به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

دستگاه دیاگ جی دی اس

دستگاه دیاگ جی دی اس (GDS) را در بازار به نام دستگاه دیاگ تخصصی (دیاگ مادر) کمپانی های هیوندا و کیا موتورز می شناسند. این دستگاه دیاگ دارای دو نمونه آبی رنگ و قرمز رنگ بوده که از لحاظ کیفی و سخت افزاری هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. از دستگاه دیاگ جی دی اس که یکی از انواع متنوع دستگاه دیاگ خودرو است، برای عیب یابی و رفع خطا در خودروهای هیوندا و کیا استفاده می شود. بنابراین اگر تعمیرات تخصصی برندهای هیوندا و کیا موتورز را انجام می دهید بی شک دستگاه دیاگ جی دی اس به کارتان خواهد آمد.

برای سفارش دستگاه دیاگ فورد به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

دستگاه های دیاگ جی دی اس قادر به عیب یابی و پروگرامینگ خودروهای هیوندا و کیا تولید سال 1996 تا 2019 می باشند. ویژگی های کلی نرم افزار دستگاه دیاگ جی دی اس شامل خواندن و حذف خطاها، بازیابی خطاها، خواندن پارامترها و تست عملگرها و سنسورها می باشد.

دستگاه دیاگ ولوو ایرانی Volvo Vcads Pro

5,200,000 تومان
دستگاه دیاگ ولوو ایرانی ویژه ی کامیون ها و اتوبوس ها و ماشین آلات راهسازی ولوو

دیاگ ولوو و رنو تراکس VOCOM

53,500,000 تومان
دیاگ ولوو وکام عیب یاب تخصصی ولوو و رنو پشتیبانی از یورو 6 پشتیبانی از کامیون های رنو با موتور DXI و DTI

دستگاه دیاگ هیوندا و کیا GDS

15,000,000 تومان
دستگاه دیاگ هیوندا و کیا یا همان دیاگ GDS

دستگاه دیاگ هوندا HIM

10,000,000 تومان
دستگاه دیاگ هوندا هیم HIM DIAGNOSTIC TOOL

با استفاده از دستگاه دیاگ جی دی اس می توان اقدام به بررسی و تحلیل داده های فنی خودرو همچون دمای آب رادیات، سرعت سنج، کیلومترشمار، وضعیت دنده ها، زاویه فرمان، دور موتور و سیستم تهویه نمود. به محض متصل شدن دستگاه دیاگ جی دی اس به خودرو، دسترسی به تمام یونیت ها برای شما مهیا می شود. اقداماتی که می توانید از طریق دستگاه های دیاگ جی دی اس انجام دهید شامل عملیات پیکربندی، کدینگ و تست سنسورها می شود.

نرم افزار دستگاه دیاگ جی دی اس تمامی راهنماهای تعمیرات الکترونیکی را همراه با نقشه ها و دیاگرام های گرافیکی به صورت کاملا اکتیو در اختیار شما قرار می دهد تا یک راهنمای اصولی برای عیب یابی پیش روی خود داشته باشید. تعریف قطعات جدید برای خودرو، بررسی اطلاعات و داده های مربوط به یک قطعه خاص و کالیبراسیون و تعریف دریچه گاز از دیگر قابلیت های این دیاگ تخصصی می باشد.

برای ثبت سفارش دستگاه دیاگ بنز با شماره های درج شده تماس بگیرید.

قیمت دستگاه دیاگ جی دی اس

دستگاه های دیاگ جی دی اس جز گران قیمت ترین دستگاه های دیاگ در ایران می باشند. این دستگاه دارای نمونه اوریجینال و نمونه های مونتاژ شده است. طبیعی ست که قیمت دستگاه دیاگ جی دی اس مونتاژ شده قیمت ارزان تری می باشد. با این حال توصیه می شود که در خرید دستگاه دیاگ جی دی اس، قیمت را ملاک خود قرار ندهید و به کیفیت دستگاه توجه کنید. خودروهای هیوندا و کیا جزو گران ترین خودروها محسوب می شوند و یک نقص کوچک در آن ها بسیار هزینه بر خواهد بود. اتصال دستگاه های دیاگ جی دی اس تقلبی به این خودروها می تواند سیستم خودرو را دچار اختلال نماید.

برای ثبت سفارش دستگاه دیاگ چری به واتس آپ ما پیام بدید.

قیمت دستگاه دیاگ جی دی اس به سال تولید دستگاه، کشور سازنده دستگاه، قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه، خدمات پس از فروش، گارانتی و کیفیت ساخت آن بستگی دارد. توصیه می شود که قبل از خرید برای استعلام قیمت دستگاه دیاگ جی دی اس و اطمینان خاطر از ویژگی های کیفی دستگاه با کارشناسان مجموعه کاوش خودرو تماس حاصل نمایید تا اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهند.

خرید اینترنتی دستگاه دیاگ جی دی اس

دستگاه دیاگ جی دی اس قابلیت های پیشرفته ای در حد برندهای هیوندا و کیا ارائه می دهد. کالیبراسیون زاویه فرمان، هواگیری ABS، کالیبراسیون سنسورهای تنظیم ارتفاع بادی Genesis، Mohave، Centennial و KIA K900، تشخیص نقاط کور، کنترل سیستم هشدار انحراف از مسیر، کالیبره نمودن سیستم Cruise Control، تعریف Airbag، ارائه دیاگرام های الکترونیکی و برقی خودرو، راهنمای باز کردن قطعات و تعریف قطعات جدید و تست عملگرها و سنسورها همگی از خدمات تخصصی این دستگاه می باشد.

برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش دستگاه دیاگ ولوو در واتس آپ پیام بگذارید.

دستگاه دیاگ جی دی اس برای تعمیرات تخصصی خودروهای هیوندا و کیا استفاده می شود. این برندها جزو معروف ترین و قیمتی ترین برندهای خودروی جهان هستند. بنابراین طبیعی ست که در تعمیرات آن ها نهایت دقت و کیفیت اعمال شود و قابلیت های ذکر شده در دستگاه دیاگ قابل دسترسی باشد. بدین منظور باید حتما از دستگاه دیاگ جی دی اس اصل استفاده شود. با وجود فروشندگان سودجو و متقلبی که این روزها به تعداد آن ها افزوده شده خرید دستگاه دیاگ جی دی اس به یک چالش تبدیل شده است.

مجموعه کاوش خودرو اما با فراهم سازی شرایط جهت خرید اینترنتی دستگاه دیاگ جی دی اس از این مجموعه خاطر تعمیرکاران تخصصی خودرو را آسوده کرده است. شما می توانید با خرید اینترنتی دستگاه دیاگ جی دی اس از کاوش خودرو از خدماتی چون مشاوره رایگان قبل از خرید، پشتیبانی بعد از فروش، ضمانت اصالت و ارسال رایگان و سریع بهره مند شوید.

مشخصات دستگاه دیاگ جی دی اس

دستگاه دیاگ جی دی اس (Hyundai Kia GDS Diag) به منظور عیب یابی سنسور، تعریف سوئیچ، آپدیت ECU، پیکربندی یونیت ها، پروگرامینگ و اجرای تمامی عملیات تخصصی روی خودروهای سواری هیوندا و کیا قابل خریداری و استفاده می شود. با استفاده از دستگاه دیاگ جی دی اس می توان اقدام به نمایش اطلاعات لحظه ای موتور، برنامه ریزی و کانفیگ، Upgrade و Downgrade نمودن ECU، Adaptation یونیت ها، نمایش هیستوگرام آماری داده ها به صورت گرافیکی و تعریف ریموت و دریچه گاز نمود.

برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه دیاگ فاو به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

اینترفیس دستگاه دیاگ جی دی اس از پیشرفته ترین Firmware بهره مند می باشد و امکان آپدیت آن از طریق اتصال به اینترنت برای کاربران وجود دارد. عملکرد این دستگاه تحت سیستم عامل ویندوز بوده و می توانید نرم افزار تخصصی آن را روی لپتاپ با نصب کنید. البته لازم به ذکر است که نصب نرم افزار دستگاه دیاگ جی دی اس روی لپتاپ به 500 گیگ فضای خالی نیاز دارد و سیستم عامل لپتاپ نیز باید ویندوز 7 به بالا باشد.

دستگاه دیاگ جی دی اس دارای منوهای انگلیسی می باشد و از زبان فارسی در آن پشتیبانی به عمل نیامده. با این حال می توانید با به کارگیری برخی پلاگین های مخصوص اقدام به ترجمه منوهای انگلیسی و فارسی سازی منوهای آن نمایید. این نرم افزار همچنین دیاگرام و نقشه های راهنمای الکترونیکی خودرو را به منظور سهولت در امر تعمیرات در اختیار شما قرار می دهد.

مشخصات دستگاه های دیاگ جی دی اس را که بررسی کنید خواهید دید این دستگاه دیاگ هر آنچه که برای تعمیرات تخصص خودروهای کیا و هیوندا نیاز است را ارائه داده. از جمله مشخصات دستگاه دیاگ جی دی اس که جزو مشخصه های اصلی این دستگاه به شمار می رود می توان به پروگرامینگ و کدینگ یونیت ها، تعریف سوئیچ و ریموت، تعریف قطعات جدید، پیکربندی ECU، کالیبره نمودن زاویه فرمان، کالیبره نمودن و تعریف دریچه گاز و تست سنسورها اشاره کرد.

برای دریافت سایر قابلیت های دستگاه دیاگ نیو هلند به واتس آپ ما پیام بدهید.

شما می توانید از قابلیت های نرم افزاری دستگاه های دیاگ جی دی اس استفاده کنید و با نصب Microcat روی سیستم، شماره فنی قطعات خودروهای هیوندا و کیا را در قالب یک بانک داده جامع در اختیار داشته باشید تا پروسه تعمیرات خودرو با کیفیت و سرعت بیشتری طی شود.

برای خرید دستگاه دیاگ جی دی اس از مجموعه کاوش خودرو کافی ست با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید و از مشاوره های رایگان قبل از خرید بهره مند شوید. هدف ما ارائه بهترین و جامع ترین خدمات فروش دستگاه های عیب یاب خودرو به تعمیرکاران مجرب و حرفه ای این مرز و بوم می باشد.

خرید دستگاه دیاگ جی دی اس

هدف از خرید دستگاه دیاگ جی دی اس، تعمیرات و عیب یابی خودروهای هیوندا و کیا می باشد. با خرید دستگاه دیاگ جی دی اس یک پکیج سخت افزاری و و نرم افزاری تحویل شما خواهد شد. پکیج نرم افزاری دستگاه های دیاگ جی دی اس قابلیت های مختلفی را در راستای عیب یابی سنسورها در اختیار شما قرار می دهد. از دیاگرام های تعمیرات الکترونیکی گرفته تا اطلاعات مربوط به هر قطعه خاص و نمایش کد خطاها توسط سیستم نرم افزاری دستگاه دیاگ جی دی اس صورت می پذیرد.

برای مشاهده سایر قابلیت های دستگاه دیاگ لانچ با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

اما همانطور که گفته شد با خرید دستگاه دیاگ جی دی اس یک پکیج سخت افزاری نیز به شما تحویل داده می شود که شامل متعلقات سخت افزاری است. کابل OBD 16 پین اصلی ترین کابل این دستگاه می باشد که 16 پین اصلی آن به خودرو و 26 پین آن به دستگاه دیاگ متصل می شود.

از دیگر متعلقات سخت افزاری که با خرید یکی از دستگاه های دیاگ جی دی اس به دست شما می رسد می توان به کابل اتصال به لپتاپ، آداپتور تبدیل برق، جک آداپتور 6 پین، کابل تبدیل 16 پین به 20 پین و 16 پین به 12 پین، کابل اتصال به موتور، کابل اتصال به گیربکس و تریگر ماژول اشاره کرد.

دستگاه دیاگ جی دی اس دارای قابلیت آپدیت رایگان آنلاین می باشد و قابلیت های نرم افزاری بسیار پیشرفته ای را در خود جای داده. این دستگاه برای خودروهای سواری و غیر سنگین قابل استفاده می باشد و زبان اصلی آن زبان انگلیسی است.

 برای آشنایی بیشتر با انواع چسب صافکاری به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

شما می توانید برای خرید دستگاه دیاگ جی دی اس از مجموعه کاوش خودرو با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید. از جمله خدمات خرید دستگاه دیاگ جی دی اس در کاوش خودرو شامل مشاوره رایگان قبل از خرید، پشتیبانی بعد از فروش، ارائه ضمانت اصالت، ارسال سریع با شیوه های حمل و نقل اصولی و ارسال رایگان برای خریدهای بیش از 1 میلیون تومان می باشد. هدف ما در مجموعه کاوش خودرو ارائه بهترین خدمات فروش دستگاه دیاگ جی دی اس به شما تعمیرکاران متخصص و باتجربه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

نوار کناری
خرید اقساطی با چک و تخفیف