به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

انواع دستگاه چسب حرارتی

اصطلاح Paintless Dent Repair این روزها در بین تعمیرکاران اصطلاحی بسیار آشناست. تعمیرکاری به روش PDR شیوه ای از تعمیرکاری مدرن است که آن را با نام صافکاری بی رنگ نیز می شناسند. اغلب افرادی که برای تعمیر بدنه خودرو به تعمیرکار مراجعه می کنند در ابتدا از تعمیرکار خواستار این هستند که حتی الامکان خودروی آن ها را به روش PDR تعمیر کند. این روش از تعمیرکاری بدنه کمترین افت قیمت را موجب می شود. بنابراین خودروهایی که به روش PDR تعمیر می شوند با کاهش ارزش کمتری نسبت به خودروهایی مواجه هستند که شیوه تعمیر آن ها صافکاری با رنگ بوده است.

برای دیدن سایر اطلاعات از دستگاه دیاگ کاترپیلار با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

دستگاه چسب حرارتی تفنگی صنعتی 150-300 وات کلید دار

2,300,000 تومان
دستگاه چسب حرارتی تفنگی صنعتی 150-300 وات کلید دار

دستگاه چسب حرارتی تفنگی 100W با قابلیت تنظیم دما تا 220 درجه

1,200,000 تومان
دستگاه چسب حرارتی تفنگی 100W با قابلیت تنظیم دما تا 220 درجه

دستگاه چسب حرارتی تفنگی 120-80 وات کلید دار

تماس بگیرید
دستگاه چسب حرارتی تفنگی 120-80 وات کلید دار صورتی

دستگاه چسب حرارتی تفنگی 100W بنفش

550,000 تومان
دستگاه تفنگی چسب حرارتی 100W بنفش با کلید روشن و خاموش

دستگاه چسب حرارتی 100W با فندکی ماشین

800,000 تومان
دستگاه چسب حرارتی 100W با فندکی ماشین با کلید روشن و خاموش

دستگاه چسب تفنگی جانسون G-250 ساخت تایوان

تماس بگیرید
دستگاه چسب تفنگی جانسون G-250 ساخت تایوان با توان 55W

اما روش PDR روی هر نوع خرابی بدنه جوابگو نیست. این روش را تنها برای خرابی هایی می توان اعمال کرد که در آن اثری از خراشیدگی رنگ به چشم نمی خورد و خرابی در قالب فرو رفتگی در بدنه ظاهر گشته. برخورد خودرو با سطل آشغال گوشه خیابان، برخورد اجسام سخت و سنگین همچون تگرگ با بدنه خودرو و یا برخورد دو خودرو با یکدیگر در خیابان می تواند منجر به این فرورفتگی ها شود.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش انبر تگرگ کش با ما در تماس باشید.

بدین منظور تعمیرکاران باید از میله های PDR، چسب صافکاری، انبر تگرگ کش و سایر ابزارهای صافکاری بی رنگ استفاده کنند. یکی از مهمترین این ابزارها دستگاه چسب حرارتی است. این دستگاه به هیچ وجه دستگاه پیچیده و عجیب غریبی نیست. این دستگاه دقیقا مانند دستگاه های چسب تفنگی است که میله های چسب جامد درون آن قرار می گیرند و ذوب می شوند.

برای دریافت سایر قابلیت های دستگاه دیاگ نیو هلند به واتس آپ ما پیام بدهید.

اما روش استفاده از انواع دستگاه های چسب حرارتی چگونه است؟ این پروسه نیز بسیار ساده است. با قرار دادن خشاب های چسب صافکاری درون دستگاه تفنگی و روشن کردن دستگاه، چسب صافکاری ذوب می شود و می توان پدهای متصل به میله های PDR و انبر تگرگ کش را به این چسب آغشته کرد. به محض آغشته کردن پدها باید آن ها را به قسمت فرو رفته خودرو بچسبانید و بعد از اطمینان یافتن از اتصال محکم چسب به بدنه، میله یا انبر PDR را به سمت بیرون بکشید. چنانچه فرو رفتگی با عمیق بیشتر و در سطح وسیع تری رخ داده بود باید از چسب های قوی تر استفاده کنید.

نکته بسیار مهمی که در مورد دستگاه های چسب حرارتی وجود دارد این است که این دستگاه ها متناسب با سایزهای مختلفی از چسب های صافکاری طراحی می شوند. بنابراین انواع دستگاه چسب حرارتی مناسب برای چسب هایی با قطر مختلف هستند. پس دقت داشته باشید که در زمان خرید چسب صافکاری، قطر چسب را متناسب با نوع دستگاه چسب حرارتی انتخاب کنید.

برای سفارش دستگاه دیاگ فورد به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

انواع دستگاه چسب حرارتی دارای توان های مصرفی مختلفی هستند. طبیعتا با افزایش توان مصرفی قدرت دستگاه در ذوب کردن چسب بیشتر خواهد شد. با این حال اگر به فکر صرفه در مصرف انرژی هستید سراغ خرید دستگاه هایی با توان مصرفی کمتر بروید.

انواع دستگاه چسب حرارتی در برندهای مختلف تولید می شوند به عنوان مثال برند Glue Gun از جمله شناخته شده ترین و بهترین برندهای دستگاه چسب حرارتی می باشد. توصیه میکنیم که قبل از خرید دستگاه چسب حرارتی از اصالت برند و کیفیت محصول مطمئن شوید و سراغ برندهای ناشناخته در این بازار نروید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه دیاگ ووکام با شماره های مجموعه در تماس باشید.

شما قرار است یکی از ارزشمندترین دارایی های افراد یعنی خودروی آن ها را تعمیر کنید بنابراین برای کاری که انجام می دهید ارزش قائل شوید تا نتیجه کار به بهترین شکل ممکن ظاهر شود.

قیمت دستگاه چسب حرارتی

صافکاری مدرن شیوه ای بسیار محبوب و پر طرفدار برای تعمیرات خودرو است. در این روش هیچ آثاری از ابزار و تجهیزات بر بدنه خودرو باقی نخواهد ماند. عدم افت قیمت خودرو، تمیز بودن این شیوه از تعمیر و سرعت در انجام تعمیرات بدنه از دلایل محبوبیت صافکاری بی رنگ می باشد. نکته مهم دیگری که در محبوبیت این شیوه موثر بوده اقتصادی بودن قیمت تجهیزاتی است که در صافکاری مدرن استفاده می شوند.

یکی از این دستگاه ها که نقش بسیار مهمی هم در تعمیرات بدنه دارد دستگاه چسب حرارتی است. دستگاه های چسب حرارتی خشاب های چسب را ذوب می کنند. چسب ذوب شده ر نقاط فرو رفته بدنه و روی پدهای اتصال چسبیده می شود و به کمک آن بخش های فرو رفته به سمت بیرون کشیده می شوند. این دستگاه قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارد اما عملکرد آن بسیار کلیدی ست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه دیاگ مزدا با ما در ارتباط باشید.

قیمت دستگاه چسب حرارتی به نوع و برند دستگاه، توان مصرفی دستگاه، قابل تعویض بودن نازل، قابلیت شارژ شدن، بهره مندی از پایه فلزی برای ایستادن ایمن دستگاه، بهره مندی از لامپ نشانه وضعیت و هشدار، سایز چسب مصرفی، طراحی دستگاه، وزن و ابعاد دستگاه، میزان ایمنی دستگاه و قدرت آن در ذوب کردن چسب در سریع ترین زمان ممکن بستگی دارد.

برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه دیاگ فاو به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

به هنگام خرید دستگاه چسب حرارتی باید حتما در مورد گارانتی و ضمانت فروش حواس تان را جمع کنید. هر چند که این مورد نیز بر قیمت دستگاه های چسب حرارتی تاثیرگذار است اما از اهمیت آن نمی توان چشم پوشی کرد.

برخی از دستگاه های چسب حرارتی به صورت ماشه ای عمل می کنند و برخی دیگر دستی هستند. در مدل ماشه ای با فشردن یک کلید چسب به سمت جلو هدایت می شود و سریعا ذوب می شود اما در مدل دستی باید چسب را به کمک نیروی دست به سمت جلو هل دهید. توصیه ما به شما این است که برای انجام فرآیند صافکاری خودرو حتما اقدام به خرید دستگاه چسب حرارتی ماشه ای نمایید تا با سهولت بیشتری از دستگاه استفاده کنید و دقت تان در طی عملیات تعمیر بالا رود.

برای ثبت سفارش دستگاه دیاگ بنز با شماره های درج شده تماس بگیرید.

برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه چسب حرارتی می توانید با کارشناسان مجموعه کاوش خودرو در تماس باشید تا از جدیدترین قیمت ها مطلع شوید و به این بهانه مشاوره رایگان نیز دریافت کنید

خرید دستگاه چسب حرارتی

انجام تعمیرات صافکاری بی رنگ مستلزم خرید تجهیزات آن می باشد. یکی از مهمترین تجهیزاتی که بدون آن کار صافکاری لنگ خواهد ماند دستگاه چسب حرارتی است. این دستگاه شاید کمی ساده به نظر برسد اما بدون آن امکان ذوب کردن چسب های صافکاری و اعمال دقیق چسب روی بدنه خودرو وجود ندارد. تنوع بالایی از دستگاه چسب حرارتی در بازار موجود است با این حال برخی نکات مهم را در خرید دستگاه چسب حرارتی باید لحاظ کرد تا موفق به خرید بهترین و مناسب ترین دستگاه شد. برخی دستگاه های چسب حرارتی دارای توان های مصرفی متغیر هستند و چند حالته می باشند. اگر چنین دستگاهی مناسب حرفه شماست اقدام به خرید آن کنید.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ بی ام و با شماره تلفن های ما در تماس باشید.

در خرید دستگاه چسب حرارتی به توان مصرفی آن باید توجه ویژه ای داشته باشید. برخی دستگاه ها دارای توان مصفی بسیار کمی هستند. این موضوع از لحاظ صرفه جویی در مصرف انرژی کمک کننده است اما از طرفی ممکن است قدرت دستگاه در حرارت دهی و سرعت ذوب کردن چسب پایین باشد. بنابراین با توجه به حساسیت های کاری تان اقدام به خرید دستگاهی با توان مصرفی مناسب نماید.

بسیار مهم است که دستگاه چسب حرارتی دارای ساختاری ارگونومیک باشد. بدان معنا که با قرار گرفتن دستگاه در دستان تعمیرکار، وی به راحتی بتواند با دستگاه کار کند. عدم سنگین بودن و فیت بودن دستگاه با ساختار دست فرد از مهمترین نکات در ارگونومی محصول است. دستگاه چسب حرارتی به هیچ وجه نباید در طی کارکرد خود داغ شود و یا آسیبی برای فرد ایجاد کند بنابراین ایمنی دستگاه را حتما مورد توجه قرار دهید.

برای ثبت سفارش دستگاه دیاگ چری به واتس آپ ما پیام بدید.

از مهمترین نکات خرید دستگاه چسب حرارتی به طور کلی می توان به توان مصرفی بهینه، ارگونومیک بودن، ایمنی بالا، سبک بودن، رسیدن به بالاترین حرارت در کوتاهترین زمان و بهره مندی از پایه ایمن برای ایستادن مطمئن دستگاه اشاره کرد. خوب است که قبل از خرید دستگاه چسب حرارتی در مورد ضمانت فروش و گارانتی دستگاه اطلاعات کافی کسب کنید. بسیار مهم است که محصول خریداری شده از ضمانت برخوردار باشد تا در صورت بروز مشکل برای استفاده از گارانتی اقدام کنید.

شما می توانید با خرید دستگاه چسب حرارتی از مجموعه کاوش خودرو این محصول را با رعایت تمامی نکات مطرح شده دریافت کنید. کارشناسان ما قبل از خرید دستگاه چسب حرارتی، مشاوره رایگان در مورد محصول به شما خواهند داد. انجام تست کیفی قبل از ارسال دستگاه، ارائه ضمانت اصالت، ارائه خدمات پس از فروش، ارسال سریع به تمام نقاط کشور و ارائه پشتیبانی از مهمترین مزایای خرید دستگاه چسب حرارتی از کاوش خودرو می باشد.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ ایزی دیاگ با شماره های سایت در تماس باشید.

خرید اینترنتی دستگاه چسب حرارتی

دستگاه چسب حرارتی کلیدی ترین ابزاری است که در صافکاری مدرن استفاده می شود. شاید تصور کنید که کار اصلی را در صافکاری بی رنگ تجهیزاتی مانند میله های PDR، دستگیره ها و انبر انجام می دهند. اما تا زمانی که دستگاه چسب حرارتی در اختیار ما نباید نمی توانیم از این تجهیزات استفاده کنیم. دستگاه چسب حرارتی است که با ذوب کردن چسب امکان بیرون کشیدن فرورفتگی ها را به ما می دهد.

برای آگاهی از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ هیوندا و کیا با ما در ارتباط باشید.

همانطور که گفته شد در خرید دستگاه چسب حرارتی باید به موارد مهمی چون توان مصرفی دستگاه چسب حرارتی، سایز چسب مصرفی، ایمنی دستگاه، بهره مندی از پایه و قلاب ایمنی، ارگونومیک بودن ساختار، سبک بودن دستگاه، ضمانت فروش و قدرت چسبندگی بالا توجه کرد. خرید دستگاه چسب حرارتی از فروشگاه های ناشناخته و غیر معتبر نه تنها منجر به هدر رفتن سرمایه شما می شود بلکه موجب خواهد شد تا تعمیرات بی کیفیتی انجام دهید و اینگونه اعتبار کارتان زیر سوال می رود.

بنابراین اگر می خواهید در حوزه کاری تان همواره درخشان ظاهر شوید و بهترین کیفیت را ارائه دهید توصیه ما به شما خرید اینترنتی دستگاه چسب حرارتی از کاوش خودرو می باشد. با خرید اینترنتی دستگاه چسب حرارتی از کاوش خودرو از تست رایگان پارامترهای کیفی محصول، ارسال سریع، ضمانت فروش، مشاوره رایگان خرید و ضمانت اصالت و همراهی کارشناسان ما بهره مند خواهید شد. پس همین حالا برای تماس با کارشناسان کاوش خودرو اقدام کنید.

برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش دستگاه دیاگ ولوو در واتس آپ پیام بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

نوار کناری
خرید اقساطی با چک و تخفیف