به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

بروز تصادف و ضربه شدید به خودرو می تواند صدماتی را به بدنه خودرو وارد کند، در صورت اینگونه حوادث صاحب خودرو نزد فرد صافکار می رود و صافکار با مشاهده وضعیت خودرو می تواند تشخیص دهد که بدنه خودرو چقدر آسیب دیده و با توجه به میزان آسیب دیدگی به تعمیر خودرو می پردازد. معمولا برای صافکاری حرفه ای اتومبیل سعی برآن است که از روش صافکاری بدون رنگ استفاده می شود تا به رنگ اصلی خودرو آسیبی وارد نشود واز قیمت اتومبیل کاسته نشود.

اگر میخواهید بدانید که چرا صافکاری pdr به لمس جادویی مشهور است این مطلب را مطالعه کنید.

ویژگی های صافکاری حرفه ای اتومبیل چیست؟

صافکاری اتومبیل کاری است تخصصی که در انتخاب آن باید بیشترین دقت انجام پذیرد. صافکاری ماشین نه تنها یک شغل و حرفه بلکه یک هنر است، و یک صافکار حرفه ای و ماهر می تواند با توجه به تجربه و همچنین تمیز بودن کار خود قیمت خاص خود را تعیین کند.

برای اینکه در مورد پشتیبانی دستگاه دیاگ از اتومبیل ها بیشتر بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

در اینجا می خواهیم ویژگی های یک صافکار اتومبیل خوب رابرای شما شرح دهیم:

برای دانستن کاربرد دیاگ اتومبیل این مطلب را مطالعه کنید.

  1. در ابتدای کار صافکاری حرفه ای، اولین کار این است که به دنبال صافکاری باشیم که از تجربه کافی برای انجام این امر مهم داشته باشد، زیرا اگر صافکار تخصص کافی در این زمینه نداشته باشد ممکن است به رنگ اصلی خودرو آسیب زده و همین امر موجب کاهش قیمت خودرو می شود. 
  2. صافکاری حرفهای زمانی انجام می شود که صافکار بدون این که به رنگ خودرو آسیب بزند بدنه خودرو را تعمیر کند و کاملا مانند روز اول خود گردد. در واقع از نوع صافکاری بدون رنگ استفاده کند، زیرا این نوع صافکاری هزینه کمتری را روی دست صاحب خودرو می گذارد. 
  3. صافکار حرفه با مشاهده وضعیت ماشین باید در صدد انجام تعمیر آن باشد یعنی به جای تعویض قطعات خودرو سعی کند با نقاشی و روش های نوین صافکاری مسئله را حل کند. 
  4. بتونه کاری خودرو در قسمت های صاف شده نازک است تا در اثر تابش نور خورشید اسیبی به ان وارد نکند. 
  5. نتیجه کار رنگ کاری بدنه خودرو باید به شکلی باشد که هیچ مرزی بین رنگ قدیم خودرو و رنگ جدید وجود نداشته باشد و این تشخیص زیر نور آفتاب راحتر صورت می گیرد و شما به راحتی مرز رنگ ها را می توانید تشخیص دهید. 
  6. در صافکاری حرفه ای باید صافکار فارغ از کد رنگ ماشین دقیقا آن رنگ را همرنگ قطعات خودرو بسازد.

برای سفارش و اطلاعات بیشتر از ضربه زن صافکاری با ما در تماس باشید.

فنرجمع کن طوسی (خودروهای خارجی)

11,500,000 تومان

فنرجمع کن طوسی (خودروهای خارجی)

این دستگاه انجام عملیات تعمیر یا تعویض فنر را به راحتی و با صرف کمترین نیروی فیزیکی و نیز با ایمنی بالا و اطمینان از عدم آسیب دیدگی قطعات درگیر، برای شما انجام می دهد. این ابزار در تعمیرگاه ها و صنایع زیادی مانند تولیدی ها، خودرو سازی ها، الکترونیک، ماشین آلات و تجهیزات مکانیکی به عنوان یک ابزار اساسی در تعمیرات و تجمیع مورد استفاده قرار می گیرد. برای تعمیر و سرویس سیستم تعلیق خودرو حتما باید کمک و فنر خودرو جدا شده و این سرویس انجام شود.

فنر جمع کن فک بازشو پدالی

11,500,000 تومان

فنر جمع کن فک بازشو پدالی

این دستگاه انجام عملیات تعمیر یا تعویض فنر را به راحتی و با صرف کمترین نیروی فیزیکی و نیز با ایمنی بالا و اطمینان از عدم آسیب دیدگی قطعات درگیر، برای شما انجام می دهد. این ابزار در تعمیرگاه ها و صنایع زیادی مانند تولیدی ها، خودرو سازی ها، الکترونیک، ماشین آلات و تجهیزات مکانیکی به عنوان یک ابزار اساسی در تعمیرات و تجمیع مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به صورت دستی هیدرولیکی کار میکند و با پدال میتوانید آن را به صورت دقیق تنظیم نمایید. دستگاه دارای فک های قابل تنظیم که به کاربر اجازه می دهد متناسب با نیاز، سایز و ابعاد فنر آن را تنظیم نماید.

فنرجمع کن با 2فک ثابت

11,500,000 تومان

فنرجمع کن با 2فک ثابت

این دستگاه انجام عملیات تعمیر یا تعویض فنر را به راحتی و با صرف کمترین نیروی فیزیکی و نیز با ایمنی بالا و اطمینان از عدم آسیب دیدگی قطعات درگیر، برای شما انجام می دهد. این ابزار در تعمیرگاه ها و صنایع زیادی مانند تولیدی ها، خودرو سازی ها، الکترونیک، ماشین آلات و تجهیزات مکانیکی به عنوان یک ابزار اساسی در تعمیرات و تجمیع مورد استفاده قرار می گیرد. به صورت  نیمه اتوماتیک کار میکند و یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات تعمیرگاهی در بین تعمیرکاران است.

دستگاه ای دیاگ مینی لانچ EDIAG MINI

14,000,000 تومان
دستگاه ای دیاگ مینی لانچ EDIAG MINI  عیب یاب EDIAG Mini OBD2 با استفاده از بلوتوث با تبلت و یا

دیاگ کاترپیلار CATERPILLAR CAT2

30,500,000 تومان
دیاگ کاترپیلار CATERPILLAR CAT2 این دیاگ جهت عیب یابی ماشین آلات و موتورهای کاترپیلار می باشد،که ساخت مشترک آمریکا و

دستگاه جدید تستر برق ISmart EV P01

تماس بگیرید
دستگاه جدید تستر برق ISmart EV P01 دستگاه جدید تشخیص و عیب یابی جعبه باتری هیبرید دستگاهی بادقت بالا،ایمن و

7. در حین صافکاری و باز و بسته کردن قطعات خودرو باید تمامی پیچ ها دقیقا در سر جای خود بسته شده باشد. زیرا درست نبستن پیچ ها و سر پوش ها موجب ایجاد صدا و لرزش در بعضی قسمت های ماشین می شود.

برای اینکه در مورد بهترین دستگاه دیاگ برای ماشین های ایرانی اطلاعات کسب کنید با ما در تماس باشید.

8. قطعات خودرو باید به صورت قرینه در کنار همدیگر قرار بگیرند، مثلا لبه درب خودرو با گلگیر کاملا برابر و قرینه در کنار هم باشند. 

9. صافکار حرفه ای در همان ابتدای مشاهده اشکالات خودرو می تواند به صورت قطع قیمت نهایی را به مشتری خود بدهد.

10. در صافکاری حرفه ای زمان کمتر و در عین حال کیفیت بهتر برای انجام کار از اهمیت بالایی برخوردار است. 

برای اینکه از نمایش ایراد خودرو با دستگاه دیاگ مطلع شوید و بدانید که دستگاه دیاگ کدام بخش از ایرادهای خودرو را نمایش می دهد این مطلب را مطالعه کنید.

11. شاسی ماشین جزء نقاط حساس خودرو به شمار می رود، به طوری که اگر به شاسی ماشین آسیبی وارد شود، به طور چشمگیری از قیمت آن می کاهد. دستگاه مکش نیز می تواند به برگرداندن شاسی سر جای خود کمک کند. 

12. رنگ کوره ای فقط در کارخانه سازنده خودرو قابل انجام است و اگر این رنگ آسیب ببیند می تواند به کاهش قیمت خودرو منجر شود، این رنگ در اتاق کوره انجام می شو که این مکان فقط در کارخانه وجود دارد و در هیچ تعمیرگاهی این مکان وجود دارد، بنابراین صافکار در هنگام انجام کار باید به رنگ خود توجه کافی داشته باشد و حتی الامکان به رنگ خودرو آسیبی وارد نکند. البته بعضی از صافکاران برای زودتر خشک شدن رنگ خودرو از اشعه UV استفاده می کنند ولی این ربطی به کوره ندارد و هرگز جای رنگ کوره را نخواهد گرفت. 

برای مشاهده انواع دستگاه دیاگ پرفروش در ایران این مطلب را مطالعه کنید.

13. پولیش خودرو یکی از مراحل مهم در صافکاری خودرو محسوب می شود، با برداشتن یک لایه از رنگ خودرو، بدنه را براق تر می کند. این کار توسط افراد متخصص انجام می شود، زیرا زمان بندی خاصی برای آن وجود ندارد. ولی باید در نظر داشت که پولیش خودرو اگر زیاد انجام شود می تواند به بدنه خودرو آسیب وارد کند. اینها مجموعه ای از مواردی بودند که برای انجام یک صافکاری حرفه ای به عقیده کاوش خودرو لازم و ضروری است.

برای اطلاع از استفاده دیاگ در انواع خودرو می توانید به این مطلب مراجعه کنید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف