به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

دستگاه دیاگ بنز

خودروهای سواری و سنگین بنز از زمان قدیم جزو خودروهای پر طمطراق و نام آشنا بودند. کمپانی بنز از گذشته تا به امروز در تولید خودروهای سواری جزو پرچمدارن این عرصه بوده است و تمام توان خود را در ارائه بی کم و کاستی خدمات گذاشته. این برند محبوب و معروف در کنار تولید خودروهای پیشرفته، تولید دستگاه دیاگ بنز را نیز به صورت موازی پیش می برد. انواع دستگاه دیاگ خودرو ، مختص عیب یابی و رفع نواقص و خرابی های سیستم خودرو بوده و برای حفظ ایمنی و ارتقای سطح کیفی عملکرد خودرو ضروری هستند.

برای ثبت سفارش دستگاه دیاگ چری به واتس آپ ما پیام بدید.

دستگاه دیاگ مرسدس بنز Compact3

30,000,000 تومان
دستگاه دیاگ مرسدس بنز Compact3

دستگاه دیاگ بنز کامپکت Compact 4

53,000,000 تومان
دستگاه دیاگ بنز کامپکت ۴ Compact 4 دیاگ مرسدس بنز سواری دستگاه دیاگ بنز سنگین با 1 سال آپدیت رایگان

دستگاه دیاگ وابکو Wabco

تماس بگیرید
عیب یاب اصلی وابکو WABCO DIAGNOSTIC

دستگاه های دیاگ بنز با نام Mercedes Benz SD Connect C4 در بازار عرضه می شوند. با استفاده از این دستگاه می توان تمام خودروها و موتورهای بنز تولید سال 2000 میلادی به بعد را مورد عیب یابی قرار داد. این دستگاه از نرم افزارهای مختلف چون سیستم اطلاعات تعمیرات و تعمیرگاه WIS، سیستم خودکار عیب یابی مرسدس بنز DAS و سیستم مدیریت حرکت STAR FINDERS بهره مند می باشد.

نکته قابل ذکری که باید در مورد دستگاه دیاگ بنز عنوان کرد این است که این دستگاه قابلیت استفاده روی تمام مدل های سواری، کامیون ها، اتوبوس ها و ون های مرسدس بنز را دارا می باشد. تمامی خودروهای سواری و سنگین مرسدس بنز را می توان با استفاده از دستگاه دیاگ بنز Benz Star C4 مورد تعمیرات قرار داد.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ بی ام و با شماره تلفن های ما در تماس باشید.

خودروهای بنز به ایمنی بالا معروف هستند. این برند با تمام قدرت از اعتبار و نام خود پاسداری می کند و به همین جهت دستگاه دیاگ بنز را با قابلیت های منحصر به فرد روانه بازار کرده تا عیب یابی خودروهای این برند به موشکافانه ترین حالت ممکن صورت پذیرد. سرعت و قدرت پردازش فوق العاده در دستگاه دیاگ SD Connect 4 و SD Connect 5 از محرزترین ویژگی های دستگاه دیاگ بنز است. عیب یابی، اتصال به بانک داده جامع، کدینگ SCN و برنامه ریزی و پیکربندی مجدد یونیت کنترل ها از ویژگی های دستگاه دیاگ بنز می باشد.

مشخصات دستگاه دیاگ بنز

با استفاده از دستگاه های دیاگ بنز می توان به صورت بی سیم و از طریق اتصال اینترنت Wi-Fi اقدام به عیب یابی نمود. بنابراین همراه دستگاه دیاگ بنز کابل LAN نیز ارائه می شود. این دستگاه مجهز به دانگل Wi-Fi می باشد تا ارتباط را به صورت بی سیم برقرار نماید.

 بهره مندی از از اینترفیس سخت افزاری قدرتمند در کنار کانکتورهای متعدد شرایط را برای عیب یابی خودروهای بنز آسان تر کرده است. در این دستگاه از جدیدترین و مدرن ترین برد الکترونیکی بهره گرفته شده است. قابلیت هایی چون خواندن و حذف کدخطاها در ECU و ثبت و بازیابی خطاها از دیگر قابلیت های پایه ای این دستگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه دیاگ مزدا با ما در ارتباط باشید.

با استفاده از دستگاه دیاگ بنز می توان اقدام به فعال سازی تمام پارامترهای خودرو نمود و آن ها را به صورت دقیق اندازه گیری نمود. کالیبراسیون، رمزگذاری برای موتور، شاسی و بدنه از دیگر قابلیت های این دستگاه پیشرفته است. دستگاه دیاگ بنز به شما این امکان را می دهد تا اقدام به تعریف سوئیچ نمایید و قطعات جدید را برای خودرو تعریف کنید.

یونیت های زیادی را می توان توسط دستگاه دیاگ بنز عیب یابی کرد. از جمله این بخش ها می توان به موتور، سیستم کروز کنترل، سیستم خنک کننده و تهویه، کیسه های هوا، ترمز ABS، سیستم ضد سرقت DASX، سیستم Key Less برای ورود بدون سوئیچ به خودرو، گیربکس های دستی و خودکار، سیستم تعلیق هوشمند، سیستم های ایمنی، ماژول درب و بدنه، صندلی های برقی، سانروف، کلاچ، سیستم احتراق و تجهیزات بادی اشاره کرد. بنابراین می توان با استفاده از دستگاه دیاگ بنز اقدام به عیب یابی تمامی یونیت ها نمود احتمال خرابی را در تمام یونیت ها بررسی کرد. امکان برنامه ریزی و پیکربندی مجدد یونیت ها توسط دستگاه دیاگ بنز وجود دارد.

برای سفارش دستگاه دیاگ فورد به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

قیمت دستگاه دیاگ بنز

دستگاه دیاگ بنز دارای مدل های مختلفی می باشد. این دستگاه می تواند در قالب دستگاه SD CONNECT و Benz Star ارائه شود. از طرفی دستگاه دیاگ بنز با اینترفیس های C3، C4 و C5 روانه بازار شده است. ارتقای اینترفیس یقینا منجر به افزایش بهره وری و کارایی دستگاه دیاگ بنز خواهد شد. بنابراین حتما در خرید دستگاه دیاگ بنز باید به نوع اینترفیس آن توجه داشته باشید. 

این موضوع می تواند به خودی خود در قیمت دستگاه دیاگ بنز تاثیر گذار باشد. قابلیت های سخت افزاری، ورژن دستگاه دیاگ بنز، قابلیت های نرم افزاری، خودروهای تحت پشتیبانی، سال ساخت، برند سازنده، کشور سازنده، کیفیت تولید و مواد استفاده شده در ساخت بدنه دستگاه، قابلیت هایی چون آپدیت رایگان و خدمات پس از فروش و همچنین گارانتی دستگاه می تواند در قیمت دستگاه دیاگ بنز تاثیرگذار باشد.

برای دیدن سایر اطلاعات از دستگاه دیاگ کاترپیلار با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

به دلیل نوسان در قیمت ارز، نوسان در نرخ تورم و تغییر سیاست گذار برندها در تعیین قیمت دستگاه دیاگ بنز، قیمت این دستگاه به صورت دوره ای دستخوش نوسان و تغییر می شود. به همین دلیل توصیه می کنیم که برای استعلام قیمت دستگاه دیاگ بنز به صورت دقیق با کارشناسان مجموعه کاوش خودرو در تماس باشید.

خرید دستگاه دیاگ بنز

با خرید دستگاه دیاگ بنز مجموعه ای از متعلقات سخت افزاری و نرم افزاری به شما ارائه می شود. از جمله این متعلقات سخت افزاری می توان به رابط STAR MULTIPLEXER، کانکتور OBD 2 16 پین، کانکتور 38 پین، کانکتور 14 پین، کانکتور 4 پین و کابل R232 برای اتصال دستگاه به سیستم لپتاپ یا کامپیوتر اشاره کرد. لازم به ذکر است که دستگاه دیاگ بنز با اتصال به سیستم های کامپیوتری قادر به عیب یابی می باشد.

دستگاه های دیاگ بنز با مجموعه ای از نرم افزارهای تخصصی ارائه می شوند که هر کدام مختص فرآیندی خاص در عیب یابی خودرو هستند. از جمله این برنامه ها می توان به DAS و XENTRY اشاره کرد که اصلی ترین برنامه های نرم افزاری دستگاه دیاگ بنز می باشند و برای عیب یابی خودروهای سواری و سنگین بنز استفاده می شوند.

برای مشاهده سایر قابلیت های دستگاه دیاگ لانچ با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

برنامه BENZ EPC نرم افزاری ست که در آن می توانید کاتالوگ شماره فنی قطعات بنز را در قالب یک راهنمای جامع مشاهده کنید. برنامه ST FINDER به شما محل دقیق قرارگیری قطعات را می دهد. شما همچنین می توانید یک راهنمای الکترونیکی دقیق از نقشه سیم کشی های برقی بنز در اختیار داشته باشید تا در زمینه تعمیرات خودروهای بنز از آن استفاده کنید.

این دستگاه توسط کشورهای مختلفی چون آلمان، روسیه و چین به تولید می رسد. آنچه که در خرید دستگاه دیاگ بنز اهمیت دارد درجه کیفی این دستگاه است. استفاده از دستگاه های دیاگ تقلبی و بی کیفیت یقینا آسیب جدی به خودروی شما وارد خواهد کرد بنابراین در خرید دستگاه دیاگ بنز سراغ قیمت ارزان نباشید چرا که خودروی گرانقیمت شما توسط این دستگاه ها دچار اختلال خواهد شد.

برای دسترسی به دستگاه دیاگ بنز با کیفیت و اصالت تضمینی ما خرید دستگاه دیاگ بنز از مجموعه کاوش خودرو را به شما توصیه می کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

برای دریافت سایر قابلیت های دستگاه دیاگ نیو هلند به واتس آپ ما پیام بدهید.

خرید اینترنتی دستگاه دیاگ بنز

کیست که برند آلمانی مرسدس بنز را نشناسد؟ مرسدس بنز سال های سال است که در عرصه جهانی تولید خودرو می درخشد. چیزی نمانده است که این برند معروف صد ساله شود. خودروهای بنز جزو پیچیده ترین خودروهای جهان هستند و تعمیرات آن ها به صورت تخصصی صورت می پذیرد. هر تعمیرکاری جرئت باز کردن سیستم های داخلی بنز را ندارد چرا که این کار اساسا به تجربه و مهارت نیاز دارد. دستگاه SD CONNECT و Benz Star در این شرایط یک راه حل طلایی برای تعمیرکاران خودروهای بنز است.

قابلیت هایی چون عیب یابی، برنامه نویسی، شبیه سازی، دسترسی به بانک داده های جامع، پیکربندی، چک کردن خرابی سنسورهای متصل به ECU و دسترسی به اطلاعات نگهداری و تعمیرات خودروهای بنز توسط دستگاه دیاگ بنز میسر می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه دیاگ ووکام با شماره های مجموعه در تماس باشید.

همراه شدن نرم افزاری مانند SD Media با دستگاه دیاگ بنز این امکان را به تعمیرکاران می دهد تا از فیلم های آموزشی کمپانی بنز برای تعمیرات خودروهای بنز استفاده کنند. کمتر کمپانی این خدمات را ارائه داده است. برنامه PART PRICE نیز قیمت روز قطعات را به شما اطلاع می دهد. این دستگاه به بیش از 20 زبان زنده دنیا دسترسی دارد و شرایط را برای اجرای صحیح و بی نقص تعمیرات فراهم می کند.

اگر می خواهید به تمامی این قابلیت ها دست پیدا کنید باید دستگاه دیاگ بنز را از مجموعه معتبر، خوش نام و قابل اطمینان خریداری کنید. توصیه ما به شما در این راستا خرید اینترنتی دستگاه دیاگ بنز از مجموعه کاوش خودرو می باشد. ما شرایط بهینه ای را در این مجموعه برای رفاه حال شما در نظر گرفته ایم. از جمله این شرایط ضمانت اصالت، گارانتی، مشاوره رایگان قبل از خرید دستگاه دیاگ بنز، پشتیبانی بعد از فروش و ارسال رایگان برای خریدهای بالای یک میلیون تومان است.

برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه دیاگ فاو به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

نوار کناری
خرید اقساطی با چک و تخفیف