به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

آیا می دانید معیارهای قیمت گذاری دستگاه دیاگ چیست؟ دستگاه دیاگ به بررسی وضعیت عمومی خودرو و پیدا کردن عیوب آن می پردازد. دستگاه دیاگ از نظر معنایی به معنی تشخیص می باشد، یعنی گاهی شما نمی توانید خود به تشخیص خرابی در کارکرد خودروی خود بپردازید بنابراین به یک تعمیرگاه ماشین مراجعه کرده و او با استفاده از این دستگاه به شناسایی خطا در ماشین شما می پردازد.

برای اطلاع از مزایا و معایب دستگاه دیاگ لپ تاپی این مطلب را بخوانید و برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

 معیارهای قیمت گذاری دستگاه دیاگ چیست؟

اگر بخواهیم روند چگونگی کارکرد دستگاه دیاگ را به شما بگوییم، اینگونه باید گفت که در هر ماشینی سیستمی به نام ECU وجود دارد که عملکرد قسمت هایی مانند سنسور خودرو، ترمز ماشین، انژکتور، فن ماشین و غیره را مورد بررسی قرار می دهد. اگر هر کدام از این قسمت ها دچار مشکل شود دستگاه دیاگ با نشان دادن کد های خطا به تعمیرکار می فهماند که مشکلی در این قسمت ها وجود دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید انواع پنل نور صافکاری با ما تماس بگیرید.

دستگاه دیاگ در انواع مختلف وجود دارد و هر کدام دارای یک سری ویژگی های خاص خود می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و جایگزین شدن انژکتور به جای کاربراتور کارکرد خودرو ها کمی پیچیده تر شده است و دلیلش استفاده از سنسور های مختلف در خودرو می باشد.

برای اینکه استفاده از دستگاه دیاگ را در مواقع لازم انجام دهید این مطلب را مطالعه کنید.

دستگاه دیاگ مرسدس بنز Compact3

30,000,000 تومان
دستگاه دیاگ مرسدس بنز Compact3

دستگاه دیاگ بنز کامپکت Compact 4

53,000,000 تومان
دستگاه دیاگ بنز کامپکت ۴ Compact 4 دیاگ مرسدس بنز سواری دستگاه دیاگ بنز سنگین با 1 سال آپدیت رایگان

دستگاه دیاگ هوندا HIM

8,100,000 تومان
دستگاه دیاگ هوندا هیم HIM DIAGNOSTIC TOOL

دستگاه دیاگ وابکو Wabco

تماس بگیرید
عیب یاب اصلی وابکو WABCO DIAGNOSTIC

دیاگ کنور

تماس بگیرید
دیاگ ترمز ماشین سنگین کنور

نکات مربوط به انتخاب دستگاه دیاگ

قیمت گذاری دستگاه دیاگ در انواع مختلف در بازار یافت می شود و همچنین با توجه به نوع و مدل آن با قیمت های متفاوت فروخته می شود. در اینجا به چند مورد از این نکات می پردازیم:

بعضی از دستگاه های دیاگ در قیمت گذاری دستگاه دیاگ وجود دارد که در مواقعی باید آپدیت شوند و اگر این کار صورت نگیرد عملا دستگاه از کار می افتد. دیاگ های چینی در قیمت های ارزان در بازار وجود دارد که استفاده از آن به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود زیرا امکان دارد که به خودرو آسیب بزند.

برای دریافت مشاوره و خرید بهترین دستگاه دیاگ خودرو با ما تماس بگیرید.

دستگاه های مولتی دیاگ در قیمت گذاری دستگاه دیاگ نیز استفاده از آن توصیه نمی شود، انتظاری که شما از دستگاه دیاگ دارید تا اندازه زیادی به قیمت آن بستگی دارد ه عبارتی دیاگ های از برند های معتبر قیمت بالاتری نسبت به دیاگ های معمولی و از برند های ناشناخته دارند. اما این نکته را مد نظر داشته باشید که گران بودن دستگاه دیاگ دلیلی بر بهتر بودن و یا اینکه مناسب هر خودرویی باشد نیست. دستگاه دیاگ در انواع مختلفی وجود دارد و هر کدام مختص سیستم ماشین های متفاوت است و به عنوان مثال نمی شود دیاگی که مختص خودرو پراید است را برای خودروی بی ام و مورد استفاده قرار داد. 

نکات قیمت گذاری دستگاه دیاگ

برای مشاهده کاربرد چکش صافکاری این مطلب را مطالعه کنید.

با پیشرفت تکنولوژی و بکار بردن اینترنت در تمام جنبه ها موجب شده تا انسان ها بسیاری از کار ها را در مدت زمان کم انجام دهند و در صرف زمان صرفه جویی کنند. قیمت گذاری دستگاه دیاگ نیز از این مستثنی خالی نبوده و دیاگ هایی تولید شده که با استفاده از وای فای می تواند از راه دور خودروی شما را اسکن کند و مشکل آن را مورد بررسی قرار دهد. مزیت بینظیر این دستگاه را نمی شود در نظر نگرفت ولی قیمت این دستگاه نسبت به دستگاه های دیاگ دیگر کمی گرانتر است. در مقابل دستگاه دیاگ ارزان قیمت تر هم وجود دارد که با اتصال به کامپیوتر خودرو اطلاعات را به موبایل منتقل می کند. 

برای اطلاع از مهمترین ابزار تعمیرگاه اتومبیل این مطلب را مطالعه کنید و برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

در حال حاضر قیمت گذاری دستگاه دیاگ مستر دیاگ مدل پلاس یکی از پیشرفته ترین دیاگ ها در ایران است و مسلما قیمت آن نیز به دلیل خدماتی که ارائه می دهد بیشتر می باشد. این دستگاه برای خودرو های داخلی و خارجی بکار برده می شود. در زمان خرید دستگاه دیاگ به برند محصول بسیار توجه کنید و حتما محصولی را تهیه کنید که برای شما عمر طولانی تری داشته باشد، اغلب خرید از فروشگاه های معتبر این اطمینان را برای شما حاصل خواهد کرد. داشتن خدمات پس از فروش برای دستگاه مهمی مثل دیاگ برای تعمیرکاران اهمیت بسیاری دارد.

برای اینکه در مورد نحوه تشخیص کم کردن کیلومتر خودرو با دستگاه دیاگ بیشتر بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

از جمله عواملی که در قیمت گذاری دستگاه دیاگ موثر است ویژگی هایی است که دستگاه دیاگ دارد هر این ویژگی ها بیشتر باشد مسلما قیمت بالاتر می رود.

برای اطلاع از تفاوت دستگاه های صافکاری سنتی و دستگاه های صافکاری pdr این مطلب را مطالعه کنید.

ویژگی های قیمت گذاری دستگاه دیاگ

بعضی از این ویژگی ها در قیمت گذاری دستگاه دیاگ عبارتند از:

  • سرعت خواندن اطلاعات
  • تنوع در ماشین هایی که برای آنها عیب یابی انجام شود. 
  • نوع نرم افزار استفاده شده در دستگاه دیاگ
  • دارای قابلیت لاگین، تنظیمات، کدینگ
  • نوع نمایش گرافیکی
  • لمسی بودن دستگاه دیاگ
  • نوع بلوتوثی دستگاه دیاگ
  • وزن دستگاه

از نظر تیم کاوش خودرو قیمت دستگاه دیاگ بسته به نوع کاربرد و نیاز برای عیب یابی خودرو متفاوت می باشد. قبلا هم توضیح دادیم به هیچ عنوان دستگاه دیاگ ارزان خریداری نکنید زیرا به خودرو آسیب می رساند.

اگر میخواهید کاربرد تگرگ کش در صافکاری pdr  را بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف