به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

انواع انبر تگرگ کش

همه ی ما در نگاه اول زمانی که به یک خودرو نگاه می کنیم بدنه آن را برانداز می کنیم. یکدست و درخشان بودن بدنه خودرو بدون اینکه ذره ای آثاری فرو رفتگی و رنگ کاری روی آن نمایان باشد می تواند بسیار جلب توجه کننده باشد. تاثیر نازیبایی فرورفتگی های روی بدنه خودرو را زمانی متوجه می شوید که فارغ از مدل بالا بودن یک خودرو متوجه آثار زدگی و فرو رفتگی روی بدنه می شوید. حتی گران قیمت ترین خودروها هم زمانی که آثاری از فرو رفتگی روی بدنه آن ها پدیدار می شود زیبایی خود را از دست می دهند.

برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش دستگاه دیاگ ولوو در واتس آپ پیام بگذارید.

چسب تگرگ کشی صافکاری سبز 1 کیلویی

600,000 تومان
چسب تگرگ کشی صافکاری یکی از ملزومات مورد نیاز برای صافکاری چسبی یا صافکاری PDR میباشد. میبایست ابتدا سری های

دستگاه تگرگ کش صافکاری فلزی مدل DL-Blu

تماس بگیرید
انبر تگرگ کش چسبی برای بیرون کشیدن قری های بدنه ماشین و تگرگ خوردگی ها

انبر تگرگ کش صافکاری مدل DL-3

1,000,000 تومان
انبر تگرگ کش چسبی استار کلیپس ساخت کشور ترکیه برای بیرون کشیدن قری های بدنه ماشین و تگرگ خوردگی ها

انبر تگرگ کش قابل تنظیم استار کلیپس ساخت ترکیه

1,000,000 تومان
انبر تگرگ کش چسبی استار کلیپس ساخت کشور ترکیه با پایه های قابل تنظیم برای بیرون کشیدن قری های بدنه ماشین و تگرگ خوردگی ها

به همین دلیل در صافکاری مدرن از ابزارهای جدیدی استفاده می شود که در تمیز ترین حالت ممکن نقص های بدنه را برطرف می نماید. یکی از این ابزارها انبر تگرگ کش می باشد. انبر تگرگ کش ابزاری برای بیرون کشیدن فرورفتگی های بدنه است که اصطلاحا در اثر اصابت تگرگ با بدنه روی آن ایجاد شده.

برای آگاهی از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ هیوندا و کیا با ما در ارتباط باشید.

البته فرورفتگی های روی بدنه می تواند در اثر اصابت اجسام سنگین، در طی یک تصادف و یا برخورد بدنه خودرو با اجسام ثابت همچون تنه درخت و سطل زباله کنار خیابان ایجاد شود. بنابراین توجه تان را به واژه تگرگ معطوف نکنید. انبر تگرگ کش قادر به تعمیر هر نوع فرورفتگی ایجاد شده روی بدنه ی خودرو می باشد.

این ابزار نوعی انبر است که ارتفاع آن بنا به نوع چسبانک قرار داده شده درون انبر متغیر خواهد بود. شما به هنگام خرید انبر تگرگ کش تعداد زیادی از چسبانک ها را نیز دریافت خواهید کرد. نوع چسبانک با توجه به میزان فرو رفتگی و وسعت آن انتخاب می شود.

برای اطلاعات بیشتر از انواع چکش صافکاری با ما در ارتباط باشید.

در کنار استفاده از انبر تگرگ کش باید از ابزار دیگری همچون چسب صافکاری PDR نیز استفاده شود. چسب های صافکاری PDR در رنگ های سفید، زرد و مشکی عرضه می شوند و دارای درجه بندی مختلفی از لحاظ قدرت چسبندگی هستند. این چسب ها باید در کنار ابزارآلاتی مانند انبر تگرگ کش استفاده شوند.

انواع انبر تگرگ کش به دو دسته فک ثابت و متحرک دسته بندی می شوند. این ابزارآلات صافکاری را می توان همچنین از لحاظ جنس و متریال استفاده شده در ساخت انبر نیز دسته بندی نمود. به طور کلی بهتر است برای انجام تعمیرات حرفه ای و تخصصی از انبر تگرگ کش با استانداردهای کیفی سطح بالا استفاده کنید.

برای دیدن سایر اطلاعات از دستگاه دیاگ کاترپیلار با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

برای استفاده از انبر تگرگ کش کافیست تا سری مخصوص انبر را با توجه به عمق و وسعت فرو رفتگی انتخاب کنید و آن را با استفاده از چسب صافکاری PDR به قسمت فرو رفته بچسبانید. همزمان با حرکت دادن انبر و چرخاندن اهرم تعبیه شده روی دسته انبر، فرو رفتگی ایجاد شده آهسته آهسته به سمت بیرون حرکت می کند و بخش فرو رفته بدون ریزش رنگ تعمیر خواهد شد. شما همزمان با استفاده از انبر تگرگ کش باید به آرامی بدنه خودرو را گرم کنید تا فرآیند بیرون کشیدن فرو رفتگی به درستی انجام شود.

قیمت انبر تگرگ کش

نمی توان اهمیت قیمت را انکار کرد. در خرید هر چیزی که فکرش را بکنید، قیمت جزو ملاک های اول است. این موضوع حتی در مورد خرید انبر تگرگ کش نیز صدق می کند. پکیج های مختلفی از انبر تگرگ کش در بازار به فروش می رسد که در قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. هر چند که تفاوت قیمت انبر تگرگ کش دارای دلیل است اما قبل از اینکه سراغ پرداختن به قیمت انبر تگرگ کش برویم توصیه می کنیم که هیچگاه تنها ملاک خود را در خرید انبر تگرگ کش قیمت آن قرار ندهید چرا که با این کار به اعتبارتان لطمه وارد خواهد شد.

برای مشاهده سایر قابلیت های دستگاه دیاگ لانچ با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

دلیل تنوع در قیمت انبر تگرگ کش در بازار تنوع در مدل های انبر تگرگ کش می باشد. این انبرها با طراحی های مختلفی وارد بازار شده اند. در واقع برندهای مختلف با هدف جلب رضایت حداکثری مخاطبین، طراحی های متنوعی از انبر تگرگ کش را ارائه داده اند. ارگونومی هر کدام از طراحی های ارائه شده متفاوت است برخی از انبرها خوش دست تر هستند. طبیعتا ارگونومیک بودن انبر تگرگ کش می تواند عاملی موثر در قیمت انبر تگرگ کش باشد.

برای دریافت سایر قابلیت های دستگاه دیاگ نیو هلند به واتس آپ ما پیام بدهید.

متریال استفاده شده در ساخت انبر تگرگ کش انبر تگرگ کش، ابعاد و وزن انبر، ثابت یا متحرک بودن فک انبر و تعداد سری های چسبنده همگی در قیمت انبر تگرگ کش موثر هستند.

نوع برند و کشور سازنده نیز در قیمت انبر تگرگ کش موثر است. طبیعتا کشورهایی مانند آلمان، آمریکا و ژاپن این محصول را با کیفیت بیشتری نسبت به کشورهای چینی ارائه می دهند. هر چند که در این باره نیز جای بحث وجود خواهد داشت.

چنانچه قصد خرید انبر تگرگ کش را دارید توصیه می کنیم که قبل از خرید برای استعلام قیمت انبر تگرگ کش با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید. اطلاع از جدیدترین قیمت های روز در کنار ارائه مشاوره رایگان از مزیت های خرید انبر تگرگ کش از کاوش خودرو می باشد.

برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه دیاگ فاو به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

خرید انبر تگرگ کش

بسیاری از افراد بر این باورند که پروسه تعمیرات بدنه خودرو بسیار وقت گیر و پیچیده است در حالی که با وجود ابزارآلات صافکاری مدرن این فرآیند به سرعت و سادگی انجام می شود. انبر تگرگ کش یکی از ابزارهای صافکاری مدرن می باشد که شیوه استفاده از آن بسیار ساده و سریع است. استفاده از انبر تگرگ کش سرعت عمل شما را در تعمیر قری ها و فرو رفتگی های بدنه خودرو بالا می برد. علاوه بر این خیال تان آسوده است که هیچ قسمتی از بدنه خودرو دچار ریزش رنگ نخواهد شد.

از مزایای خرید انبر تگرگ کش می توان به جلوگیری از افت قیمت خودرو اشاره کرد. به کمک این ابزار دیگر نیاز به تعمیرات پیچیده و وقت گیر و آسیب زننده به خودرو نیست. چنانچه تعمیرکار خودرو دارای مهارت و تخصص بالایی در امر تعمیرات باشد این فرآیند به تمیزترین حالت ممکن رقم می خورد.

برای اطلاع از ویژگی های انواع ابزار صافکاری چسبی با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

با خرید انبر تگرگ کش نه تنها می توان به تعمیرات بدنه خودرو پرداخت بلکه می توان از این ابزار برای تعمیرات بدنه تجهیزاتی مانند ماشین لباسشویی، یخچال و ماشین ظرفشویی نیز استفاده کرد. هر تجهیزی که دارای بدنه فلزی باشد قابلیت تعمیر شدن با استفاده از انبر تگرگ کش را دارد. بنابراین خرید انبر تگرگ کش تنها مختص تعمیرکاران خودرو نیست. شما می توانید بسیاری از لوازم خانگی و تجهیزات فلزی را نیز با استفاده از انبر تگرگ کش تعمیر کنید.

از آنجایی که خودروهای امروزی خودروهای گران قیمتی هستند باید در تعمیرات آن ها نهایت دقت را به خرج دهید. چنانچه در پروسه تعمیرات خودروها بخش های دیگر دچار آسیب و خرابی شوند مطمئنا هزینه زیادی بابت خسارت به خودرو وارد می شود. به همین دلیل تعمیرکاران باید از ابزارهای استاندارد برای تعمیرات استفاده کنند.

برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه دیاگ جی دی اس با شماره های سایت در تماس باشید.

در خرید انبر تگرگ کش باید پارامترهای مهمی چون کیفیت ساخت، استانداردهای تولید، ابعاد و وزن انبر و قدرت کشندگی آن را مورد بررسی قرار دهید. هر چه انبر تگرگ کش از سطح کیفی بالاتری برخوردار باشد مطمئنا در فرآیند تعمیرات شما را سربلندتر خواهد کرد. فراموش نکنید که اعتبار شما به عنوان یک تعمیرکار تخصصی به کیفیت ابزار مورد استفاده تان بستگی دارد.

هر چقدر هم که در پروسه تعمیرات بدنه خودرو ماهر و دقیق باشید چنانچه از ابزار با کیفیت و استانداردی استفاده نکنید کیفیت کارتان افت خواهد کرد و این موضوع منجر به خدشه دار شدن اعتبارتان می شود.

برای ثبت سفارش دستگاه دیاگ چری به واتس آپ ما پیام بدید.

به همین دلیل توصیه می کنیم که در خرید انبر تگرگ کش به نکات مهم گفته شده توجه داشته باشید و صرفا قیمت انبر تگرگ کش را به عنوان ملاک اصلی خرید قرار ندهید.

با خرید انبر تگرگ کش از مجموعه کاوش خودرو می توانید از بابت کیفیت، اصالت و قیمت بهینه این محصول خیالی آسوده داشته باشید. پکیج های انبر تگرگ کش مطابق با استانداردهای کیفی جهانی در این مجموعه همراه با ضمانت اصالت به فروش می رسند. شما می توانید با یک تماس ساده با کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان قبل از خرید بهره مند شوید.

خرید اینترنتی انبر تگرگ کش

پیشرفت صنعت و همزمان با آن پیشرفت تکنولوژی منجر به ظهور ابزارآلات نوینی در حوزه تعمیرات خودرو شده است که کار تعمیرکاران را ساده تر از قبل کرده است. تعمیرکاران آماتور و تازه کار می توانند با وجود این ابزارآلات همچون یک تعمیرکار حرفه ای به تعمیرات بدنه خودرو بپردازند. یکی از این ابزار مهم انبر تگرگ کش است.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ ایزی دیاگ با شماره های سایت در تماس باشید.

حتی اگر هیچ تخصص و دانش خاصی در حوزه تعمیرات بدنه خودرو ندارید کافیست شیوه کار کردن با این ابزار ساده را فرا بگیرید. بنابراین به سادگی می توانید تمام فرو رفتگی های سطح بدنه خودرو را تعمیر کنید. البته این موضوع مستلزم مهارت و ظرافت کار شما نیز می باشد.

اگر دنبال خرید انبر تگرگ کش هستید اما نمی دانید بهترین کیفیت و قیمت را کجا پیدا کنید ما شما را به خرید اینترنتی انبر تگرگ کش از کاوش خودرو دعوت می کنیم. این ابزار همراه با تضمین اصالت، کیفیت و قیمت بهینه در این مجموعه به صورت اینترنتی به فروش می رسد و ارسال سریع به تمام نقاط کشور دارد.

با وجود انبر تگرگ کش می توان در تعمیرات خودروهای دچار آسیب و فرو رفتگی معجزه ای باور نکردنی را رقم زد. پس اگر می خواهید بدنه خودرو را مانند روز اول صاف و بی نقص جلوه دهید، برای خرید اینترنتی انبر تگرگ کش با کارشناسان کاوش خودرو تماس حاصل نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه دیاگ ووکام با شماره های مجموعه در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

نوار کناری
خرید اقساطی با چک و تخفیف