به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

کاربرد تگرگ کش در صافکاری pdr چیست؟

امروزه یکی از ابزارهایی که در بیشتر صافکاری ها موجود است و از آن بسیار استفاده می شود؛ تگرگ کش است. دستگاه تگرگ کش صافکاری یک ابزار بی نظیر برای فرورفتگی های جزئی بدنه خودرو می باشد. مزیت خوب این دستگاه این است که در کار با این دستگاه نیاز به هیچگونه تخصص در صافکاری نیست و شما به راحتی می توانید کار صافکاری خودرویتان را خودتان انجام دهید. این دستگاه به مانند یک سیستم مکنده عمل می کند که می تواند بدون هیچ گونه آسیبی به قسمت های اطراف فرورفتگی، کار صافکاری pdr را به دقیق ترین شیوه انجام دهد. این دستگاه نیاز به قدرت و نیرو ندارد حتی خانم ها نیز به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. همراه کاوش خودرو باشید تا با کاربرد تگرگ کش در صافکاری pdr آشنا شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید انواع پنل نور صافکاری با ما تماس بگیرید.

دستگاه تگرگ کش صافکاری فلزی مدل DL-Blu

تماس بگیرید
انبر تگرگ کش چسبی برای بیرون کشیدن قری های بدنه ماشین و تگرگ خوردگی ها

انبر تگرگ کش صافکاری مدل DL-3

1,000,000 تومان
انبر تگرگ کش چسبی استار کلیپس ساخت کشور ترکیه برای بیرون کشیدن قری های بدنه ماشین و تگرگ خوردگی ها

انبر تگرگ کش قابل تنظیم استار کلیپس ساخت ترکیه

1,000,000 تومان
انبر تگرگ کش چسبی استار کلیپس ساخت کشور ترکیه با پایه های قابل تنظیم برای بیرون کشیدن قری های بدنه ماشین و تگرگ خوردگی ها

انبر تگرگ کش چسبی استار کلیپس ساخت ترکیه

750,000 تومان
انبر تگرگ کش چسبی استار کلیپس ساخت کشور ترکیه برای بیرون کشیدن قری های بدنه ماشین و تگرک خودگی ها

تگرگ کش چیست؟

بدنه اتومبیل ممکن است دچار فرورفتگی یا برآمدگی هایی شود که لازم است صافکار آن را با استفاده از ابزارهای صافکاری به شکل اول خود بازگرداند. امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا ابزارهای مخصوصی برای بسیاری از کارها ساخته شود. یکی از ابزارهایی که امروزه در صافکاری کاربرد بسیاری دارد، تگرگ کش است.

انبر تگرگ کش ابزاری برای بیرون کشیدن نقاط فرو رفته شده به کمک سری های پلاستیکی می باشد که در رنگ های مختلف و پایه های قابل تنظیم طراحی و ساخته شده است. جنس این ابزار پرکاربرد از فلز می باشد که مقاومت آن را دو چندان می کند. پایه های تگرگ کش به وسیله آلن باز و بسته می شود و قابلیت تغییر سایز نیز می باشد.

برای اینکه بدانید روش نوین صافکاری بدون رنگ چیست به این مطلب مراجعه کنید.

صافکاری pdr چیست؟

شاید تصور شما از صافکاری خودرو تا همین چند سال گذشته، فرایند زمان‌بر، پرهزینه و در عین حال پرسروصدا بوده باشد که استادکار به وسیله ابزارهایی مانند چکش و لیسه، اقدام به صافکاری فرو رفتگی‌های بدنه می‌کرد. اما امروزه با ابداع روشی نوین به نام صافکاری بدون رنگ یا (PDR) تصورات نسبت به این اقدام تعمیراتی، به کل دچار تحول شده است.

صافکاری بدون رنگ که به آن ترمیم بدون رنگ بدنه هم می‌گویند، روشی برای رفع فرو رفتگی‌ های بدنه خودرو، به وسیله ابزارهای تخصصی PDR است. این ابزارهای تخصصی در قسمت روی بدنه یا به صورت دقیق، پشت پنل‌های بیرونی قرار می‌گیرند که به نوعی بدنه را ماساژ می‌دهند.

برای اطلاع از کاربرد میله pdr در صافکاری این مطلب را مطالعه کرده و برای خرید با ما تماس بگیرید.

طیف وسیعی از آسیب‌ ها و فرو رفتگی‌ها قابلیت ترمیم توسط ابزارهای PDR را دارند. اما به طور کلی، صافکاری PDR بیشتر در از بین بردن فرورفتگی‌های کوچک و ضربات با شدت کم، کاربرد دارد. این متد صافکاری نسبت به روش سنتی کم‌ هزینه‌ تر است و به زمان کمتری هم نیاز دارد و می‌توان این عامل را مهم‌ترین نقطه ی قوت این روش دانست. صافکاری pdr دارای تجهیزات مهمی است که یکی از مهم ترین آنها تگرگ کش است. همراه سایت کاوش خودرو باشید تا با کاربرد تگرگ کش در صافکاری pdr آشنا شوید.

برای دانستن خصوصیات چسب مناسب صافکاری این مطلب را مطالعه کنید.

ابزارهای صافکاری pdr

ترمیم فرورفتگی بدون رنگ pdr یک فرآیند حذف فرورفتگی است که بدنه وسیله نقلیه شما را در کسری از زمانی که روش ‌های استاندارد و سنتی تعمیر فرورفتگی طول می‌کشد، به حالت جدید باز می‌گرداند. همانطور که از نام آن پیداست، این روش به هیچ رنگی نیاز ندارد. در ادامه با تعدادی از تجهیزات و ابزار پرکاربرد در صافکاری pdr آشنا خواهید شد.

تگرگ کش: از ابزارهای مهم در صافکاری pdr تگرگ کش است که به آن Lifter hand tools نیز گفته می شود.

نیش گیر: برجستگی های وارده از طریق وارد کردن ضربات به خودرو توسط این ابزار صاف می گردند. دقت کنید که اگر سطح مورد نظر شما وسیع است.

برای اطلاع از مزایا و معایب دستگاه دیاگ لپ تاپی این مطلب را بخوانید و برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

نگهدارنده: قلاب نگهدارنده (Rope Ratchet) و پایه نگهدارنده (Hoop Prop) از جمله ابزارهای مهم برای صافکاری pdr می باشند. با استفاده از این لوازم می توان درب و کاپوت خودرو و… را ثابت و نیز محکم نگه داشت. از ابزارهای دیگر صافکاری می توان به دستگاه صافکاری، میله های pdr، چسب تفنگی pdr و خشک کن موضعی اشاره نمود.

 

کاربرد تگرگ کش در صافکاری pdr

تگرگ کش یا (Lifter hand tools) به شما کمک می کند تا با بهره گیری از آن فرو رفتگی ها را بیرون بکشید. در واقع کاربرد تگرگ کش در صافکاری pdr این است که نواحی کج شده ورقه را به سطح مورد انتظار برگرداند تا فرایند چکش کاری را کاهش دهد. این کار اغلب با کمک گرفتن از چسب های PDR قابل انجام است.

برای اینکه استفاده از دستگاه دیاگ را در مواقع لازم انجام دهید این مطلب را مطالعه کنید.

در این مقاله با صافکاری pdr و کلیه ابزارهای آن و همچنین تگرگ کش و کاربردهای آن در صافکاری pdr آشنا شدید. در صورت وجود هرگونه سوال می توانید به سایت کاوش خودرو که یکی از بهترین فروشندگان انواع ابزارهای خودرو همچون دیاگ، تگرگ کش و… است مراجعه کنید. تمامی محصولات کاوش خودرو یک سال ضمانت نامه و 10 سال خدمات پس از فروش دارند که این موضوع یکی از بهترین نقاط قوت خرید از کاوش خودرو است.

برای انتخاب بهترین دستگاه دیاگ این نکات را بخوانید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف