آموزش

ویژگی های دستگاه تستر رنگ خودرو دیجیتال

ویژگی های دستگاه تستر رنگ خودرو چیست؟

ویژگی های دستگاه تستر رنگ خودرو چیست؟ وسیله ای است که به وسیله آن آسیب هایی که قبل از تعمیر به ماشین وارد شده است را تشخیص می دهد. یکی از مهم ترین مسائلی که شما باید در هنگام خرید خودرو به آن توجه کافی داشته باشید این است که مطمئن شوید که رنگ خودرو قبلا دچار آسیب نشده باشد. 

این تجربه زمانی ایجاد می شود که شما قرار است یک ماشین دست دوم بخرید، در این صورت رنگ خودرو باید مورد کارشناسی دقیق قرار بگیرد. گاهی کارشناس فقط با نگاه کردن به خورد و بر اساس تجربیاتش نمی تواند به تشخیص درست رنگ خودرو بپردازد، در این صورت لازم است تا با استفاده از دستگاهی به نام دستگاه تستر رنگ خودرو دیجیتال این کار را انجام دهد. 

برای سفارش و اطلاعات بیشتر از ضربه زن صافکاری با ما در تماس باشید.

آشنایی با ویژگی های دستگاه تستر رنگ خودرو

اتومبیلی که از کارخانه بیرون می آید دارای رنگی فابریک است یعنی رنگی که بسیار مقاوم است و چندین بار در کوره رفته و به راحتی از بین نمی رود. حال این ماشین در اثر تصادف رنگش از بین رفته و دوباره در تعمیرگاه رنگ شده و این رنگ دیگر یک رنگ کوره ای فابریک به شمار نمی رود، در این صورت به اصطلاح میگویند ماشین رنگ دارد. 

رنگ داشتن خودرو از قیمت آن می کاهد بنابراین باید یادتان باشد که این مسئله را جدی بگیرد زیرا در این صورت ضرر زیادی را متحمل شده اید. هر ساله افراد زیادی هستند که ماشین دست دوم خریداری می کنند و در اولین فرصت آن را برای کارشناسی رنگ نزد کارشناس رنگ برده و او با استفاده از دستگاه تستر رنگ خودرو دیجیتال به تشخیص درست رنگ روی خودرو می پردازد.

ویژگی های دستگاه تستر رنگ خودرو می تواند شک وجود رنگ در ماشین را از بین ببرد، امروزه در ایران به دلیل بالا رفتن قیمت خودرو افراد به این مسئله اهمیت بالایی می دهند، زیرا می دانند اگر به این مسئله بی توجهی کنند در معامله خود زیان کرده اند. تمامی کارشناسانی که به کار تشخیص رنگ خودرو مشغول هستند دارای ویژگی های دستگاه تستر رنگ خودرو دیجیتال هستند و این ابزار یکی از ملزومات شغل آنها به شمار می رود. 

در گذشته برای تشخیص رنگ خودرو از قلم های تشخیص رنگ استفاده می کردند که به صورت آهنربایی بود و تنها برای خودروهایی مناسب بود که درای بدنه آهنی هستند ولی امروزه این دستگاه ها دیگر کارایی ندارد و از دستگاه های با دقت بسیار بالا مانند ویژگی های دستگاه تستر رنگ خودرو دیجیتال استفاده می شود. 

برای ارتباط با نمایندگی انژکتور شور لانچ  با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

انواع ویژگی های دستگاه تستر رنگ خودرو چیست؟

کارایی ویژگی های دستگاه تستر رنگ خودرو

ویژگی های دستگاه تستر رنگ خودرو به گونه ای است که ضخامت رنگ را نشان می دهد. دستگاه تست رنگ خودرو دارای دقت متفاوتی در تشخیص رنگ خودرو می باشد. اگر قصد خرید دستگاه تست رنگ خودرو دیجیتال را دارید، بهتر است از برندهای معتبر برای این کار استفاده کنید. معمولا دستگاه های تست رنگ خودرو از برند چینی خیلی دقیق نیست، پس در زمان خرید این دستگاه دقت بیشتری داشته باشید. 

ویژگی های دستگاه تستر رنگ خودرو به گونه ای است که رنگ با کیفیت و اصل باید این قابلیت را داشته باشد تا بتواند هم رنگ خودروهایی با بدنه آهنی و هم دیگر بدنه های خودرو را تشخیص دهد. یکی از ویژگی های مهم دستگاه تست رنگ خودرو دیجیتال عمر و تکرار پذیری کار این دستگاه می باشد. این مسئله بسیار مهم است که وقتی رنگ خودرو در اثر ضربه آسیب دیده و فابریک نیست و دوباره توسط نقاش رنگ شده این تشخیص باید توسط این دستگاه انجام شود و رنگ فابریک را از رنگ معمولی تفکیک کند. 

زیرا همانطور که میدانید زمانی که رنگ بدنه خورد دچار آسیب می شود برای اینکه بازسازی شود باید مراحلی را بگذراند، مثلا اینکه قبل از اینکه رنگ را مستقیم بر روی بدنه بزنند ابتدا باید سنباده کشیده شود و بعد بتونه کاری شود و شاید این کار تکرار شود و بعد رنگ روی آن بیاید. انجام تمامی این مراحل سبب می شود تا ضخامت رنگ خودرو افزایش یابد و ویژگی های دستگاه تستر رنگ خودرو دیجیتال این ضخامت را به خوبی تشخیص می دهد. 

انواع ویژگی های دستگاه تستر رنگ خودرو چیست؟

ویژگی های دستگاه تستر رنگ خودرو دیجیتال در برندهای خوب و معتبر می تواند مزیت های بسیار عالی برای شما داشته باشد. در اینجا به برخی از ویژگی ها و مزیت های این دستگاه بسیار کاربردی و مهم در حرفه تعمیرات ماشین می پردازیم:

  • قابلیت تشخیص شدت تصادف از نظر میزان ضخامت رنگ خودرو؛
  • اندازه گیری ضخامت رنگ خودرو با میکرون و میلز؛
  • تشخیص جنس بدنه خودرو؛
  • قابلیت تشخیص ضخامت رنگ خودرو بر روی آهن و آلومینیوم؛
  • مصرف پایین باتری و مناسب؛
  • دارای سنسوری دقیق و پر سرعت؛
  • بهترین و پیشرفته ترین دستگاه تست رنگ خودرو؛ 

برای مشاهده قیمت و خرید میله pdr با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

امروزه دستگاه های تست رنگ خودروی بسیاری در بازار وجود دارد. یکی از این مدل های عالی مدل fmc می باشد. این دستگاه دارای ویژگی های مهم و کیفیتی بالاست و دارای حسگرهایی بسیار قوی است که  می تواند جنس بدنه خودرو را به خوبی تشخیص داده و همچنین ضخامت رنگی که روی آن وجود دارد را نیز تشخیص دهد. 

کسانی که در کار کارشناسی رنگ خودرو تخصص دارند با استفاده از این نوع دستگاه می توانند حتی کوچکترین لک های رنگ را نیز تشخیص دهند. جالب است بدانید دستگاه های تست رنگ خودرو دیجیتال امروزه دارای تکنولوژی آنالیز رنگ خودرو نیز می باشد. این دستگاه می تواند ضخامت رنگ خودرو را بر حسب یک هزارم میلی متر تشخیص دهد. 

این ویژگی یکی از بهترین ویژگی های یک دستگاه تست رنگ خودرو به شمار می رود. این دستگاه  بر اساس امواج الکترومغناطیسی کار می کند، فرایند کار این نوع دستگاه بدین شکل است که به وسیله طول موج رفت و برگشتی ضخامت و همچنین کیفیت رنگ قابل تشخیص می باشد. 

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ ایزی دیاگ با شماره های سایت در تماس باشید.

دستگاه تست رنگ خودرو دیجیتال به صورت عمومی باید دارای مشخصات زیر باشد:

ویژگی های دستگاه تستر رنگ خودرو می تواند میزان خسارت وارده به بدنه خودرو را تشخیص دهد و این کار به وسیله ضخامت سنجی رنگ بدنه خودرو انجام می شود. دستگاه تست رنگ باید بتواند جنس بدنه را تشخیص دهد و کاملا میزان ضخامتی که روی آهن و آلومینیوم است را از یکدیگر تمیز دهد. 

با توضیحاتی که داده شده با ویژگی های دستگاه تستر رنگ خودرو دیجیتال به خوبی آشنا شدید، اما چیزی که بسیار اهمیت دارد نوع و برندی که شما تهیه می کنید. قیمت این دستگاه با توجه به برند آن متفاوت می باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *