با ارزش و جزو سرمایه یک خانواده به شمار می رود. بنابراین حفظ و نگهداری این کالای اساسی از اهمیت خاصی برخوردار است. با وجود این بعضی از حوادث وجود دارند که قابل پیش بینی نیستند مانند تصادف و امکان درد به خودرو صدماتی وارد کند. اغلب در این تصادفات بدنه خودرو دچار آسیب می شود، در این زمان است که شما نیاز به یک صافکار دارید.

برای ثبت سفارش سری چسبی صافکاری به واتس آپ ما پیام دهید.

چگونگی صافکاری بی رنگ

ولی این مطلب را باید بدانید که در هر صورت خودروی شما دچار افت قیمت شده است هر چند شما با استفاده از صافکار مشکل ظاهر اتومبیل خود را حل کرده اید ولی باید در هنگام فروش این مطلب را قید کنید. صافکاری به دو صورت بر روی بدنه خودرو انجام می شود:

  • صافکاری با رنگ 
  •  صافکاری بدون رنگ که به آن صافکاری بی رنگ نیز گفته می شود.

برای چگونگی صافکاری بی رنگ با رنگ بدنه خودرو به قدری آسیب دیده که صافکار مجبور است از نقاشی نیز برای رنگ کردن ماشین استفاده کند. ولی در صافکاری بیرنگ یا PDR بدنه خودرو دچار ریزش رنگ نشده و یا در زمانیکه صافکار به تعمیر بدنه می پرداخته به رنگ خودرو آسیبی وارد شده بنابراین از صافکاری بی رنگ استفاده می کند. انجام صافکاری بدون رنگ نیاز به مهارت فراوانی دارد. بنابراین اگر می خواهید خودروی شما به بهترین نحو کار صافکاری بدون رنگ را تجربه کن باید این کار را به افراد باتجربه بسپارید.

مراحل چگونگی صافکاری بی رنگ

صافکاری بدون رنگ دارای مراحلی می باشد در اینجا به توصیف مراحل آن می پردازیم:

برای سفارش و اطلاعات بیشتر از ضربه زن صافکاری با ما در تماس باشید.

مرحله اول چگونگی صافکاری بی رنگ:

در اولین قدم صافکار با تجربه به قسمت هایی که دچار آسیب دیدگی شده است توجه میکند. و تمامی قطعاتی که بر روی درب خودرو می باشد مانند ضبط ماشین گلگیر را از ماشین جدا میکند. 

مرحله دوم چگونگی صافکاری بی رنگ:

در مرحله دوم چگونگی صافکاری بی رنگ صافکاری که در کار خود دقت لازم را دارد باید همان قسمت هایی را که دچار تو رفتگی شده است را نشانه بگیرد و در جهت صاف و صیقلی کردن آن اقداماتی را انجام دهد. 

مرحله سوم چگونگی صافکاری بی رنگ:

در مرحله سوم چگونگی صافکاری بی رنگ هر صافکاری برای خود روش به خصوصی دارد ولی بهترین روش برای اینکه بدنه آهنی ماشین را منعطف کند گرما و حرارت است، با حرارت دادن بخش آسیب دیده خودرو آن قسمت نرم شده و منعطف می گردد، بدین طریق می توان به قسمت هایی که دچار فرورفتگی شده راحت به حالت اولیه خود باز می گردد و صاف می شود. 

برای اینکه بدانید میله صافکاری pdr چیست می توانید این مطلب را مطالعه بفرمایید.

مرحله چهارم چگونگی صافکاری بی رنگ:

در مرحله چهارم چگونگی صافکاری بی رنگ خودرو را زیر نور آفتاب برده و نور به به همه جای بدنه برخورد کرده و در این حالت تمامی قسمت هایی که دچار فرورفتگی باشد کاملا نشان داده می شود. بعد از آن به وسیله مشتی و چکش همان محل ها صاف و صیقلی می شود. 

مرحله پنجم چگونگی صافکاری بی رنگ:

در مرحله آخر باید به صاف کردن قسمت هایی از ماشین که در انجام عملیات صافکاری کج شده است پرداخته شود. اگر چه پیدا کردن یک صافکار برای انجام صافکاری بدون رنگ کاری سخت به نظر می آید و هزینه انجام این کار نیز بالاست ولی در ظاهر خودرو بسیار طبیعی به حالت اولیه خود برمی گردد. 

برای اینکه بدانید تفاوت صافکاری PDR با صافکاری سنتی در چیست این مطلب را مطالعه کنید.

اگر شدت ضربات وارد شده به خودرو شدید نباشد و رنگ پریدگی زیادی ایجاد نشده باشد صافکار با تجربه می تواند بدون رنگ و نقاشی آن را مثل روز اول به شما تحویل دهد. ولی برعکس اگر شدت ضربات وارده به قدری باشد که رنگ بدنه خودرو آسیب دیده باشد به ناچار صافکار به انجام نقاشی در قسمت های آسیب دیده می پردازد.

دستگاه ای دیاگ مینی لانچ EDIAG MINI

17,500,000 تومان
دستگاه ای دیاگ مینی لانچ EDIAG MINI  عیب یاب EDIAG Mini OBD2 با استفاده از بلوتوث با تبلت و یا

دیاگ کاترپیلار CATERPILLAR CAT2

30,500,000 تومان
دیاگ کاترپیلار CATERPILLAR CAT2 این دیاگ جهت عیب یابی ماشین آلات و موتورهای کاترپیلار می باشد،که ساخت مشترک آمریکا و

دستگاه جدید تستر برق ISmart EV P01

تماس بگیرید
دستگاه جدید تستر برق ISmart EV P01 دستگاه جدید تشخیص و عیب یابی جعبه باتری هیبرید دستگاهی بادقت بالا،ایمن و

دستگاه جدید تستر برق ISmatEV P03

تماس بگیرید
دستگاه عیب یاب چند منظوره تستر پک باتری (جعبه باطری) دستگاه چند منظوره هوشمند عیب یاب یک باتری که قابلیت تست یک باتری و سایر تجهیزات برقی خودرو را فراهم میکند ، که از ترکیب مولتی متر ،اسیلسکوپ،تست نارسایی(عایق بودن ) و گیره تست جریان (آمپر) فراهم شده است .

دستگاه تشخیص نشتی هوایی جعبه باطری ( فشار پایین)

تماس بگیرید
دستگاه تست غیر مخرب با دقت بالا که اساسا‌ً با بکارگیری هوا فشرده شده ، با فشار متوسط که به مجرای ورودی یا سطح خرابی اعمال میکند ، میتواند باطری هدف را مورد تست قراردهد .بدین منظور سنسورهایی با دقت بالا تغییرات فشار را نمایش میدهد که بوسیله آن عایق بودن یا نشتی باطری را مورد ارزیابی قرار میدهد.

میزان فرمان 3d لانچ مدل X-86

تماس بگیرید
تراز چهار چرخ ثابت سه بعدی X-861 L، با داده های تراز چرخ ها و روش های تنظیم بیش از 20000 نوع خودرو در جهان، کاربران همچنین می توانند داده های جدید خودرو را به تنهایی گسترش دهند و تکمیل کنند.

لوازم چگونگی صافکاری بی رنگ

ابزاری که برای صافکاری بی رنگ مورد استفاده قرار می گیرد ابزاری خاص هستند در اینجا به شرح این ابزار می پردازیم:

اگر دوست دارید در مورد افت قیمت ماشین با صافکاری pdr   بیشتر بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

قطعات میله ای شکل به نام PDR

این ابزار جنسی از فولاد هستند و بسیار محکم. کار کردن با آن برای صافکار آسان است و مهارت بالایی لازم ندارد. استفاده از این ابزار سبب می شود دیگر نیازی به چکش یا مشتی نباشد و به راحتی فرو رفتگی ها به حالت اول باز می گردد. نحوه استفاده از این ابزار به این صورت است که به وسیله قسمت های خمیده این ابزار و با کمک دست به راحتی فرورفتگی ها ناپدید می شود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قسمت های غیر قابل تعمیر با صافکاری PDR این مطلب را مطالعه کنید.

دستگاه های مکنده

این ابزار در دو نوع ساده و تخصصی وجود دارند:

اگر میخواهید بدانید که چرا صافکاری pdr به لمس جادویی مشهور است این مطلب را مطالعه کنید.

  • نوع ساده آن به راحتی قابل کار کردن است و هر کسی می تواند با آن کار کند. 
  • نوع تخصصی آن که نیاز به مهارت بالاتری برای انجام عمل صافکاری دارد. 

چسب های از جنس سیلیکون نیز در روند استفاده از این دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف