به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

هزینه صافکاری بدون رنگ به صرفه تر است یا صافکاری سنتی؟ صافکاری ماشین زمانی انجام می شود که ماشین بر اثر تصادف یا ضربات شدید دچار آسیب دیدگی شدید شده باشد. به عبارتی صافکاری مجموعه ای از خدمات تعمیر ماشین بعد از حادثه می باشد. صافکاری ماشین به شکل سنتی از قدیم انجام می شده اما به مرور زمان ابزار ها و خدمات آن مدرن تر و کاملتر شد. امروزه صافکاری به شکل سنتی نیز انجام می شود ولی با پیشرفت ابزار و تکنولوژی راه های بهتری برای ارائه خدمات به وجود آمد.

برای اینکه بدانید روش نوین صافکاری بدون رنگ چیست به این مطلب مراجعه کنید.

هزینه صافکاری بدون رنگ به صرفه تر است یا صافکاری سنتی؟

صافکاری ماشین به دو دسته تقسیم می شود:

صافکاری سنتی

صافکاری بدون رنگ یا PDR

معرفی صافکاری سنتی

صافکاری سنتی از قدیم بسیار رایج بود و زمانی انجام می شد که ماشین در اثر تصادف دچار ضربان شدید شده باشد، در اینجا باید از صافکاری سنتی استفاده کنیم. در صافکاری سنتی از این ابزار استفاده می شود: شاسی کشی، مشتی (زمانی که تورفتگی ها زیاد باشد برای برگرداندن به حالت اول از این ابزار استفاده می شود)، سنباده( جهت یکدست کردن رنگ خودرو و رنگ زدن مجدد)، دستگاه جوش  مکش( این دستگاه برای برگرداندن تو رفتگی ها به حالت اول استفاده می شود)، بتونه کاری و پولیش( برای اینکه رنگ کاری ماشین مانند روز اول خودش را نشان دهد از پولیش استفاده می شود.

برای اطلاع از تفاوت دستگاه های صافکاری سنتی و دستگاه های صافکاری pdr این مطلب را مطالعه کنید.

صافکاری سنتی اگر چه بسیار کاربردی و مفید است ولی برای انجا آن از ابزار و افراد مختلفی استفاده می شود. همچنین اگر خودروی شما در اثر تصادف صدمات زیادی دیده باشد به همان نسبت به زمان بیشتری برای تعمیر نیاز دارد. بنابراین می توان نتیجه گرفت هزینه های که بابت خدمات صافکاری سنتی پرداخت می شود تقریبا زیاد است. 

صافکاری بدون رنگ یا پی دی آر

از این نوع صافکاری برای انواع فرورفتگی ها کم و یا زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. تکنسین های پی دی آر با استفاده از دانش و ابزار های مختلف به رفع این آسیب ها می پردازند. انجام این خدمات به صورتی انجام می شود که گویی ماشین تازه از کارخانه بیرون آمده است. اگر فرورفتگی های ماشین زیاد نباشد با استفاده از این روش با مدت زمان کم کار به اتمام می رسد در صورتی که صافکاری سنتی روند کنی دارد و زمان بیشتری را می طلبد.

اگر میخواهید کاربرد تگرگ کش در صافکاری pdr  را بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

صافکاری پی دی آر هزینه کمتری نسبت به صافکاری سنتی دارد به دلیل اینکه برای انجان آن به ابزار های زیادی نیاز نیست. در این روش تعمیر کار یا صافکار بدنه را نمی کوبد تا مجبور نباشد از سنباده استفاده کند، بلکه سعی می کند با مهارت لازم بدنه را دستکاری کند تا فرو رفتگی ها رفع شود. صافکار با مهارت سعی می کند در هنگام کار به رنگ خودرو آسیب نزند.

فنرجمع کن طوسی (خودروهای خارجی)

11,500,000 تومان

فنرجمع کن طوسی (خودروهای خارجی)

این دستگاه انجام عملیات تعمیر یا تعویض فنر را به راحتی و با صرف کمترین نیروی فیزیکی و نیز با ایمنی بالا و اطمینان از عدم آسیب دیدگی قطعات درگیر، برای شما انجام می دهد. این ابزار در تعمیرگاه ها و صنایع زیادی مانند تولیدی ها، خودرو سازی ها، الکترونیک، ماشین آلات و تجهیزات مکانیکی به عنوان یک ابزار اساسی در تعمیرات و تجمیع مورد استفاده قرار می گیرد. برای تعمیر و سرویس سیستم تعلیق خودرو حتما باید کمک و فنر خودرو جدا شده و این سرویس انجام شود.

فنر جمع کن فک بازشو پدالی

11,500,000 تومان

فنر جمع کن فک بازشو پدالی

این دستگاه انجام عملیات تعمیر یا تعویض فنر را به راحتی و با صرف کمترین نیروی فیزیکی و نیز با ایمنی بالا و اطمینان از عدم آسیب دیدگی قطعات درگیر، برای شما انجام می دهد. این ابزار در تعمیرگاه ها و صنایع زیادی مانند تولیدی ها، خودرو سازی ها، الکترونیک، ماشین آلات و تجهیزات مکانیکی به عنوان یک ابزار اساسی در تعمیرات و تجمیع مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به صورت دستی هیدرولیکی کار میکند و با پدال میتوانید آن را به صورت دقیق تنظیم نمایید. دستگاه دارای فک های قابل تنظیم که به کاربر اجازه می دهد متناسب با نیاز، سایز و ابعاد فنر آن را تنظیم نماید.

فنرجمع کن با 2فک ثابت

11,500,000 تومان

فنرجمع کن با 2فک ثابت

این دستگاه انجام عملیات تعمیر یا تعویض فنر را به راحتی و با صرف کمترین نیروی فیزیکی و نیز با ایمنی بالا و اطمینان از عدم آسیب دیدگی قطعات درگیر، برای شما انجام می دهد. این ابزار در تعمیرگاه ها و صنایع زیادی مانند تولیدی ها، خودرو سازی ها، الکترونیک، ماشین آلات و تجهیزات مکانیکی به عنوان یک ابزار اساسی در تعمیرات و تجمیع مورد استفاده قرار می گیرد. به صورت  نیمه اتوماتیک کار میکند و یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات تعمیرگاهی در بین تعمیرکاران است.

دستگاه ای دیاگ مینی لانچ EDIAG MINI

14,000,000 تومان
دستگاه ای دیاگ مینی لانچ EDIAG MINI  عیب یاب EDIAG Mini OBD2 با استفاده از بلوتوث با تبلت و یا

دیاگ کاترپیلار CATERPILLAR CAT2

30,500,000 تومان
دیاگ کاترپیلار CATERPILLAR CAT2 این دیاگ جهت عیب یابی ماشین آلات و موتورهای کاترپیلار می باشد،که ساخت مشترک آمریکا و

دستگاه جدید تستر برق ISmart EV P01

تماس بگیرید
دستگاه جدید تستر برق ISmart EV P01 دستگاه جدید تشخیص و عیب یابی جعبه باتری هیبرید دستگاهی بادقت بالا،ایمن و

مزیت های صافکاری پی دی آر

در این روش صافکار تمام سعی خود را می کند تا به رنگ اصلی خودرو که توسط کارخانه زده شده است آسیبی وارد نشود. زیرا رنگی که توسط کارخانه سازنده خودرو زده شده کیفیت بالایی دارد و آسیب به آن به نوعی از ارزش ماشین شما کم می کند. به طور کلی اگر بخواهیم برای شما شرح دهیم باید گفت صافکاری پی دی آر با وجود اینکه روش نوینی است ولی بسیار ارزان تر و به صرفه تر از صافکاری سنتی می باشد. و رفع فرورفتگی ها در این روش هرگز باز نمی گردد.

برای دانستن خصوصیات چسب مناسب صافکاری این مطلب را مطالعه کنید.

صرفه جویی در زمان نیز مسئله مهمی است که در صافکاری پی دی آر رعایت می شود. با انجام صافکاری پی دی آر با سنباده زدن و چسباندن و رنگ آمیزی باید خداحافظی کنید زیرا بدون انجام این کار ها در کمترین زمان مشکل خودروی شما حل می شود. همانطور که قبل هم توضیح دادیم، در روش سنتی بدنه خودروی از ند ترمیم می شود، بدین معنی که فرورفتگی ها برگردانده شده و بعد سنباده زده می شود و رنگ کاری انجام می شود و انجام تمام این مراحل زمان زیادی و همچنین هزینه زیادی را در بر دارد.

برای سفارش و اطلاعات بیشتر از ضربه زن صافکاری با ما در تماس باشید.

در صورتی که در روش پی دی آر با هزینه کمتر و بدون اینکه به رنگ خودروی شما آسیب وارد شود خودروی شما کاملا مثل روز اول می شود. بنابراین کاوش خودرو نتیجه می گیرد روشی نوین در هر رشته و تخصصی بهتر و مقرون به صرفه تر است. انجام صافکاری پی دی آر را به دست تعمیرکاران ماهر بسپارید تا بتوانند با هزینه کمتر و آسیب کمتر به خودرو بهترین خدمت را ارائه دهند.

 برای آشنایی بیشتر با انواع چسب صافکاری به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف