به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

ارزانترین و بهترین دستگاه دیاگ خودرو کدام است؟

در این مطلب به معرفی چند نمونه از بهترین دستگاه دیاگ خودرو می پردازیم. امروزه یکی از بهترین دستگاه هایی که برای عیب یابی خودرو استفاده می شود، دستگاه دیاگ است. دیاگ یک ابزار بسیار کارآمد است که برای عیب یابی خودرو از آن استفاده می شود. دستگاه های دیاگ انواع متفاوتی دارند. در این مقاله به ارزانترین و بهترین دستگاه دیاگ خودرو پرداخته می شود. همراه سایت کاوش خودرو که یکی از بهترین فروشندگان انواع دستگاه دیاگ است باشید تا اطلاعات کافی درباره ی این دستگاه را بدست آورید. 

برای مشاهده کاربرد چکش صافکاری این مطلب را مطالعه کنید.

دستگاه دیاگ ولوو وکام 2 – volvo VOCOM II

تماس بگیرید
دیاگ ولوو وکام 2 (VOLVO VOCOM II) با ارتباط بیسیم قوی

مخصوص کلیه اتوبوس، کامیون و ماشین آلات راه سازی ولوو، کامینز، Fh500، تمام سری های رنو تراکس

دیاگ تویوتا و لکسوس Toyota Techstream vcx

13,000,000 تومان

دستگاه دیاگ تویوتا و لکسوس تک استریم AllScanner vcx

دستگاه دیاگ چیست؟

برای شناخت بهترین دستگاه دیاگ خودرو باید ابتدا بدانیم که اصلا دستگاه دیاگ چیست و چه کاربردی دارد. دیاگ دستگاهی است که در بیشتر مکانیکی ها و تعمیرگاه های خودرو وجود دارد و وظیفه آن عیب یابی و نشان دادن اطلاعات خودرو های انژکتوری می باشد. در زمان گذشته و خودرو های قدیمی چیزی به عنوان کامپیوتر خودرو وجود نداشت، بنابراین اگر مشکلی در خودرو به وجود می آمد، تعمیرکاران مجبور بودند تمامی قطعات خودرو را برای عیب یابی باز کنند.

خودرو سازان برای جلوگیری از فرآیند زمان بر عیب یابی خودرو راهکاری اندیشیدند و آن دستگاه دیاگ بود. خودروسازان قطعه ای به نام ECU در تمامی خودرو های تولیدی کار گذاشتند. با این روش، دستگاه دیاگ به سادگی و در زمان خیلی کوتاه می توانست تمامی عیوب وسیله نقلیه را به کمک ECU یا کامپیوتر خودرو تشخیص دهد. 

برای اطلاع از مهمترین ابزار تعمیرگاه اتومبیل این مطلب را مطالعه کنید و برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

نحوه عملکرد دستگاه دیاگ

دستگاه دیاگ به ecu یا کامپیوتر خودرو متصل شده پس از پردازش داده ها عیوب خودرو را به ما نشان می دهد.

همان طور که گفته شد، دستگاه دیاگ با استفاده از کامپیوتر خودرو توانایی عیب یابی را دارد، بنابراین در خودرو های فاقد ECU نمی توان به کمک دستگاه دیاگ عیب یابی را انجام داد. این سیستم بسیار در عیب یابی خودرو موثر بوده و مورد استقبال قرار گرفته است.

به طور مثال در زمانی که انژکتور های خودرو شما مشکل داشته باشد و نیاز شستشو انژکتور ها با دستگاه انژکتور شور باشد، چراغ چک خودرو شما روشن می شود. شما خودرو خود را به تعمیرگاه می برید و شخص تعمیرکار با اتصال دستگاه دیاگ به خودرو شما، علت روشن روشن چراغ چک را پیدا می کند و به همین سادگی مشکل خودرو شما پیدا می شود و می توانید برای رفع آن اقدام کنید.

برای اینکه در مورد نحوه تشخیص کم کردن کیلومتر خودرو با دستگاه دیاگ بیشتر بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

ارزانترین و بهترین دستگاه دیاگ خودرو

دستگاه دیاگ لانچ:

دستگاه دیاگ لانچ یکی دیگر از دیاگ های ارزان که در کنار قابلیت های مختلف و آپدیت سال 2021 قیمت بسیار مناسبی دارد. جالب است بدانید دستگاه دیاگ لانچ دارای یک تبلت 8 اینچی می باشد که باعث سهولت در کار با این دستگاه می شود. لازم به توضیح است این دیاگ می تواند تمامی عیوب قطعات مختلف خودرو مانند: عیوب انژکتور، سیستم ایموبلایزر، عیوب موتور، عیوب گیربکس و… را به طور دقیق تشخیص دهد.

برای اطلاع از تفاوت دستگاه های صافکاری سنتی و دستگاه های صافکاری pdr این مطلب را مطالعه کنید.

این دیاگ خوش قیمت روی سیستم عامل اندروید کار می کند و قابلیت عیب یابی اکثر خودرو ها را دارد. دیاگ لانچ با تست عملگرها و سنسورهای خودرو به شما این امکان را می دهد که کارکرد اکثر سنسورهای خودرو خود را عیب یابی کنید.

دستگاه دیاگ نگار:

دستگاه دیاگ نگار خودرو یکی از دیاگ های ایرانی و تخصصی است که در کنار کاربرد های فراوان و قابلیت های متعدد، دارای قیمت نسبتا مناسبی می باشد. این دیاگ قابلیت تشخیص تمامی عیوب مربوط به موتور و انژکتور را دارد و برای این کار نیاز به استفاده از هیچ گونه کامپیوتر نیست.

کارکردن با دیاگ نگار خودرو بسیار ساده است و می توان با استفاده از این دیاگ به خوبی مشکلات ایسیو را شناسایی کرد. لازم به توضیح است، این دیاگ دارای یکی از کامل ترین بخش های نرم افزاری است و شما می توانید با استفاده از آن، تمامی کار های ECU را به راحتی انجام دهید. صفحه نمایش رنگی، شناسایی اتوماتیک ECU، بک آپ گیری خودکار و سایر ویژگی های دیگر از نقاط مثبت دیاگ نگار خودرو است که می تواند به شما در عیب یابی در خودرو های مختلف کمک فراوانی نماید.

اگر میخواهید کاربرد تگرگ کش در صافکاری pdr  را بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

دستگاه دیاگ رایکار:

دیاگ خودروی شخصی رایکار بر اساس دانش و محصولی محلی برای کاهش هزینه های نگهداری و تعمیر خودرو ساخته شده است. این کلید با اتصال به خودرو، عیوب و خطاهای تمامی زیرسیستم های خودرو را شناسایی کرده و برای هر یک از خطاها با تمرکز بر ارائه راه حل، محتوای فارسی تولید می کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید انواع پنل نور صافکاری با ما تماس بگیرید.

دیاگ یکی از بهترین دستگاه ها برای شناسایی عیوب خودرو است. این دستگاه دارای تنوع بسیار زیادی است و امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. در مقاله سایت کاوش خودرو به بررسی ارزانترین و بهترین دستگاه دیاگ خودرو پرداخته است. شما برای تهیه بهترین دستگاه دیاگ می توانید به سایت کاوش خودرو مراجعه کنید. این سایت تمامی محصولات خود را با ضمانتنامه به دست مشتری می رساند. امیدواریم این برایتان مفید بوده باشد.

برای اینکه بدانید روش نوین صافکاری بدون رنگ چیست به این مطلب مراجعه کنید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف