به وبسایت کاوش خودرو خوش آمدید.

وبلاگ

دستگاه دیاگ لانچ از چه اتومبیل هایی پشتیبانی می کند؟

پشتیبانی دستگاه دیاگ از اتومبیل ها بسیار گسترده است. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که هنگام کار با خودرو، متوجه ایرادی در موتور شوید اما ندانید دقیقا مشکل از کدام قسمت است، در این لحظه تمامی افراد به فکر دیاگ لانچ می افتند. با دیاگ زدن خودرو به راحتی می توان متوجه اشکالات جزئی خودرو نیز شد.

برای اینکه در مورد بهترین دستگاه دیاگ برای ماشین های ایرانی اطلاعات کسب کنید با ما در تماس باشید

با تولید دیاگ، کار بسیاری از تعمیرکاران آسان‌تر از قبل شده است و دیگر نیاز نیست تعمیرکار تمام خودرو را باز کند تا اشکالات آن را متوجه شود. بلکه با استفاده از دیاگ لانچ در چند دقیقه به راحتی ایراد خودرو را می یابد. دیاگ لانچ یکی از پرمصرف ترین ابزارهای بازار ماشین است که امروزه طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. امکان دارد این سوال برایتان پیش آید که دستگ دیاگ لانچ از چه اتومبیل هایی پشتیبانی می کند؟ در ادامه سایت کاوش خودرو به بررسی این سوال می پردازد.

برای اینکه از نمایش ایراد خودرو با دستگاه دیاگ مطلع شوید و بدانید که دستگاه دیاگ کدام بخش از ایرادهای خودرو را نمایش می دهد این مطلب را مطالعه کنید.

دستگاه دیاگ ولوو وکام 2 – volvo VOCOM II

تماس بگیرید
دیاگ ولوو وکام 2 (VOLVO VOCOM II) با ارتباط بیسیم قوی

مخصوص کلیه اتوبوس، کامیون و ماشین آلات راه سازی ولوو، کامینز، Fh500، تمام سری های رنو تراکس

دیاگ تویوتا و لکسوس Toyota Techstream vcx

13,000,000 تومان

دستگاه دیاگ تویوتا و لکسوس تک استریم AllScanner vcx

دستگاه دیاگ ولوو ایرانی Volvo Vcads Pro

5,200,000 تومان
دستگاه دیاگ ولوو ایرانی ویژه ی کامیون ها و اتوبوس ها و ماشین آلات راهسازی ولوو

دیاگ لانچ چیست؟

برای پشتیبانی دستگاه دیاگ از اتومبیل ها در برند های مختلف، دستگاه های مختلفی تولید شده است. کمپانی لانچ یکی از قوی ترین کمپانی های ساخت دیاگ در دنیا می باشد که دیاگ لانچ یکی از دیاگ های مولتی برند ویژه خودروهای خارجی و حتی ایرانی می باشد که در ورژن جدید آپدیت خود پشتیبانی از خودرو های داخلی را نیز به برنامه خود اضافه کرده است.

در بین دیاگ های مختلفی که در بازار وجود دارد، نامی مطمئن خودنمایی می کند. نامی برخاسته از انگلستان، شهر پلیموت و منطقه صنعتی نیوهمپ. شرکت Launch Tech UK کار خود را از سال 2003 آغاز نموده و از همان سال یکی از بهترین تولید کنندگان دیاگ خودروهای مختلف در اروپا شناخته شد.

تولیدات این شرکت به حدی از کیفیت رسید که شهرت خوبی در اروپا برای خود دست و پا کرد و همین نام مقدمه ای برای گسترش محصولات آن در کل جهان گردید. آسیا یکی از محل هایی است که این شرکت محصولات خود را به راحتی عرضه می نماید و کیفیت و قابلیت آن ها باعث پذیرش و مقبولیت این قطعات و تولیدات می گردد.

برای مشاهده انواع دستگاه دیاگ پرفروش در ایران این مطلب را مطالعه کنید.

دیاگ لانچ چند سالی می شود که وارد بازار ایران شده است و توانسته در مدت کوتاهی ویژگی های خوبی که دارد را به نمایش گذاشته و مقبولیت زیادی را بدست آورد. در ادامه به بررسی ویژگی های کلی این محصول و کاربرد هایی که دارد خواهیم پرداخت.

برای اطلاع از استفاده دیاگ در انواع خودرو می توانید به این مطلب مراجعه کنید.

دستگاه دیاگ لانچ از چه اتومبیل هایی پشتیبانی می کند؟

دستگاه دیاگ لانچ یکی از پرکاربردترین دیاگ های موجود در بازار است. این دستگاه به به دلیل پشتیبانی قوی در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است. خودروهای تحت پوشش دستگاه های دیاگ لانچ شامل خودروهای مرسدس بنز، BMW، پروتون، رنو، ولوو، تویوتا، پژو، کیا، مزدا، سیتروئن، دوو، فورد، میتسوبیشی، فولکس و مگان و همچنین تمام اتومبیل های شرکت ایران خودرو و  سایپا است.

حدود 100 تا 150 برند خودرو توسط این دستگاه دیاگ ساپورت می شود. این دستگاه در ایران نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا به خوبی با اتومبیل های داخلی ارتباط برقرار کرده و هنگام کار خطا و یا مشکلی به وجود نمی آید.

برای اینکه بدانید دستگاه دیاگ عیب یاب است یا برطرف کننده عیب خودرو و در مورد عیب یابی با دستگاه دیاگ بیشتر بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

کاربردهای دیاگ لانچ

دیاگ لانچ را می توان به عنوان یک دیاگ کامل معرفی کرد که با استفاده از آن می توانید تمام عیوب خودرو را پیدا کنید. پوشش دیاگ لانچ شامل ایسیوی موتور، گیربکس، سیستم تهویه و کیسه هوا، تنظیم باد لاستیک، مانیتور های خودرو، و ترمز ها می گردد. همچنین از نظر نوع خودرو این دیاگ محدودیتی را ندارد و با خودروهای صد و پنجاه کمپانی خودروسازی سازگاری دارد. تمامی خودروهای داخلی ایرانی و چینی نیز در این دسته بزرگ قرار می گیرند.

برای اینکه بدانید طرز کار دستگاه دیاگ خودرو چگونه است این مطلب را مطالعه کنید.

دیاگ لانچ به صورت تخصصی توانایی خواندن و یا پاک کردن کد های خطا را دارد. همچنین پروگرام مجدد و یا ریست کردن ECU/ECM را نیز برای شما انجام خواهد داد. تست تمامی عملکرد های خودرو در سیستم ها و سنسور های مختلف نیز از اصول پایه دیاگ لانچ می باشد. این دستگاه همچنین قابلیت ریست و کالیبره کردن برخی از ویژگی های خودرو مانند ترمز، دریچه گاز برقی و سنسور زاویه فرمان را دارا است. همچنین می تواند سنسور های گیربکس را تعریف و کالیبره نماید.

اگر میخواهید بدانید که چرا صافکاری pdr به لمس جادویی مشهور است این مطلب را مطالعه کنید.

ویژگی های دستگاه دیاگ لانچ

عیب یابی خودرو با دیاگ لانچ ویژگی های مختلف و خوبی را برای کاربران و استفاده کنندگان از این دستگاه فراهم می کند. کارکردن ساده و روان دیاگ لانچ باعث شده است تا این دستگاه به یکی از کاربر پسند ترین دستگاه های دیاگ تبدیل شود.

برای مشاهده 5 قسمت قابل تعمیر خودرو با pdr این مطلب را مشاهده کنید.

البته این ویژگی ها در بین مدل های مختلف این دستگاه متفاوت و مختلف می باشد. اما به طور کلی می توان ویژگی های زیر را برای این دستگاه معرفی نمود:

وجود تبلت 8 الی 10 اینچی، قابلیت کار به صورت بیسیم، پرینتر، مجهز به GPS، حافظه داخلی بالا، استفاده از باتری های لیتیومی 2500 میلی آمپر به بالا، استفاده از پردازنده های دو هسته ای، دوربین جلو و عقب برای برخی از مدل ها.

همینطور نرم افزار به مدت سه الی چهار سال به صورت رایگان و خودکار آپدیت می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قسمت های غیر قابل تعمیر با صافکاری PDR این مطلب را مطالعه کنید.

این امر می تواند به صورت ویژه ای باعث بالا بردن کیفیت کارکرد این دستگاه گردد و اطلاعات خودروهای جدید و کدهای خطای جدید در این آپدیت ها به دستگاه شما اضافه خواهد شد.

دیاگ ابزاری است که امروزه تقریبا تمام تعمیرکاران و یا مردم عادی از آن استفاده می کنند تا عیوب خودرو را متوجه شوند. در بین تمام دیاگ های موجود در بازارهای جهانی، دیاگ لانچ یکی از بهترین و پرکاربردترین دیاگ ها است. این دیاگ از کمپانی با همین نام تولید شده است. کمپانی لانچ یکی از قوی ترین کمپانی های ساخت دیاگ در دنیا می باشد. دیاگ لانچ یکی از دیاگ هایی است که هم خودروهای خارجی را پشتیبانی می کند و هم داخلی.

این موضوع باعث شده است که در ایران نیز یکی از بهترین دیاگ ها شناخته شود. در این مطلب به بررسی کامل دستگاه دیاگ لانچ پرداخته شد. شما می توانید برای تهیه این دستگاه به فروشگاه اینترنتی کاوش خودرو که یکی از واردکنندگان محصولات دیاگ با کیفیت و اورجینال است مراجعه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد عیب یابی خودرو با دستگاه دیاگ با ما در تماس باشید.

سایت کاوش خودرو برای تمام دیاگ های موجود در فروشگاه خود یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد. همچنین این فروشگاه بیش از 15 سال در زمینه تامین و خدمات تجهیزات تعمیرگاهی سابقه ی کار دارد.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید اقساطی با چک و تخفیف