به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

دستگاه دیاگ ایزی دیاگ

یکی دیگر از مدل های دستگاه دیاگ خودرو ، دستگاه دیاگ ایزی دیاگ است که به آن THINKDIAG هم گفته می شود. این دستگاه از دیاگ های مولتی برند لانچ می باشد. این دستگاه دارای نسخه های متفاوتی می باشد. نسخه دو تا پنج این دستگاه روانه بازار شده است. ایزی دیاگ نسل دو، ایزی دیاگ نسل سه، ایزی دیاگ گولو 2، ایزی دیاگ گولو 3 و ایزی دیاگ 4 و ایزی دیاگ 5 شامل نسل های مختلف دیاگ لانچ می شوند.

برای دیدن سایر اطلاعات از دستگاه دیاگ کاترپیلار با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

می توان گفت که بهترین نسخه های دستگاه های دیاگ ایزی دیاگ شامل نسخه های چهار و پنج می شود. این نسخه ها به سفارش آمریکا تولید شده و از کیفیت تولید بی نظیری بهره مند است. دستگاه دیاگ ایزی دیاگ جزو باکیفیت ترین و البته اقتصادی ترین دستگاه های دیاگ در جهان است. این دستگاه دیاگ، مولتی برند بوده و بیش از 250 مدل اتومبیل را مورد پوشش دهی قرار می دهد.

دستگاه دیاگ ولوو ایرانی Volvo Vcads Pro

4,900,000 تومان
دستگاه دیاگ ولوو ایرانی ویژه ی کامیون ها و اتوبوس ها و ماشین آلات راهسازی ولوو

دیاگ ولوو و رنو تراکس VOCOM

48,500,000 تومان
دیاگ ولوو وکام عیب یاب تخصصی ولوو و رنو پشتیبانی از یورو 6 پشتیبانی از کامیون های رنو با موتور DXI و DTI

دستگاه ایزی دیاگ 4

17,300,000 تومان
دستگاه ایزی دیاگ 4 با آپدیت آنلاین

دستگاه دیاگ هیوندا و کیا GDS

14,000,000 تومان
دستگاه دیاگ هیوندا و کیا یا همان دیاگ GDS

دستگاه دیاگ هوندا HIM

8,100,000 تومان
دستگاه دیاگ هوندا هیم HIM DIAGNOSTIC TOOL

چالش همیشگی که تعمیرکاران ایرانی با آن دست و پنجه نرم می کنند عدم پشتیبانی برخی از دستگاه های دیاگ از زبان فارسی است. نکته مثبتی که در مورد دستگاه های دیاگ ایزی دیاگ وجود دارد پشتیبانی این دستگاه از زبان فارسی می باشد. بنابراین تعمیرکاران ایرانی می توانند بدون دغدغه و با کیفیت عالی از منوهای فارسی دستگاه دیاگ ایزی دیاگ استفاده کنند.

برای مشاهده سایر قابلیت های دستگاه دیاگ لانچ با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

دلیل کیفیت بالای دستگاه دیاگ ایزی دیاگ را می توان در سفارش دهی اختصاصی شرکت THINKCAR آمریکا دانست. نسل جدید دستگاه های دیاگ ایزی دیاگ دارای سرعت و قدرت پردازش بسیار قوی تر بوده و از اینترفیس قدرتمندتری بهره مند می باشد. این دستگاه دیاگ قابلیت استفاده در کارگاه های تخصصی تعمیرات ماشین را دارا بوده و از سخت افزاری قوی و ضد ضربه برخوردار می باشد.

نرم افزار تخصصی دستگاه دیاگ ایزی دیاگ X431 PRO3S می باشد. این نرم افزار قابلیت ردیابی کد خطا، شناسایی اتوماتیک خودرو و عیب یابی سیستم ها و عملگرهای خودرو را دارا می باشد. نکته مثبتی که در مورد دستگاه دیاگ ایزی دیاگ می توان گفت است که THINKDIAG های موجود در ایران به صورت آفلاین و آنلاین عرضه می شوند. با این حال خرید دستگاه دیاگ ایزی دیاگ با قابلیت عملکرد آنلاین بسیار بهتر خواهد بود چرا که امکان آپدیت رایگان یکساله آن برای کاربر فراهم می باشد.

برای دریافت سایر قابلیت های دستگاه دیاگ نیو هلند به واتس آپ ما پیام بدهید.

قیمت دستگاه دیاگ ایزی دیاگ

دستگاه دیاگ ایزی دیاگ دارای ورژن های مختلفی می باشد. این دستگاه دارای نسخه هایی از نسل دو، نسل سه، گولو 2، گولو 3، نسل چهار و نسل پنجم می باشد. از طرفی هر کدام از دستگاه های دیاگ ایزی دیاگ با ورژن های متفاوت دارای مدل های متنوعی است. به عنوان مثال دستگاه دیاگ ایزی دیاگ پنج لانچ دارای مدل های PRO، PRO 3، PRO Lite و EasyDiag می باشد طبیعتا برند لانچ برای هر کدام از این دستگاه های دیاگ قابلیت های متنوعی را قرار داده. بنابراین می توان گفت که یکی از پارامترهای مهم و موثر در قیمت دستگاه دیاگ ایزی دیاگ، ورژن دستگاه دیاگ و مدل آن می باشد.

از دیگر مواردی که قیمت دستگاه دیاگ ایزی دیاگ را تحت تاثیر قرار می دهد می توان به قابلیت های دستگاه، کیفیت ساخت، ابعاد دستگاه، قدرت و سرعت پردازی، بهره مندی از صفحه نمایش، ظرفیت حافظه داخلی، سیستم عامل، پشتیبانی از زبان فارسی، کیفیت سخت افزاری، مدت زمان آپدیت رایگان و خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه دیاگ ووکام با شماره های مجموعه در تماس باشید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه دیاگ ایزی دیاگ و مطلع شدن از شرایط خرید دستگاه دیاگ ایزی دیاگ در مجموعه کاوش خودرو با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

خرید اینترنتی دستگاه دیاگ ایزی دیاگ

مهندسین خبره کمپانی لانچ در جدیدترین نسخه از دستگاه دیاگ ایزی دیاگ یعنی دیاگ نسل 4 و 5 ایزی دیاگ از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز بهره برده اند. این دستگاه ها از لحاظ طراحی نیز یک سر و گردن از دستگاه های ایزی دیاگ قبلی بهتر هستند. بنابراین می توان گفت که این دستگاه ها از لحاظ نرم افزاری دارای قابلیت های حرفه ای تری هستند.

این روزها شمار فروشندگان متقلب کم نیست. بسیاری از فروشندگان متقلب با فروش ماژول تقلبی دستگاه دیاگ ایزی دیاگ و نرم افزار فیک اقدام به ارائه خدمات بی کیفیت به مشتریان می نمایند. بنابراین اعتماد کردن به هر مجموعه ای برای خرید اینترنتی دستگاه دیاگ ایزی دیاگ امری مشکل شده است. به ویژه اینکه دستگاه های دیاگ نیز به دلیل نوسانات نرخ ارز و نوسانات نرخ تورم در حال نوسان قیمت هستند و قیمت آن ها سیری صعودی را طی می کند.

برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه دیاگ فاو به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

مجموعه کاوش خودرو با ارائه مشاوره قبل از خرید، پشتیبانی بعد از فروش و ارائه ضمانت اصالت بهترین خدمات را در حوزه فروش دستگاه دیاگ ایزی دیاگ اصل به شما عزیزان ارائه می دهد. بهره مندی از ارسال رایگان، ضمانت فروش و ارسال دستگاه با اصولی ترین شیوه های حمل و نقل از مزیت های خرید اینترنتی دستگاه دیاگ ایزی دیاگ از کاوش خودرو می باشد.

مشخصات دستگاه دیاگ ایزی دیاگ

برای تعمیرکاران تخصصی خودرو بسیار مهم است که قبل از خرید دستگاه دیاگ در مورد ویژگی ها و قابلیت های دستگاه اطلاعات کافی داشته باشند. خودروهایی که برای تعمیر زیر دست تعمیرکاران می آیند دارای مدل های پیشرفته بوده و یک اشتباه کوچک در پروسه تعمیر آن ها می تواند سیستم نرم افزاری خودرو را دچار اختلال نماید. از جمله مهمترین مشخصات دستگاه دیاگ ایزی دیاگ پشتیبانی این دستگاه از بیش از 250 مدل خودرو می باشد. بنابراین می توانید خیالی آسوده داشته باشید که عمده خودروهای وارد شده به تعمیرگاه را می توانید توسط این دستگاه عیب یابی نمایید.

برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه دیاگ جی دی اس با شماره های سایت در تماس باشید.

به محض اتصال دستگاه های دیاگ ایزی دیاگ به خودرو ال ای دی های آن روشن می شوند. قابلیت نصب روی سیستم های اندرویدی، قابلیت کار کردن با بلوتوث و وایفای، سرعت بالای عیب یابی، شناسایی خودرو در کمتر از 1 دقیقه، عیب یابی سیستم ایموبلایزر، تعریف سوئیچ، بهره مندی از سیستم نرم افزاری پیشرفته با قابلیت آپدیت رایگان، قابلیت خواندن خطاها، پاک کردن خطاها، تست سنسورها، ریست چراغ روغن، ریست سانروف، ریست تعلیق هوا، ریست مخزن دود، ریست و تعریف سوزن انژکتور، ریست و تعریف سنسور تاپر، ریست گیربکس اتومات، ریست و تعریف دریچه گاز، ریست چراغ باتری و چراغ سرویس، ریست زاویه فرمان، تعریف قطعات، کدینگ و برنامه ریزی تخصصی کنترل یونیت ها، تست قطعات، نمایش کیلومتر واقعی خودرو و آپدیت آفلاین همگی از مشخصات دستگاه دیاگ ایزی دیاگ می باشد.

دستگاه دیاگ ایزی دیاگ شما را در تبدیل شدن به یک تعمیرکار تخصصی و حرفه ای یاری خواهد کرد. دستگاه های دیاگ ایزی دیاگ را دستگاه دیاگ جیبی هم می نامند. پوشش دهی بیش از 250 مدل خودرو به ویژه خودروهای ایرانی و همچنین قیمت اقتصادی این دیاگ موجب شده تا فروش این دستگاه در بین انواع دستگاه های دیاگ با نرخ صعودی همراه شود.

برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش دستگاه دیاگ ولوو در واتس آپ پیام بگذارید.

شما می توانید برای خرید دستگاه دیاگ ایزی دیاگ از مجموعه کاوش خودرو با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. فروش دستگاه دیاگ ایزی دیاگ پایان همکاری ما با شما نیست. خدمات فروش دستگاه های دیاگ ایزی دیاگ در کاوش خودرو شامل پشتیبانی بعد از فروش نیز می شود. هدف ما بالا بردن سطح کیفی خدمات شما در حوزه فعالیت های تخصصی تعمیرات خودرو می باشد. دستگاه دیاگ ایزی دیاگ با از میان برداشتن تماس چالش ها و بهره مندی از قابلیت های تخصصی سطح خدمات شما را به عنوان یک تعمیرکار تخصصی ارتقا خواهد داد.

خرید دستگاه دیاگ ایزی دیاگ

دستگاه دیاگ ایزی دیاگ از کمپانی لانچ با ویژگی های بی رقیب خود در بازار ایران به فروش بالایی دست پیدا کرده است. خرید دستگاه دیاگ ایزی دیاگ منجر به بالا رفتن کیفیت تعمیرات و عیب یابی خودرو و همچنین سرعت بخشی به روند تعمیرات تخصصی خواهد شد. بنابراین دیگر نیاز به خوابیدن اتومبیل برای هفته ها و ماه ها در تعمیرگاه وجود ندارد.

برای آگاهی از نحوه ی سفارش دستگاه دیاگ هیوندا و کیا با ما در ارتباط باشید.

به محض وصل کردن دستگاه دیاگ ایزی دیاگ به اتومبیل، این دستگاه خودرو را به صورت اتوماتیک شناسایی کرده و قادر به کنترل یونیت ها خواهد بود. عیب یابی سنسورها و عملگرها، خواندن کد خطاها، قابلیت ویرایش و حذف خطاها، تنظیمات مجدد زاویه فرمان، تعریف کلید و ریموت، تنظیمات مجدد چراغ سرویس ها، تست سنسورها، تعریف قطعات جدید برای خودرو، تعریف دریچه گاز، پشتیبانی از زبان فارسی، دسترسی به بانک جامع اطلاعاتی خودرو ها و نمایش هیستوگرام ها و دیاگرام های گرافیکی پارامترهای آماری همگی از جمله قابلیت هایی است که با خرید دستگاه دیاگ ایزی دیاگ به آن دست پیدا خواهید کرد.

دستگاه های دیاگ ایزی دیاگ بهترین انتخاب برای تعمیرگاه های تخصصی خودرو می باشد چرا که بیش از 250 مدل خودرو را تحت پوشش خود دارد. با خرید دستگاه دیاگ ایزی دیاگ می توان اقدام به تعمیرات و عیب یابی ماشین های آمریکایی، اروپایی، آسیایی، ایرانی و چینی نمود. تعدادی از برندهای تحت پشتیبانی دستگاه های دیاگ ایزی دیاگ شامل بنز، پورشه، آئودی، پژو، سیتروئن، فیات، جک، کاپرا، دانگ فنگ، برلیانس، جیلی، هیوندا، تویوتا، میتسوبیشی، کیا، نیسان، لکسوس،  و مزدا و دوو می شود.

برای ثبت سفارش دستگاه دیاگ چری به واتس آپ ما پیام بدید.

چنانچه مایل به خرید دستگاه دیاگ ایزی دیاگ هستید و می خواهید قبل از خرید از تمام ویژگی ها و قابلیت های دستگاه مطلع شوید ما شما را به خرید دستگاه دیاگ ایزی دیاگ از مجموعه کاوش خودرو دعوت می کنیم. کارشناسان ما با صبر و حوصله قبل از خرید مشاوره های لازم را در ارتباط با خرید این دستگاه به شما ارائه خواهند کرد و هیچ نقطه ابهامی برای شما باقی نخواهند گذاشت. کافی ست با مشاورین کاوش خودرو تماس حاصل نمایید تا از مشاوره های قبل از خرید بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

نوار کناری
خرید اقساطی با چک و تخفیف