به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

مهمترین ابزار و تجهیزات در یک تعمیرگاه اتومبیل چیست؟

در این مطلب به بررسی مهمترین ابزار تعمیرگاه اتومبیل می پردازیم. تعمیرگاه اتومبیل یکی از مکان هایی است که داشتن هرگونه ابزار و تجهیزات در آن باعث بهبود کیفیت کار تعمیرکار می شود. تجهیزات تعمیرگاهی خودرو، جزو لوازم تخصصی یک تعمیرگاه به حساب می آیند. این عبارت به این معناست که برای کار کردن با این تجهیزات، شما نیاز به تخصص و علم کافی درباره ساختار این وسایل خواهید داشت. بدون داشتن و تخصص استفاده، داشتن این مدل تجهیزات، بی فایده و عبث خواهد بود.

از این رو عموماً افرادی به دنبال تهیه انواع تجهیزات تعمیرگاهی ماشین می روند که خودشان یک تعمیرگاه خودرو داشته باشند و یا قصد راه اندازی یک تعمیرگاه این چنینی را داشته باشند. همراه سایت کاوش خودرو باشید تا با مهمترین ابزار و تجهیزات در یک تعمیرگاه اتومبیل آشنا شوید.

برای اینکه در مورد نحوه تشخیص کم کردن کیلومتر خودرو با دستگاه دیاگ بیشتر بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

دستگاه شارژ کولر خودروهای هیبریدی و معمولی (R134 و 1234YF) مدل 70s-Dual

203,000,000 تومان
دستگاه شارژ کولر تمام اتوماتیک RCC-70S-Dual مناسب برای استفاده همزمان برای همه ماشین های هیبریدی و معمولی قابلیت استفاده برای هر دو گاز R-134a و HFO-1234yf دارای 2 کپسول جداگانه

جک سوسماری کورسی 3 تن 2 پمپ

9,500,000 تومان
جک سوسماری خودرو 3 تن 2 پمپ : جک سوسماری ابزاری برای بلند کردن و بالا بردن اشیاء سنگین می

جک قیچی روکار 4 تن Ceegos مدل 400FC

تماس بگیرید
جک قیچی روکار 4 تن Ceegos مدل 400FC ساخت شرکت Ceegos با کیفیت فوق العاده داره تاییدیه CE اروپا و تاییدیه کمپانی های تویوتا، فراری، مازراتی و پورشه

دستگاه انژکتورشور 6 سیلندر کاوش KT-6

تماس بگیرید
دستگاه انژکتورشور 6 سیلندر کاوش KT-6

ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک لانچ مدل Cat 501 S

117,000,000 تومان
تزریق روغن جدید و تخلیه روغن پاکسازی رسوبات داخل گیربکس دو مخزن 20 لیتری دارای لیست انواع برند های خودرو ساز و مدل های مختلف آنها تمام اتوماتیک مراحل ساکشن و شارژ به صورت اتوماتیک

مهمترین ابزار تعمیرگاه اتومبیل چیست؟

جک بالابر خودرو: برای بیشتر تعمیرگاه ها به دلیل کمبود فضا استفاده از این ابزار گزینه بسیاری مناسبی است و این امکان را به تعمیرکار می‌دهد که از فضای خود بیشترین استفاده و بهره‌وری را داشته باشد. با استفاده از جک بالابر خودرو تعمیرکار می‌تواند جای مانور بیشتری داشته و در فضای کاری بازتری به تعمیر وسایل نقلیه و بازبینی زیربندی آنها مشغول شود.

برای اطلاع از تفاوت دستگاه های صافکاری سنتی و دستگاه های صافکاری pdr این مطلب را مطالعه کنید.

آچارها:

بدون شک یکی از ضروری‌ترین و یا حتی می‌توان گفت ضروری‌ترین لوازم مورد نیاز هر تعمیرکار آچار است. متاسفانه به دلایل فنی و غیر فنی در اتومبیل ها از پیچ و مهره های متفاوتی استفاده می‌شود و به همین دلیل تعمیر کاران برای سهولت هرچه بیشتر از آچار های مختلفی استفاده می‌کنند.

حتی برخی از کمپانی‌ها مثل پژو پیچ مخصوص برای اتصال قطعات خودرو طراحی و آچار آن را نیز روانه بازار می‌کنند. بنابراین با توجه به حجم قابل توجه خودروهای فرانسوی در ایران خرید این آچارها نیز توصیه می‌شود.

دستگاه‌های عیب‌یابی:

دستگاه‌های عیب‌یابی به تعمیر کاران این امکان را می‌دهند که در کم ترین زمان ایراد وسیله نقلیه را پیدا کرده و در حداقل زمان بهترین خدمات را به مشتریان ارائه کنند. این وسیله همچنین سبب می‌شود تا حد بسیاری آزمون و خطاهای مکانیکی سنتی کنار زده شده و عیب خودرو در لحظه مشخص شود.

اگر میخواهید کاربرد تگرگ کش در صافکاری pdr  را بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

دستگاه تعویض لاستیک:

تعویض لاستیک یکی از موارد رایج در امور مربوط به خودروست که با وجود دستگاه های موجود در بازار کار تعمیر و تعویض لاستیک را تسهیل می‌کند و در یک تعمیرگاه می‌تواند در لیست موارد ضروری جای بگیرد.

جعبه ابزار: یکی از اقدامات و نیازهای ضروری در فضاهای تعمیرگاهی، در نظر گرفتن مکانی مناسب برای نگهداری هرچه بهتر و تمیزتر ابزار و تجهیزات تعمیرگاه است. همچنین این بخش باید به سالن یا سالن‌های اصلی نزدیک باشد تا تعمیرکار کمترین مسافت را برای دسترسی به ابزار طی کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید انواع پنل نور صافکاری با ما تماس بگیرید.

گریس پمپ دستی:

این مدل گریس پمپ، جهت استفاده با یک دست به‌صورت کلتی طراحی شده است. گریس پمپ کلتی دارای سوپاپ تخلیه هواست که سبب می‌شود حباب‌های هوا به‌راحتی تخلیه شود. فضای داخلی استوانه نیز کاملا صیقلی است و مانع از هواگرفتن گریس حین کار می‌شود.

جک سوسماری مخصوص اتومبیل:

به قطع مبحث هیدرولیک و به خصوص سیلندر یا همان جک سوسماری یکی از پرکاربردترین مباحث در صنایع گوناگون به‌شمار می‌آید. گستره وسیع و تنوع زیادی که در کاربری این محصول وجود دارد سبب شده جک‌های هیدرولیک در هزاران نوع مختلف و با قطر‌ها، طول‌ها و طرح‌های گوناگون ساخته شوند.

همین گستردگی و تنوع باعث شده بسیاری از مهندسین و سازندگانی که قصد استفاده از این محصول را دارند به سردرگمی دچار شده و نتوانند با توجه به نیازهای کاری و محدودیت‌های سیستمی‌ خود بهترین نمونه ممکن را انتخاب کرده و مورد بهره‌برداری قرار دهند. از نظر کارشناسان رگلاژ جک سوسماری بهترین گزینه برای تعمیرات خودرو در تعمیرگاه به حساب می‌آید.

برای اینکه بدانید روش نوین صافکاری بدون رنگ چیست به این مطلب مراجعه کنید.

پولی کش دستی خودرویی:

ذکر نکات ذیل در خصوص این ابزار ضروری است: پولی کش های ریلی گوشواره‌ای به علت طراحی بازوی یک تکه، برای کاربردهای بسیاری به‌ کار می‌آید. بخش صلیبی شکل آن که به صورت یک مقطع تیر I شکل طراحی شده و به وسیله مقطع ذوزنقه‌ای شکل در پروفیل آن تقویت شده است. دارای ساچمه فرورونده در ابتدای پیچ مرکزی برای جدایی راحت و سریع در انتهای کار است.

برای اطلاع از کاربرد میله pdr در صافکاری این مطلب را مطالعه کرده و برای خرید با ما تماس بگیرید.

تمامی ابزارها و تجهیزاتی که در بالا گفته شد برای یک تعمیرگاه ضروری است. با داشتن این ابزار تمعیرکار تقریبا می تواند تمامی مشکلات خودرو را برطرف کند. شما برای تهیه انواع ابزار و تجهیزات تعمیرگاه اتومبیل می توانید به سایت کاوش خودرو مراجعه کرده و محصول مورد نیاز خود را با یک سال ضمانت نامه و ده سال خدمات پس از فروش دریافت کنید.

برای دانستن خصوصیات چسب مناسب صافکاری این مطلب را مطالعه کنید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف