آموزش

نکات صافکاری بدون رنگ ویژه صافکارهای حرفه ای

آشنایی با نکات صافکاری بدون رنگ

صافکاری یکی از کارهای تخصصی است که توسط افراد با تجربه در این زمینه در تعمیرگاه ها صورت می گیرد. در روش صافکاری باید تمامی فرورفتگی ها و برآمدگی های خودرو توسط ابزار های مخصوص صاف و یکدست شود به طوری که به هیچ عنوان توسط افراد قابل تشخیص نباشد. صافکاری در انواع مختلف با رنگ و بدون رنگ انجام می شود. در نکات صافکاری بدون رنگ که کاری کاملا تخصصی است بدون اینکه از رنگ استفاده شود برآمدگی یا فرورفتگی ها صاف  می شود.

امروزه ابزارهای بسیار مدرن برای صافکاری ساخته شده است و یکی از آنها میله پی دی آر می باشد. از این میله برای صافکاری در روش بدون رنگ استفاده می شود، در روش نکات صافکاری بدون رنگ به هیچ عنوان به بدنه خودرو آسیبی وارد نمی شود و بدون اینکه رنگ خودرو آسیبی ببیند به راحتی می توان آن را تعمیر کرد. صافکاری یکی از مهم ترین خدماتی است که تعمیرکاران خودرو به آن می پردازند. 

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه نقطه جوش صافکاری حرفه ای با شماره های سایت در تماس باشید.

صافکارهای ماهر و باتجربه با توجه به نکاتی که در طول سالیان طولانی آن را بدست آورده اند می توانند خودروی شما را مثل روز اول به شما تحویل دهند. نکات صافکاری بدون رنگ به گونه ای است که با انجام یک سری نکات توسط استاد صافکار بهترین و مهمترین خدمتی است که در این رشته به مشتریان داده می شود. در اینجا قصد داریم به نکاتی بپردازیم که صافکاران بدون رنگ حرفه ای به آن توجه زیادی دارند. 

استفاده از میله پی دی آر

میله پی دی آر میله ای که در موضوع نکات صافکاری بدون رنگ برای مسطح کردن فرورفتگی ها و برآمدگی ها استفاده می شود. البته نکته ای وجود دارد این است که فرورفتگی ها باید خفیف باشد و برای فرورفتگی های زیاد از این میله استفاده نمی شود. یک صافکار حرفه ای با استفاده از ابزارهای لازم و ضروری برای انجام کار صافکاری وظیفه خود را به خوبی و بدون نقص انجام می دهد، بدون اینکه نیاز رنگ کردن در صافکاری باشد. 

برای سفارش و اطلاعات بیشتر از ضربه زن صافکاری با ما در تماس باشید.

اهمیت نکات صافکاری بدون رنگ

با استفاده از ابزار مهم و کاربردی PDR که ابزاری بسیار ظریف است، به محل هایی از بدنه خودرو که کمتر می توان به آن دسترسی داشت مانند کاپوت، دوبل در و غیره به راحتی دسترسی پیدا کرد. با استفاده از این ابزار و ایجاد فشار توسط آن فرورفتگی به جای خودش باز می گردد. 

استفاده از ابزارهای مناسب برای انجام نکات صافکاری بدون رنگ 

تعمیرکار ماهر و حرفه ای به خوبی می داند که برای انجام نکات صافکاری بدون رنگ باید از انواع میله های مخصوص این کار و همچنین چسب بدنه برای انجام صافکاری استفاده کند. از چسب بدنه در قسمت هایی استفاده می شود که دست به راحتی به آن دسترسی ندارد. 

انتخاب ابزار مناسب با توجه به نوع فرورفتگی

صافکار با تجربه با توجه به میزان آسیب دیدگی و نوع فرورفتگی باید نوع ابزار را انتخاب کند. توجه به رنگ خودرو نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا باید توسط تعمیرکار بررسی شود تا در زمان استفاده از ابزار دچار آسیب دیدگی نشود. عمق فرورفتگی در مراحل کار صافکاری باید مورد توجه قرار بگیرد. در کار صافکاری گاهی برای اینکه به قسمت هایی که قابل دسترسی نیست قسمتی از بدنه شکافته شود. البته این اندازه از شکاف بستگی به ابزاری دارد که قرار است کار به وسیله آن انجام شود. 

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه نقطه جوش صافکاری دستی با شماره های سایت در تماس باشید.

استفاده از سشوار و گرما 

سشوارهای صنعتی دارای درجه بالایی از گرما هستند ولی باد زیادی را ایجاد نمی کنند، با ایجاد گرما می توان از ایجاد ترک خوردگی و تراشیده شدن رنگ جلوگیری کرد. صافکار حرفه ای به خوبی می داند اگر بدنه خودرو قبلا دچار آسیب و رنگ شدگی قرار گرفته است در حین انجام کار صافکاری بدون رنگ در این مرحله ممکن است دوباره دچار ترک خوردگی و آسیب زدگی ناحیه رنگ شود. در نتیجه تمام تلاش خود را می کند تا با استفاده از ایجاد گرما مانع از خراشیدگی رنگ خودرو شود. 

یکی از نکاتی که صافکاران حرفه ای به آن توجه لازم را دارند این است که با استفاده از گرما در ناحیه آسیب دیده بدنه خودرو خاصیت چکش خواری نیز در آن قسمت بالاتر می رود. در پایان کار نیز صافکار با تجربه به انجام موج گری روی سطحی که نکات صافکاری بدون رنگ انجام شده می پردازد. در این روش توسط میله های بسیار ظریف و با چکش های آرام و به صورت یکسان و یکدست سطح کاملا مانند روز نخست می شود. 

در صورتی که رنگ در هنگام صافکاری خیلی کم آسیب ببیند توسط قلم هایی خاص خش گیری می شود. در این روش رنگ با دقت زیاد بر روی خش ها کشیده می شود و با استفاده از سنباده های خیلی نرم روی آن سطح را کاملا مسطح می سازند. 

اهمیت نکات صافکاری بدون رنگ

مشتریان باید به اهمیت نکات صافکاری بدون رنگ کاملا آگاه باشند و خودروی خود را به تعمیرگاه هایی ببرند که در آن صافکاران حرفه ای مشغول به ارائه خدمات هستند. نکات صافکاری بدون رنگ کار هر کسی نیست و باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود. با استفاده از نکات صافکاری بدون رنگ و یا پی دی آر می توانید از افت قیمت خودروی خود جلوگیری کنید. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم مرکزی را انتخاب کنید که بهترین و بی نقص ترین خدمات را به شما ارائه دهد. 

برای ثبت سفارش سری چسبی صافکاری به واتس آپ ما پیام دهید.

نکات صافکاری بدون رنگ کاری است که تشخیص آن از عهده افراد صافکار با تجربه بر می آید اگر صافکار حرفه ای تشخیص دهد که نوع آسیب دیدگی به حدی است که با نکات صافکاری بدون رنگ امکان پذیر نیست، حرف او را باید پذیرفت. نکات صافکاری بدون رنگ به دلیل از نظر دقت و سرعت به مهارت بالایی نیاز دارد و این امر تنها به وسیله صافکار حرفه ای امکان پذیر است. امروزه با آمدن تخصص صافکاری بدون رنگ شما می توانید بدون اینکه هزینه ای اضافه داشته باشید ماشین خود را تعمیر کنید.

این نوع صافکاری روشی کاملا تکنیکی است و این طور نیست که صافکاران قدیمی بتوانند بدون گذراند دوره تخصصی آن به انجام آن بپردازند ولی تجربه صافکاران تجربی با گذراندن آموزش های لازم و کسب مهارت در زمینه نکات صافکاری بدون رنگ صد در صد می تواند به صافکاری بدون نقص منجر شود. تجربه در این زمینه حرف اول ر می زند بنابراین در انتخاب صافکار خودروی خود دقت بیشتری کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *